abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100208045
Dank lieve foksters. :*
* prinseszondererwt gaat wilde tijm zoeken
  maandag 1 augustus 2011 @ 21:09:26 #202
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_100208069
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 09:39 schreef IslaBonita het volgende:
Orea.... -O- :'( :*

Inca, alles boven 5 hcg noemen ze zwanger... maar volgens mij zijn er maar weinig thuistesten die dit oppikken. Vreemd... :?

Flugel,wat fijn!!! *O*
Ah, ok, dan was het toch vals-positief dan :) Nuja, hield ik gevoelsmatig toch al aan, nóg een miskraam in die korte periode zou helemaal wel bizar zijn ofzo..

Even een *O* voor stijgende hcg-waarden bij Fluug!

En Orea, hum.. Moeten dat starwars-namen zijn? Of zou je ook exotische uitstapjes (startrek bijvoorbeeld :P) accepteren? ;) Sterren? Bellatrix, Rigel, dat soort? Serieuze taak natuurli, de juiste naam is heel belangrijk ;)

PZE.. :* :*
3!
  maandag 1 augustus 2011 @ 21:16:37 #203
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100208447
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:56 schreef Orea het volgende:
Die namen, dat wordt nog wel drama :P

Iemand die alvast 5 (!!) suggesties heeft voor de komende 5 cryo's :P welcome!
Heej hallo, je hebt er maar 1 nodig hoor! Echt! Ik ga voor Patty Pattex :D.
pi_100208472
PZE; -O- Voor jou ook slecht nieuws, stom hoor. :*
pi_100209681
Och Orea wat jammer -O- .

PZE, hopelijk kan jij snel door naar de volgende ronde.

*strooit wat klavertjesvier door het topic*
pi_100223934
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:42 schreef jaantje_ het volgende:
*strooit wat klavertjesvier door het topic*
Die stomme dingen heb ik allang geprobeerd en werken niet. :{w :( :+
pi_100224331
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:29 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Die stomme dingen heb ik allang geprobeerd en werken niet. :{w :( :+
Niet? -O-
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 10:38:15 #208
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100225546
Ik voel mezelf een vrij stoer wijf momenteel dat ik pas op 31 augustus een afspraak heb gemaakt op het ziekenhuis. Ik wil eigenlijk een keer niet in angst van echo naar echo leven. Als het nu weer misgaat is er nog tijd genoeg om weer de molen in te gaan.

Voordeel; Ik ben dan bijna 9 weken dus als alles dan blijkt te werken is de kans groot dat het wel goed blijft gaan ook... Zelfs bij de late miskraam (geen hartje bij 11 weken) bleek het vruchtje al in week 7/8 afgestorven te zijn.

Nu nog kijken of ik tegen die tijd nog steeds zo stoer ben :')
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_100225564
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 11:58 schreef flugeltje het volgende:

[..]

verwijderd

:*
Dank je, flugeltje.

Orea, balen dat het toch niet raak is. :(

PZE, ik vind dat jij allang zwanger had moeten zijn. Maar daar heb je geen klap aan. :( Dan maar snel ongesteld en weer door.

Andere dames: bedankt voor de :*. Ik lees nog weinig hier maar denk wel vaak aan jullie en blijf hopen dat jullie wens uit mag komen.

José, lief dat je vraagt hoe het met me is. Qua kinderwens gaat het :(. Niet zwanger, dus :(.
We hebben besloten in ieder geval 1 poging in België te gaan proberen. Dat doen we over een aantal maanden als het privé wat beter uitkomt. Ik zie er wel tegenop omdat ik het nogal een rompslomp vind om helemaal naar België te gaan, daarom wil ik ook zeker pas beginnen als er privé rust en ruimte voor is. En ik moet ook nog uitzoeken welke ziekenhuizen willen samenwerken met België. Dat zijn van die klusjes waar ik eigenlijk geen zin in heb, lui he? ;)

Met ons gaat het verder wel goed! We zijn blij met elkaar en genieten van alles wat we wel hebben, tussen het verdriet en de teleurstelling door (en soms naast het verdriet en de teleurstelling). Nu hebben we lekker samen vakantie en rommelen lekker in huis en dan nog een weekje op vakantie. Lekker opladen voor het jaar dat ons te wachten staat. :)

Hoe is het met jou, José?

Lieve meiden, ik vind zo rot om te zien dat er nog steeds veel dezelfde namen posten. Ik weet hoe frustrerend het is en zou willen dat het anders was voor jullie. Heel veel sterkte allemaal.

En voor de zwangeren: geniet ervan (een beetje extra voor ons ;), zo fijn dat het bij een aantal meiden wel lukt!

En ik mis mijsje?
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
pi_100226095
--weg

[ Bericht 99% gewijzigd door Ticootje op 02-08-2011 11:46:00 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_100229409
Orea & Pze :'(
#geen
pi_100244698
Orea en pze, zijn jullie al ongesteld geworden?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_100245128
Nope. Orea, jij?

Ahava, voor jou een extra :*
pi_100245660
Ahava, fijn om weer wat van je te horen.
Geniet van de rust zodat je straks met frisse moed naar België kan.
Een hoop rompslomp inderdaad, maar het is het achteraf allemaal waard. :*

Mijsje, ik hoop dat het goed met je gaat onder de steen. :*
pi_100245782
Ik was Ahava vergeten.... Wat spannend dat jullie toch zelf nog een poging gaan wagen in Belgie. Ik lees op andere forums ook regelmatig over Dusseldorf misschien is dat ook nog een verdiepingspoging waard? (hangt er natuurlijk ook vanaf waar je woont). In ieder geval een :*
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_100246568
Nope ik ook nog niet ongesteld.. zal me niks verbazen als dit weer een rommelcyclus wordt :')

Ahava! :* je weet hoe ik erover denk.. volg je gevoel, ik denk aan je! O+
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 21:15:12 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100246775
Ahava, neem je rust... Ik hoop zo hard dat deze stap naar Belgie voor jullie resultaat op gaat leveren :*
pi_100303828
PZE -O- :*
Ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen ;( :*

Succes in Belgie en hopelijk vind je de komende tijd voldoende rust om er straks vol voor te kunnen gaan :*
pi_100307548
Hallelujah. Bloed. Na 37 dagen. He he. w/
En jij Orea?

CP, ik denk dat je Ahava bedoelde... :*
  donderdag 4 augustus 2011 @ 13:20:47 #220
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_100311221
Ahava :* ik hoop dat de rust je goed gaat doen. En ik blijf hopen dat er ook voor jou en je man een mooi wondertje is weggelegd..

Vanmorgen heb ik een kaarsje aangestoken omdat ik geloof in wonderen en ik nog altijd hoop op een wondertje, dit kaarsje brandt niet alleen voor mij maar ook voor jullie meiden :*
Be happy with the little things in life
pi_100311865
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
*O*
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_100311883
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
Vanmorgen heb ik een kaarsje aangestoken omdat ik geloof in wonderen en ik nog altijd hoop op een wondertje, dit kaarsje brandt niet alleen voor mij maar ook voor jullie meiden :*
Da's lief. O+
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_100312924
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 11:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
En jij Orea?

Wat goed *O* stuur je het even door? Hier nog niks :') heb zelfs wéér een test gedaan, just to be sure :') CD 31 nu -O- helemaal van de rel..

Ook maar op zoek naar wilde Tijm dus!
pi_100313017
Pfft. Wat waardeloos joh. Ik zal het wel even doorbeamen dan. ;)
pi_100313455
quote:
En jij Orea?

CP, ik denk dat je Ahava bedoelde... :*
Uuuuh, ja :@ Vergeten erbij te zetten :@ Sorry :@
pi_100314222
Fijn PZE!
Wanneer mag je weer door?

quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 14:13 schreef Orea het volgende:
Ook maar op zoek naar wilde Tijm dus!
Is dat wel verstandig?
Er is nog steeds een kleine kans dat het wel raak is toch?
pi_100314744
Ik mag nu meteen door voor de cryo deze ronde Koloon. Begin volgende week de eerste echo. :)
pi_100315204
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 14:51 schreef Kolonia het volgende:
Fijn PZE!
Wanneer mag je weer door?

[..]

Is dat wel verstandig?
Er is nog steeds een kleine kans dat het wel raak is toch?
Nee, die kans is er niet :)
pi_100326138
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 15:06 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik mag nu meteen door voor de cryo deze ronde Koloon. Begin volgende week de eerste echo. :)
Doe je dat in je eigen cyclus of gebruik je medicijnen?
Sorry, ik weet het even niet meer :@
pi_100326297
Lieve dames,

Ik heb even een vraag die niets met zwanger worden te maken heeft, maar wel met PCOS.

Wie van jullie heeft PCOS en is, net als ik, eigenlijk altijd vermoeid?

Reden waarom ik dit vraag: Ik zit eraan te denken naar de huisarts te gaan en een doorverwijzing te vragen naar een endocrinoloog om die eens goed te laten kijken naar het totaalplaatje van mijn hormoonwaarden. Liefst daaraan gelinkt mijn bloedsuikerwaardes en insuline.
Ik heb namelijk gelezen dat een verhoogde aanmaak van insuline (zeg maar een omgekeerde suikerziekte) kan leiden tot allerlei klachten die mij iets te bekend in de oren klinken :X
pi_100326683
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:29 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Doe je dat in je eigen cyclus of gebruik je medicijnen?
Sorry, ik weet het even niet meer :@
In eigen cyclus. Alleen pregnyl. Denk wel dat ik zelf utrogestan ga gebruiken.
pi_100326902
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:43 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

In eigen cyclus. Alleen pregnyl. Denk wel dat ik zelf utrogestan ga gebruiken.
Heb je daar geen recept voor nodig?

Hoe voel je je nu eigenlijk? Trek je het allemaal nog een beetje? :*
pi_100327355
Ja, maar ik heb nog. Ik voel me verder prima, dank je. Een beetje laconiek zo af en toe. Zo van: we zien wel.
pi_100327504
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja, maar ik heb nog. Ik voel me verder prima, dank je. Een beetje laconiek zo af en toe. Zo van: we zien wel.
Volg je dan een schema wat je nog hebt liggen?

Kan me voorstellen dat je laconiek bent. Ik vind het oprecht zo verdrietig jou hier nog te zien. Het moet gewoon echt eens jouw beurt zijn <insert grote vloek> :( :*

Stomme hormonen. Zit hier gewoon met de tranen in m'n ogen nu :(
pi_100329723
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Heel logisch en herkenbaar... Stiekem had ik bij de poging van Leia zelfs de hoop al opgegeven (et voila...)

Ik hoop en gun het je zo dat het gewoon eens raak is voor je dit keer! Het is verdorrie tijd! Als ik kon zou ik je mijn 'ticket' geven.. dat het dan maar een paar maanden langer bij mij duurde, maar dat jij me voor gaat bij deze poging.. Maar helaas... -O-
pi_100329875
Liefjes... Soms lukt het ook gewoon echt niet. Zou best kunnen dat dat hier zo is. Dat beginnen we te beseffen hier, maar hoop hebben ook nog wel hoor. Dank voor de lieve woorden, dat helpt echt. :*
pi_100330185
Schat, soms is het een kwestie van 'geluk' hebben (hoe krom dat soms ook klinkt).. hier heeft het ook lang geduurd, en veel terugplaatsingen en ineens was daar een emmy die het licht zag :')

(moet wel zeggen, nu ziet ze het licht wat sneller dan destijds :P) dus blijf de hoop wel houden hoor vrouw! Want het kán! Hoe raar en ongelofelijk dat ook klinkt (ik had degene die mij dat wijsmaakte destijds voor gek verklaard, omdat het hier niet lukte/ging.. maar het bleek wel waar.. hence een Slaapmeisje, Miss-Sly, en nog een aantal anderen hier..)

Dus... ik hoop en duim en brand kaarsjes (tl-balken etc) voor je.. Als ik toch kon toveren... (maar ik snap ook je realisme.. het is zo dubbel allemaal...)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 22:40:51 #238
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_100332764
Gewoon even een dikke :* voor alle meiden! Ik doe even een dagboekpost, sorry.. Wij zijn vandaag weer naar de gyn geweest en dat was een hele fijne mevrouw. Ze had veel begrip voor ons verdriet, heeft samen met ons alles even goed op een (chronologisch) rijtje gezet, ze liet een tabel zien met de kans dat een volgende zwangerschap goed zal gaan, gerelateerd aan mijn leeftijd en het aantal miskramen. Als je de laatste positieve test telt als vals-positief is die kans voor mij 76%, tel je 'm mee als miskraam is dat 71%. Wat haar betreft zeker de moeite van het verder proberen waard. De reden dat we 2 percentages te zien kregen is dat zij niet uitsloot dat die laatste positieve test wél ook een zwangerschap was (ook gezien mijn symptomen), maar omdat de bloedtest weer negatief was is het een beetje een twijfelgeval. For the record tellen we 'm niet mee hebben we afgesproken, dat voelt fijner. Als het wel zo was was dit toch een héle vroege mk, dus ok. Op papier blijven het er 4 en daar zijn wij content mee.

Het chromosomenonderzoek is in gang gezet, komende week gaan wij allebei bloed prikken. Nog wat andere tests voor mij kunnen pas 3 maanden na de laatste zwangerschap, dus die kan ik pas in september laten doen. Wij zijn blij dat we haar getroffen hebben en zij heeft de volgende afspraak zo uitgekiend dat we dan weer binnen haar rooster terugmoeten en dan mogen we ook weer om een afspraak bij haarzelf maken.

Wat ik vooral fijn vond was dat ze die laatste positieve test en mijn symptomen serieus nam, de assistente die me de uitslag doorbelde was op zich aardig, maar gaf me het gevoel dat de bloedtest de enige waarheid was en dat al het andere nergens op sloeg. Ergo, alle symptomen die ik voelde dus nergens op sloegen. Dat voelde heel naar, dit voelt fijner. Of ik het me nu heb ingebeeld of niet, dat ze er waren wordt erkend en serieus genomen :)
3!
pi_100333916
Een stukje begrip en medeleven kan al zoveel schelen Incantrix :Y
Goed dat je een fijne gynaecoloog hebt. Wel spannend zo al die testen. Weer een hoop wachten :*
pi_100342916
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Lieve dames,

Ik heb even een vraag die niets met zwanger worden te maken heeft, maar wel met PCOS.

Reden waarom ik dit vraag: Ik zit eraan te denken naar de huisarts te gaan en een doorverwijzing te vragen naar een endocrinoloog om die eens goed te laten kijken naar het totaalplaatje van mijn hormoonwaarden. Liefst daaraan gelinkt mijn bloedsuikerwaardes en insuline.
Ik heb namelijk gelezen dat een verhoogde aanmaak van insuline (zeg maar een omgekeerde suikerziekte) kan leiden tot allerlei klachten die mij iets te bekend in de oren klinken :X
Meld! Tja vermoeid, weet niet of dat nou het goede woord is, maar heb altijd wel heel veel slaap nodig ( altijd gehad ) en hou ook vaak wel rekening met dingen plannen, dus niet teveel door de weeks, anders trekt ik het echt niet tot het eind van de week op het werk, en zoveel mogelijk m'n rustmomenten pakken :) nu ik zwanger ben is het helemaal drama :X ik werk nog maar 6 uur per dag, dan ga ik smiddags even slapen en het liefst ga ik dan tussen 7 en half 8 alweer naar bed, om dan gewoon de hele nacht door te slapen! Probeer het meestal wel te rekken tot 9 uur, wel zo gezellig voor lief, anders zien we elkaar bijna helemaal niet :')
Maar als je meer vragen oid hebt mag je me altijd pm-en :)

Voor alle dames hier :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 08:04:47 #241
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100343206
Inca, fijn he als ze je gewoon serieus nemen en je eigen gevoel en intuitie niet zomaar wegwuiven? Je hebt door alle nare dingen al zo weinig vertrouwen meer in je lichaam... Ik herken de percentages die genoemd zijn ook, vooralsnog is het dan nog een flinke kans dat het gewoon goed gaat een volgende keer :Y

Het ziet er naar uit dat je de juiste arts voor jullie hebt gevonden. Dat scheelt ook veel in de rest van het proces, ik had ook zoveel vertrouwen in m'n gyn dat het me alleen al een stukje geruststelling gaf doordat hij me begeleidde...

Fijn dat er iets gebeurd nu en er aktie wordt ondernomen, alleen 'ondergaan' is ook nooit zo mijn dingetje geweest.

:*

PZE meiske, ik gun jou ook alle geluk van de wereld, ik hoop zo enorm hard dat het nu eindelijk eens gaat lukken voor jullie :*
  Moderator vrijdag 5 augustus 2011 @ 08:31:51 #242
5428 crew  miss_sly
pi_100343402
trix, een fijne gyneacoloog kan al zoveel verschil maken. Fijn dat ze je serieus nam en dat je met een goed gevoel het verdere traject for now ingaat. Dikke :* voor jullie, want het is toch niet wat je ooit had gedacht en gehoopt!

pze :* Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Ja, ik ben zelf een van de voorbeelden dat ook lang wachten nog beloond kan worden, maar ik herinner me nog wel al te goed dat ik ook daar niet echt een boodschap aan had toen ik in jouw schuitje zat.

CrazyPrincess, ben je al eens geprikt op diabetes2? Want ook dat is gelinkt aan PCOS, evenals overgewicht. En ook bij diabetes2 hoort vermoeidheid als een van de symptomen. Verder ben ik wel benieuwd als je naar een endocrinoloog gaat naar de uitkomst. Want ik herken het wel, maar ben het al zo gewoon, dat ik me afvraag of het niet gewoon bij mij hoort. Ik doen nog iedere dag dat ik niet werk een dutje op de bank. Of in de auto als we ergens heen gaan en weer op de terugweg. Vanmorgen was het zelfs zo dat ik Senna niet hoorde en pas wakker werd toen schaap het bed uitging om haar te halen. Dat is me in die 2 jaar eigenlijk nog niet vaak overkomen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100343520
CrazyPrincess, ik heb ook pcos. bij mij zijn voor de start van het medisch zwanger traject daarom eerst alle hormonen ook getest door de gyn, van hypofyse tot werking alvleesklier, schildklier maar ook testosteronwaardes etc. Alles dus wat met hormonen te maken heeft. Inmiddels vorige week ook een suiker/glucosetest gehad omdat inderdaad diabetes gelinkt is aan pcos.

Ik ben zelf een beetje raar geval, juist voor zwanger ondergewicht en nu uit die glucosetest bleek het tegenovergestelde van diabetes: hypoglycemie. Nuchter veel te laag in mijn bloedsuiker en na glucosedrank veel teveel insuline in bloed. Ook dat past bij beeld van vermoeidheid, vaak misselijk etc. Ik weet ook niet meer beter dan dat ik me nooit uitgeslapen en topfit voel :') zo jammer...

Succes en pm kan altijd!
pi_100344313
Incantrix, een fijne gyn is het halve werk. Hopelijk komt er iets nuttigs uit alle tests. :*

Fluugs en Sly: dank. O+
pi_100344497
Ja, verdorie dames! Ik begin helemaal te hyperen hier! Ik lees dus op internet eigenlijk alleen maar van vrouwen met PCOS en overgewicht en dat laatste heb ik dus absoluut niet. Dus dan is het moeilijk om mezelf met die andere dames te identificeren op sommige vlakken.

Jipster, ik wilde het in mijn post niet noemen, maar ik ben gisteren dus ook een stukje over hypoglycemie tegengekomen en dacht: help, dat zou wel eens mijn probleem kunnen zijn. Eens zien of anderen ook met zoiets komen.

Klumsy, Miss, Jipster, onwijs bedankt voor jullie reacties :*
Ik ben overigens bij de gynaecoloog nooit getest op dat soort dingen volgens mij. Die suikerwaardetest heb ik in ieder geval sowieso nooit gehad. Misschien juist wel omdat ik geen overgewicht heb en ze dus daar geen problemen vermoeden :{

Ik ga NU de huisarts bellen.

Owh en dat vele slapen: check. Wil ik echt uitgerust zijn heb ik 10 uur per nacht nodig. Wil ik een werkweek volhouden (en al helemaal op de langere termijn) dan moet ik echt 9 uur proberen te pakken anders kun je me opvegen na een paar dagen (moe, slap, sterretjes zien, etc.)

-edit- Maandag heb ik een afspraak bij de huisarts!
Als hij maar niet gaat zeuren dat ik eerst moet stoppen met de borstvoeding :(

[ Bericht 8% gewijzigd door CrazyPrincess op 05-08-2011 09:46:32 ]
pi_100344804
Nouhou, nu moet ik janken. Sorry hoor lieverds. Ik zou al zo blij zijn als er eindelijk een oorzaak gevonden kan worden voor mijn vermoeidheid. Ik kan en wil namelijk niet accepteren dat het gewoon bij me hoort.
En de mensen die zeggen dat ik maar moet gaan sporten, omdat ik gewoon wel geen conditie zal hebben mogen ze opknopen aan de hoogste boom :(

;(
pi_100346833
CP: :* Maandag is het al heel snel. Neem jezelf voor wat je wil gaan zeggen en vragen, dan komt het vast wel goed met dat gesprek. Het is ook niet niks. Hou je taai.
pi_100347694
Ik ga flink Googlen dit weekend. Ik zie nu al termen als hypoglycemie, hyperinsulinemie en insulineresistentie voorbij komen. Mooi om wat interessante taal te kunnen spreken bij de dokter:Y)

Die insulineresistentie is overigens ook gelinked aan het niet slagen van behandeling met Clomid. Drie keer raden wat er bij mij niet aansloeg...
pi_100347941
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 20:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Lieve dames,

*hand in de lucht steekt*
En ik ben heel erg nieuwsgierig naar de resultaten die je te horen zult krijgen.

Het vermoeid zijn, koppel ik nu eigenlijk altijd aan het belabberd slapen (als ik maar 5 keer per nacht moet opstaan, heb ik een goeie nacht gehad). Heb er nooit bij stilgestaan dat het misschien een andere oorzaak kon hebben.
En het 'hoort' net zoals bij veel anderen hier, gewoon bij mij. Als we naar mijn ma rijden (100km) slaap ik altijd in de auto op de heen- en terugweg. En niet omdat ik tegen mezelf zeg dat ik een beetje ga rusten, maar omdat ik gewoon mijn ogen niet kan open houden (hoe erg ik het ook probeer) :D
  Moderator vrijdag 5 augustus 2011 @ 11:50:19 #250
5428 crew  miss_sly
pi_100348147
CP ik heb inmiddels door het vele gebruik van hormonen wel overgewicht (druk bezig dat eindelijk kwijt te raken nu ik me ook eindelijk echt ontzwangerd en vrij van hormonen voel), maar toen ik bij de gyn kwam werd mij ook gezegd dat ik geen typische PCOS klant leek: geen overgewicht, geen overduidelijke overbeharing. Zoals ik het begreep is dat ook waarom het PCO-syndroom heet: syndroom houdt in dat er een heel aantal symptomen zijn, maar dat het niet alle symptomen hoeft te hebben om wel aan dit syndroom te lijden.

Net als leonieke koppel ik het eigenlijk aan al een hele tijd niet goed genoeg slapen, mijn leeftijd misschien (ben immers toch wel al 42) en ben ik het gewoon gewend. Ik weet dat ik geen diabetes2 heb (pas nog getest, moet ieder jaar omdat ik zwangerschapsdiabetes heb gehad) en daarmee hield het voor mij wel op. Ik vind het goed dat je wel doorpakt! Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen op internet en wat de huisarts zegt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')