Zou goed kunnen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind ook dat niet het recht hebben zich met haar priveleven te bemoeien, maar ik begrijp wel dat ze nu wat terughoudend zijn. Misschien dat de succeskans die ik noemde daar ook wel mee te maken heeft. Waarschijnlijk hebben ze protocollair afspraken over dit soort situaties gemaakt.
Nee, dat word ik als het goed is na het weekend.. duimen mag altijd, maar ik verwacht er echt niets meer vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef octopussy het volgende:
Oreaben je nu ook daadwerkelijk ongesteld dan? Anders blijf ik stiekem gewoon nog duimen voor een streepje morgen hoor!
Shit...quote:
quote:
Dat is gelukkig vrij snel al.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:48 schreef bianca en michael het volgende:
Enfin, ik kan op mijn kop gaan staan, dat heeft helemaal geen zin. Maandag 5 september de afspraak met de prof. dr. en dan maar zien wat hij te zeggen heeft.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:48 schreef flugeltje het volgende:
Voel me een beetje bezwaard om het te melden numaar hier lijkt het HCG wel goed door te stijgen nu, gaat bijna nog harder dan bij Willem. Bij de meeste miskramen was de stijging niet zo heel erg snel en twijfelde ik al langer of het wel goed zat. Dat het nu gewoon goed doorstijgt geeft me dan ook wel wat rust.
Het is een beetje onwerkelijk nu, in alle scenario's die ik vooraf bedacht had kwam deze innerlijke rust niet voorIk ging er vooraf domweg vanuit dat het nog wel een paar keer mis zou gaan voor het weer zou lukken, maar nu de bevruchting eenmaal een feit is ben ik er zo rustig onder dat ik niet goed weet wat ik er mee moet. Beetje warrig omschreven, maar jullie snappen het hoop ik wel
Ik weet niet of ik het hier al verteld heb, maar de vorige inseminatrice vertelde dat bijgeloof bij vrijwel iedereen in de mmm een belangrijke rol speelde.quote:
Misschien gewoon doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop gewoon zo dat ik een keer echt kan genieten van een prille zwangerschap... Heb het eigenlijk wel heel erg gehad met die angstmomenten. Iets in mij wil gewoon recalcitrant in de OP van Z&G, net zoals ieder ander zou doen die net weet dat ze zwanger is, maar de andere kant durft het toch niet goed omdat het zo als een nederlaag voelt als het weer mis gaat. (ook al kan ik er zelf niets aan doen natuurlijk... )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
Qftquote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou ook nog even 2 clearblues, een predictor en huismerk apotheek gaan halen als ik jou was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |