Ah, ok, dan was het toch vals-positief danquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:39 schreef IslaBonita het volgende:
Orea....![]()
![]()
![]()
Inca, alles boven 5 hcg noemen ze zwanger... maar volgens mij zijn er maar weinig thuistesten die dit oppikken. Vreemd...![]()
Flugel,wat fijn!!!
Heej hallo, je hebt er maar 1 nodig hoor! Echt! Ik ga voor Patty Pattexquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:56 schreef Orea het volgende:
Die namen, dat wordt nog wel drama
Iemand die alvast 5 (!!) suggesties heeft voor de komende 5 cryo'swelcome!
Die stomme dingen heb ik allang geprobeerd en werken niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:42 schreef jaantje_ het volgende:
*strooit wat klavertjesvier door het topic*
Niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:29 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Die stomme dingen heb ik allang geprobeerd en werken niet.![]()
![]()
Dank je, flugeltje.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hallelujah. Bloed. Na 37 dagen. He he.![]()
Da's lief.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
Vanmorgen heb ik een kaarsje aangestoken omdat ik geloof in wonderen en ik nog altijd hoop op een wondertje, dit kaarsje brandt niet alleen voor mij maar ook voor jullie meiden
Wat goedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
En jij Orea?
Uuuuh, jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:22 schreef prinseszondererwt het volgende:
En jij Orea?
CP, ik denk dat je Ahava bedoelde...
Is dat wel verstandig?quote:
Nee, die kans is er nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:51 schreef Kolonia het volgende:
Fijn PZE!
Wanneer mag je weer door?
[..]
Is dat wel verstandig?
Er is nog steeds een kleine kans dat het wel raak is toch?
Doe je dat in je eigen cyclus of gebruik je medicijnen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:06 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik mag nu meteen door voor de cryo deze ronde Koloon. Begin volgende week de eerste echo.
In eigen cyclus. Alleen pregnyl. Denk wel dat ik zelf utrogestan ga gebruiken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:29 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Doe je dat in je eigen cyclus of gebruik je medicijnen?
Sorry, ik weet het even niet meer![]()
Heb je daar geen recept voor nodig?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:43 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
In eigen cyclus. Alleen pregnyl. Denk wel dat ik zelf utrogestan ga gebruiken.
Volg je dan een schema wat je nog hebt liggen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja, maar ik heb nog. Ik voel me verder prima, dank je. Een beetje laconiek zo af en toe. Zo van: we zien wel.
Heel logisch en herkenbaar... Stiekem had ik bij de poging van Leia zelfs de hoop al opgegeven (et voila...)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ja, maar ik heb nog. Ik voel me verder prima, dank je. Een beetje laconiek zo af en toe. Zo van: we zien wel.
Meld! Tja vermoeid, weet niet of dat nou het goede woord is, maar heb altijd wel heel veel slaap nodig ( altijd gehad ) en hou ook vaak wel rekening met dingen plannen, dus niet teveel door de weeks, anders trekt ik het echt niet tot het eind van de week op het werk, en zoveel mogelijk m'n rustmomenten pakkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Lieve dames,
Ik heb even een vraag die niets met zwanger worden te maken heeft, maar wel met PCOS.
Wie van jullie heeft PCOS en is, net als ik, eigenlijk altijd vermoeid?
Reden waarom ik dit vraag: Ik zit eraan te denken naar de huisarts te gaan en een doorverwijzing te vragen naar een endocrinoloog om die eens goed te laten kijken naar het totaalplaatje van mijn hormoonwaarden. Liefst daaraan gelinkt mijn bloedsuikerwaardes en insuline.
Ik heb namelijk gelezen dat een verhoogde aanmaak van insuline (zeg maar een omgekeerde suikerziekte) kan leiden tot allerlei klachten die mij iets te bekend in de oren klinken
*hand in de lucht steekt*quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:33 schreef CrazyPrincess het volgende:
Lieve dames,
Ik heb even een vraag die niets met zwanger worden te maken heeft, maar wel met PCOS.
Wie van jullie heeft PCOS en is, net als ik, eigenlijk altijd vermoeid?
Reden waarom ik dit vraag: Ik zit eraan te denken naar de huisarts te gaan en een doorverwijzing te vragen naar een endocrinoloog om die eens goed te laten kijken naar het totaalplaatje van mijn hormoonwaarden. Liefst daaraan gelinkt mijn bloedsuikerwaardes en insuline.
Ik heb namelijk gelezen dat een verhoogde aanmaak van insuline (zeg maar een omgekeerde suikerziekte) kan leiden tot allerlei klachten die mij iets te bekend in de oren klinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |