Wat goed van Sjonquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Fijne vakantie Belaaaaantje
Kijkeswatiekan!
Wat heerlijk Belanaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:42 schreef Belana het volgende:
we gaan morgen weg naar de Dordogne voor 2 weken
Ja ik ook, wat een leuke foto's weer Oh-oh en Strega wat mooie foto's van jullie honden zou ook leuk zijnquote:Op zondag 31 juli 2011 20:40 schreef Strega het volgende:
Oh Geweldig die Thessa en haar prinses. Sowieso, mooie foto's!![]()
(Ik moet hier gewoon veel vaker kijken en posten)
En foto's van de 4 heren posten.
Jaaa!quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:42 schreef Lonaa het volgende:
Gister waren we allemaal moe in huize Lonaa...
quote:
Mooie foto's Q! En wat een mooi plekje daar!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:13 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Zwemmen!
[ afbeelding ]
Baasje kan mooi zelf naar de steiger lopen om mijn bal te halen
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
King of the world!
Ik heb er nog meer van die houding. Ik ging helemaal stuk. Hij leunde achterover als een mofoquote:
Dat is het park hier om de hoekquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Mooie foto's Q! En wat een mooi plekje daar!![]()
Hij geniet echt hé!
quote:
quote:
Wat een cute klein ding!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef rickyszz het volgende:
Sinds vandaag hebben we een chihuahua![]()
Het is een zij, 14 weken oud, maar heeft nog geen naam![]()
[ afbeelding ]
Wat een klein schatje!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:18 schreef bianca en michael het volgende:
Vandaag op het strand in Hoek van Holland! Joy, Diever en daar ontmoet kooikertje Marley op de film. Joy's eerste ontmoeting met de zee. Ik geloof dat het wel beviel![]()
Let niet op mijn stem![]()
Lieve kop heeft hij.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:02 schreef bluestar88 het volgende:
Dit is Bobby, de nova scotia/toller van mij en mn ouders
[ afbeelding ]
Het was warm dus we hadden hem even afgekoelt..
afgelopen Juni is hij 1 geworden.
Wat een mooie hond is Bobbyquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:02 schreef bluestar88 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dit was nogal een geil kooikertjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Kooikertjes zijn leuk he, en Joy vindt de zee wel dikke prima geloof ik![]()
Dievertje houdt niet zo van water?
Zonder blaffen
Wat een snoepie. Ik heb echt een zwak voor hondenneuzen en vind ze extra leuk als ze niet zwart zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:02 schreef bluestar88 het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Heb je trouwens mn kaartje gehad, ik kon het adres niet helemaal goed lezen
Jeeee wat is ze ineens groot geworden!Mooi meisje,heerlijk zo met de hondjes!quote:
Mieke!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben al een naam voor d'r: Sandy!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:19 schreef Guess. het volgende:
[..]
Jeeee wat is ze ineens groot geworden!Mooi meisje,heerlijk zo met de hondjes!
[..]
Mieke!
cutequote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:40 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze past nu nog in het tvmeubel. Ben benieuwd wanneer ze er niet meer in kan.
[..]Leuk gezicht dat rennen door het water. Wat kunnen ze toch genieten van zoiets simpels.
Wat lekker zo'n aanhanger! 15km is een flinke rit voor een beginnend stukjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:46 schreef bianca en michael het volgende:
Vandaag voor het eerst in ernstig lange tijd weer gefietst. Vroeger de aanhanger achter Michael zijn fiets met 2 honden, nu voor het eerst achter mijn fiets met 1 hondje. Diever vond het helemaal leuk, en ik ook. 15 Kilometer zo een eerste keer vond ik wel weer even genoeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check op de laatste foto dat nieuwsgierige hoofd van Joy van 'achter de geraniums'
Ik moet hardop lachen, de foto's in combi met tekstquote:
Geile Gijsje. Er af met die ballenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:08 schreef Guess. het volgende:
Wat leuk,fietsen met Diever!
Gijsje heeft er nog steeds zin in
[ afbeelding ]
Joost word er moedeloos van...
[ afbeelding ]
Teun en Syl chillen gewoon lekker samen
[ afbeelding ]
Goed hè! Ik vind het ook wel goed van mezelf. Nu nog kijken wat mijn billen er morgen van vinden. Vrijdag gaan we weer, dan met vriendin en dezelfde route.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lekker zo'n aanhanger! 15km is een flinke rit voor een beginnend stukje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |