Dat is natuurlijk hetzelfde als Sinterklaas vragen om een keertje met kerst te komenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:29 schreef Poppejans het volgende:
Orea, waah!er ontgaat me weer eens een heleboel
Ik zie op de bovenste test zeker wel een tweede streepje.
Ik zou als ik jou was proberen om eventjes te wachten en maandag of dinsdag de digitale van CB te doen. Die kan haast niet anders dan ''zwanger'' aangeven, zeker omdat je nu al vroeg heb getest
Maar ik kon zelf ook nooit wachten hoor
Nou het is helemaal geen nederlaag als het mis gaat. Het is gewoon kut als het mis gaat, niks nederlaag. Maar als diet zo mooi doorstijgt zou ik me lekker in de OP van Z&G laten zetten. Met een paar vette uitroeptekens...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop gewoon zo dat ik een keer echt kan genieten van een prille zwangerschap... Heb het eigenlijk wel heel erg gehad met die angstmomenten. Iets in mij wil gewoon recalcitrant in de OP van Z&G, net zoals ieder ander zou doen die net weet dat ze zwanger is, maar de andere kant durft het toch niet goed omdat het zo als een nederlaag voelt als het weer mis gaat. (ook al kan ik er zelf niets aan doen natuurlijk... )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Lekker rustig aan doen, en als je je slap begint te voelen aan de Floradix! (zit ijzer in)Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:19 schreef J-net het volgende:
Orea jeeeejjjjj ik zie ook beiden streepjes hoor.
En zo maf toen jij vandeweek postte dat je dacht van niet had ik heel erg t gevoel van wel... En nee niet allemaal nu mij als predictor gaan gebruiken, maar heul soms heb ik dat, maar vaak ook niet hoor
verwijderdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:16 schreef Ahava het volgende:
Wauw, Flugeltje en Orea, meiden, wat geweldig!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik duim keihard dat ze blijven plakken. Ik gun het jullie zo om nu in één keer patsboem zwanger te zijn en 9 maanden te genieten.
Voor alle andere meiden
Mijn verhaal mag wel uit de OP, modjes. Dank!
Ik had juist mega veel krampen, dacht echt dat ik elk moment enorm ongesteld kon gaan worden!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:17 schreef Orea het volgende:
En ik dacht: krampen zijn niet goed! Alle mislukte pogingen had ik namelijk krampen, maar nu ik terugdenk had ik die dan vanaf tp.. nu maar 3 dagen deze week.. bij Leia had ik nul krampen, maar daar kan ik niet mee vergelijken, toen stond ik strak van de hormonen
Mijn vriend is ook een mei-kindje, dus die vind ik bij voorbaat dan al leuk jaquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ongesteld![]()
Orea al weer een donkerder streepje gepiest?
quote:Op zondag 31 juli 2011 19:04 schreef IslaBonita het volgende:
He Orea, echt balen meis...
Maar als je gister de testen deed met ochtendurine en vanochtend ook, dan zou het hcg misschien nog niet verdubbeld zijn, dat verdubbelt elke twee of drie dagen, niet elke dag, dus het hcg gehalte van gister kan gelijk zijn aan dat van vandaag...en als je vannacht al twee keer geplast hebt had je dus vanochtend minder hcg in de urine, minder geconcentreerd...dus het kan wel! En bij mij was ie 15dpo met sterk geconcentreerde ochtendurine heel licht...echt niet overduidelijk...Geef nog niet op! Morgen de HA smeken om een bloedtest!
Ik weet alleen niet hoe realistisch het is dat je bij een cryo tp (dus een embryo terug) een late innesteling kunt hebben... In een natuurlijke cyclus kan het zijn dat je ei toch iets later is gesprongen, of iets later pas door je eileider in je baarmoeder terecht is gekomen.. Nu niet..quote:Op zondag 31 juli 2011 20:58 schreef flugeltje het volgende:
Wat had je allemaal gedronken/gegeten gisteren? Als je 's nachts 2 keer hebt moeten plassen lijkt me dat je vrij veel vocht binnen hebt gekregen. Kan het zijn dat de boel gewoon erg verdund was? Bij een late nesteling kan het dan volgens mij best dat je de ene dag positief en de volgende negatief test....
Afwachten sucks he meis?
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ongesteld![]()
Orea al weer een donkerder streepje gepiest?
"Embryo implantation after frozen blastocyst transfers (FET) can be slightly delayed compared to that seen with fresh blastocyst transfer. This is sometimes referred to as "late implantation", or delayed implantation.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:08 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe realistisch het is dat je bij een cryo tp (dus een embryo terug) een late innesteling kunt hebben... In een natuurlijke cyclus kan het zijn dat je ei toch iets later is gesprongen, of iets later pas door je eileider in je baarmoeder terecht is gekomen.. Nu niet.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:51 schreef Incantrix het volgende:
Flugeltje, meestal test ik ook nogal eh.. Uitgebreid, zeg maarMaar nu had ik de laatste test gedaan de dag voordat ik naar de gyn moest, dus toen heb ik niet de moeite genomen om een clearblue te kopen zoals ik 'normaal' doe als ik één of meer positieve tests heb geplast (klinkt alsof ik een hele routine heb ondertussen he?
). Overigens had ik een paar dagen voor die flink positieve test ook al getest en die was in principe negatief, hoewel je, als je met je linkeroog in je rechter broekzak keek en de test in het licht hield terwijl je drie rondjes draaide en 'HATSEE' riep wél een soort van streepje zag zeg maar.. Ik kan me ook niet geheel aan de indruk onttrekken dat er wellicht wel een bevruchting was, maar dat het hcg-gehalte bij de bloedtest gewoon al te laag was om van een zwangerschap te spreken. Ik moet donderdag nog naar de gyn dus dan ga ik dat nog wel navragen, ik heb nu alleen een assistente gesproken die me vertelde dat de bloedtest negatief was en meer was er niet over te zeggen..
Lieve, lieve Orea, ik had het zó graag anders gezien.. Meisje, dikkeen ik ga meteen verder-duimen voor de volgende poging
![]()
Ja, de testlijn is al flink donkerder dan de controlelijn. Ziet er goed uit dus....quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:01 schreef Asyniur het volgende:
Ow Orea, balen zeg!
Hoewel je er rekening mee gehouden hebt, blijft het toch vet slikken...
flugel, stijgt het bij jou mooi door?
Ja, die was sneeuwwit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
Pze heb je al wel een test gedaan???
Hihi....ben een Google-fanatic. Kan ook wel eens verkeerd uitpakken hoor. Soms word je gek van alle feitjes en negatieve verhalen. Dus af en toe krijg ik een Google-verbod van mijn vriendinnen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:52 schreef sproet-je het volgende:En Isla, jij bent echt een wandelende encyclopedie! Jij weet altijd net weer dat interessante onderzoek te vinden waar ik al tijden naar zoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |