abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2011 @ 18:41:27 #251
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99329443
Kloontje sinds januari 2010 zijn wij al bezig. Toen ben ik met de zelfde klachten al deze keer bij een gyn geëindigd. Toen werd ik vorig jaar augustus naar huis gestuurd met de mededeling geen endomtriose te hebben. En we konden weer zelf proberen. Uit de foto's van deze en de vorige keer dat ik een kijkoperatie had blijkt dat ik een ernstige vorm van endomtriose heb gradatie 3-4, meteen beginnen met IVF zou weinig zin hebben als je overal verklevingen hebt, een bevruchte eicel kan dan niet nestelen.

Kahlie geen idee waarom een half jaar, we zitten nu in ziekenhuis Heerlen maar we gaan naar Maastricht over, sowieso omdat als het op IVF aankomt ik daar toch naar toe moet

Orea je slaat de spijker op z'n kop.. Ik wil niet wachten ik wil nu, heb al het idee 1.5 jaar te hebben vergooid door ons de vorige keer naar huis te laten sturen, maar je verwacht ook niet naar een goede uitslag uiteindelijk op het zelfde punt weer terug te komen..

Dit traject zoals nu beschreven is het traject wat Heerlen aanbied. Ik ben dus benieuwd of Maastricht het zelfde aanhoud of toch een ander beleid
Be happy with the little things in life
pi_99329770
@Charmed_A: Sjit van je baan. -O-
Ik hoop voor je dat de IUI gelijk raak is. :*
Waarom krijg je eigenlijk pregnyl? Ik heb denk ik niet goed opgelet, want ik heb geen idee waarom. :@

Droomvrouwtje: :* ,
Leonieke: :*
D.i.e.k.: :* Ben benieuwd wie je bent en of ik je ken.
LadyB.: :*
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
De opmerking komt op mij denk ik wat botter over dan je hem bedoelt. Het is sowieso kl*te als het niet normaal lukt en een forse klap toe als blijkt dat het toch mis is terwijl alles eerder goed leek te zijn.
Ik denk dat d.i.e.k. dat wel weet en dat je de opmerking verkeerd begrijpt. ;)

Hier niets te melden.
Ben aan het wachten op een positieve ovutest, maar nog geen spoor van een streepje.
Vorige maand was ik drie dagen overtijd, dus misschien dat mijn lichaam wat in de war is.
Woensdag afspraak met de gyn over hoe we verder gaan, spannend. :)
pi_99335379
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:27 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

De opmerking komt op mij denk ik wat botter over dan je hem bedoelt. Het is sowieso kl*te als het niet normaal lukt en een forse klap toe als blijkt dat het toch mis is terwijl alles eerder goed leek te zijn.
Welke opmerking? Ik stel alleen twee geïnteresseerde vragen. Ik dacht dat het altijd zo was dat als je het al een bepaalde tijd "normaal" geprobeerd had je in aanmerking kwam voor IUI en dan IVF (behoudens ernstige endiometriose die eerst verholpen moet worden).
pi_99335651
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:48 schreef Kolonia het volgende:
D.i.e.k.: :* Ben benieuwd wie je bent en of ik je ken.

[..]

Hier niets te melden.
Ben aan het wachten op een positieve ovutest, maar nog geen spoor van een streepje.
Vorige maand was ik drie dagen overtijd, dus misschien dat mijn lichaam wat in de war is.
Woensdag afspraak met de gyn over hoe we verder gaan, spannend. :)
Ik heb je ge-pmt! En ook jij veel succes bij de gyn!
pi_99335653
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:32 schreef Ditiseenkloontje het volgende:

[..]

Welke opmerking? Ik stel alleen twee geïnteresseerde vragen. Ik dacht dat het altijd zo was dat als je het al een bepaalde tijd "normaal" geprobeerd had je in aanmerking kwam voor IUI en dan IVF (behoudens ernstige endiometriose die eerst verholpen moet worden).
Ik ben een beetje lichtgeraakt vandaag sorry, vatte het erg verkeerd op :@ (Heb net één van m'n katten laten inslapen, reageer al de hele dat wat meer emo dan nodig)
pi_99335789
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:29 schreef LadyBlack het volgende:
Kloontje, ik heb vooralsnog geen idee wie je bent, maar je hebt al best een heel traject achter de rug zeg :{ Maar wat ontzettend goed dat je zoveel bent afgevallen, en opzich natuurlijk een heel bemoedigend resultaat dat je nu wel dat tweede streepje hebt (of had...)! Ik hoop heel hard voor je dat het nog steeds veilig binnen zit!
En ook jou LadyBlack heb ik ge-pmt!
pi_99335884
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:36 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik ben een beetje lichtgeraakt vandaag sorry, vatte het erg verkeerd op :@ (Heb net één van m'n katten laten inslapen, reageer al de hele dat wat meer emo dan nodig)
Dat geeft niet hoor, maar ik ben hier ook niet voor de lol zoals je wellicht begrijpt. En het sucks dat je je kat hebt moeten laten inslapen, ook hierin kan ik meevoelen, vlak voor kerst één van onze twee hondjes laten inslapen. Ook hier sterkte mee... (en ook jou zal ik even pm-en) ;)
pi_99336036
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:39 schreef Ditiseenkloontje het volgende:

[..]

En ook jou LadyBlack heb ik ge-pmt!
En welkom trouwens! Ik hoop dat het streepje gewoon blijft plakken en dat we je snel weer mogen uitzwaaien :*
pi_99336407
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:42 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

En welkom trouwens! Ik hoop dat het streepje gewoon blijft plakken en dat we je snel weer mogen uitzwaaien :*
Als dit streepje is blijven plakken wordt het vast de nieuwe wereldleider (nee joh, ik heb zoveel zooi en ellende verloren de laatste 6 dagen, dat kan nooit al test ik nog steeds positief).
pi_99336661
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:41 schreef droomvrouwtje het volgende:
Kloontje sinds januari 2010 zijn wij al bezig. Toen ben ik met de zelfde klachten al deze keer bij een gyn geëindigd. Toen werd ik vorig jaar augustus naar huis gestuurd met de mededeling geen endomtriose te hebben. En we konden weer zelf proberen. Uit de foto's van deze en de vorige keer dat ik een kijkoperatie had blijkt dat ik een ernstige vorm van endomtriose heb gradatie 3-4, meteen beginnen met IVF zou weinig zin hebben als je overal verklevingen hebt, een bevruchte eicel kan dan niet nestelen.
Die van vorig jaar augustus heb je zeker even 'hartelijk' bedankt?
  maandag 11 juli 2011 @ 21:00:24 #261
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99337333
Ophelia :* Ik had kloontje ook pas begrepen nadat ik de zin 2x moest lezen :@ en emoties doen soms rare dingen met je...

Kloontje ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je hele verhaal.

LB :* ik las in het andere topic dat je goed het weekend was doorgekomen ondanks je ongesteldheid, en je gaat morgen bellen, spannend, ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt.

Koloon hopelijk een snelle ovulatie test :*
pi_99338327
Ophelia. :*
  maandag 11 juli 2011 @ 21:26:57 #263
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99339125
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:51 schreef Ditiseenkloontje het volgende:

[..]

Die van vorig jaar augustus heb je zeker even 'hartelijk' bedankt?
Ze hebben me toen naar huis gestuurd naar aanleiding van een 'schone' MRI, ik heb daar de gyn nu naar gevraagd hoe het mogelijk is om die zo te beoordelen, daar had hij geen antwoord op en schoof het af naar de radioloog, ik moest het daar maar gaan vragen, toen was ik wel redelijk klaar met het bezoek, is ook een van de redenen dat we nu niet in dit ziekenhuis blijven maar naar Maastricht gaan.. Mijn reactie was ook nou en bedankt nu heb ik dus eigenlijk een jaar weggegooid
  maandag 11 juli 2011 @ 21:34:22 #264
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_99339644
Kloontje, welkom, ik hoop dat je hier je ei kwijt kan als je daar behoefte aan hebt :* Ken ik jou?

Leo, ik had helemaal gemist dat je hier weer je intrede hebt gemaakt :*

Droomvrouwtje, ik vind het zó heftig dat je gewoon weggestuurd bent, wat vreselijk toch.. Ik hoop dat je SNEL terecht kunt :*

Wij zijn vandaag naar de gyneacoloog geweest voor het eerst. Het was aan de ene kant een beetje teleurstellend, aan de andere kant een enorme opluchting zo. Omdat ik toch weer last had van kwaaltjes heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was positief, wij waren beide zwaar overdonderd, we hadden zeg maar best ons best gedaan om níet zwanger te raken omdat ik er écht nog even niet aan toe en op het moment. Gisteravond kreeg ik alweer een hele voorzichtige bloeding, dus ik was natuurlijk alweer heel negatief, en daar weer beschaamd over, en zwaar paranoïde over van alles en nog wat en overbezorgd, en helemaal controlfreakerig aan het bedenken wat ik allemaal moest doen om het deze keer wél te laten blijven.. Nouja, overstressed dus.

Omdat ik zwanger was konden ze vandaag nog niet veel doen voor me, de gebruikelijke onderzoeken worden dan niet gedaan, preventieve medicijnen waren niet mogelijk, van aspirine is ondertussen duidelijk geworden dat het geen verschil maakt, op de echo was nog niks te zien want niet ver genoeg enz. enz. .. Kortom: even bloed prikken ter controle van de hcg en over drie a vier weken zullen we eens zien. Dus toen kreeg ik een telefoontje aan het eind van de middag: de bloedtest was negatief, dus ik ben niet zwanger :? Ik had dus een vals-positieve test? Ergens kan ik dat niet geloven, de kwaaltjes die ik had, de manier waarop het ging.. Anderszijds: negatief is negatief. Gevoelsmatig is het veel beter te acceperen als er niks was en ik huil nu dus ook geen dikke tranen van verdriet, maar voel me vreemdgenoeg enórm opgelucht dat een vreselijk gewenste zwangerschap er niet is 8)7 Het is zo raar, ik voel me zo stom hierover, maar ik heb echt het gevoel dat er een laat van me af alt: ik hoef me even níet meer elke seconde van de dag zorgen te maken..

Nu krijgen we dus over 3 weken de onderzoeken die nu door mijn 'zwangerschap' niet gedaan konden worden. Ik ben erg benieuwd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 11-07-2011 21:47:44 ]
3!
  maandag 11 juli 2011 @ 21:43:54 #265
100412 mefke79
komt goed!
pi_99340303
Icantrix, dat jij nou net een vals-positieve test moet treffen. Je vraagt je af hoe het kan...
Voelt het goed, deze stap naar de gyn?
Heel veel succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 11 juli 2011 @ 21:45:44 #266
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99340423
Inca :* Ik wilde bijna gaan jompelen, maar las gelukkig verder, pfoeh lijkt me ook raar, maar zo'n bloedtest is natuurlijk wel betrouwbaarder dan een test, toch?? ik hoop dat er snel duidelijkheid komt over waarom het zwanger blijven niet wil lukken. Wat voor onderzoeken ga je krijgen??

Ja dat wegsturen van augustus aan de ene kant ben ik ontzettend kwaad, aan de andere kant je vertrouwd een arts in zijn kunde en het was ook zeker niet de uitslag die we toen verwachte, dus je neemt aan dat het dan goed is, ik betreur alleen dat men nu zo moeilijk deed over die uitslag, de gyn zei dat vergeten we we kijken vooruit, ik had ook ernstig het gevoel dat hij eigenlijk totaal niet voorbereid was, zijn reactie toen ik binnen kwam was namelijk oh je komt voor het verwijderen van hechtingen (gaat moeilijk als je oplosbare hebt)
pi_99341197
Inca, wat een achtbaan zeg. :*
  maandag 11 juli 2011 @ 21:58:39 #268
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_99341246
Dank je wel Mef :* Het voelt als een goed ding om te doen, telijkertijd is het nu al frustrerend te weten dat ze niet, zoals je her en der wel eens leest, open staan voor baat-het-niet-schaadt-het-niet-probeersels. Aan de ene kant, verstandelijk, snap ik het heel goed, maar anderszijds vóelt het zo.. Kansloos. Alsof ze dan niet eens een beetje verder willen kijken als hun neus lang is terwijl het voor jou maar nét wel iets zou kunnen doen. In het buitenland worden er op deze manier bepaalde medicijnen (o.a. Prednison in lage dosering en progesteron) voorgeschreven omdat er aanwijzingen zijn dat het soms helpt, maar hier willen ze er gewoon niet aan. Als je daar dan zit, daar vragen over stelt en op elke vraag min of meer te horen krijgt dat dat voor jou gewoon nooit een optie zal zal zijn omdat 'we' daar in NL niet in geloven voelt dat alsof je kansen worden ontnomen..

Droomvrouwtje, een bloedtest is voor mij idd ook leidend, ik kan hier nu zonder echt verdriet te hebben vrede mee hebben door die bloedtest. Hoe het ook zit, het voelt nu gewoon niet als een miskram en daar ben ik dankbaar voor. De laatse mk was al zo'n klap in mijn gezicht dat ik dit verdriet denk ik niet goed zou kunnen handelen. En pff, ja, ik zou echt zó kwaad zijn ook.. Ik ben geneigd dingen te gaan roepen over klaxhtenprocedures e.d., maar weet je wat het is? Dat kost zo vreselijk veel energie, en het levert per saldo toch nit de genoegdoening op die je eigenlijk zou willen: de tijd terug.. Dus dan maar gewoon een héle dikke kus en knuffel voor jou, ik duim voor je en zal veel aan je denken.. :*

Ophelia :*
3!
pi_99341373
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:26 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Ze hebben me toen naar huis gestuurd naar aanleiding van een 'schone' MRI, ik heb daar de gyn nu naar gevraagd hoe het mogelijk is om die zo te beoordelen, daar had hij geen antwoord op en schoof het af naar de radioloog, ik moest het daar maar gaan vragen, toen was ik wel redelijk klaar met het bezoek, is ook een van de redenen dat we nu niet in dit ziekenhuis blijven maar naar Maastricht gaan.. Mijn reactie was ook nou en bedankt nu heb ik dus eigenlijk een jaar weggegooid
Het gebeurt ook in alle lagen van de bevolking; afschuiven. Maar goed, zo een verhaal kan ik ook nog vertellen, over zo'n verkeerd geintrepeteerde MRI, alleen de gevolgend daarvan zijn (nog iets) erger. Het zou toch eigenlijk niet moeten kunnen hè, als het om zulk belangrijke zaken gaat. En ik heb ge-pmt.
pi_99341532
Lieve, ongelofelijk lieve Inc.... ik hoop zó dat er iets uitkomt voor jullie. Het lijkt me vreselijk als je na 4 mk's te horen krijgt 'we kunnen niks vinden'.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_99341541
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef Incantrix het volgende:
Kloontje, welkom, ik hoop dat je hier je ei kwijt kan als je daar behoefte aan hebt :* Ken ik jou?

Leo, ik had helemaal gemist dat je hier weer je intrede hebt gemaakt :*

Droomvrouwtje, ik vind het zó heftig dat je gewoon weggestuurd bent, wat vreselijk toch.. Ik hoop dat je SNEL terecht kunt :*

Wij zijn vandaag naar de gyneacoloog geweest voor het eerst. Het was aan de ene kant een beetje teleurstellend, aan de andere kant een enorme opluchting zo. Omdat ik toch weer last had van kwaaltjes heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was positief, wij waren beide zwaar overdonderd, we hadden zeg maar best ons best gedaan om níet zwanger te raken omdat ik er écht nog even niet aan toe en op het moment. Gisteravond kreeg ik alweer een hele voorzichtige bloeding, dus ik was natuurlijk alweer heel negatief, en daar weer beschaamd over, en zwaar paranoïde over van alles en nog wat en overbezorgd, en helemaal controlfreakerig aan het bedenken wat ik allemaal moest doen om het deze keer wél te laten blijven.. Nouja, overstressed dus.

Omdat ik zwanger was konden ze vandaag nog niet veel doen voor me, de gebruikelijke onderzoeken worden dan niet gedaan, preventieve medicijnen waren niet mogelijk, van aspirine is ondertussen duidelijk geworden dat het geen verschil maakt, op de echo was nog niks te zien want niet ver genoeg enz. enz. .. Kortom: even bloed prikken ter controle van de hcg en over drie a vier weken zullen we eens zien. Dus toen kreeg ik een telefoontje aan het eind van de middag: de bloedtest was negatief, dus ik ben niet zwanger :? Ik had dus een vals-positieve test? Ergens kan ik dat niet geloven, de kwaaltjes die ik had, de manier waarop het ging.. Anderszijds: negatief is negatief. Gevoelsmatig is het veel beter te acceperen als er niks was en ik huil nu dus ook geen dikke tranen van verdriet, maar voel me vreemdgenoeg enórm opgelucht dat een vreselijk gewenste zwangerschap er niet is 8)7 Het is zo raar, ik voel me zo stom hierover, maar ik heb echt het gevoel dat er een laat van me af alt: ik hoef me even níet meer elke seconde van de dag zorgen te maken..

Nu krijgen we dus over 3 weken de onderzoeken die nu door mijn 'zwangerschap' niet gedaan konden worden. Ik ben erg benieuwd.
Dank je en ik pm wat af vandaag :) Wat een rare toestand zo'n vals positieve test, hoe is dat nou toch mogelijk? Heb je er thuis nog eens 1 gedaan?
  maandag 11 juli 2011 @ 22:06:14 #272
61183 leonieke
Dan toch?
pi_99341728
Inca, ik durf het bijna niet te zeggen, maar mijn negatieve bloedtest ligt hier in de kamer boven mij te slapen (maar een urinetest ging dan waarschijnlijk ook negatief geweest zijn, dat weet ik natuurlijk niet :N ). Maar idd, wat een achtbaan :*

Mijn intrede heb ik hier niet gemaakt. Er is namelijk gebleken dat we geen IUI's meer over hebben.

Droomvrouwtje, ik vroeg me al af waarom je al zo lang aan het proberen bent als je endometriose hebt. Maar het gaat dus om een verkeerd geïnterpreteerde MRI. Dit zou echt niet mogen bestaan :N
pi_99341950
Inca. -O- :{
Wat een achtbaan aan emoties moet dat zijn.
Goed dat je naar de gyn bent gestapt en ik hoop dat dat snel tot een zwangerschap van ca. 40 weken zal leiden. :*
  maandag 11 juli 2011 @ 22:24:33 #274
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99342754
Ja idd hoe is het mogelijk, en inca hier is wel een klachtenprocedure gestart, mijn man was nogal boos en dan druk ik het zwak uit, niet alleen bij mij zijn fouten gemaakt, maar ook bij mijn schoonmoeder, dus er is een dubbele klacht uit, de druppel was nu bereikt. Genoegdoening geeft het niet, maar hopelijk blijft een ander hierdoor de zelfde ellende bespaard..

Kloontje ik heb je pm gehad :*

Ik hoop dat we snel naar Maastricht kunnen, iedergeval zo snel mogelijk na onze vakantie, we gaan naar Cuba en daar wil ik wel even intens en optimaal van gaan genieten zodat ik daarna met goede moed en energie er tegenaan kan
pi_99342994
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:41 schreef droomvrouwtje het volgende:

Dit traject zoals nu beschreven is het traject wat Heerlen aanbied. Ik ben dus benieuwd of Maastricht het zelfde aanhoud of toch een ander beleid
Ik hoop dat ze je daar gewoon snel willen helpen. Mijn zus had ook zeer veel pijn, dus daar was 6 maanden wachten echt geen optie en om weer aan de pil te gaan is echt vreselijk crux in deze situatie. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze je in Maastricht gewoon iets beters aanbieden :Y
pi_99343277
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:24 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ja idd hoe is het mogelijk, en inca hier is wel een klachtenprocedure gestart, mijn man was nogal boos en dan druk ik het zwak uit, niet alleen bij mij zijn fouten gemaakt, maar ook bij mijn schoonmoeder, dus er is een dubbele klacht uit, de druppel was nu bereikt. Genoegdoening geeft het niet, maar hopelijk blijft een ander hierdoor de zelfde ellende bespaard..

Kloontje ik heb je pm gehad :*

Ik hoop dat we snel naar Maastricht kunnen, iedergeval zo snel mogelijk na onze vakantie, we gaan naar Cuba en daar wil ik wel even intens en optimaal van gaan genieten zodat ik daarna met goede moed en energie er tegenaan kan
Cuba! Heerlijk.... geniet ervan en kom idd helemaal opgeladen terug!
  maandag 11 juli 2011 @ 23:46:49 #277
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99347100
Jemig Incantrix...... ik kan me bijna niet voorstellen hoe je je nu moet voelen joh :{ wat een boel emoties achter elkaar. Goed om te lezen dat je voor nu opgelucht bent, en ik hoop dat je snel meer antwoorden krijgt.

Droomvrouwtje, dat klinkt als een vakantie om je op te verheugen, dat is tenminste iets!
pi_99354847
Jeumig Trix, wat een (korte, maar heftige) achtbaan weer voor jullie. Fijn dat je berusting hebt in die bloeduitslag, al is het maar voor je gevoel... Ik hoop zo dat jullie in elk geval duidelijkheid kunnen krijgen, welke kant op dan ook. Dikke :* meis!
pi_99355486
Zo, nog maar weer even een zwangerschapstest gedaan en het lijntje is al duidelijk minder prominent dan de afgelopen keren. Hcg is dus uit mijn lijf aan het verdwijnen. (Duidelijkheid is ook wat waard, toch?)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:08:42 #280
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99355873
goede morgen allemaal..

Kloontje :* duidelijkheid is ook veel waard :Y maar toch balen, ik hoop dat je snel door kunt voor een volgende ronde

Nou hier gebeld met Maastricht ik kan 10 aug al terecht, nu nog Heerlen bellen voor een verwijzing, maar ze zijn erg slecht te bereiken op dit moment, pff.. Eigenlijk best lekker, kan ik voor dat we op vakantie gaan wel al een keer de gyn gesproken hebben, ik krijg een vrouwelijk en zij is gespecialiseerd in endometriose, dus dat is ook wel lekker, ze hebben 2 gyns daar lopen die zich daar mee bezig houden. Ben alleen haar naam even vergeten..
pi_99356336
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
goede morgen allemaal..

Kloontje :* duidelijkheid is ook veel waard :Y maar toch balen, ik hoop dat je snel door kunt voor een volgende ronde

Nou hier gebeld met Maastricht ik kan 10 aug al terecht, nu nog Heerlen bellen voor een verwijzing, maar ze zijn erg slecht te bereiken op dit moment, pff.. Eigenlijk best lekker, kan ik voor dat we op vakantie gaan wel al een keer de gyn gesproken hebben, ik krijg een vrouwelijk en zij is gespecialiseerd in endometriose, dus dat is ook wel lekker, ze hebben 2 gyns daar lopen die zich daar mee bezig houden. Ben alleen haar naam even vergeten..
Kijk, dat is goed nieuws!

Ik ben nog steeds in overweging op mijn licht 's in Antwerpen (reeds gedaan) en Dusseldorf op te gaan steken.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:45:24 #282
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99356737
Over Dusseldorf heb ik goede dingen gehoord..
Nou mooi de rest is ook geregeld, ik kan vanmiddag al mijn verwijzing halen en mijn dossier.. In eens gaat het heel snel. Maar zo weet ik misschien al wel wat ik na onze vakantie kan verwachten of zelfs afspraken hebben staan
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:43:47 #283
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_99358151
Meiden wat blijft het toch ook een malle molen :*

Hier kan ik wel uit de op, soms gebeuren er dingen in je leven die je doen beseffen dat je blij moet zijn met wat je hebt. Ik heb er 1 mijn trots, mijn leven en ieder keer hield ik hoop stelde dingen uit en daar ben ik klaar mee.

Heb geen zin meer in boosheid waarom zij wel en ik niet.

Ik leef nu en niet later, ziekenhuis gebeuren ben er helemaal klaar mee. Het is over en uit
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:53:31 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99358444
Rottdog, lastig om goed weer te geven wat ik bedoel, want ik vind het jammer dat het jullie niet gegund is een 2e kindje te hebben, maar ik vind het wel fijn dat je zo krachtig klinkt, zo in control zeg maar.
En als jij nou verder geniet van Zoe en de dingen die jullie met haar gaan doen, mag ik dan nog een heel klein beetje verder hopen dat er ooit heel spontaan nog iets heel bijzonders gebeurt?
:*
pi_99359971
Rottdog, wat klink je sterk :*
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:41:24 #286
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99360004
Rottdog :* Wat een moedig besluit van je. En je klinkt zo sterk..
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:45:21 #287
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_99360140
Rottdog, zo vreselijk jammer dat het jullie niet gegund is een 2de kindje,en wat een ontzettend moedig besluit!
Geniet van al dat moois :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:54:22 #288
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_99360479
Zich aansluit bij BE :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_99361543
Rottdog, wat jammer dat het niet heeft mogen zijn :{ Dikke kus :*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_99361565
Poeh, ik heb niet alles helemaal bijgelezen, maar ik lees allemaal narigheid -O-

Heel veel sterkte allemaal meiden. Ik leef al lurkend zo met jullie mee :*
pi_99363499
Nou Rottdog, een besluit is in ieder geval beter dan geen besluit.

Ik ben net terug uit het ziekenhuis. Mijn baarmoeder is -uiteraard- leeg en mijn bms dun. Bij 5 weken 2 dagen had er wel iets te zien moeten zijn geweest.

Het embryovraagstuk besproken en dit gaan ze donderdag in het overleg bespreken. 'In principe' vriezen ze geen tweede keer in, en 'in principe' willen ze er bij mij geen 2 terugplaatsen maar de dokteres was het met me eens dat het niet zo mag zijn dat er eventueel een embryootje in de prullenbak verdwijnt. Wordt vervolgd, woensdag 27 juli terug voor uitleg hormonen slikken/start ter voorbereiding op de komst van de cryo('s).
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:21:35 #292
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_99368294
he rottdog, wat een verdrietige beslissing. afscheid van een grote wens. maar ik hoop dat het jullie de nodige lucht geeft, en je wat onbekommerder kunt genieten van wat je inderdaad wél hebt. :*
in de haak.
pi_99381697
Rottdog, wat een moeilijke beslissing. :{
Ik hoop dat het je de rust geeft die je hoopt en verlangt en dat je onvervuld verlangen naar een tweede kindje je geluk niet (meer) in de weg zal staan.
Vanzelfsprekend hoop ik dat jij een van de gelukkigen bent die alsnog verrast wordt met een spontaan wondertje. :*
  dinsdag 12 juli 2011 @ 21:23:04 #294
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99385116
Pfoe, rottdog..... wat een beslissing om te maken :{ ik vind dat Trui het zoals altijd heel mooi verwoordt, en sluit me graag aan bij wat zij zegt.

En mijn eigen update: aanstaande maandag een afspraak bij de huisarts. Spannend wel.
  woensdag 13 juli 2011 @ 08:27:45 #295
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99401232
Spannend LB, laat je niet gek maken door alles wat je leest. Niet alles verloopt op dezelfde manier. Kans is ook aanwezig dat ie je gewoon doorstuurt naar de gyneacoloog en je nog even mag wachten voor je daar terecht kunt. :*
pi_99409690
Knoop is doorgehakt, we gaan het IVF-traject in.
De procedure is gestart en deze week wordt de planning naar ons verstuurd.
Als het goed is zal de punctie en terugplaatsing in september/oktober plaatsvinden.

We mogen nog een keer IUI doen. Mijn eitje was 16mm dus het lijkt erop dat die zaterdag of zondag zal springen. Zaterdag is het ziekenhuis dicht dus dan houdt het op, maar als het zondag wordt doen we nog een laatste poging.
pi_99409882
En hoe voel je je bij deze nieuwe stap Kolonia? Ik hoop dat jullie eerst dit weekend nog een IUI kunnen doen die succes heeft uiteraard :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 13 juli 2011 @ 13:36:34 #298
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99410122
Koloon :* hoe voel je bij deze beslissing?? Lijkt me niet niks. Wel stom dat je ziekenhuis in het weekend geen IUI doen, hopelijk lukt het wel nog. En wie weet is het IVF traject niet nodig

LB ik sluit me bij kyara aan, het hangt een beetje van je HA af wat er gaat gebeuren en kan goed zijn dat hij eerst zelf testjes wil doen, maar kan ook zijn dat je meteen een doorverwijzing krijgt.. Succes alvast :*
pi_99411158
Rottdog :*

Koloon, heftig, een stap verder! Hoe voelt het? Eraan toe, de stap verder? Duim ik stiekem dat ie gewoon net niet nodig gaat zijn ;) :*
pi_99413687
Rottdog, wat een moeilijke beslissing. Hopelijk geeft het jullie rust :* .

LB, wat dapper dat je de stap naar de huisarts hebt gezet. Sterkte!

Kolonia, spannend, een nieuwe weg inslaan. Fijn dat er nog de mogelijkheid is om voorafgaand een laatste IUI te doen. Heel veel succes!
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')