quote:
Dank je, flugeltje.
Orea, balen dat het toch niet raak is.

PZE, ik vind dat jij allang zwanger had moeten zijn. Maar daar heb je geen klap aan.

Dan maar snel ongesteld en weer door.
Andere dames: bedankt voor de

. Ik lees nog weinig hier maar denk wel vaak aan jullie en blijf hopen dat jullie wens uit mag komen.
José, lief dat je vraagt hoe het met me is. Qua kinderwens gaat het

. Niet zwanger, dus

.
We hebben besloten in ieder geval 1 poging in België te gaan proberen. Dat doen we over een aantal maanden als het privé wat beter uitkomt. Ik zie er wel tegenop omdat ik het nogal een rompslomp vind om helemaal naar België te gaan, daarom wil ik ook zeker pas beginnen als er privé rust en ruimte voor is. En ik moet ook nog uitzoeken welke ziekenhuizen willen samenwerken met België. Dat zijn van die klusjes waar ik eigenlijk geen zin in heb, lui he?

Met ons gaat het verder wel goed! We zijn blij met elkaar en genieten van alles wat we wel hebben, tussen het verdriet en de teleurstelling door (en soms naast het verdriet en de teleurstelling). Nu hebben we lekker samen vakantie en rommelen lekker in huis en dan nog een weekje op vakantie. Lekker opladen voor het jaar dat ons te wachten staat.

Hoe is het met jou, José?
Lieve meiden, ik vind zo rot om te zien dat er nog steeds veel dezelfde namen posten. Ik weet hoe frustrerend het is en zou willen dat het anders was voor jullie. Heel veel sterkte allemaal.
En voor de zwangeren: geniet ervan (een beetje extra voor ons

, zo fijn dat het bij een aantal meiden wel lukt!
En ik mis mijsje?