abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99445751
Almere: Alma en Merel
Amsterdam: Adam
Duivendrecht: Duifje
Muiden: Muisje

En verder weet ik het echt niet :')
Ik vond Roelofarendsveen en dan Roelof en Arend al geweldig :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_99445797
Komt wel goed :P
pi_99445819
Ja, volgende week *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:37:40 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99447090
Spannend Orea! *O*
pi_99447234
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 09:44 schreef Vlindur het volgende:
Almere: Alma en Merel
Amsterdam: Adam
Duivendrecht: Duifje
Muiden: Muisje

En verder weet ik het echt niet :')
Ik vond Roelofarendsveen en dan Roelof en Arend al geweldig :P
Duifje O+

En wat spannend Orea *O*
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:43:45 #31
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_99447257
Brio en Emmy. Ali & Mereke. Hepie & Hepie. Fok!ke & Sukke.

hoe dan ook: zet 'm op! ^O^
in de haak.
pi_99447727
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 10:43 schreef trui het volgende:
Brio en Emmy. Ali & Mereke. Hepie & Hepie. Fok!ke & Sukke.

hoe dan ook: zet 'm op! ^O^
Quick & Flupke
pi_99447767
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 15:57 schreef Kolonia het volgende:
Het voelt wel goed dat nu de knoop is doorgehakt en we aan IVF gaan beginnen. :)
Het is toch weer een hele stap, maar nu we er eenmaal echt aan gaan beginnen voelt het goed zo. We gaan er met frisse moed tegenaan.

Orea, wil je mijn post in de OP veranderen? Thanks. ;)
[ code verwijderd ]

Een raar moment is dat he? Eigenlijk wil je het niet, maar als dat de enige mogelijkheid blijkt dan ben je blij dat je eraan kunt beginnen.

Heel veel succes :*
pi_99453583
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 10:59 schreef CrazyPrincess het volgende:
Een raar moment is dat he? Eigenlijk wil je het niet, maar als dat de enige mogelijkheid blijkt dan ben je blij dat je eraan kunt beginnen.

Heel veel succes :*
Ja, het werkt precies zo!
Is er trouwens een speciale reden dat je hier de laatste tijd weer te zien bent? O-)

Spannend Orea! :o
Succes!

Vanochtend een knalpositieve ovutest, dus we krijgen morgen nog een IUI als het goed is (ik krijg het secretariaat niet te pakken ;( ).
Wel vreemd dat mijn ei gister pas 16mm was en dan morgen al gaat springen. :?
pi_99454394
Als je test positief is springt je ei tussen de 24 en 48 uur daarna.. dus kan ook zaterdag zijn dat ie dan springt.. 2 mm per dag kan je folikel wel groeien!! :Y
pi_99454812
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:46 schreef Orea het volgende:
Als je test positief is springt je ei tussen de 24 en 48 uur daarna.. dus kan ook zaterdag zijn dat ie dan springt.. 2 mm per dag kan je folikel wel groeien!! :Y
Oh, ik dacht tot 36 uur.
Maar dan is het nog een klein eitje, toch?
Bij mijn eerste rondje ziekenhuis had ik een ei(blaas) van 23mm en die sprong pas twee dagen later.
Maar het zal wel per keer verschillen dan. :)
pi_99455260
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:28 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ja, het werkt precies zo!
Is er trouwens een speciale reden dat je hier de laatste tijd weer te zien bent? O-)

Spannend Orea! :o
Succes!

Vanochtend een knalpositieve ovutest, dus we krijgen morgen nog een IUI als het goed is (ik krijg het secretariaat niet te pakken ;( ).
Wel vreemd dat mijn ei gister pas 16mm was en dan morgen al gaat springen. :?
Haha, ben in het algemeen meer in OUD te vinden de laatste tijd. Eerste jaar weinig tijd en weinig te melden. Lurken was al zwaar genoeg (ik hou het allemaal niet bij joh :X).

En volgens mij willen ze minimaal 18mm. Dat zou dan dus voldoende moeten zijn :)
pi_99455281
Het kan zeker verschillen.. een ei springt als ie rijp is ;) de grootte van het folikel heeft niks met de grote van je ei te maken! Ze halen soms met bijv. een punctie een goed, rijp ei uit een folikel van 16 mm, en kan een folikel van 20 mm gewoon leeg blijken..
pi_99460103
Hoi meiden, ik heb mij net aangemeld hier...
Mag ik mee komen kletsen?
Mijn man en ik zijn vanaf juni 2009 bezig en lopen vanaf november 2009 al in het ziekenhuis ivm eisprongloze cyclussen.
Kort samenvattingkje:
Juni 2009 - Pil de deur uit
November 2009 - Start MMM ivm eisprong loze cyclussen (temp niet omhoog en ovutest niet posi)
December 2009 - Zaadtest 1 slecht VCM 3, Start Clomid 50mg
Februari 2010 - Start Clomid 100mg ivm geen resultaat op 50mg
Maart 2010 - Zaadtest 2 slecht VCM 0
April 2010 - Zaadtest 3 slecht VCM 9
Mei 2010 - Start Clomid 150mg en pregnyl ivm lange cyclus 100mg en start IUI
7 Juni 2010 - IUI 1, Mislukt VCM 1
Juli 2010 - Cyste verwijdering rechts, totaal torsie waarbij afsluiting bloed toe en afvoer naar eierstok
Oktober 2010 - Overgestapt naar het UMCU ivm verloren vertrouwen in oude ziekenhuis.
November 2010 - Zaadtest 4 goed VCM 66
December 2010: Cola-Screening: Geen hormonale afwijkingen gevonden bij mij
Februari 2011 - Te horen gekregen dat ik Chlamydia heb gehad, gelukkig geen schade
Maart 2011 - Vast gestelde Luteale Fase insufficientie
April 2011 - Behandel afspraak UMCU, Start IUI met Puregon/Pregnyl
April 2011 - Start 50EH puregon, langzaam groeiende eitjes, 75EH spuiten
April 2011 - Tijdens uitgangs echo na 1,5 jaar MMM er achter gekomen tussenschot baarmoeder
5 Mei 2011 - IUI 2 Mislukt VCM 1
12 Juni 2011 - IUI 3 Mislukt VCM 1
30 juni 2011 - Poli afspraak dr. Zonneveld UMCU - uitkomst: Mogelijk een poliep, en 1laags baarmoederslijmvlies.... zit me niet lekker maar weet niet wat ik er van moet denken!
14 juni 2011 - Telefonisch consult dr. Bos UMCU, er is zoveel gebeurt sinds het laatste gesprek in april, even stand van zaken en haar gedachten daarbij bespreken...
14 Juli 2011 - IUI4 start met 75EH ---- VCM0,3

Ronde na IUI4 voor een Hysteroscopie
pi_99463407
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:06 schreef CrazyPrincess het volgende:
En volgens mij willen ze minimaal 18mm. Dat zou dan dus voldoende moeten zijn :)
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:07 schreef Orea het volgende:
Het kan zeker verschillen.. een ei springt als ie rijp is ;) de grootte van het folikel heeft niks met de grote van je ei te maken! Ze halen soms met bijv. een punctie een goed, rijp ei uit een folikel van 16 mm, en kan een folikel van 20 mm gewoon leeg blijken..
Dank dames, weer wat geleerd. :Y)

Welkom Cybell, hopelijk kunnen we je snel weer uitzwaaien met een zwangere buik. :W
Wat vreemd dat je pas zo laat hoorde dat je chlamydia hebt gehad, ik hoorde dat al na de eerste bloedtesten.
Jullie hebben het al wel voor de kiezen gehad zeg. :{
Is er al een concreet behandelplan of wachten ze de werking van de hormonen en de hysteroscopie af?
pi_99467548
@kolonia:
Ik zit in mijn 4e iui, zijn hiermee al sinds juni 2010 aan begonnen alleen 10maanden rust tussendoor ivm switch ziekenhuis en herstel van een operatie aan mn eierstok. Werking van de hormonen zijn al wel duidelijk, 8 rondes clomid gehad en nu net mijn 3e ronde puregon. Zaad van manlief is te slecht om af te wachten. Vandaag IUI4 gehad met maar 300.000 zaadjes :( denk dat het nog wel een tijd gaat duren voordat je me hier uit kunt zwaaien...
pi_99473582
Kolonia, wat goed dat er nu een plan voor de IVF id opgezet. Hoop nog steeds dat die niet nodig is, en dat deze IUI-ronde het gouden ei én een supersnelle zwemmer voorbij komen... ^O^

Orea wat spannend! Het gaat nu écht weer gebeuren! :D ^O^

LadyBlack, wat goed dat de stap naar de HA is gezet. Hoop ook heel hard mee dat je lijf er idd van schrikt en zwanger raakt! :D

Cybell, is het zaad van je vent goed genoeg voor IUI of wordt er over ICSI gepraat?

De rest van de dames; Heb verder nog niet zo bijgelezen, hoop dat het goed met jullie gaat! :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:51:28 #43
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99478447
Isla :* Hoe is het met jou en je buik-baby??
Be happy with the little things in life
pi_99479890
Goed hoor DV!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nog ff snel bijgelezen: DV wat een enorme domper dat je een jaar hebt verspild...Raar ook dat je na die operatie een halfjaar moet wachten. Had zelf een kijkoperatie, endo fase 2, is meteen weggehaald, en mocht het daarna gelijk weer proberen. Kreeg tijdens die operatie ook een HSG dus dan ben je extra vruchtbaar he? Uiteindelijk hadden we ICSI nodig...
Maar misschien hangt het er ook vanaf waar de endo zit en misschien moet het na het weghalen wel helen?
Ik hoop dat Maastricht je snel kan helpen! :*
  donderdag 14 juli 2011 @ 22:20:15 #45
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99480335
Daarom gaan we ook naar maastricht, ik vind dat half jaar erna gewoon zonde, we zijn ondertussen alles bij elkaar al 2 jaar aan het proberen.

Fijn dat het goed gaat, balen misselijkheid en moeheid, hopelijk trekt dat gauw weg.. Hoever ben je nu??
pi_99481506
Twee jaar is idd al veel te lang! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99491301
Dat hoeft niet in spoilers hoor Isla :D juist niet!!
pi_99491375
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:40 schreef IslaBonita het volgende:
Twee jaar is idd al veel te lang! :*

SPOILER
SPOILER
Welkom Cybell. Net als iedereen hier hoop ik je snel te zien vertrekken :*
pi_99491556
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 08:00 schreef Orea het volgende:
Dat hoeft niet in spoilers hoor Isla :D juist niet!!
Inderdaad, wat mij betreft zijn succesverhalen meer dan welkom!
Het geeft hoop. :Y
Geniet je wel genoeg, tussen :r en :O door?
Wanneer krijg je de O+ echo O+ ?

Zometeen IUI7, de laatste kans op (relatief) eigen kracht.
En voorlopig de laatste kans op een lentebaby.

@CP: jouw onderschrift. :D
Pas nog gezien, geweldige serie!
We hebben een robomop die we Marvin noemen. :P
  vrijdag 15 juli 2011 @ 09:00:14 #50
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99491973
Las ik helemaal over cybell heen.. Welkom!

Koloon ik duim voor je :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')