Awww, echt supercute ^^quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat is de mama van een ander nest wat ze hebben.
Ze hebben ook een nest stabijs van 2 weken ouder.
De andere mama komt ook af en toe bij deze pups kijken.
quote:
quote:
Oh dat is wel handig inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is crappy zeg!
Moet je in Belgie ook kaartjes lopen en is dat duur?
Ik koop ze hier in NL altijd per 10 of zo, bij de automaat, zonder datum
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:54 schreef Belana het volgende:
das toch wel heel knap van Sjon, komt het dan toch nog goed met hem?
Altijd leuk om te zien dat honden en katten samen kunnen gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef pos het volgende:
sweet spam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de kortharige, Roxy, is van mij. De ander woont hier in de straat en is toevallig op de zelfde dag geboren, 13 jan 2010quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien dat honden en katten samen kunnen gaan.Leuke hondjes..
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft Sjon zn vriendinnetje Luna afgepikt![]()
[ afbeelding ]
Luna valt toch meer op wat oudere mannen ineens![]()
[ afbeelding ]
Nou, ik kan zo snel even geen foto laten zien waarop dat goed duidelijk is. Hij heeft een gemixte vacht en het ruwe haar wat er overal doorheen komt wordt dus geplukt zo elke 10 weken. Je ziet het normaal niet eens zo erg (maar je voelt het des te beter) alleen als hij wind op de kont heeft staat al dat 'ongewenste' haar ineens wijduit en ziet hij eruit als een ontplofte egel. Volgens de kapster hoeft het niet persé geplukt en zou het er ook vanzelf steeds uitvallen maar gaat dat gepaard met jeuk. En dat willen we niet. En veel kroelen willen we welquote:
Ik moest 2 seconden nadenkenquote:
Gadverdegadver, wat kunnen honden toch ook een gore beesten zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Nou, Kees is het bijzonder hardhandig onder de koude kraan gewassen nadat ze zich in de pauze door de stront had liggen rollen, de goorlap dat ze dr is
Wat goed van Sjonquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Fijne vakantie Belaaaaantje
Kijkeswatiekan!
Wat heerlijk Belanaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:42 schreef Belana het volgende:
we gaan morgen weg naar de Dordogne voor 2 weken
Ja ik ook, wat een leuke foto's weer Oh-oh en Strega wat mooie foto's van jullie honden zou ook leuk zijnquote:Op zondag 31 juli 2011 20:40 schreef Strega het volgende:
Oh Geweldig die Thessa en haar prinses. Sowieso, mooie foto's!![]()
(Ik moet hier gewoon veel vaker kijken en posten)
En foto's van de 4 heren posten.
Jaaa!quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:42 schreef Lonaa het volgende:
Gister waren we allemaal moe in huize Lonaa...
quote:
Mooie foto's Q! En wat een mooi plekje daar!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:13 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Zwemmen!
[ afbeelding ]
Baasje kan mooi zelf naar de steiger lopen om mijn bal te halen
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
King of the world!
Ik heb er nog meer van die houding. Ik ging helemaal stuk. Hij leunde achterover als een mofoquote:
Dat is het park hier om de hoekquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Mooie foto's Q! En wat een mooi plekje daar!![]()
Hij geniet echt hé!
quote:
quote:
Wat een cute klein ding!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef rickyszz het volgende:
Sinds vandaag hebben we een chihuahua![]()
Het is een zij, 14 weken oud, maar heeft nog geen naam![]()
[ afbeelding ]
Wat een klein schatje!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:18 schreef bianca en michael het volgende:
Vandaag op het strand in Hoek van Holland! Joy, Diever en daar ontmoet kooikertje Marley op de film. Joy's eerste ontmoeting met de zee. Ik geloof dat het wel beviel![]()
Let niet op mijn stem![]()
Lieve kop heeft hij.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:02 schreef bluestar88 het volgende:
Dit is Bobby, de nova scotia/toller van mij en mn ouders
[ afbeelding ]
Het was warm dus we hadden hem even afgekoelt..
afgelopen Juni is hij 1 geworden.
Wat een mooie hond is Bobbyquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:02 schreef bluestar88 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dit was nogal een geil kooikertjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Kooikertjes zijn leuk he, en Joy vindt de zee wel dikke prima geloof ik![]()
Dievertje houdt niet zo van water?
Zonder blaffen
Wat een snoepie. Ik heb echt een zwak voor hondenneuzen en vind ze extra leuk als ze niet zwart zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:02 schreef bluestar88 het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Heb je trouwens mn kaartje gehad, ik kon het adres niet helemaal goed lezen
Jeeee wat is ze ineens groot geworden!Mooi meisje,heerlijk zo met de hondjes!quote:
Mieke!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben al een naam voor d'r: Sandy!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:19 schreef Guess. het volgende:
[..]
Jeeee wat is ze ineens groot geworden!Mooi meisje,heerlijk zo met de hondjes!
[..]
Mieke!
cutequote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:40 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze past nu nog in het tvmeubel. Ben benieuwd wanneer ze er niet meer in kan.
[..]Leuk gezicht dat rennen door het water. Wat kunnen ze toch genieten van zoiets simpels.
Wat lekker zo'n aanhanger! 15km is een flinke rit voor een beginnend stukjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:46 schreef bianca en michael het volgende:
Vandaag voor het eerst in ernstig lange tijd weer gefietst. Vroeger de aanhanger achter Michael zijn fiets met 2 honden, nu voor het eerst achter mijn fiets met 1 hondje. Diever vond het helemaal leuk, en ik ook. 15 Kilometer zo een eerste keer vond ik wel weer even genoeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check op de laatste foto dat nieuwsgierige hoofd van Joy van 'achter de geraniums'
Ik moet hardop lachen, de foto's in combi met tekstquote:
Geile Gijsje. Er af met die ballenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:08 schreef Guess. het volgende:
Wat leuk,fietsen met Diever!
Gijsje heeft er nog steeds zin in
[ afbeelding ]
Joost word er moedeloos van...
[ afbeelding ]
Teun en Syl chillen gewoon lekker samen
[ afbeelding ]
Goed hè! Ik vind het ook wel goed van mezelf. Nu nog kijken wat mijn billen er morgen van vinden. Vrijdag gaan we weer, dan met vriendin en dezelfde route.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lekker zo'n aanhanger! 15km is een flinke rit voor een beginnend stukje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |