abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 juli 2011 @ 16:56:03 #151
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100160824
quote:
2s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:41 schreef Asyniur het volgende:
Ooh LB, damn... :{
Op voor een mei-kindje O+
Mijn vriend is ook een mei-kindje, dus die vind ik bij voorbaat dan al leuk ja O+ Zijn we straks met 3 tweelingen in huis _O-

Ja, en we gaan deze week hopelijk een nieuwere auto kopen (als in; eentje die geen roestige remschijven en carrosserie heeft :X), en daar durft een toekomstig kindje dan vast wel met ons in heb ik bedacht O+ :')
pi_100163599
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ongesteld }:|

Orea al weer een donkerder streepje gepiest?
-O- wat prut meis!

Misschien doe ik volgende maand wel met je mee, want waar 4 (!!) testen gisteren zeiden zwanger... zei vanmorgen niet 1 test dat (en deed er 2...).. (ik snap er ook helemaal niks van.. als iets misgaat is niet binnen 24 uur de hoeveelheid hcg uit je bloed/urine...)

Nou ben ik vannacht 2 keer wezen plassen voor ik vanmorgen de ochtendtest deed.. maar...het is nu 15 dagen na de eisprong, het had niet eens ochtendurine hoeven zijn, eigk..

Dat er iets was, dat weet ik wel zeker, maar ik denk dat het inmiddels afgestoten is of zoiets... Wel erg verrot dit, ik wil gewoon een duidelijk ja of nee.. niet dit -O-

Misschien dat ik morgen even mijn huisarts bel of ik een bloedtest kan doen, gewoon gelijk duidelijkheid. Mijn kliniek doet niet aan bloedtesten.

Ik denk dat ik realistisch moet zijn, de kans dat het toch zo is is erg klein (en als het zo is, is het een mooi wonder, maar ik denk het eigk niet...)
  zondag 31 juli 2011 @ 18:37:04 #153
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100163993
Orea :*

Probeer inderdaad de bloedtest voor elkaar te krijgen, onzekerheid is helemaal klote....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_100164864
He Orea, echt balen meis...
Maar als je gister de testen deed met ochtendurine en vanochtend ook, dan zou het hcg misschien nog niet verdubbeld zijn, dat verdubbelt elke twee of drie dagen, niet elke dag, dus het hcg gehalte van gister kan gelijk zijn aan dat van vandaag...en als je vannacht al twee keer geplast hebt had je dus vanochtend minder hcg in de urine, minder geconcentreerd...dus het kan wel! En bij mij was ie 15dpo met sterk geconcentreerde ochtendurine heel licht...echt niet overduidelijk...Geef nog niet op! Morgen de HA smeken om een bloedtest!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_100165132
Lb; wat balen ;*

Orea; wat vaag en heel vervelend die onzekerheid. Ik zou morgen nog een keer testen en inderdaad evt. de huisarts bellen met de vraag voor een bloedtest. Ik duim voor je :*
pi_100167370
Flugel en Orea, wat leuk! Brusjes voor jullie kindjes!
Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
pi_100167502
LB. -O-
Dan maar een meikindje. :Y :*

Wat raar Orea.
Ik hoop voor je dat je morgen weer gewoon streepjes plast. :*
pi_100168214
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:04 schreef IslaBonita het volgende:
He Orea, echt balen meis...
Maar als je gister de testen deed met ochtendurine en vanochtend ook, dan zou het hcg misschien nog niet verdubbeld zijn, dat verdubbelt elke twee of drie dagen, niet elke dag, dus het hcg gehalte van gister kan gelijk zijn aan dat van vandaag...en als je vannacht al twee keer geplast hebt had je dus vanochtend minder hcg in de urine, minder geconcentreerd...dus het kan wel! En bij mij was ie 15dpo met sterk geconcentreerde ochtendurine heel licht...echt niet overduidelijk...Geef nog niet op! Morgen de HA smeken om een bloedtest!
:* ik ga het morgen gewoon weer proberen.. ik weet dat dat kan, maar ik vind het zo raar.. Bij Leia testte ik 10 dpo al echt dik positief.. en ik dacht altijd dat hcg aanmaak persoongebonden was, maar misschien is dat toch embryo gebonden? Ergens voelt het nog steeds alsof ik zwanger ben, maar ik vind het zo raar.. als het niet zo is en niet is blijven plakken, dan blijft het hcg langer in je bloed... lijkt me.. en is het niet binnen 24 uur helemaal verdwenen..
  zondag 31 juli 2011 @ 20:58:03 #159
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100168754
Wat had je allemaal gedronken/gegeten gisteren? Als je 's nachts 2 keer hebt moeten plassen lijkt me dat je vrij veel vocht binnen hebt gekregen. Kan het zijn dat de boel gewoon erg verdund was? Bij een late nesteling kan het dan volgens mij best dat je de ene dag positief en de volgende negatief test....

Afwachten sucks he meis? :*
  zondag 31 juli 2011 @ 21:01:37 #160
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_100168915
He bah Orea! Die onzekerheid is zo verschrikkelijk :{ Ik blijf duimen :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_100169183
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 20:58 schreef flugeltje het volgende:
Wat had je allemaal gedronken/gegeten gisteren? Als je 's nachts 2 keer hebt moeten plassen lijkt me dat je vrij veel vocht binnen hebt gekregen. Kan het zijn dat de boel gewoon erg verdund was? Bij een late nesteling kan het dan volgens mij best dat je de ene dag positief en de volgende negatief test....

Afwachten sucks he meis? :*
Ik weet alleen niet hoe realistisch het is dat je bij een cryo tp (dus een embryo terug) een late innesteling kunt hebben... In een natuurlijke cyclus kan het zijn dat je ei toch iets later is gesprongen, of iets later pas door je eileider in je baarmoeder terecht is gekomen.. Nu niet..

Ik heb niet té veel gedronken, maar heb wel weer dat ik sowieso snel naar de wc moet (hence het idee dat ik zwanger ben, o.a. daardoor)... ik ga vanaf nu niks meer drinken.. ben benieuwd.. Maar wat ik al zei, morgen is 16 dpo (na de eisprong dus) als ie dan negatief blijft dan weet ik eigenlijk wel genoeg.

Bah. Ik snap gewoon die 4 positieve testen niet!
  zondag 31 juli 2011 @ 21:23:42 #162
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100169949
Vals positief bestaat niet zover ik weet... Enige wat ik kan bedenken is dat de boel wat meer verdund is...

Ik blijf echt nog even doorhopen voor je. Zolang er nog geen bloed is...
  zondag 31 juli 2011 @ 21:31:18 #163
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_100170354
Orea, wat raar zeg... niet leuk dit! Sterkte met afwachten!! :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_100170549
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ongesteld }:|

Orea al weer een donkerder streepje gepiest?
-O-

Heh bah. Ik hoopte op streepjesregen hier :*
pi_100173527
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 21:08 schreef Orea het volgende:

[..]

Ik weet alleen niet hoe realistisch het is dat je bij een cryo tp (dus een embryo terug) een late innesteling kunt hebben... In een natuurlijke cyclus kan het zijn dat je ei toch iets later is gesprongen, of iets later pas door je eileider in je baarmoeder terecht is gekomen.. Nu niet.
"Embryo implantation after frozen blastocyst transfers (FET) can be slightly delayed compared to that seen with fresh blastocyst transfer. This is sometimes referred to as "late implantation", or delayed implantation.

However, the embryo implantation process is not different enough to warrant changing the timing of the blood pregnancy test. Frozen blastocyst transfers should have hatching and the beginning of implantation by about 1-3 days after the FET."

Op 18 dpo had ik met de eerste bloedtest een hcg waarde van 166. Als je dan even terug rekent, kom je ongeveer op dit:
14 dpo 41
16 dpo 83
18 dpo 166
Dus met 15 dpo had ik hartstikke duidelijk positief moeten testen, want dan had ie rond de 50 moeten zitten, en de meeste testen pikken dat wel op. Toch pikten sommige testen het niet op en had ik één test met een twijfelachtig streepje. Het kan dus echt nog. Sorry dat ik er zo op blijf hameren, maar bij mij zag het er ook echt niet best uit...en toch groeit er een guppie in mijn buik nu. Wil je ook echt niet blij maken met een dooie mus, maar je voelt je ook zwanger en je bent nog niet ongesteld. Nou ik begon op dag 13 meestal te spotten hoor als t niet raak was... Dus t klinkt best goed. En bij Leia was het misschien anders, maar elk kind en elke zwangerschap is anders. De vorige keer dat ik zwanger was van een cryo maakte ik veel sneller hcg aan. En dat ging mis..
Ik duim nog even stug door. Ik wil het gewoon te graag voor je. :s)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_100173635
Je mag blijven hameren hoor :D ik hoop ook echt wel dat het gewoon zo is.. maar bij Leia testte ik al zo vroeg positief (en ook zo ontzettend duidelijk) dat ik denk als mijn hcg die waarde al heeft dat dat wel te zien zou zijn....

Ik denk dat ik gewoon realistisch blijf.. als het toch zo blijkt te zijn is dat helemaal *O* maar de grootste kans is dat het niet zo is, dus daar ga ik nu maar vanuit (maar ik test nog wel, uiteraard)...
  zondag 31 juli 2011 @ 22:53:18 #167
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_100174617
Orea, ik duim ook stug door, maar wat een rotsituatie zo.. Ik hoop dat er meer dikke vette strepen op je wachten. Morgenochtend, dus :*

Fluugs, ik testte ook vet positief een dag voor een negatieve bloedtest. Ik cóelde me ook echt zwanger, maar volgens de assistente die mij de uislag doorbelde kon dat allemaal niet en was het bloedonderzoek leidend. Ik ga er dus maar vanuit dat het toch vals positief was, is een sruk minder pijnlijk als een vijfde miskraam..
3!
  maandag 1 augustus 2011 @ 00:53:58 #168
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100180237
Hmmm, vreemd Incatrix. Ik dacht dat vals positief een onmogelijkheid was... Maar ik doe dan ook altijd belachelijk veul tests ter bevestiging... :')
pi_100183487
Niks hier hoor, witter dan wit.. Kom maar door met die menstruatie en volgende maand weer een kans...
  maandag 1 augustus 2011 @ 07:51:02 #170
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_100183557
Flugeltje, meestal test ik ook nogal eh.. Uitgebreid, zeg maar :P Maar nu had ik de laatste test gedaan de dag voordat ik naar de gyn moest, dus toen heb ik niet de moeite genomen om een clearblue te kopen zoals ik 'normaal' doe als ik één of meer positieve tests heb geplast (klinkt alsof ik een hele routine heb ondertussen he? :')). Overigens had ik een paar dagen voor die flink positieve test ook al getest en die was in principe negatief, hoewel je, als je met je linkeroog in je rechter broekzak keek en de test in het licht hield terwijl je drie rondjes draaide en 'HATSEE' riep wél een soort van streepje zag zeg maar.. Ik kan me ook niet geheel aan de indruk onttrekken dat er wellicht wel een bevruchting was, maar dat het hcg-gehalte bij de bloedtest gewoon al te laag was om van een zwangerschap te spreken. Ik moet donderdag nog naar de gyn dus dan ga ik dat nog wel navragen, ik heb nu alleen een assistente gesproken die me vertelde dat de bloedtest negatief was en meer was er niet over te zeggen..

Lieve, lieve Orea, ik had het zó graag anders gezien.. Meisje, dikke :* en ik ga meteen verder-duimen voor de volgende poging :* :*
3!
  maandag 1 augustus 2011 @ 08:19:48 #171
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100183730
Orea :* Ik had 't je zo enorm gegund!!

@inca, inderdaad wel heel erg typisch dat je positief teste bij een negatieve bloedtest... Ben wel benieuwd naar de verklaring van de gyn daarover...

Enne, zwangerschapstestroutine? Check! :')
  maandag 1 augustus 2011 @ 09:01:29 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100184241
Ow Orea, balen zeg!
Hoewel je er rekening mee gehouden hebt, blijft het toch vet slikken... :*

flugel, stijgt het bij jou mooi door?
pi_100184297
Orea :*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 1 augustus 2011 @ 09:17:02 #174
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_100184461
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 07:51 schreef Incantrix het volgende:
Flugeltje, meestal test ik ook nogal eh.. Uitgebreid, zeg maar :P Maar nu had ik de laatste test gedaan de dag voordat ik naar de gyn moest, dus toen heb ik niet de moeite genomen om een clearblue te kopen zoals ik 'normaal' doe als ik één of meer positieve tests heb geplast (klinkt alsof ik een hele routine heb ondertussen he? :')). Overigens had ik een paar dagen voor die flink positieve test ook al getest en die was in principe negatief, hoewel je, als je met je linkeroog in je rechter broekzak keek en de test in het licht hield terwijl je drie rondjes draaide en 'HATSEE' riep wél een soort van streepje zag zeg maar.. Ik kan me ook niet geheel aan de indruk onttrekken dat er wellicht wel een bevruchting was, maar dat het hcg-gehalte bij de bloedtest gewoon al te laag was om van een zwangerschap te spreken. Ik moet donderdag nog naar de gyn dus dan ga ik dat nog wel navragen, ik heb nu alleen een assistente gesproken die me vertelde dat de bloedtest negatief was en meer was er niet over te zeggen..

Lieve, lieve Orea, ik had het zó graag anders gezien.. Meisje, dikke :* en ik ga meteen verder-duimen voor de volgende poging :* :*
:D

Orea :* balen dat deze achtbaan nu negatief eindigt. Hopelijk gaat volgende ronde wel meteen goed. (Ben je nog wel van plan om af te vallen voor een volgende poging, of ga je meteen door?)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 1 augustus 2011 @ 09:20:20 #175
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100184524
quote:
2s.gif Op maandag 1 augustus 2011 09:01 schreef Asyniur het volgende:
Ow Orea, balen zeg!
Hoewel je er rekening mee gehouden hebt, blijft het toch vet slikken... :*

flugel, stijgt het bij jou mooi door?
Ja, de testlijn is al flink donkerder dan de controlelijn. Ziet er goed uit dus....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')