| 1 2 3 4 5 | [b]Kolonia[/b] April 2009 begonnen met proberen. Juni 2010 de stap naar de huisarts gemaakt en in augustus voor het eerst naar de fertiliteitsarts. Zaadjes waren prima maar de samenlevingstest was negatief, conclusie: een cervixfactor. Een HSG op 29 oktober (voor de meelezers: nauwelijks pijnlijk) vertoonde geen afwijkingen, dus de cervixfactor is ons enige probleem. In principe had IUI een goede kans moeten hebben, maar helaas zijn er zes niet gelukt. Mogelijk volgt er nog één IUI en dan krijen we in september/oktober 2011 de eerste IVF-poging. |
Ik duim dat je zondag nog een IUI kan doen Kolonia, maar het is fijn dat je nu een plan hebt voor daarna eventueel, lijkt me? Met frisse moed ertegenaan klinkt in elk geval goedquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:25 schreef Kolonia het volgende:
Knoop is doorgehakt, we gaan het IVF-traject in.
De procedure is gestart en deze week wordt de planning naar ons verstuurd.
Als het goed is zal de punctie en terugplaatsing in september/oktober plaatsvinden.
We mogen nog een keer IUI doen. Mijn eitje was 16mm dus het lijkt erop dat die zaterdag of zondag zal springen. Zaterdag is het ziekenhuis dicht dus dan houdt het op, maar als het zondag wordt doen we nog een laatste poging.
Een plan hebben is fijn, ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik duim dat je zondag nog een IUI kan doen Kolonia, maar het is fijn dat je nu een plan hebt voor daarna eventueel, lijkt me? Met frisse moed ertegenaan klinkt in elk geval goed
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:51 schreef Kolonia het volgende:
Sommige lichamen schrikken daar zo hard van dat ze spontaan zwanger raken, dat van jou vast ook.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:48 schreef Orea het volgende:
Oh en dikke fail, maar kan mijn waffel toch niet houden.. maar ik heb vrijdag een folikelmeting en als alles goed gaat (had vanmorgen al een lichte streep op mijn ovu test, dus ik verwacht mijn ei eigenlijk zaterdag) dan heb ik volgende week ergens een terugplaatsing..
Als het lukt (ik hou er een hard hoofd in, muppet duurde 6 jaar, dus waarom nu in 1 keer?) dan heb ik op/rond haar verjaardag de (hopelijk positieve) test...
Ik vind het best spannend
quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:29 schreef Orea het volgende:
En nu het dillema, hoe gaan we de embryo's noemen die worden teruggeplaatstideeën zijn welkom
Wat is je complete route?quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:30 schreef Orea het volgende:
Hahaha, nee het moet wel enigszins staven aan Roelof en ArendMart zei al: Roelof en Arend 2?
maar dat vind ik niet leuk! Alhoewel, als het er 1 is kan Arend dit keer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |