Dat is natuurlijk hetzelfde als Sinterklaas vragen om een keertje met kerst te komenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:29 schreef Poppejans het volgende:
Orea, waah!er ontgaat me weer eens een heleboel
Ik zie op de bovenste test zeker wel een tweede streepje.
Ik zou als ik jou was proberen om eventjes te wachten en maandag of dinsdag de digitale van CB te doen. Die kan haast niet anders dan ''zwanger'' aangeven, zeker omdat je nu al vroeg heb getest
Maar ik kon zelf ook nooit wachten hoor
Nou het is helemaal geen nederlaag als het mis gaat. Het is gewoon kut als het mis gaat, niks nederlaag. Maar als diet zo mooi doorstijgt zou ik me lekker in de OP van Z&G laten zetten. Met een paar vette uitroeptekens...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop gewoon zo dat ik een keer echt kan genieten van een prille zwangerschap... Heb het eigenlijk wel heel erg gehad met die angstmomenten. Iets in mij wil gewoon recalcitrant in de OP van Z&G, net zoals ieder ander zou doen die net weet dat ze zwanger is, maar de andere kant durft het toch niet goed omdat het zo als een nederlaag voelt als het weer mis gaat. (ook al kan ik er zelf niets aan doen natuurlijk... )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Lekker rustig aan doen, en als je je slap begint te voelen aan de Floradix! (zit ijzer in)Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:19 schreef J-net het volgende:
Orea jeeeejjjjj ik zie ook beiden streepjes hoor.
En zo maf toen jij vandeweek postte dat je dacht van niet had ik heel erg t gevoel van wel... En nee niet allemaal nu mij als predictor gaan gebruiken, maar heul soms heb ik dat, maar vaak ook niet hoor
verwijderdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:16 schreef Ahava het volgende:
Wauw, Flugeltje en Orea, meiden, wat geweldig!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik duim keihard dat ze blijven plakken. Ik gun het jullie zo om nu in één keer patsboem zwanger te zijn en 9 maanden te genieten.
Voor alle andere meiden
Mijn verhaal mag wel uit de OP, modjes. Dank!
Ik had juist mega veel krampen, dacht echt dat ik elk moment enorm ongesteld kon gaan worden!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:17 schreef Orea het volgende:
En ik dacht: krampen zijn niet goed! Alle mislukte pogingen had ik namelijk krampen, maar nu ik terugdenk had ik die dan vanaf tp.. nu maar 3 dagen deze week.. bij Leia had ik nul krampen, maar daar kan ik niet mee vergelijken, toen stond ik strak van de hormonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |