Ah ja dat is best handig, zeker als je een drukke hond hebt en dan onder de bek of in de nek een penning moet gaan draaien voor een achterkant ofzo...quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:05 schreef zeeeend het volgende:
Ik heb bij de schoenmaker aluminium naamplaatjes laten graveren.
¤ 6,00 en ¤ 2,00 voor het erop laten klinken .
Kokertjes raken los ,of zijn niet waterdicht .
Bovenop is ook goed zichtbaar,voor sommige is het een beproeving om een penning
bij een DH af te gaan lezen
Nu kijk je er zo bovenop.
[ afbeelding ]
Nee dan is een halsband veiliger ,lekker voor het nekkiequote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil helemaal niet dat mijn honden tuigjes aan hebben als ze los lopen, sleuren ze het halve struikgewas in mee
Die van ons heeft het tuigje alleen maar aan tijdens het uitlaten, thuis of ergens anders waar hij binnen zit heeft hij alleen een tekenband om, meer niet. Geen halsband of tuigjequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar goed het gaat hier om een hond die altijd los loopt op het eigen erg.
Kattenbandje met penning eraan en gaan, de hele dag met een tuig om lopen lijkt me echt helemaal niks.
enkel met uitlaten anders kost het de vacht ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar goed het gaat hier om een hond die altijd los loopt op het eigen erg.
Kattenbandje met penning eraan en gaan, de hele dag met een tuig om lopen lijkt me echt helemaal niks.
Op zo'n nakie kan je toch ook bodypainten,ik heb wel eens aan blondeerpoeder gedachtquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat snap ik, maar de hond van K.Weenie loopt altijd buiten los op de eigen grond.
Ik zou er toch een telefoonnummer aan willen hangen dan hoor, om herhaling te voorkomen.
Mijn honden dragen ook alleen buiten een halsband, binnen nooit.
En Karel en Sjon niet eens een halsband vaak
Waarom zou ik ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:14 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Op zo'n nakie kan je toch ook bodypainten,ik heb wel eens aan blondeerpoeder gedacht
grapjequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom zou ik ?
Ik ben haske tevreden met mn penningen
Ik krijg er natte ogen vanquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:21 schreef winterstorm666 het volgende:
ik hoop dat hij af en toe nog even bij me komt kijken...........
ach wat vreselijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:21 schreef winterstorm666 het volgende:
dank jullie wel allemaal.
we zijn nu bezig regelingen te treffen voor de crematie.
yuma was drie jaar en 8 maanden oud.
mijn hartedief en zielsmaatje is niet meer....
ik besloot na naar mijn ouders te zijn geweest yuma nog even uit te laten op het doodlopende wegetje naar de boerderij toe.
dan loopt hij meestal even achter wat konijntjes aan en draait via het erf terug.
ik loop meestal dan een stukje terug en dan komt hij achter mij aan. hij heeft een hekel aan alleen gelaten worden.
maar deze keer is hij via de boerderij over de weilanden anderhalve km verder gelopen en aangereden op de 80 km weg. waarschijnlijk met een konijn nog in zijn vizier.
de automobilist is doorgereden en een meisje heeft hem een tijdje later gevonden en de polite gebeld.
ik heb hem de hele nacht lopen zoeken.nog met de auto over die 80 km weg gereden maar hem niet gevonden.
smorgens gebeld met het asiel en die zei dat ik de ambulance moest bellen.
met hoge snelheid naar het asiel gereden en daar lag mijn manneke onder een gordijn. helemaal gaaf nog. alleen bloed uit zijn neus.
het was mijn allesje mijn kindje. mijn levensloop was gevlochten met die van hem.
overal was hij bij... ik hoop dat hij af en toe nog even bij me komt kijken...........
Ach kijk hem nou zitten, wat leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:00 schreef bianca en michael het volgende:
Ik ben net wezen logeren bij onze vrienden in het 'hoge noorden' en die hebben een schommel in de tuin. Telkens als ik (of iemand anders) daarop ging zitten schommelen ging Diever keffen, en voor de schommel staan (gevaarlijk) te springen. Tot we het begrepen, hij wil mee schommelen! Wie heeft er ook een hond die dit wil en leuk vind?![]()
Don't mind me
Weer thuis gelukkig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:00 schreef K.Weenie het volgende:
Kreeg vanmiddag een foto gemaild van mijn ouders van mijn toch niet zo trouwe viervoeter, eenmaal weer terug uit het asiel.
[ afbeelding ]
De crimineel!
checkquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:54 schreef K.Weenie het volgende:
ZE IS GEVONDEN!!
Slijmbal dat het is, is ze waarschijnlijk met wandelaars meegelopen naar het dorpje hier in de buurt, of aan de verkeerde kant van het maisveld uitgekomen en maar doorgelopen. Daar heeft iemand haar wereldreis onderschept en haar vrijdagavond al naar het asiel in Uden (hier wel een eindje vandaan) gebracht. Aan meisje van het asiel te horen heeft ze zich daar wel vermaakt het afgelopen weekend. Stomme hond! Zit ik hier met mijn opgezwollen ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |