+1quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:17 schreef happyme28 het volgende:
Fluugshelemaal gemist maar een voorzichtige
![]()
hier!! En nu in de duimstand!
Goed berichtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:42 schreef flugeltje het volgende:
De digitale CB zegt 't nu ook... Vreemd genoeg voel ik mezelf er ondanks m'n terughoudendheid vrij rustig onder nu de test eenmaal positief was... Ik heb maar 1 keer eerder zo vroeg al positief getest en die ligt nu heerlijk in z'n bedje te slapen...Laten we hopen dat deze innerlijke rust zover doorwerkt dat deze gewoon blijft waar die zit...
Echt wel!quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:58 schreef flugeltje het volgende:
Vanochtend was de test een flink stuk donkerder, de boel stijgt dus goed door... Positief signaal...
Yup, maar ik word er nog niet wijs uit, dus we wachten geduldig af (ik had maandag en dinsdag, ná afleestijd een schaduw waar een streep moet komen.. maar vanmorgen was ie, ook na een half uur, witter dan wit....)quote:
Ik begrijp er niets van dat ze zich met het persoonlijk leven van Bianca bemoeien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Bah Bianca, gaan ze het nu nog lastiger maken voor je? Ergens snap ik het wel van ze, wellicht dat ze denken dat je jezelf nog bedenkt over het alleen opvoeden van jullie kind, maar ik vind het ook weer zo lomp om dan de boel meteen maar op te schuiven zonder eerst eens met jou te praten. Jullie hebben hier gewoon goed over nagedacht volgens mij...
Ik vind ook dat niet het recht hebben zich met haar priveleven te bemoeien, maar ik begrijp wel dat ze nu wat terughoudend zijn. Misschien dat de succeskans die ik noemde daar ook wel mee te maken heeft. Waarschijnlijk hebben ze protocollair afspraken over dit soort situaties gemaakt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:38 schreef Kolonia het volgende:
Jeetje Bianca, wat een tegenvaller zeg.
Ik hoop dat je snel het bericht krijgt dat je gewoon doormag.![]()
[..]
Ik begrijp er niets van dat ze zich met het persoonlijk leven van Bianca bemoeien.
Mijn man en mij is ook nooit naar onze relatie gevraagd en we hebben ook niet hoeven beloven dat we niet gaan scheiden of overlijden.
Dat ze extra begeleiding aanbieden zou ik nog wel kunnen inkomen, maar dan ook alleen op vrijwillige basis.
Zou goed kunnen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind ook dat niet het recht hebben zich met haar priveleven te bemoeien, maar ik begrijp wel dat ze nu wat terughoudend zijn. Misschien dat de succeskans die ik noemde daar ook wel mee te maken heeft. Waarschijnlijk hebben ze protocollair afspraken over dit soort situaties gemaakt.
Nee, dat word ik als het goed is na het weekend.. duimen mag altijd, maar ik verwacht er echt niets meer vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef octopussy het volgende:
Oreaben je nu ook daadwerkelijk ongesteld dan? Anders blijf ik stiekem gewoon nog duimen voor een streepje morgen hoor!
Shit...quote:
quote:
Dat is gelukkig vrij snel al.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:48 schreef bianca en michael het volgende:
Enfin, ik kan op mijn kop gaan staan, dat heeft helemaal geen zin. Maandag 5 september de afspraak met de prof. dr. en dan maar zien wat hij te zeggen heeft.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:48 schreef flugeltje het volgende:
Voel me een beetje bezwaard om het te melden numaar hier lijkt het HCG wel goed door te stijgen nu, gaat bijna nog harder dan bij Willem. Bij de meeste miskramen was de stijging niet zo heel erg snel en twijfelde ik al langer of het wel goed zat. Dat het nu gewoon goed doorstijgt geeft me dan ook wel wat rust.
Het is een beetje onwerkelijk nu, in alle scenario's die ik vooraf bedacht had kwam deze innerlijke rust niet voorIk ging er vooraf domweg vanuit dat het nog wel een paar keer mis zou gaan voor het weer zou lukken, maar nu de bevruchting eenmaal een feit is ben ik er zo rustig onder dat ik niet goed weet wat ik er mee moet. Beetje warrig omschreven, maar jullie snappen het hoop ik wel
Ik weet niet of ik het hier al verteld heb, maar de vorige inseminatrice vertelde dat bijgeloof bij vrijwel iedereen in de mmm een belangrijke rol speelde.quote:
Misschien gewoon doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop gewoon zo dat ik een keer echt kan genieten van een prille zwangerschap... Heb het eigenlijk wel heel erg gehad met die angstmomenten. Iets in mij wil gewoon recalcitrant in de OP van Z&G, net zoals ieder ander zou doen die net weet dat ze zwanger is, maar de andere kant durft het toch niet goed omdat het zo als een nederlaag voelt als het weer mis gaat. (ook al kan ik er zelf niets aan doen natuurlijk... )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
Qftquote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou ook nog even 2 clearblues, een predictor en huismerk apotheek gaan halen als ik jou was...
Dat is natuurlijk hetzelfde als Sinterklaas vragen om een keertje met kerst te komenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:29 schreef Poppejans het volgende:
Orea, waah!er ontgaat me weer eens een heleboel
Ik zie op de bovenste test zeker wel een tweede streepje.
Ik zou als ik jou was proberen om eventjes te wachten en maandag of dinsdag de digitale van CB te doen. Die kan haast niet anders dan ''zwanger'' aangeven, zeker omdat je nu al vroeg heb getest
Maar ik kon zelf ook nooit wachten hoor
Nou het is helemaal geen nederlaag als het mis gaat. Het is gewoon kut als het mis gaat, niks nederlaag. Maar als diet zo mooi doorstijgt zou ik me lekker in de OP van Z&G laten zetten. Met een paar vette uitroeptekens...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop gewoon zo dat ik een keer echt kan genieten van een prille zwangerschap... Heb het eigenlijk wel heel erg gehad met die angstmomenten. Iets in mij wil gewoon recalcitrant in de OP van Z&G, net zoals ieder ander zou doen die net weet dat ze zwanger is, maar de andere kant durft het toch niet goed omdat het zo als een nederlaag voelt als het weer mis gaat. (ook al kan ik er zelf niets aan doen natuurlijk... )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Lekker rustig aan doen, en als je je slap begint te voelen aan de Floradix! (zit ijzer in)Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:19 schreef J-net het volgende:
Orea jeeeejjjjj ik zie ook beiden streepjes hoor.
En zo maf toen jij vandeweek postte dat je dacht van niet had ik heel erg t gevoel van wel... En nee niet allemaal nu mij als predictor gaan gebruiken, maar heul soms heb ik dat, maar vaak ook niet hoor
verwijderdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:16 schreef Ahava het volgende:
Wauw, Flugeltje en Orea, meiden, wat geweldig!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik duim keihard dat ze blijven plakken. Ik gun het jullie zo om nu in één keer patsboem zwanger te zijn en 9 maanden te genieten.
Voor alle andere meiden
Mijn verhaal mag wel uit de OP, modjes. Dank!
Ik had juist mega veel krampen, dacht echt dat ik elk moment enorm ongesteld kon gaan worden!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:17 schreef Orea het volgende:
En ik dacht: krampen zijn niet goed! Alle mislukte pogingen had ik namelijk krampen, maar nu ik terugdenk had ik die dan vanaf tp.. nu maar 3 dagen deze week.. bij Leia had ik nul krampen, maar daar kan ik niet mee vergelijken, toen stond ik strak van de hormonen
Mijn vriend is ook een mei-kindje, dus die vind ik bij voorbaat dan al leuk jaquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ongesteld![]()
Orea al weer een donkerder streepje gepiest?
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:04 schreef IslaBonita het volgende:
He Orea, echt balen meis...
Maar als je gister de testen deed met ochtendurine en vanochtend ook, dan zou het hcg misschien nog niet verdubbeld zijn, dat verdubbelt elke twee of drie dagen, niet elke dag, dus het hcg gehalte van gister kan gelijk zijn aan dat van vandaag...en als je vannacht al twee keer geplast hebt had je dus vanochtend minder hcg in de urine, minder geconcentreerd...dus het kan wel! En bij mij was ie 15dpo met sterk geconcentreerde ochtendurine heel licht...echt niet overduidelijk...Geef nog niet op! Morgen de HA smeken om een bloedtest!
Ik weet alleen niet hoe realistisch het is dat je bij een cryo tp (dus een embryo terug) een late innesteling kunt hebben... In een natuurlijke cyclus kan het zijn dat je ei toch iets later is gesprongen, of iets later pas door je eileider in je baarmoeder terecht is gekomen.. Nu niet..quote:Op zondag 31 juli 2011 20:58 schreef flugeltje het volgende:
Wat had je allemaal gedronken/gegeten gisteren? Als je 's nachts 2 keer hebt moeten plassen lijkt me dat je vrij veel vocht binnen hebt gekregen. Kan het zijn dat de boel gewoon erg verdund was? Bij een late nesteling kan het dan volgens mij best dat je de ene dag positief en de volgende negatief test....
Afwachten sucks he meis?
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ongesteld![]()
Orea al weer een donkerder streepje gepiest?
"Embryo implantation after frozen blastocyst transfers (FET) can be slightly delayed compared to that seen with fresh blastocyst transfer. This is sometimes referred to as "late implantation", or delayed implantation.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:08 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe realistisch het is dat je bij een cryo tp (dus een embryo terug) een late innesteling kunt hebben... In een natuurlijke cyclus kan het zijn dat je ei toch iets later is gesprongen, of iets later pas door je eileider in je baarmoeder terecht is gekomen.. Nu niet.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:51 schreef Incantrix het volgende:
Flugeltje, meestal test ik ook nogal eh.. Uitgebreid, zeg maarMaar nu had ik de laatste test gedaan de dag voordat ik naar de gyn moest, dus toen heb ik niet de moeite genomen om een clearblue te kopen zoals ik 'normaal' doe als ik één of meer positieve tests heb geplast (klinkt alsof ik een hele routine heb ondertussen he?
). Overigens had ik een paar dagen voor die flink positieve test ook al getest en die was in principe negatief, hoewel je, als je met je linkeroog in je rechter broekzak keek en de test in het licht hield terwijl je drie rondjes draaide en 'HATSEE' riep wél een soort van streepje zag zeg maar.. Ik kan me ook niet geheel aan de indruk onttrekken dat er wellicht wel een bevruchting was, maar dat het hcg-gehalte bij de bloedtest gewoon al te laag was om van een zwangerschap te spreken. Ik moet donderdag nog naar de gyn dus dan ga ik dat nog wel navragen, ik heb nu alleen een assistente gesproken die me vertelde dat de bloedtest negatief was en meer was er niet over te zeggen..
Lieve, lieve Orea, ik had het zó graag anders gezien.. Meisje, dikkeen ik ga meteen verder-duimen voor de volgende poging
![]()
Ja, de testlijn is al flink donkerder dan de controlelijn. Ziet er goed uit dus....quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:01 schreef Asyniur het volgende:
Ow Orea, balen zeg!
Hoewel je er rekening mee gehouden hebt, blijft het toch vet slikken...
flugel, stijgt het bij jou mooi door?
Ja, die was sneeuwwit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
Pze heb je al wel een test gedaan???
Hihi....ben een Google-fanatic. Kan ook wel eens verkeerd uitpakken hoor. Soms word je gek van alle feitjes en negatieve verhalen. Dus af en toe krijg ik een Google-verbod van mijn vriendinnen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:52 schreef sproet-je het volgende:En Isla, jij bent echt een wandelende encyclopedie! Jij weet altijd net weer dat interessante onderzoek te vinden waar ik al tijden naar zoek.
Ah, ok, dan was het toch vals-positief danquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:39 schreef IslaBonita het volgende:
Orea....![]()
![]()
![]()
Inca, alles boven 5 hcg noemen ze zwanger... maar volgens mij zijn er maar weinig thuistesten die dit oppikken. Vreemd...![]()
Flugel,wat fijn!!!
Heej hallo, je hebt er maar 1 nodig hoor! Echt! Ik ga voor Patty Pattexquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:56 schreef Orea het volgende:
Die namen, dat wordt nog wel drama
Iemand die alvast 5 (!!) suggesties heeft voor de komende 5 cryo'swelcome!
Die stomme dingen heb ik allang geprobeerd en werken niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:42 schreef jaantje_ het volgende:
*strooit wat klavertjesvier door het topic*
Niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:29 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Die stomme dingen heb ik allang geprobeerd en werken niet.![]()
![]()
Dank je, flugeltje.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hallelujah. Bloed. Na 37 dagen. He he.![]()
Da's lief.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
Vanmorgen heb ik een kaarsje aangestoken omdat ik geloof in wonderen en ik nog altijd hoop op een wondertje, dit kaarsje brandt niet alleen voor mij maar ook voor jullie meiden
Wat goedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
En jij Orea?
Uuuuh, jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
En jij Orea?
CP, ik denk dat je Ahava bedoelde...
Is dat wel verstandig?quote:
Nee, die kans is er nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:51 schreef Kolonia het volgende:
Fijn PZE!
Wanneer mag je weer door?
[..]
Is dat wel verstandig?
Er is nog steeds een kleine kans dat het wel raak is toch?
Doe je dat in je eigen cyclus of gebruik je medicijnen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:06 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik mag nu meteen door voor de cryo deze ronde Koloon. Begin volgende week de eerste echo.
In eigen cyclus. Alleen pregnyl. Denk wel dat ik zelf utrogestan ga gebruiken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:29 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Doe je dat in je eigen cyclus of gebruik je medicijnen?
Sorry, ik weet het even niet meer![]()
Heb je daar geen recept voor nodig?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:43 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
In eigen cyclus. Alleen pregnyl. Denk wel dat ik zelf utrogestan ga gebruiken.
Volg je dan een schema wat je nog hebt liggen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja, maar ik heb nog. Ik voel me verder prima, dank je. Een beetje laconiek zo af en toe. Zo van: we zien wel.
Heel logisch en herkenbaar... Stiekem had ik bij de poging van Leia zelfs de hoop al opgegeven (et voila...)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja, maar ik heb nog. Ik voel me verder prima, dank je. Een beetje laconiek zo af en toe. Zo van: we zien wel.
Meld! Tja vermoeid, weet niet of dat nou het goede woord is, maar heb altijd wel heel veel slaap nodig ( altijd gehad ) en hou ook vaak wel rekening met dingen plannen, dus niet teveel door de weeks, anders trekt ik het echt niet tot het eind van de week op het werk, en zoveel mogelijk m'n rustmomenten pakkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Lieve dames,
Ik heb even een vraag die niets met zwanger worden te maken heeft, maar wel met PCOS.
Wie van jullie heeft PCOS en is, net als ik, eigenlijk altijd vermoeid?
Reden waarom ik dit vraag: Ik zit eraan te denken naar de huisarts te gaan en een doorverwijzing te vragen naar een endocrinoloog om die eens goed te laten kijken naar het totaalplaatje van mijn hormoonwaarden. Liefst daaraan gelinkt mijn bloedsuikerwaardes en insuline.
Ik heb namelijk gelezen dat een verhoogde aanmaak van insuline (zeg maar een omgekeerde suikerziekte) kan leiden tot allerlei klachten die mij iets te bekend in de oren klinken
*hand in de lucht steekt*quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Lieve dames,
Ik heb even een vraag die niets met zwanger worden te maken heeft, maar wel met PCOS.
Wie van jullie heeft PCOS en is, net als ik, eigenlijk altijd vermoeid?
Reden waarom ik dit vraag: Ik zit eraan te denken naar de huisarts te gaan en een doorverwijzing te vragen naar een endocrinoloog om die eens goed te laten kijken naar het totaalplaatje van mijn hormoonwaarden. Liefst daaraan gelinkt mijn bloedsuikerwaardes en insuline.
Ik heb namelijk gelezen dat een verhoogde aanmaak van insuline (zeg maar een omgekeerde suikerziekte) kan leiden tot allerlei klachten die mij iets te bekend in de oren klinken
De volkoren is juist goedquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:06 schreef miss_sly het volgende:
CP, ik was toen ik zwanger werd van Senna net een paar weken bezig met het SHE-dieet: vrijwel geen suiker (alleen fruitsuikers) en weinig koolhydraten. Ik was al snel 5 kilo kwijt en de clomid sloeg ineens aan waardoor er ineens 6 follikels waren. Ik had bovendien een enorme energieboost toen ik de suiker uit mijn eten had geschrapt. Ik weet dus dat ik gevoelig ben voor suikers.
Waarom trouwens volkorenloze pasta? Volkoren is toch niet verkeerd?
Bron: http://www.menssana.nu/pa(...)ies-hypoglycemie.phpquote:Verborgen suikers en witmeel.
Al pratende over de overmaat aan suikers hoor ik de patiënt al zeggen : ja, maar ik neem geen suiker in de koffie en ik ben helemaal niet zo’n snoeper. Groot probleem is het feit dat de Nederlander gemiddeld 50-70 kg suiker per jaar binnen krijgt, dat is meer dan 1 kg in de week. De helft hiervan gebruiken we in de vorm van zichtbaar zoet (suiker, snoepgoed, gebak en frisdrank) maar helaas ook nog altijd 50% in de vorm van verborgen suikers. Bijna alle samengestelde producten in de gewone supermarkt bevatten toegevoegde suiker !!!. Soms zelfs in schrikbarende hoeveelheden. Van soep tot ketchup, ketjap, mayonaise, ……. En ga zo maar door, als je erop gaat letten, overal zit suiker bij om alles voor het (kritiekloze !?) grote publiek lekker te maken. En het smaakt inderdaad wel goed maar het vormt in deze grote hoeveelheden een puur gif voor onze gezondheid. Er zijn zelfs mensen die durven te beweren dat de overmaat aan suikers meer schade aan de volksgezondheid veroorzaakt dan alcohol en nicotine. Daar komt bij dat nog steeds heel veel mensen witbrood eten en steeds meer witte pasta producten. Het probleem is ook hier dat de granen verhit zijn geweest en ontdaan van alle vezel(resten). Want het moet er mooi uitzien en snel en gemakkelijk te verwerken zijn. Hierdoor worden ze ontdaan van alle micronutriënten (vitamines, mineralen en sporenelementen). Bovendien wordt een teveel aan slechte koolhydraten door het lichaam te snel omgezet in glucose (=suiker). Dus ook op deze manier onderhoud je de negatieve spiraal van het hypoglycemie-syndroom. Onze eetcultuur is aan het ‘Veramerikaniseren’ (meer en meer fastfood) en aan het ‘Veritalianiseren’ (meer en meer pasta’s).
Dankquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:44 schreef Skoap het volgende:
CrazyPrinses, hier kan je ook veel informatie vandaan halen:
http://hormonaledisbal.forum2go.nl/
Ja het is wel heel erg overdreven soms..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:48 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
DankDaar was ik ook al terechtgekomen. Vond het nogal selfhelp-zweverig, maar elke informatie is op dit moment welkom
Ik probeer tussen de regels door te lezenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:51 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja het is wel heel erg overdreven soms..
Maar ik heb heel erg last gehad van PMS. Echt wat een ellende.
En via die site kwam ik achter het bestaan van LDN en dat heeft mij echt gered.
Volgens de zoekfunctie niet meer na ergens in 2009.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
MissSly; SHE-dieetbrings back memories... was ik alweer vergeten...
is SHE nog wel op Fok?
Ja, dat is wel een goed puntquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:01 schreef Kolonia het volgende:
PCOS als vruchtbaarheidsprobleem hoort hier natuurlijk zeker!
Maar als je het ook over het geheel aan gezondheidsklachten wilt hebben is het misschien meer (of ook) op zijn plek in LIF, zeker omdat er vrouwen met PCOS zijn die (nog) geen kinderwens hebben maar misschien wel die problemen.![]()
Heb je trouwens al eens je schildklierwerking laten onderzoeken?
quote:Een groot aantal patienten die op klinische gronden door de huisarts werden gediagnosticeerd met schildklier deficientie (hypothyroidie/hypothyreoidie) maar waarvan het laboratoriumonderzoek een negatief resultaat aangaf bleken wel degelijk te herstellen door een schildklierhormoonbehandeling
Ik reageer hierop in dit draadje, zodat deze niet vervuild wordtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:58 schreef Jipster het volgende:
Heel interessant wat hier allemaal over PCOS en suiker vermijden wordt gepost! Ik denk dat ik ook maar eens mijn suiker grotendeels ga weren uit mijn dieeet, gewoon eens kijken wat er gebeurt.
Ik voel ook al een paar jaar mij niet topfit en ik ben ook van overtuigd het allemaal met elkaar samenhangt, hormonale disbalans, pcos etc..
Gister heeft mijn moeder 2x mijn bloedsuiker geprikt, zij is diabeet, en toen had ik ineens 2x een hoge bloedsuiker (12,9 net na het middageten en 2uur na het eten 11,7). Vond ik ook wel weer apart, dat lijkt wel richting diabetes die waarden, terwijl die suikertest vorige week het andersom aan gaf (hypoglycemie). Ik ga het in elk geval in de gaten houden en over 1,5wk afspraak gyn wel benoemen, al heb ik het gevoel dat ze niet heel happig zijn op stappen ondernemen
SPOILER: moet even klagen want kan ei niet kwijtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is vrijwillig gepermband na de rel rondom de serious request foto's.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
MissSly; SHE-dieetbrings back memories... was ik alweer vergeten...
is SHE nog wel op Fok?
Ja en dan de uitslag invoeren in de computer en dan weer naar de huisarts sturen... Dat neemt vooral tijd in beslag.. Echt zorgverleners...quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
Dat vroeg ik me ook af!
En ik heb nog een vraag: hoe lang moet je ongeveer wachten op de uitslag van een semenonderzoek? Ik wil zo graag weten of alles goed is!
Mn vriend heeft het donderdag bij het lab gebracht, en we zouden de uitslag van de huisarts krijgen. Lijkt mij dat dat onderzoek vrijwel direct moet worden gedaan toch?
5-punts dagcurve doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:58 schreef Jipster het volgende:
Heel interessant wat hier allemaal over PCOS en suiker vermijden wordt gepost! Ik denk dat ik ook maar eens mijn suiker grotendeels ga weren uit mijn dieeet, gewoon eens kijken wat er gebeurt.
Ik voel ook al een paar jaar mij niet topfit en ik ben ook van overtuigd het allemaal met elkaar samenhangt, hormonale disbalans, pcos etc..
Gister heeft mijn moeder 2x mijn bloedsuiker geprikt, zij is diabeet, en toen had ik ineens 2x een hoge bloedsuiker (12,9 net na het middageten en 2uur na het eten 11,7). Vond ik ook wel weer apart, dat lijkt wel richting diabetes die waarden, terwijl die suikertest vorige week het andersom aan gaf (hypoglycemie). Ik ga het in elk geval in de gaten houden en over 1,5wk afspraak gyn wel benoemen, al heb ik het gevoel dat ze niet heel happig zijn op stappen ondernemen
Ja, heb toevallig net een metertje en prikpen besteld om eens paar keer een dagcurve te maken onder uitleg en op aanraden van mama de diabeetquote:
Nee... maar met het overlijden van mijn man ben ik nog eens 4 kilo kwijt geraakt die er vooralsnog ook niet aankomen. Maar een aantal weken voor er weer een terugplaatsing of IVF poging 4 voor de deur staat ga ik er weer mee beginnen hoor. (+ geen dagelijks bakje koffie meer, elke dag minimaal een liter water en elke dag een lepel 'rauwe' olijfolie).quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:17 schreef LadyBlack het volgende:
Nee lijkt mij ook geen toeval bianca, het koolhydraatarm eten staat ook nog steeds hoog aangeschreven in het afslanktopic in LIF![]()
Let je er nu ook nog op?
Ik lust ook alleen die van thuis. 1 per dag (meestal 's ochtends, heerlijk verse bonen espresso met volle melk schuim) en ik vind het ook niet grappig die te laten staan; maar het is het natuurlijk wel waard.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:17 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, die koffie, daar ben ik ook mee bezig. Ik drink niet veel koffie, maar als ik thuis ben drink ik wel cappuccino gemaakt van heel sterke espresso. Dat lijkt me niet al te best misschien... maar zo lekker!
De slappe automaatkoffie op mn werk is niet zo moeilijk om te laten staan
Hé CPquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:24 schreef CrazyPrincess het volgende:
Hoe gaat het met jou Bianca?
Let er bij koolhydraatarm dieet wel op dat er 'goede' en 'slechte' koolhydraten zijn. Als je af wilt vallen wil je vooral veel koolhydraten eten die niet worden opgenomen in je bloed (vezels)
Had je eigenlijk nog een urinetest gedaan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:20 schreef Orea het volgende:
Dat klinkt goed DV! Ben benieuwd!
Ik moet morgenochtend even HCG laten prikken bij MCK, als het negatief is (en dat gaat het ook zijn!) mag ik starten met primolut...
Ja ergens voor het weekend nog, maar een paar dagen na de NOD in elk geval.. witter krijg je ze nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had je eigenlijk nog een urinetest gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |