1 2 3 4 5 | [b]Kolonia[/b] April 2009 begonnen met proberen. Juni 2010 de stap naar de huisarts gemaakt en in augustus voor het eerst naar de fertiliteitsarts. Zaadjes waren prima maar de samenlevingstest was negatief, conclusie: een cervixfactor. Een HSG op 29 oktober (voor de meelezers: nauwelijks pijnlijk) vertoonde geen afwijkingen, dus de cervixfactor is ons enige probleem. In principe had IUI een goede kans moeten hebben, maar helaas zijn er zes niet gelukt. Mogelijk volgt er nog één IUI en dan krijen we in september/oktober 2011 de eerste IVF-poging. |
Ik duim dat je zondag nog een IUI kan doen Kolonia, maar het is fijn dat je nu een plan hebt voor daarna eventueel, lijkt me? Met frisse moed ertegenaan klinkt in elk geval goedquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:25 schreef Kolonia het volgende:
Knoop is doorgehakt, we gaan het IVF-traject in.
De procedure is gestart en deze week wordt de planning naar ons verstuurd.
Als het goed is zal de punctie en terugplaatsing in september/oktober plaatsvinden.
We mogen nog een keer IUI doen. Mijn eitje was 16mm dus het lijkt erop dat die zaterdag of zondag zal springen. Zaterdag is het ziekenhuis dicht dus dan houdt het op, maar als het zondag wordt doen we nog een laatste poging.
Een plan hebben is fijn, ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik duim dat je zondag nog een IUI kan doen Kolonia, maar het is fijn dat je nu een plan hebt voor daarna eventueel, lijkt me? Met frisse moed ertegenaan klinkt in elk geval goed
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:51 schreef Kolonia het volgende:
Sommige lichamen schrikken daar zo hard van dat ze spontaan zwanger raken, dat van jou vast ook.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:48 schreef Orea het volgende:
Oh en dikke fail, maar kan mijn waffel toch niet houden.. maar ik heb vrijdag een folikelmeting en als alles goed gaat (had vanmorgen al een lichte streep op mijn ovu test, dus ik verwacht mijn ei eigenlijk zaterdag) dan heb ik volgende week ergens een terugplaatsing..
Als het lukt (ik hou er een hard hoofd in, muppet duurde 6 jaar, dus waarom nu in 1 keer?) dan heb ik op/rond haar verjaardag de (hopelijk positieve) test...
Ik vind het best spannend
quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:29 schreef Orea het volgende:
En nu het dillema, hoe gaan we de embryo's noemen die worden teruggeplaatstideeën zijn welkom
Wat is je complete route?quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:30 schreef Orea het volgende:
Hahaha, nee het moet wel enigszins staven aan Roelof en ArendMart zei al: Roelof en Arend 2?
maar dat vind ik niet leuk! Alhoewel, als het er 1 is kan Arend dit keer wel
Duifjequote:Op donderdag 14 juli 2011 09:44 schreef Vlindur het volgende:
Almere: Alma en Merel
Amsterdam: Adam
Duivendrecht: Duifje
Muiden: Muisje
En verder weet ik het echt niet![]()
Ik vond Roelofarendsveen en dan Roelof en Arend al geweldig
Quick & Flupkequote:Op donderdag 14 juli 2011 10:43 schreef trui het volgende:
Brio en Emmy. Ali & Mereke. Hepie & Hepie. Fok!ke & Sukke.
hoe dan ook: zet 'm op!
Een raar moment is dat he? Eigenlijk wil je het niet, maar als dat de enige mogelijkheid blijkt dan ben je blij dat je eraan kunt beginnen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:57 schreef Kolonia het volgende:
Het voelt wel goed dat nu de knoop is doorgehakt en we aan IVF gaan beginnen.![]()
Het is toch weer een hele stap, maar nu we er eenmaal echt aan gaan beginnen voelt het goed zo. We gaan er met frisse moed tegenaan.
Orea, wil je mijn post in de OP veranderen? Thanks.![]()
[ code verwijderd ]
Ja, het werkt precies zo!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:59 schreef CrazyPrincess het volgende:
Een raar moment is dat he? Eigenlijk wil je het niet, maar als dat de enige mogelijkheid blijkt dan ben je blij dat je eraan kunt beginnen.
Heel veel succes
Oh, ik dacht tot 36 uur.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:46 schreef Orea het volgende:
Als je test positief is springt je ei tussen de 24 en 48 uur daarna.. dus kan ook zaterdag zijn dat ie dan springt.. 2 mm per dag kan je folikel wel groeien!!
Haha, ben in het algemeen meer in OUD te vinden de laatste tijd. Eerste jaar weinig tijd en weinig te melden. Lurken was al zwaar genoeg (ik hou het allemaal niet bij johquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:28 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ja, het werkt precies zo!
Is er trouwens een speciale reden dat je hier de laatste tijd weer te zien bent?![]()
Spannend Orea!![]()
Succes!
Vanochtend een knalpositieve ovutest, dus we krijgen morgen nog een IUI als het goed is (ik krijg het secretariaat niet te pakken).
Wel vreemd dat mijn ei gister pas 16mm was en dan morgen al gaat springen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:06 schreef CrazyPrincess het volgende:
En volgens mij willen ze minimaal 18mm. Dat zou dan dus voldoende moeten zijn
Dank dames, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:07 schreef Orea het volgende:
Het kan zeker verschillen.. een ei springt als ie rijp isde grootte van het folikel heeft niks met de grote van je ei te maken! Ze halen soms met bijv. een punctie een goed, rijp ei uit een folikel van 16 mm, en kan een folikel van 20 mm gewoon leeg blijken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog ff snel bijgelezen: DV wat een enorme domper dat je een jaar hebt verspild...Raar ook dat je na die operatie een halfjaar moet wachten. Had zelf een kijkoperatie, endo fase 2, is meteen weggehaald, en mocht het daarna gelijk weer proberen. Kreeg tijdens die operatie ook een HSG dus dan ben je extra vruchtbaar he? Uiteindelijk hadden we ICSI nodig...
Maar misschien hangt het er ook vanaf waar de endo zit en misschien moet het na het weghalen wel helen?
Ik hoop dat Maastricht je snel kan helpen!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:40 schreef IslaBonita het volgende:
Twee jaar is idd al veel te lang!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom Cybell. Net als iedereen hier hoop ik je snel te zien vertrekken![]()
Inderdaad, wat mij betreft zijn succesverhalen meer dan welkom!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:00 schreef Orea het volgende:
Dat hoeft niet in spoilers hoor Islajuist niet!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |