abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100059566
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind ook dat niet het recht hebben zich met haar priveleven te bemoeien, maar ik begrijp wel dat ze nu wat terughoudend zijn. Misschien dat de succeskans die ik noemde daar ook wel mee te maken heeft. Waarschijnlijk hebben ze protocollair afspraken over dit soort situaties gemaakt.
Zou goed kunnen.
Ik kan me ook zo voorstellen dat de dokter die afspraken zo even niet paraat had (het zal niet heel vaak voorkomen) en eerst wil overleggen. Maar dat termijnen van zes tot twaalf maanden zijn genoemd begrijp ik niet, maar mogelijk zitten er ook nog juridische haken en ogen aan die het proces vertragen (wat Droomvrouwtje zegt dus).
Ik hoop voor Bianca dat het meevalt en dat het niet zo lang hoeft te duren.
pi_100060170
Bianca, jemig zeg... wat een verhaal van jullie. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je van je man nog een mooi kindje mag krijgen! :*

Orea, wat kl*te -O- .... veel succes de volgende ronde! :*

Flugel :o *O* , ik duim dat het goed gaat dit keer!! ^O^
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_100060776
Orea een dikke :* . We gaan zaterdag gewoon lekker wijntjes drinken en dan ga jij in aug zwanger worden en ik in sept!!!

Bianca, sterkte met alles.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_100062342
Orea -O- ben je nu ook daadwerkelijk ongesteld dan? Anders blijf ik stiekem gewoon nog duimen voor een streepje morgen hoor!

Bianca :* Het meeste is eigenlijk al gezegd. Ik geloof niet dat ze dit doen om jou dwars te liggen, maar dat ze de beste slagingskansen voor ogen hebben. Misschien kan je in overleg zelf een termijn bepalen wanneer je weer verder kan. Vergeet niet dat je met een zwangerschap ook vaak emotioneel wat labieler wordt door de hormonen. Dat lijkt me een hele moeilijke combinatie met de rouw die je doormaakt.
pi_100066817
Orea balen geniet van het feest vieren
Bianca :*
pi_100077408
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:01 schreef octopussy het volgende:
Orea -O- ben je nu ook daadwerkelijk ongesteld dan? Anders blijf ik stiekem gewoon nog duimen voor een streepje morgen hoor!

Nee, dat word ik als het goed is na het weekend.. duimen mag altijd, maar ik verwacht er echt niets meer van ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Orea op 29-07-2011 09:49:17 ]
pi_100078613
Ook IUI 7 niet gelukt, op naar IVF.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 09:49:14 #58
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_100078659
Oh Koloon.. -O- :* :* Succes met het volgende deel. Van het traject.. :*
3!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 09:49:19 #59
57497 happyme28
I'm so happy
pi_100078664
Kolonia -O- Ik hoop echt voor jullie dat IVF dé oplossing zal zijn en het meteen de eerste poging raak is :Y :*
pi_100078666
Shit Koloon -O-
  vrijdag 29 juli 2011 @ 10:08:03 #61
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100079198
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 09:47 schreef Kolonia het volgende:
Shit... -O-

Ik hoop en duim met de rest mee dat het nu allemaal heel erg snel gewoon goed gaat :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_100081812
Koloon... Shit. :*
pi_100082132
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 09:47 schreef Kolonia het volgende:
-O-

Dank jullie wel voor alle reacties op mijn bericht.

Ik zal even in zijn algemeenheid proberen te reageren.

Wij zijn samen september vorig jaar bij de professor dokter geweest op gesprek. Het was zijn eigen voorstel IVF toe te passen omdat er een beperkte hoeveelheid sperma was ingevroren voordat Michael met de chemo begon en ik dan de grootste kans had snel zwanger te worden. Toen is onze 'zaak' al besproken in het etische team, en die hebben toen groen licht gegeven. Iedereen was dus op de hoogte van zijn ziek zijn en de slechte vooruitzichten. Alle paperassen zijn ook in orde gemaakt, ook dat ik door mocht gaan mocht Michael komen te overlijden. Zelf hebben we dit ook nog eens op film gezet, ook omdat een kindje geboren 310 dagen na het overlijden van je echtgenoot, wettelijk niet meer van hem is. Dit moet je dan bij de rechtbank laten fixen.

Ik begrijp ook dat we het -eventjes- rustig aan moeten doen, ik heb na de miskraam 3 weken gevloeid, dus wilde sowieso even wachten met een eventuele cryoterugplaatsing tot ik weer een normale menstruatie heb gehad. Maar 6 of 12 maanden wachten gaat me echt veel te ver, alhoewel ik groot verdriet heb sta ik niet op instorten en ben ik ook niet labiel. En als de laatste poging wel was blijven plakken, dan was ik nu 8 weken zwanger geweest. Wat was daar zo anders aan geweest dan? In juni ging het ook al niet best met Michael, en daar was iedereen van op de hoogte.

Enfin, ik kan op mijn kop gaan staan, dat heeft helemaal geen zin. Maandag 5 september de afspraak met de prof. dr. en dan maar zien wat hij te zeggen heeft.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_100083505
Stomme bijgeloof ook. :{w
Manlief en ik waren ervan overtuigd dat het raak zou zijn, want
a. ^O^ 7 is een priemgetal
b. ^O^ 5 is een priemgetal
als we de twee zinloze pogingen (slecht zaad en te lang moeten wachten tussen productie en IUI) niet meetellen was dit IUI nummer 5
c. ^O^ Ik had de dag na de IUI maar zo een ooievaar zien lopen
d. ^O^ Het klavertje-vier was gekiemd en leeft ook nog
normaal gaan alle groene dingen bij mij in huis in no time dood :')

Maar goed, zelfs dát allemaal helpt niet. :')
Nu richten we ons maar niet meer op bijgeloof, maar op de wetenschap:
IVF is een stuk succesvoller dus het gaat "gewoon" lukken. :Y
Neemt niet weg dat ik dan vast ook weer overal goede voortekens in zie. :+

Vanavond slik ik de eerste pil (gek idee hoor, de pil slikken om zwanger te kunnen worden) en verhoogde dosis foliumzuur.
En een lekker glaasje wijn, nu het weer / nog mag. :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 11:48 schreef bianca en michael het volgende:
Enfin, ik kan op mijn kop gaan staan, dat heeft helemaal geen zin. Maandag 5 september de afspraak met de prof. dr. en dan maar zien wat hij te zeggen heeft.
Dat is gelukkig vrij snel al.
Hopelijk komt de prof dan met een betere termijn. :*
pi_100083534
quoteeditgedoe. :)
pi_100084599
Sjips Kolonia -O- :* . Ik hoop dat de IVF wél in 1x raak is! Dat moet gewoon.

Bianca, wat vervelend dat je nu weer in onzekerheid moet zitten. Doe je zo je best om alles goed te regelen en dan is het nog niet goed. Maar je klinkt heel sterk en strijdlustig, dat moet de professor dokter ook wel zien. Succes! :*
  vrijdag 29 juli 2011 @ 18:05:03 #67
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100095564
Orea, balen dat je geen streepje meer ziet! :o maar goed dat je er minder moeite mee hebt dan voor Leia :Y

Kolonia..... -O- :* damn wat stom dat de IUI's het niet zijn geworden voor jullie!
En wat herkenbaar van dat bijgeloof :') hier hangt een veer aan de spiegel: mijn moeder had een ooievaar over haar huis zien vliegen en was toen al in de vaste overtuiging dat dat een teken was, vervolgens dwarrelt er een van zijn veren naar beneden! :o Dus die kreeg ik op mn verjaardag van dr O+ Enne, klavertje vier dat groeit en bloeit, check :Y Maar zwanger worden ho maar :{w
Ik ga vast duimen dat IVF de oplossing is voor je!!

Bianca, oh wat een naar idee dat je nu door zo'n persoon weer op het wachtbankje wordt gezet... net als de rest alle begrip voor het feit dat nu direct misschien niet de beste periode is voor een innesteling, maar toch :{ Je wilt dat eigenlijk niet voor je laten beslissen natuurlijk!

Droomvrouwtje; lekker met een dekentje + kruik + tijdschrift op de bank! Ohja, en de pijnstillers natuurlijk :Y :*

Hier lijkt het weer helemaal nergens naar, nog steeds een matige temperatuur, en een gevoel alsof ik ongesteld ga worden. Dat zal dus volgende week ook wel zo zijn...
En ik weet dat het daar vast niet aan ligt, maar nu kan ik mezelf wel voor mn kop slaan dat ik zondag naar de sauna ben geweest ;(
pi_100097525
LB, daar hoef je je helemaal geen zorgen om te maken! Echt niet.. het is niet goed om stelselmatig in een te hete omgeving te zitten in de eerste 3 maanden zwangerschap. Maar van een keertje sauna gebeurd er niks hoor! Kan me voorstellen dat je dat even denkt, maar daar hoef je je echt niet druk om te maken :*

En dat bijgeloof is héél erg herkenbaar...
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:18:37 #69
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100097898
Kolonia, wat vreselijk rot zeg! Nou dat jullie eerste IVF poging dan ook maar meteen de laatste mag zijn...

LB, ik blijf doorduimen hoor!
  vrijdag 29 juli 2011 @ 20:27:31 #70
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100100265
Thx ladies! :*
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:41:45 #71
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_100103649
koloon shit zeg -O-
Be happy with the little things in life
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:48:50 #72
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100104012
Voel me een beetje bezwaard om het te melden nu :@ maar hier lijkt het HCG wel goed door te stijgen nu, gaat bijna nog harder dan bij Willem. Bij de meeste miskramen was de stijging niet zo heel erg snel en twijfelde ik al langer of het wel goed zat. Dat het nu gewoon goed doorstijgt geeft me dan ook wel wat rust.

Het is een beetje onwerkelijk nu, in alle scenario's die ik vooraf bedacht had kwam deze innerlijke rust niet voor :') Ik ging er vooraf domweg vanuit dat het nog wel een paar keer mis zou gaan voor het weer zou lukken, maar nu de bevruchting eenmaal een feit is ben ik er zo rustig onder dat ik niet goed weet wat ik er mee moet. Beetje warrig omschreven, maar jullie snappen het hoop ik wel :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_100104074
flugel blijven broeden he is er tenminste nog ergens een warme temperatuur
pi_100104113
Kolonia; verdorie, hopelijk doet de ivf gelijk wat hij moet doen! Geniet van je glaasje wijn :*

Flugel; spannend zeg! Ik duim hard door voor een plakkertje :*
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:52:25 #75
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_100104166
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:48 schreef flugeltje het volgende:
Voel me een beetje bezwaard om het te melden nu :@ maar hier lijkt het HCG wel goed door te stijgen nu, gaat bijna nog harder dan bij Willem. Bij de meeste miskramen was de stijging niet zo heel erg snel en twijfelde ik al langer of het wel goed zat. Dat het nu gewoon goed doorstijgt geeft me dan ook wel wat rust.

Het is een beetje onwerkelijk nu, in alle scenario's die ik vooraf bedacht had kwam deze innerlijke rust niet voor :') Ik ging er vooraf domweg vanuit dat het nog wel een paar keer mis zou gaan voor het weer zou lukken, maar nu de bevruchting eenmaal een feit is ben ik er zo rustig onder dat ik niet goed weet wat ik er mee moet. Beetje warrig omschreven, maar jullie snappen het hoop ik wel :+
:* komt goed schatje.. en blijf hier maar lekker posten tot dat jij vind dat je er aan toe bent om naar Z&G te gaan
Be happy with the little things in life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')