quote:Dodental aanslagen Noorwegen naar 91
OSLO - Een schutter heeft vrijdag op het eilandje Utoya, in een meer ten noordwesten van de Noorse hoofdstad Oslo, zeker 84 mensen doodgeschoten. Bij een bomaansag in Oslo vielen nog eens zeven doden.
De slachtoffers op Utoya zijn overwegend tieners en jongeren in de leeftijd van 14 tot 25 jaar. De Noorse politie verhoogde zaterdag het dodental van 10 naar 84.
Een zegsman van de politie zei dat rekening wordt gehouden met het oplopen van het dodental. In het water rond Utoya zoekt de politie naar nog meer mogelijke slachtoffers.
De aanval op het jeugdkamp van de sociaaldemocratische partij op Utoya heeft ''een catastrofale omvang'', aldus politiechef Oystein Maeland. Hij vreesde dat het dodental nog iets hoger kan uitvallen om er ook ernstig gewonde slachtoffers zijn.
De Noorse koning Harald V heeft zaterdag de aanslagen ''een niet te vatten tragedie'' genoemd en zei dat het belangrijk is dat de mensen bij elkaar blijven en elkaar steunen.
Grote bom
De dader kwam aan het eind van de middag en anderhalf tot 2 uur nadat er in het centrum van Oslo een grote bom was ontploft, naar het jeugdkamp verkleed als politieagent. Hij zei de veiligheid te komen controleren en schoot vervolgens op de aanwezigen.
Er waren naar schatting 560 jongeren aanwezig op het kleine eilandje. De schutter is aangehouden. Het zou gaan om een 32-jarige Noor uit de hoofdstad Oslo met rechts-extremistische ideeën.
Autobom
Bij de aanslag met een autobom in de hoofdstad verloren zeven mensen het leven. Aangenomen wordt dat de schutter op Utoya ook verantwoordelijk is voor de aanslag in Oslo. Daar werd het kantoor van de sociaaldemocratische premier Jens Stoltenberg zwaar beschadigd, net als de ministeries van Financiën en van Olie. Het vreedzame Noorwegen werd diep geschokt door de aanslagen.
De premier dook enige tijd onder en militairen zetten straten af in Oslo uit vrees voor meer ontploffingen.
Internationale organisaties
Tal van commentatoren wijdden aanvankelijk uit over welke islamitische groepen hier verantwoordelijk voor konden zijn, maar Stoltenberg liet relatief snel weten dat hij niet dacht dat ''de aanslagen verband hielden met internationale terroristische organisaties, maar dat ze eerder het werk van een gek leken te zijn''.
Dus is de PVV en Wilders relevant om te bespreken.quote:
Helemaal mee eens, maar Fortuin was geen reallife troll en had daadwerkelijk het beste met iedereen voor, zelfs met de Moslims.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:10 schreef apple_pie het volgende:
In Nederland heeft Wilders niet eens veel ideologische invloed, hij is simpelweg in het gat gaan staan dat Fortuyn achter liet en speelt in op onderbuikgevoelens.
Jammer dat daar niemand aan de bel trokquote:Op zondag 24 juli 2011 14:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het werd gepost op een forum waar hij vaak kwam en het kwam in nieuwsgroepen.
neequote:Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef Baghdaddy het volgende:
Dus is de PVV en Wilders relevant om te bespreken.
Aanhanger is nogal een groot woord op basis van een of twee keer zijn naam noemen, niet?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:11 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Hij is toch Wildersaanhanger? Oké,het is niet Geert zijn schuld,dat weet ik.
We moeten hem ook niet groter maken dan dat hij is natuurlijk. Hij vind Wilders goed, ok. Maar hij schrijft nergens dat het zijn voorbeeld is ofzo, hij ziet hem hooguit als één geestverwant.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Maar Wilders is relevanter dan ooit, omdat:
A. De verdachte/dader zijn Wilders idolisering niet onder stoelen of banken steekt. Hij heeft hem notabene bij naam genoemd.
B. moet ik nog verzinnen
En natuurlijk blijft dit de daad van een wat mij betreft gestoorde éénling. Desondanks weiger ik de rol van Wilders te onderschatten of te bagatelliseren.²
Was toch op dezelfde dag, of de dag ervoor ofzo?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jammer dat daar niemand aan de bel trok
Hij heeft de Paus ook bij naam genoemd, hoor ik niemand over.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, absoluut niet. Maar Wilders is relevanter dan ooit, omdat:
A. De verdachte/dader zijn Wilders idolisering niet onder stoelen of banken steekt. Hij heeft hem notabene bij naam genoemd.
B. moet ik nog verzinnen
Over een document van andrew berwick uit londen.. ik betwijfel of dat uitgemaakt zou hebben. Moment van sturen en reactietijd zal ie wel op elkaar afgestemd hebben.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jammer dat daar niemand aan de bel trok
Waarom in godsnaam? Ik ben niet eens Wilders-aanhanger of stemmer. Ik begrijp het echt niet. Hij bewonderde Wilders' gedachtegoed, so? Wilders heeft nergens, maar dan ook echt nergens, opgeroepen een arbeiderspartij in Noorwegen aan te vallen.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef Baghdaddy het volgende:
Die komt vast nog wel aan bod. Een beetje geduld kan geen kwaad.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Hij heeft de Paus ook bij naam genoemd, hoor ik niemand over.
Puur trollen. En ze happen, dus hij gaat door ermee.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:10 schreef Disorder het volgende:
Waarom heeft iedereen het steeds over Wilders? Wilders heeft geen 80+ mensen doodgeschoten en gepoogd een gebouw plat te leggen. Het zit sommigen wel erg hoog. Dat offtopic geblaat steeds..
Hij heeft ook 10 anderen genoemd maar daar hebben we het niet over.quote:
Eh, meneer de terrorist begon over Geert, wij niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:06 schreef deedeetee het volgende:
Grrr dat gezeik over Wilders, wat mankeert jullie toch ?
In dat analyse topic ja.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Essay: "Het doorgronden van de Bansheeboy"quote:
Oprechte politici geloof ik al net zo lang niet meer in als in Sinterklaas.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar Fortuin was geen reallife troll en had daadwerkelijk het beste met iedereen voor, zelfs met de Moslims.
Die oprechtheid mis ik bij Wilders.²
Wat ik wel hilarisch vind is dat hij met de orde van de Tempeliers aan komt zetten. Die namelijk nogal abrupt en op een akelige manier aan hun eind gekomen.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het zijn in ieder geval geen dronkenindekroeg-foto's. Mên, hij heeft wel echt z'n best gedaan om zichzelf bijna godlike te maken. Al het menselijke wat hij doet, muziek luisteren, games spelen, geeft hij in z'n manifest een duidelijk doel.
Maar de opkomst van Wilders en zijn school hebben hem wellicht net dat zetje in de rug gegeven.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef Gulo het volgende:
De dader is ook al 9 jaar geleden begonnen met het plannen van deze actie.
Het gaat over Wilders omdat het beiden aanhangers van dezelfde politieke stroming zijn.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Het gaat over Wilders omdat wij zo bekrompen zijn om het daar over te hebben. In de UK heeft niemand het over Wilders, maar over de rechtsextremistische groep EDL.
Maar ben je aan het trollen of denk je echt dat de naam van iemand gelijk staat aan idoliseren?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die komt vast nog wel aan bod. Een beetje geduld kan geen kwaad.²
Dus eigenlijk is het totaal irrelevant om Wilders erbij te betrekken.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Het gaat over Wilders omdat het beiden aanhangers van dezelfde politieke stroming zijn.
Alleen de ene probeert het doel te bereiken via de democratisch weg, en de ander via moorden.
FYP.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar Fortuin was geen reallife troll en had daadwerkelijk het beste met iedereen voor, zelfs juist met de Moslim jongetjes.²
Wellicht, ik geloof daar niet zo in.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat ik wel hilarisch vind is dat hij met de orde van de Tempeliers aan komt zetten. Die namelijk nogal abrupt en op een akelige manier aan hun eind gekomen.
quote:Andere personen die hij graag zou ontmoeten zijn de paus, Vladimir Poetin, NAVO-secretaris-generaal Anders Fogh Rasmussen, de voormalig Bosnisch-Servische leider Radovan Karadzic en Harry Potter.
Tieft ff op uit dit topic met je aantijgingenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar de opkomst van Wilders en zijn school hebben hem wellicht net dat zetje in de rug gegeven.²
hoe weet je datquote:Op zondag 24 juli 2011 14:16 schreef KarinJ. het volgende:
De vanmorgen gearresteerden zijn vrij gelaten, ze hebben niets met de aanslagen te maken.
Ik denk dat die moslimjongeren waardoor hij zegt meerdere keren te zijn overvallen een grotere rol speelden...quote:Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar de opkomst van Wilders en zijn school hebben hem wellicht net dat zetje in de rug gegeven.²
Denk het niet, zoals gezegd was hij dit 9 jaar geleden al van plan en aan het voorbereiden. Dan heb je dat steuntje niet meer nodig.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Paus deelt niet 80% van het gedachtegoed van deze man. Wilders en aanhang wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Hij heeft de Paus ook bij naam genoemd, hoor ik niemand over.
Niemand wijst Wilders of de PVV als schuldige aan, althans ik niet en zal dat zeker niet doen. Dan zou ik mijzelf voor schut zetten. Maar het is interessant en zeker relevant om het over de anti-islam partijen en personen te hebben die de schutter inspiratie hebben gegeven. Of dit nou de PvdA of PVV was.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:13 schreef Disorder het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam? Ik ben niet eens Wilders-aanhanger of stemmer. Ik begrijp het echt niet. Hij bewonderde Wilders' gedachtegoed, so? Wilders heeft nergens, maar dan ook echt nergens, opgeroepen een arbeiderspartij in Noorwegen aan te vallen.
Deze rationaliteit en nuchterheid mag wat mij betreft ook worden gebruikt dan wel gehanteerd als de de dader een Moslim is.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:10 schreef Disorder het volgende:
Waarom heeft iedereen het steeds over Wilders? Wilders heeft geen 80+ mensen doodgeschoten en gepoogd een gebouw plat te leggen. Het zit sommigen wel erg hoog. Dat offtopic geblaat steeds..
Even irrelavant als dat de Islam betrokken wordt bij terrorische aanslagen van El Quaida.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het totaal irrelevant om Wilders erbij te betrekken.
hoe weet je dat?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:18 schreef Notenkast het volgende:
De zes arrestaties hebben blijkbaar geen link gehad met Breikvik en zijn weer vrijgelaten (?).
Even wachten op bevestiging.
Vanuit analyse perspectief is het wel degelijk interessant. En als je het manifest wilt bespreken ook.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het totaal irrelevant om Wilders erbij te betrekken.
Dat is z'n pseudoniem.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat heeft die Andrew Barwick trouwens met dit geheel te maken? Zijn naam staat immers boven het document waarin Breivik zijn daden uitlegt.
Wat voor een gek heeft dit dan weer geschreven?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Essay: "Het doorgronden van de Bansheeboy"
- door sp3c -
WTF is een Bansheeboy
Om te beginnen is het verstandig om de username zelf te analyseren, want wat is een Bansheeboy nu eigenlijk? Feitelijk bestaat het uit twee Engelse woorden wat zowieso een voorliefde aan de engelse taal verraad. Het eerste woord is Banshee, een Banshee is een mythisch figuur wat meestal een beetje lijkt op een spook dat schreeuwt en krijst waardoor het slachtoffer zijn eigen willetje verliest en is veelal van het vrouwelijke geslacht. Het woord boy is engels en duid op een klein kind van het mannelijke geslacht. Bij de uitspraak van de term 'Bansheeboy' kun je ook haast niet om het (wederom engelse) woord 'Sheep' heen, dit betekend schaap in algemeen beschaafd Nederlands.
Wat kunnen wij hier uit opmaken Ten eerste een negatieve houding voor het vrouwelijke geslacht want die grijpen je en laten je niet meer los en een voorliefde voor jongetjes en schapen.
De mening van de geachte schrijver van dit stuk is dan ook dat we het hebben over een mannelijke aanhanger van het homoisme met een ongebruikelijke interesse voor heren aan de verkeerde kant van de leeftijdsgrens en een Engelse (waarschijnlijk Amerikaanse want die geloven nog in sprookjes) achtergrond ... en een vreemde en onverklaarbare voorliefde voor schapen.
Dat of een boerin
Wat is het probleem met de Bansheeboy?
De basis van het probleem is makkelijk samen te vatten, hij kletst uit zijn nek en probeert dit door middel van veelvuldig gebruik aan dure woorden te verhullen. Maar het ligt dieper, hij neemt zo een militant standpunt in over de zaken waar hij tegen in het harnas treed dat er meer achter moet zitten. Het is niet meer dan toevallig dat deze onderzoeker hierboven al heeft bewezen aan de hand van een grondige analyse van de term 'Bansheeboy' dat het heerschap bij het meerendeel van deze punten een iets andere mening is aangedaan.
- homoisme is slecht
- vreemdgaan met dieren is slecht
- vreemdgaan met kinderen is slecht
- 1 broodje super shoarma graag en met extra knoflook
- Amerika is slecht
- etc. etc.
Wat doen we hieraan
De oplossing is vrij simpel, gewoon zijn meer extremere opvattingen bij wet verbieden en deze dus per direct aan de blauwen doorgeven zodat deze door de VN gesanctioneerde vredesmacht per direct passend en geproportioneerd geweld kunnen gebruiken om dit soort misstanden aan te pakken
Verder gewoon negeren en uitlachen en als je zin hebt in een dolletje kun je op zijn argumenten ingaan maar wapen u dan tegen een kwalitatief sterke response als 'maar ik heb altijd gelijk!' en 'jij lijkt op mij, ik houd van jouw, we hebben allebei gelijk' (evt gevolgd door het al genoemde 'maar ik heb altijd gelijk') en probeer hier altijd een krachtige en van een kwalitatief gelijkbaar niveau, niettes is bv heel erg goed, achter de hand heeft.
Been there done that![]()
------
Ken je klassiekers.
Ze gaan ook niemand anders meer vinden. Dit lijkt echt gewoon het werk te zijn van een gestoorde, maar wel bijzonder intelligente eenling.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:18 schreef Notenkast het volgende:
De zes arrestaties hebben blijkbaar geen link gehad met Breikvik en zijn weer vrijgelaten (?).
Even wachten op bevestiging.
Waarschijnlijk omdat je een laaggeschoolde idioot bent.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:18 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Nick-Gizmo vroeg: Hmm vooral die PDF met die tekens is raar, wtf zou dat zijn
Toen antwoorde iemand:
Dat zijn allemaal hexadecimale getallen. Omdat er wel erg vaak een 20 in voorkomt, lijkt het er op dat het gewoon ASCII is. Een online ascii converter opzoeken en de data er in plakken toont direkt de inhoud van dat document, net zoals iemand hiervoor ook al heeft gedaan, zonder de inhoud te pasten.
In die pDF staat:
*** 666 *** 11-218-49 *** HEYA ANTONAKI & NIBURU: AYBABTU -> YOU'VE BEEN SERVED BY: QFF QUO FATA FERUNT - THE REAL ILLUMINATI!!! DE ECHTE DUS!!! *** 666 *** 11-218-49 *** *** 666 *** 11-218-49 *** HEYA ANTONAKI & NIBURU: AYBABTU -> YOU'VE BEEN SERVED BY: QFF QUO FATA FERUNT - THE REAL ILLUMINATI!!! DE ECHTE DUS!!!
En ik vind dit dus eng.
Breivik's internet pseudoniem. Zijn youtube acc stond ook onder die naam.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat heeft die Andrew Barwick trouwens met dit geheel te maken? Zijn naam staat immers boven het document waarin Breivik zijn daden uitlegt.
linkje naar die pdf?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:18 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Toen antwoorde iemand:
Dat zijn allemaal hexadecimale getallen. Omdat er wel erg vaak een 20 in voorkomt, lijkt het er op dat het gewoon ASCII is. Een online ascii converter opzoeken en de data er in plakken toont direkt de inhoud van dat document, net zoals iemand hiervoor ook al heeft gedaan, zonder de inhoud te pasten.
In die pDF staat:
*** 666 *** 11-218-49 *** HEYA ANTONAKI & NIBURU: AYBABTU -> YOU'VE BEEN SERVED BY: QFF QUO FATA FERUNT - THE REAL ILLUMINATI!!! DE ECHTE DUS!!! *** 666 *** 11-218-49 *** *** 666 *** 11-218-49 *** HEYA ANTONAKI & NIBURU: AYBABTU -> YOU'VE BEEN SERVED BY: QFF QUO FATA FERUNT - THE REAL ILLUMINATI!!! DE ECHTE DUS!!!
En ik vind dit dus eng.
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:16 schreef Klaudias het volgende:
Hoe gaat het met de 6 onderbroekboys die gearresteerd zijn?
quote:Police have arrested six more people following an armed raid launched in connection with the Norway twin attacks, Sky sources say.
Sky can reveal that police are trying to access two chemical containers at the address.
Police confirmed the operation but would not give further details or comment whether there were any arrests.
The latest arrests come as the death toll climbed to 93 after a person injured in Friday's shooting on Utoya island died in hospital, reports say.
http://news.sky.com/skyne(...)th_Toll_Climbs_To_93
Nee. Je hoeft niet vijandig te doen ofzo?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:19 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je een laaggeschoolde idioot bent.
Waar haal je dat vandaan dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:18 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Toen antwoorde iemand:
In die pDF staat:
En ik vind dit dus eng.
Deze man pleegt geen aanslag in naam van de PVV, moslimterroristen doen dit wel uit naam van de islam. Dus nee, je vergelijking loopt spaak.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Even irrelavant als dat de Islam betrokken wordt bij terrorische aanslagen van El Quaida.
Niets engs aan. Dit is afkomstig van PCCTS.com toch? Zie dit, gisteren ook al gepost:quote:Op zondag 24 juli 2011 14:18 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Toen antwoorde iemand:
In die pDF staat:
En ik vind dit dus eng.
PCCTS.com werd op 17 augustus 2010 geregistreerd door één van die gasten van Quofataferunt.com, zo te zien gewoon voor de grap. Vandaar ook deze reactie in de chatbox daar:quote:Pauperes commilitones Christi Templique Solomonici PCCTS (the Poor Fellow-Soldiers of Christ and of the Temple of Solomon), the Knights Templar was re-founded in London in 2002 by representatives from eight European countries, for the purpose of serving the interests of the free indigenous peoples of Europe and to fight against the ongoing European Jihad (referred to as the third Jihad).
http://www.whois.net/whois/pccts.comquote:Dromen : oké, onze hoster word nu ook al genoemd daar, denk dat je wellicht ff alles uit de doeken moet doen Bapho?! Dat het een grote grap is, (die al maanden geleden is op gezet) om te kijken hoe weinig research mensen doen
Inderdaad.quote:
Omdat die regio ooit een Nederlandse provincie was? Waarom neem je een hoax site zo serieus?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:25 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Waarom krijg je --->>dutch zone als je op NY klikt?
New Amsterdam, geruild, paramaribo, New York.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:25 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Waarom krijg je --->>dutch zone als je op NY klikt?
hehe: "anders"twitter:nosop3 twitterde op zondag 24-07-2011 om 14:15:20Dader Oslo zegt dat hij niet schuldig is aan een misdrijf, hij ziet het "anders" reageer retweet
Vroeg me al af waarom ´t topic dicht zatquote:
Aardappel Andersquote:Op zondag 24 juli 2011 14:27 schreef Apotheose het volgende:
hehe: "anders"twitter:nosop3 twitterde op zondag 24-07-2011 om 14:15:20Dader Oslo zegt dat hij niet schuldig is aan een misdrijf, hij ziet het "anders" reageer retweet
![]()
Ze lokten het waarschijnlijk zelf uitquote:Op zondag 24 juli 2011 14:27 schreef Apotheose het volgende:
![]()
Ja, regels zijn er voor ons allemaal.quote:
Die zijn vrijgelaten.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:31 schreef yvonne het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)aanhoudingen-in-oslo
Al iets meer bekend?
Gezien de teksten in zijn documentje: jaquote:Op zondag 24 juli 2011 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Niet helemaal zeker hoor, maar was deze massamoordenaar nu ook verantwoordelijk voor de bom?²
Doof?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Het was geen misdrijf maar .... hmmm is er ook bekend wat het dan wel was volgens hem ?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:27 schreef Apotheose het volgende:
![]()
Jep, dat. Afschuwelijk maar noodzakelijk heeft hij het genoemd geloof ik.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het was geen misdrijf maar .... hmmm is er ook bekend wat het dan wel was volgens hem ?
Een noodzakelijke terechtstelling van a.s. landverraders ofzo ?
quote:Op zondag 24 juli 2011 14:28 schreef Robin__ het volgende:
misschien moet anders even langs hans anders dan.. dan ziet ie het eh.. anders
Officieel wel bekend. Hij heeft dat tegenover de politie toegegeven.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:33 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Gezien de teksten in zijn documentje: ja
officieel: onbekend
Kennelijk een 'het doel heiligt de middelen'.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het was geen misdrijf maar .... hmmm is er ook bekend wat het dan wel was volgens hem ?
Ik verwacht dat hij een ontzettende show van het proces maakt.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, dat. Afschuwelijk maar noodzakelijk heeft hij het genoemd geloof ik.
In een notendop, ja. Verraders uit categorie A en B (uit m'n hoofd)quote:Op zondag 24 juli 2011 14:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Doet me ook ergens aan denken.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:36 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij een ontzettende show van het proces maakt.
Ik verwacht dat ie daar niet de kans voor gaat krijgen.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:36 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij een ontzettende show van het proces maakt.
Dat staat inderdaad in zijn document.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In een notendop, a. Verraders uit categorie A en B (uit m'n hoofd)
Mja, ik vraag me nog steeds af of het verschil gaat maken dat ze 'm onder de terrorismewetgeving terechtstellen. Je zou toch zeggen van wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:36 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben nieuwsgierig naar de straf die hij gaat krijgen aangezien ik eerder ergens las dat 21 jaar de max celstraf is in noorwegen. Gaan ze voor hem een uitzondering maken?
Hij heeft om een openbare zitting gevraagd. Als hij die krijgt zal hij die tijd zeker gaan gebruiken om potentiële aanhangers toe te spreken, niet zo zeer om zijn spijt te betuigen.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:37 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ie daar niet de kans voor gaat krijgen.
Is dat een recht dan? (ik ging er vanuit van niet) Denk niet dat ze staan te springen om die natte droom uit te laten komen voor m..quote:Op zondag 24 juli 2011 14:38 schreef Notenkast het volgende:
[..]
Hij heeft om een openbare zitting gevraagd. Als hij die krijgt zal hij die tijd zeker gaan gebruiken om potentiële aanhangers toe te spreken, niet zo zeer om zijn spijt te betuigen.
Hij zal de rest van zijn leven wel opgeborgen worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:36 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben nieuwsgierig naar de straf die hij gaat krijgen aangezien ik eerder ergens las dat 21 jaar de max celstraf is in noorwegen. Gaan ze voor hem een uitzondering maken?
Als het wettelijk niet kan, kan het niet. Er is geen ruimte voor een uitzondering.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:36 schreef EggsTC het volgende:
je kan ook uit de gevangenis ontsnappen.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:40 schreef KarinJ. het volgende:
[..]
Hij zal de rest van zijn leven wel opgeborgen worden.
In de cel, of in een inrichting.
Vrij komt ie niet meer, dát is wel zeker.
Zelf denkt ie binnen een paar jaar kanker te hebben door allerlei chemische poeders waar ie mee bezig geweest is.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:40 schreef KarinJ. het volgende:
[..]
21 jaar dus.quote:In onder meer Canada, Griekenland, Noorwegen, Portugal en Spanje bestaat een echte levenslange gevangenisstraf niet en wordt "levenslang" automatisch omgezet in een vast aantal jaren (respectievelijk 15, 20, 21, 25 en 30 jaar)
Daar is niks ergs aan.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:40 schreef KarinJ. het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben niet bekent met het rechtssysteem.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:39 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Is dat een recht dan? (ik ging er vanuit van niet) Denk niet dat ze staan te springen om die natte droom uit te laten komen voor m..
En in de gevangenis kan hij gewoon verder gaan met schrijven.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Daar is niks ergs aan.
- 3 maaltijden per dag
- Gratis gezondheidszorg
- Gratis mondzorg
- Flatscreen TV
- Elke dag/week kranten en tijdschriften
Ga zo maar verder. Hij zal zich niet vervelen, zeker niet als hij mag toekijken hoe heel de wereld over hem praat.
En gelden daar geen uitzonderingen voor?quote:
Dat vraag ik me dus af... want zodra hij als terrorist gezien wordt kan dat veranderen, wat clumsy net zei.quote:
Exact. Al zal er ook in Noorwegen wel een soort longstay TBS regeling zijn. Geloof niet dat hij ooit nog vrijkomt.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als het wettelijk niet kan, kan het niet. Er is geen ruimte voor een uitzondering.
En als dat land goed in elkaar zit, geldt een nieuwe wet voor een nieuwe strafmaat ook niet met terugwerkende kracht.
In sommige van die landen (al weet ik niet of dat voor Noorwegen ook het geval is) bestaat er wel zo iets als wat hier TBS is, de garantie dat sommige heeeeele zieke mensen voorlopig de buitenwereld niet zien, tot ze er klaar voor zijn (of verlof krijgen)quote:
vrijheid verliezen is het ergste wat er is... wat je ook voor mooie dingen hebt.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Daar is niks ergs aan.
- 3 maaltijden per dag
- Gratis gezondheidszorg
- Gratis mondzorg
- Flatscreen TV
Ga zo maar verder. Hij zal zich niet vervelen, zeker niet als hij mag toekijken hoe heel de wereld over hem praat.
Bovendien heeft ie dan uitgebreid de tijd om wat manuscripten te schrijven.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Daar is niks ergs aan.
- 3 maaltijden per dag
- Gratis gezondheidszorg
- Gratis mondzorg
- Flatscreen TV
Precies, hiermee nek je dus ook gelijk het "waarom" verhaal wat mensen altijd willen horen.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
vrijheid verliezen is het ergste wat er is... wat je ook voor mooie dingen hebt.
Maar zijn doel was om zijn verhaal en gedachte goed te vertellen.... al het nieuws staat er vol mee.
Dus zijn doel is gelukt.... wanneer hij al die mensen niet had dood geschoten had niemand hem en zijn gedachte goed gekend.
Zoals Wilders de islam als een gevaarlijk politieke ideologie omschrijft, zal nu hetzelfde gebeuren over het rechts-nationalistisch/conservatisme/anti-islampolitiek.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:43 schreef Doc het volgende:
[..]
De man doet dat uit eenzelfde gedachtengoed als de PVV aanhangt: zeg maar de anti-Jihad. Het is het gedachtengoed dat identiek is. De PVV is een onderdeel daarvan. Dus uiteraard doet deze man het niet uit naam van de PVV zelf, maar wel vanuit hetzelfde geachtengoed.
Net zoals een aanslag niet gepleegd wordt uit naam van iedere haatzaaiende imam.
Voor verschillende aanklachten kan je daar toch wel boven komen? (en 93x moord, x doodslag, x mishandeling, terrorisme, fraude met papieren etc)quote:
Lijkt me niet dat het zo werkt. Een opgelegde straf is voldaan als die is uitgezeten. Een potentieel oneindige verlenging ervan is bijzonder onjuist.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:41 schreef Dreassic het volgende:
Na die 21 jaar word gewoon gekeken of ie langer moet worden vastgehouden, an dat word om de 5 jaar opnieuw bekeken.
Lijkt me niet dat ie dus ooit nog vrijkomt.
ik denk dat het voor hem erger is om machteloos vast te zitten en het land in zijn ogen af te zien glijdenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Bovendien heeft ie dan uitgebreid de tijd om wat manuscripten te schrijven.
Misschien als soort TBS maatregel, geen idee of ze dat kennen in Noorwegen?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het zo werkt. Een opgelegde straf is voldaan als die is uitgezeten. Een potentieel oneindige verlenging ervan is bijzonder onjuist.
Nja dan kan het dus ook gewoon 30 wordenquote:
Er is een soort van TBS in Noorwegen, maar de details ervan ken ik niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien als soort TBS maatregel, geen idee of ze dat kennen in Noorwegen?
Neequote:
Mocht dat wel gebeuren, dan staan er heel wat ouders te wachten buiten de gevangenis om zelf 21 jaar te gaan pakken daar.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Hij zal echt niet na 21 jaar vrijgelaten worden. Onmogelijk.
Nee, met respectievelijk bedoelen ze in de volgorde van de desbetreffende landen (dus Noorwegen 21, Portugal 25, Spanje 30).quote:Op zondag 24 juli 2011 14:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dan kan het dus ook gewoon 30 worden
Er zijn toch een stuk meer aanklachten te bedenken dan 94x dezelfde?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee
Zo werkt het niet. Als jij 5 snoepjes steelt uit een winkel, moet je dan 5x apart naar Bureau Halt voor elk snoepje?
In spanje hebben die terroristen toch ook 20x zoveel jaar gekregen. Dit gaat om moord he.. MENSENLEVENS, niet snoepjes.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee
Zo werkt het niet. Als jij 5 snoepjes steelt uit een winkel, moet je dan 5x apart naar Bureau Halt voor elk snoepje?
Inderdaad zegquote:Op zondag 24 juli 2011 14:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee
Zo werkt dat niet. Wat gaat er met Volkert van der G gebeuren? Die gaan ze op vakantie sturen.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mocht dat wel gebeuren, dan staan er heel wat ouders te wachten buiten de gevangenis om zelf 21 jaar te gaan pakken daar.
Meerderen noren online hebben gezegd dat het zo werkt, ga er vanuit da zij het wel weten.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het zo werkt. Een opgelegde straf is voldaan als die is uitgezeten. Een potentieel oneindige verlenging ervan is bijzonder onjuist.
Als ze hem al echt voor altijd achter de tralies willen hebben, zou het een daadwerkelijke veroordeling tot levenslang moeten zijn, in de letterlijke zin van het woord. Maar Noorwegen kent die straf niet.
Dat lijkt me dan ook terecht.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:44 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Zoals Wilders de islam als een gevaarlijk politieke ideologie omschrijft, zal nu hetzelfde gebeuren over het rechts-nationalistisch/conservatisme/anti-islampolitiek.
Volgens mij willen ze dit wel in Nederland gaan doen, wat natuurlijk gewoon terecht is.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee
Ander rechtsysteem. Is toch al een keer aangegeven, Einstein.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:47 schreef gohan16 het volgende:
[..]
In spanje hebben die terroristen toch ook 20x zoveel jaar gekregen. Dit gaat om moord he.. MENSENLEVENS, niet snoepjes.
You can run but you can't hide.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:47 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Wat gaat er met Volkert van der G gebeuren? Die gaan ze op vakantie sturen.
Ahh!! Niet helemaal goed gelezen danquote:Op zondag 24 juli 2011 14:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, met respectievelijk bedoelen ze in de volgorde van de desbetreffende landen (dus Noorwegen 21, Portugal 25, Spanje 30).
Besides, de landen zullen niet in de rij staan om hem te gaan ontvangenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:47 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Wat gaat er met Volkert van der G gebeuren? Die gaan ze op vakantie sturen.
ach suriname zal er geen probleem mee hebben...quote:Op zondag 24 juli 2011 14:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Besides, de landen zullen niet in de rij staan om hem te gaan ontvangen
En als hij vrij komt, heeft hij niet lang meer te levenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:41 schreef Dreassic het volgende:
Na die 21 jaar word gewoon gekeken of ie langer moet worden vastgehouden, an dat word om de 5 jaar opnieuw bekeken.
Lijkt me niet dat ie dus ooit nog vrijkomt.
waarom zou iemand hem vermoorden en daardoor zijn eigen leven op het spel zetten door ook een gevangenisstraf te krijgen?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:51 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En als hij vrij komt, heeft hij niet lang meer te leven
Als 2 van je kinderen daar door hem zijn afgeslacht denk ik dat je die 21 jaar graag pakt.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
waarom zou iemand hem vermoorden en daardoor zijn eigen leven op het spel zetten door ook een gevangenisstraf te krijgen?
Als mijn kinderen waren vermoord door zon beest dan is de afweging niet moeilijk hoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
waarom zou iemand hem vermoorden en daardoor zijn eigen leven op het spel zetten door ook een gevangenisstraf te krijgen?
ok truequote:Op zondag 24 juli 2011 14:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als 2 van je kinderen daar door hem zijn afgeslacht denk ik dat je die 21 jaar graag pakt.
Van zichzelf zeker? Net als dat hij in het boek zichzelf interviewt, lijkt het wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:54 schreef Supersoep het volgende:
Als hij vrijkomt, krijgt hij bijna alle medailles die in z'n manifest beschreven staan.
Daarnaast zal je door de bevolking als volksheld worden gezien. Ik denk dus dat er mensen in de rij zullen staan om hem te grijpen.quote:
Tussen je oren ja, je gaat als je een geweten hebt nog veel problemen krijgen om het uit te voeren. Mee eens.quote:
Dit en je gaat echt niet je leven verder verzieken, je hebt nog ook waarschijnlijk een vrouw en andere kinderen.quote:
het moeilijkste is het mentale ding.... het vermoorden zelf is kinderspel.quote:
Is een afweging. Mensen die niks te verliezen hebben zijn levensgevaarlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:56 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dit en je gaat echt niet je leven verder verzieken, je hebt nog ook waarschijnlijk een vrouw en andere kinderen.
Dit ja. Als ik en vrouw en kinderen zou hebben die vermoord zouden worden, zou ik ook niet rusten voordat ik diegene heb gevonden. Door de emotie zal bij veel mensen het instinct gaan overnemen ipv rationaliteit.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
het moeilijkste is het mentale ding.... het vermoorden zelf is kinderspel.
Wanneer je familie is uitgemoord is het mentale aspect wel erg veranderd.
quote:It's the Eurovision finale today. I just love Eurovision...!:-) It's a lot of crap music but I think it's a great show all in all. I've seen all the semi finals and will take the time of to watch it later today, online.
marja iedereen is anders.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit ja. Als ik en vrouw en kinderen zou hebben die vermoord zouden worden, zou ik ook niet rusten voordat ik diegene heb gevonden. Door de emotie zal bij veel mensen het instinct gaan overnemen ipv rationaliteit.
We blijven dieren, born to kill.
het is 21 jaar later he ... people move onquote:Op zondag 24 juli 2011 14:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
het moeilijkste is het mentale ding.... het vermoorden zelf is kinderspel.
Wanneer je familie is uitgemoord is het mentale aspect wel erg veranderd.
quote:It's the Eurovision finale today. I just love Eurovision...!:-) It's a lot of crap music but I think it's a great show all in all. I've seen all the semi finals and will take the time of to watch it later today, online. My country has a crap, politically correct contribution as always. An asylum seeker from Kenya, performing a bongo song, very representative of Europe and my country... In any case; I hope Germany wins!
Dat lijkt me toch wel, het zal niet veel gebeuren maar toch.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
marja iedereen is anders.
sommige gaan liever verder met het leven en andere willen wraak... hangt ook af of je nog andere naaste hebt.
Volgens mij is er nog nooit een ex gevangene vermoord door slachtoffers....?
denk ook niet dat het gebeurd... volgens mij is het uberhaupt nog nooit gebeurd...quote:Op zondag 24 juli 2011 15:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is 21 jaar later he ... people move on
imo is de kans op zelfmoord bij nabestaanden/overlevenden groter dan dat iemand 21 jaar op wraak gaat zitten wachten
aan de andere kant zijn dit wel heel veel slachtoffers (doden en gewonden) en er hoeft er maar 1 tussen te zitten die gek (weet geen betere term) genoeg is
ik hoop eigenlijk dat de Noren sterk genoeg zijn om het niet te doen
Dat is waar. Hoe dan ook heeft die man geen leven meer, nergens. Hij zal onder een andere identiteit gaan moeten leven ergens in the middle of nowhere om nog een beetje te kunnen leven na zijn straf.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is 21 jaar later he ... people move on
pagina 939quote:Post-operational phases – propaganda and consolidation
7a. Apprehension
If you for some reason survive the operation you will be apprehended and arrested. This is the point where most heroic Knights would call it a day. However, this is not the case for a Justiciar Knight. Your arrest will mark the initiation of the propaganda phase.
7b. Your trial offers you a stage to the world
See 3.63, 3.64 and 3.57-3.60
7c. Contribution to consolidation from the inside
In light of your newly acquired status as a living martyr for the cause, this newly acquired influential position will allow you to significantly contribute to further consolidation of either a national or pan-European Overseer organization or the establishment of a national prison movement (preferably political).
bron?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:03 schreef KarinJ. het volgende:
Z'n vader las het in de krant.
Die woont in Frankrijk en heeft al vanaf 1995 geen contact meer met hem.
Zijn moeder was trots op hem....voordat ie begon.
Alles pakken wat je erbij kan pakkenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:04 schreef menesis het volgende:
Nu kunnen ze hem dus ook al aanklagen voor plagiaat
Aii dat wordt ook nog een aanklacht wegens plagiaat.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:03 schreef menesis het volgende:
Grootste deel van het manuscript is woord voor woord gekopieerd van de UNA BOMBER.
http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7725223
Wat een .. druif
Je zou maar de moeder of vader zijn. Sterker nog, ik zou het niet heel gek vinden dat ze zelfmoord zouden plegen...althans ik zou niet weten hoe je ooit zou kunnen leven met dat je kind zoiets gruwelijks heeft gedaan. Die ouders moeten trouwens ook wel zware bescherming gaan krijgen denk ik.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:02 schreef marcodej het volgende:
Je zou maar familie zijn van zo'n maniak trouwens.
vertaal het dan ook evenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:06 schreef KarinJ. het volgende:
http://www.dagbladet.no/2(...)en_snakker/17436913/
Faren til Behring Breivik fikk høre om sønnens handlinger gjennom media. Han er rystet over det som har skjedd. Men kontakten er brutt med sønnen for mange år siden.
- Jeg har ikke hatt kontakt med sønnen min siden 1995 og jeg vet ikke hva han har holdt på med siden da.
Die pretentieuze figuren die zogenaamd even niet doorhebben dat niet iedereen elke taal van de wereld spreek ook altijd, te triest voor woorden. En dan straks "oh ja, sorry, ik had even niet door dat niet iedereen zoals ik in Noorwegen woont, dat wilde ik namelijk graag even duidelijk maken"quote:
Hier heb je dus weinig aan ook al is het een Germaanse taal.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:06 schreef KarinJ. het volgende:
Faren til Behring Breivik fikk høre om sønnens handlinger gjennom media. Han er rystet over det som har skjedd. Men kontakten er brutt med sønnen for mange år siden.
- Jeg har ikke hatt kontakt med sønnen min siden 1995 og jeg vet ikke hva han har holdt på med siden da.
Oké man.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:06 schreef KarinJ. het volgende:
Hoe kom je daarbij dan, want het lijkt totaal niet op elkaar op het eerste gezicht.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:03 schreef menesis het volgende:
[ afbeelding ]
Grootste deel van het manuscript is woord voor woord gekopieerd van de UNA BOMBER.
http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7725223
Wat een .. druif
De vader van Behring Breivik gehoord over de acties van zijn zoon via de media. Hij is geschokt door wat er is gebeurd. Maar het contact is verbroken met zijn zoon vele jaren geleden.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:06 schreef KarinJ. het volgende:
Deens ookquote:Op zondag 24 juli 2011 15:08 schreef YazooW het volgende:
Dat Noors lijkt nog best veel op Nederlands.
Gewoon zelfde taalfamilie hèquote:Op zondag 24 juli 2011 15:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Deens ook
ik geloof dat Nederland best veel invloed heeft gehad in die regio ivm de Baltic trade
Kopenhagen is bv ook vrij herkenbaar voor hollanders!
en z'n moeder?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:11 schreef KarinJ. het volgende:
De vader van Behring Breivik kreeg via de media te horen over zijn zoons handelingen.
Hij is geschokt over wat er gebeurd is.
Maar het contact met zijn zoon is al jaren geleden verbroken
Ik heb geen contact met mijn zoon gehad vanaf 1995 en ik weet niet waar hij zich sindsdien mee bezig hield
Waarom zoveel invloed heb je niet op je kind.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je zou maar de moeder of vader zijn. Sterker nog, ik zou het niet heel gek vinden dat ze zelfmoord zouden plegen...althans ik zou niet weten hoe je ooit zou kunnen leven met dat je kind zoiets gruwelijks heeft gedaan. Die ouders moeten trouwens ook wel zware bescherming gaan krijgen denk ik.
dat ook idd maar iig wat Denemarken betreft ligt het wat dieper dan datquote:
Als je het over die bescherming hebt. Ik doelde meer op dat boze ouders van de vermoorde kinderen die vader en moeder wel eens achterna zouden kunnen gaan. Natuurlijk heb je niet alle invloed op je kind, dat zeg ik ook niet. Maar kan je ermee leven als ouder? Dat is de vraag.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:12 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Waarom zoveel invloed heb je niet op je kind.
Meer dan je zou denken, meer dan je zou denken.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:12 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Waarom zoveel invloed heb je niet op je kind.
Zijn moeder is 78?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:17 schreef KarinJ. het volgende:
Moren var veldig stolt av sønnen sin De moederwas geweldig trots op hem
http://www.vg.no/nyheter/(...)l.php?artid=10080661
Pagina 1103quote:3.70 Court/trial statements for Justiciar Knight and other patriotic resistance fighters after an operation
These statements are meant to be used after a successful operation. If you are arrested during the planning or acquisition phase then, obviously, ignore the following approaches and rather focus on getting acquitted so you may implement your operation B.
Zal hij toch niet krijgen.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:21 schreef Caland het volgende:
Ben benieuwd, hij heeft er zelf op aangedrongen dat het een openlijk proces moet zijn toch. Met zoveel mogelijk media?
Hoezo, z'n operation was toch successful?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:20 schreef Notenkast het volgende:
[..]
Pagina 1103
Wat we waarschijnlijk maandag kunnen verwachten.
Aha....tsja, wat de vriendin van de moeder van Anders zegt vind ik dan zelf weer wat minder interessant.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:21 schreef KarinJ. het volgende:
Nee, zo oud is de vriendin van de moeder die geïnterviewd word.
De operatie op zich wel, maar het effect dat hij bereikt is tegengesteld aan zijn doelstellingen. Dus toch een faal.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoezo, z'n operation was toch successful?
Wat een prachtige vrouw!quote:Caroline Slåtteli (22) was bang toen ze hoorde dat de terroristische beschuldigde Anders Behring Breivik woonden in de naburige blok.
Niet, je denkt teveel in het hier en nu.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
De operatie op zich wel, maar het effect dat hij bereikt is tegengesteld aan zijn doelstellingen. Dus toch een faal.
mwah hij heeft veel mensen gedood en zijn 10 minutes of fame bereikt maar verder?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoezo, z'n operation was toch successful?
Hoe lang ben je al slechtziend?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:22 schreef Klaudias het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat een prachtige vrouw!
Hij gokt op een hoop volgelingen de komende jaren. De tijd zal het dus moeten uitwijzen.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah hij heeft veel mensen gedood en zijn 10 minutes of fame bereikt maar verder?
naast afschuw heeft het niet echt een impact die de boel gaat veranderen
kan jou t zelfde vragen.. Aangezien er eenquote:
Inderdaad, Breivik wil een nieuwe beweging in gang brengen. De aanslagen waren slechts een "marketing ploy" om dit te promoten.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:23 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Niet, je denkt teveel in het hier en nu.
Waarom? Zijn er boze mensen achter de ouders van Kars T. aangegaan? Of achter die van Tristan?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als je het over die bescherming hebt. Ik doelde meer op dat boze ouders van de vermoorde kinderen die vader en moeder wel eens achterna zouden kunnen gaan.
Moet je je als ouders verantwoordelijk voelen? Moet je de schuld bij jezelf zoeken? Mag je niet meer van je zoon houden als hij zoiets gedaan heeft?quote:Maar kan je ermee leven als ouder? Dat is de vraag.
Hassesquote:Op zondag 24 juli 2011 15:22 schreef Klaudias het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat een prachtige vrouw!
Beetje vroeg om dat te stellen he?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
De operatie op zich wel, maar het effect dat hij bereikt is tegengesteld aan zijn doelstellingen. Dus toch een faal.
Voor hem is de operation successful, het maakt voor hem weinig uit wat wij ervan vinden denk ik.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah hij heeft veel mensen gedood en zijn 10 minutes of fame bereikt maar verder?
naast afschuw heeft het niet echt een impact die de boel gaat veranderen
* 6 mogelijke handlangers opgepakt en alweer vrijgelatenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Iemand nog iets van een samenvatting van nieuwe nieuwsfeiten vanaf 3 uur vannacht?
was zij niet de escort die hij van tevoren ging bestellen?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:22 schreef Klaudias het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat een prachtige vrouw!
Haha, oh okay.quote:
nu misschien maar over 3 maanden zal hij toch in moeten zien dat het niet zo'n groot succes wasquote:Op zondag 24 juli 2011 15:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Voor hem is de operation successful, het maakt voor hem weinig uit wat wij ervan vinden denk ik.
Doe je ding !quote:Op zondag 24 juli 2011 15:22 schreef Klaudias het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat een prachtige vrouw!
Nee, iemand die bij hem in de buurt woont.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:28 schreef alors het volgende:
[..]
was zij niet de escort die hij van tevoren ging bestellen?
Dat zal je pas over een jaartje of 10 kunnen zeggen.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu misschien maar over 3 maanden zal hij toch in moeten zien dat het niet zo'n groot succes was
dat proces loopt dan echt nog wel
Dat weet ik niet zeker, als je zo erg in iets gelooft zoals hij, met 9 jaar voorbereiding, zal je na een paar maanden niet ineens op een ander idee komen ofzo hoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu misschien maar over 3 maanden zal hij toch in moeten zien dat het niet zo'n groot succes was
dat proces loopt dan echt nog wel
no shitquote:Op zondag 24 juli 2011 15:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee, iemand die bij hem in de buurt woont.
dat vraag ik me nu al de hele tijd af ... zou hij echt die 2 dure escorts besteld hebben waar hij het over had?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:28 schreef alors het volgende:
[..]
was zij niet de escort die hij van tevoren ging bestellen?
Waarom zou hij die gedood hebben?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat vraag ik me nu al de hele tijd af ... zou hij echt die 2 dure escorts besteld hebben waar hij het over had?
gezien zijn denkbeelden lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat hij die ook gedood zou hebben
ik zeg niet dat hij ineens van zijn 'geloof' afstapt maar hij moet toch inzien dat dit uiteindelijk niet zoveel effect heeft gehad want het leven gaat gewoon door ... business as usualquote:Op zondag 24 juli 2011 15:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker, als je zo erg in iets gelooft zoals hij, met 9 jaar voorbereiding, zal je na een paar maanden niet ineens op een ander idee komen ofzo hoor.
???quote:Op zondag 24 juli 2011 15:30 schreef sp3c het volgende:
dat vraag ik me nu al de hele tijd af ... zou hij echt die 2 dure escorts besteld hebben waar hij het over had?
gezien zijn denkbeelden lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat hij die ook gedood zou hebben
Alleen als het linkse escortdames waren zou hij ze vermoorden.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
Had hij gehoopt dat het leven opeens was gestopt dan?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zeg niet dat hij ineens van zijn 'geloof' afstapt maar hij moet toch inzien dat dit uiteindelijk niet zoveel effect heeft gehad want het leven gaat gewoon door ... business as usual
ja maar vies en in het rond neukend en daar kreeg zijn moeder een SOA van in dr hoofdquote:Op zondag 24 juli 2011 15:31 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
???
Dan loopt hij toch het risico voortijdig te worden opgepakt, bovendien maak je ook niet echt een politiek statement door 2 escortmeiden om zeep te helpen...
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zeg niet dat hij ineens van zijn 'geloof' afstapt maar hij moet toch inzien dat dit uiteindelijk niet zoveel effect heeft gehad want het leven gaat gewoon door ... business as usual
Als je dit leest zie je dat hij het niet helemaal op een rijtje heeft en zal nog steeds achter zijn daden staan na maanden. Wellicht dat hij er na een jaar of 10 wat anders over gaat denken ja.quote:These statements are meant to be used after a successful operation. If you are arrested during the planning or acquisition phase then, obviously, ignore the following approaches and rather focus on getting acquitted so you may implement your operation B.
A trial is an excellent opportunity and a well suited arena the Justiciar Knight can use to publicly renounce the authority of the EUSSR/USASSR hegemony and the specific cultural Marxist/multiculturalist regime. After all, this hegemony is nothing more than a global criminal network consisting of fundamentally undemocratic, anti-national dictatorships. The individual countries in this cultural Marxist/multiculturalist criminal network are not democracies and have not been real democracies since perhaps the 1950s. Instead they are dictated by a small elite of political and cultural leaders who deliberately use the state institutions and media companies to indoctrinate and control their own people. The accused should use this opportunity to present all available documentation, illustrations and proof included in this compendium (2083 – A European Declaration of Independence) to claim his innocence. However, he should also at a later stage in the trial demand freedom on behalf of his people and demand that the regime in question immediately and without hesitation capitulates to the pan-European tribunal – PCCTS, represented by the accused, the Justiciar Knight and the national patriotic forces he indirectly controls. The Justiciar Knight must demand the right to form a cultural conservative tribunal consisting of the 20 most dedicated and trustworthy cultural conservative/patriotic leaders in the country. Furthermore, he must demand that that the national parliament immediately transfers all political powers to this newly established tribunal/cabinet. The Justiciar Knight must also demand at least 20 hours of unrestricted access to the national broadcasting company in order to consolidate and rally an initial and loyal patriotic military force (2000 should be a benchmark depending on the size of the country). The Justiciar Knight and the newly established tribunal will then appoint one trustworthy individual in his newly appointed cabinet to be the new national military commander with control of the national regular military forces. Martial law must be declared in this transitional period. (See relevant phase 3 strategies for more detailed descriptions).
By the time you are done presenting your demands, the judges and the trial audience will probably laugh their asses off and mock you for being ridiculous. Nevertheless, it is important to ignore the ridicule and remain firm and focused. After all, it is what we in fact expect to happen one day. If we truly believe that, then more people will as well. It might sound completely ridiculous and funny to most people today. But by presenting the following accusations and demands in all seriousness we are indirectly conditioning everyone listening for the conflicts and scenarios ahead. They will laugh today, but in the back of their minds, they have an ounce of fear, respect and admiration for our cause and the alternative and authority we represent. Because they know that it is not completely unlikely that the scenario you just described will in fact happen one day in a not too distant future.
So the key word is “conditioning”, through indirect psychological warfare, directed at our enemies by presenting them with given scenario. We are thus indirectly preparing not only our enemies but our people for what lies ahead. Do not whisper these accusations and demands but tell them out loudly and proudly.
hij had gehoopt dat er een revolutie op gang komt denk ikquote:Op zondag 24 juli 2011 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Had hij gehoopt dat het leven opeens was gestopt dan?
Wut?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar vies en in het rond neukend en daar kreeg zijn moeder een SOA van in dr hoofd
als je dan toch de wereld aan het 'verbeteren' bent ...
nouja als je hoer bent dan ben je natuurlijk geen ware christen in zijn ogenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom zou hij die gedood hebben?
Heeft toch geen enkele connectie met zijn doel?
Alleen mensen die de immigranten binnen gaan halen moeten dood. De immigranten zelf worden dan later wel gedeporteerd.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar vies en in het rond neukend en daar kreeg zijn moeder een SOA van in dr hoofd
als je dan toch de wereld aan het 'verbeteren' bent ...
Precies. Ik denk dat je nu ook gewoon ongewapend zijn cel binnen kan gaan om met hem te praten. Vanuit zijn verwrongen perspectief heeft hij die kinderen ook niet gedood voor zijn plezier, maar juist met veel tegenzin. Maar het doel heiligde de middelen, iedereen moet een offer brengen.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:32 schreef MouzurX het volgende:
Het is inderdaad juist compleet ongeloofwaardig dat hij die escorts ook maar iets heeft aangedaan. Past totaal niet binnen zijn profiel.
Exact. Of dat is gebeurt weten we dus pas over een jaartje of 10, minimaal. Zoals al vele malen aangegeven, hij wil een soort nieuwe beweging op gang brengen. Hoogstwaarschijnlijk doelt hij op meer van dit soort eenmans(?)acties. Dus dat kunnen we nu echt nog lang niet beoordelen.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij had gehoopt dat er een revolutie op gang komt denk ik
Volgens mij maakt hij daar zich niet zo druk om itt de islam.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:34 schreef alors het volgende:
[..]
nouja als je hoer bent dan ben je natuurlijk geen ware christen in zijn ogen
Nog zo'n tegenstrijdigheid, wel conservatief en christen zijn, maar zelf wel naar de hoeren gaan
quote:
Hij ziet zichzelf niet als Christen.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:34 schreef alors het volgende:
[..]
nouja als je hoer bent dan ben je natuurlijk geen ware christen in zijn ogen
Nog zo'n tegenstrijdigheid, wel conservatief en christen zijn, maar zelf wel naar de hoeren gaan
wat als de rechter hem niet toestaat zijn demands te presenterenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]
Als je dit leest zie je dat hij het niet helemaal op een rijtje heeft en zal nog steeds achter zijn daden staan na maanden. Wellicht dat hij er na een jaar of 10 wat anders over gaat denken ja.
Volgens mij mag je je woord doen in een rechtbank, overal.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat als de rechter hem niet toestaat zijn demands te presenteren
weet niet hoe dat in een Noorse rechtbank gaat maar het volume knopje is vrij makkelijk te vinden in Nederland geloof ik
Oh dan heeft hij dat gewoon voor de grap opgeschreven dusquote:Op zondag 24 juli 2011 15:35 schreef alpeko het volgende:
[..]
[..]
Hij ziet zichzelf niet als Christen.
Thanks.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
* 6 mogelijke handlangers opgepakt en alweer vrijgelaten
* 2 containers met chemicaliën in beslag genomen
* Dader verklaard dat hij de wet niet heeft overtreden
Wat is dat? En wat is jouw probleem met normaal reageren, kleuter!quote:Op zondag 24 juli 2011 15:37 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dan heeft hij dat gewoon voor de grap opgeschreven dus
Kun je beter hierheen gaan http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/quote:Op zondag 24 juli 2011 15:37 schreef EggsTC het volgende:
Eens kijken hoe ze op de Stormfront forums hebben gereageerd hierop
tot op zekere hoogtequote:Op zondag 24 juli 2011 15:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Volgens mij mag je je woord doen in een rechtbank, overal.
edit; overal waar we normen en waarden bevatten, ik heb het niet over zandbakken.
Ja hij heeft in dat boek geschreven dat hij christen en conservatief is, dat verzin ik niet zelf hoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat is dat? En wat is jouw probleem met normaal reageren, kleuter!
Benieuwd of je hem alleen 'gek' kan noemen. Denk het niet eigenlijk.quote:Preventative detention in an institution
Preventative detention in an institution is a legal sanction that is used to protect society. In order for a person to be sentenced to preventative detention, the sentenced person must be acknowledged to have been insane at the time the act was committed, or be permanently mentally ill or have underdeveloped or permanently impaired mental faculties. There must also be a risk of the sentenced person committing new offences.
My thoughts exactly. Het manifest heeft als doel om mensen aan te zetten zijn voorbeeld te volgen.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:34 schreef Caland het volgende:
Exact. Of dat is gebeurt weten we dus pas over een jaartje of 10, minimaal. Zoals al vele malen aangegeven, hij wil een soort nieuwe beweging op gang brengen. Hoogstwaarschijnlijk doelt hij op meer van dit soort eenmans(?)acties. Dus dat kunnen we nu echt nog lang niet beoordelen.
De daad voert hij uit in naam van de PCCTS (the Poor Fellow-Soldiers of Christ and of the Temple of Solomon), the Knights Templar. Die Orde bestaat ook uit niet gelovigen en atheïsten.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hij heeft in dat boek geschreven dat hij christen en conservatief is, dat verzin ik niet zelf hoor.
gisteren en eergisteren nog een lockdown, alleen leden konden inloggenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:37 schreef EggsTC het volgende:
Eens kijken hoe ze op de Stormfront forums hebben gereageerd hierop
Gek mss niet, maar "permanently mentally ill" moet toch lukken.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:40 schreef Caland het volgende:
Ook in Noorwegen is er dus een soort TBS-systeem, als ik dit zo lees:
[..]
Benieuwd of je hem alleen 'gek' kan noemen. Denk het niet eigenlijk.
Dat zal betekenen dat hij 21 jaar (minus 1/3e) hoeft uit te zitten max.
dus daarom is hij niet christelijk?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
De daad voert hij uit in naam van de PCCTS (the Poor Fellow-Soldiers of Christ and of the Temple of Solomon), the Knights Templar. Die Orde bestaat ook uit niet gelovigen en atheïsten.
en dat is niet het enige volgens mij, maar geen zin om verder te zoeken in dat bullshitboek van hemquote:Name: Andrew Berwick
Nationality: Norwegian
Born: February 1979
Height: 183 cm
Weight: 80 kg
Ethnicity: Nordic/Norwegian
Address: Oslo ,Norway
Personality: Optimistic, pragmatic, ambitious, creative, hard working
Political view: Cultural conservative, revolutionary conservative, Vienna school of thought, economically liberal
Religion: Christian, Protestant but I support a reformation of Protestantism leading to it being absorbed by Catholisism. The typical “Protestant Labour Church” has to be deconstructed as its creation was an attempt to abolish the Church
Religious: I went from moderately to agnostic to moderately religious
Ik zeg niet dat hij niet Christelijk is maar het is ook niet zo dat hij zich als ware christen ziet. Zijn doen en denken heeft niet zozeer met geloof te maken.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:38 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Kun je beter hierheen gaan http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/
Wilders-gekkies die de massamoord goedpraten.
Daar kreeg ik toch wel een glimlach vanquote:Oorspronkelijk geplaatst door geertwilderspvv Geert Wilders
Gefeliciteerd Job met de 65e verjaardag van de PvdArabieren. Jullie gaven NL massa-immigratie en importeerden velen kanslozen en criminelen.
Ja, maar volgens mij komt er ook altijd ontoerekeningsvatbaarheid bij dat soort onderzoeken kijken. In Nederland althans, dat zal bij hem toch erg lastig worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gek mss niet, maar "permanently mentally ill" moet toch lukken.
Schreef hij niet ergens in het boek contact te hebben gezocht met "cell 8b en 8c"?quote:Personal reflections and experiences during several preparation phases
April/May 2002
I am the Norwegian delegate to the founding meeting in London, England and ordinated as the 8th Justiciar Knight for the PCCTS, Knights Templar Europe. I joined the session after visiting one of the initial facilitators, a Serbian Crusader Commander and war hero, in Monrovia, Liberia. Certain long term tasks are delegated and I am one of two who are asked to create a compendium based on the information I have acquired from the other founders during our sessions. Our primary objective is to develop PCCTS, Knights Templar into becoming the foremost conservative revolutionary movement in Western Europe the next few decades. This in relation to developing a new type of European nationalism referred to as Crusader Nationalism. This new political denomination of nationalism will become the foremost counterweight to National Socialism and other cultural conservative political denominations, on the cultural right wing. Everyone is using code names; mine is Sigurd (the Crusader) while my assigned mentor is referred to as Richard (the Lionhearted). I believe Im the youngest one here.
quote:Logistical plans ahead (as of March 1st)
I will shortly convert the public listing/definition of my company from regular to agricultural. This will allow me to acquire (rent) and register a farm with accompanying fields. The fields, registered through my company, will give me a specific farming ID number which is a requirement for ordering large amounts of fertilizer from the national supplier.
The cover I am using is; test production of sugar beet. I have created a 10 page business plan for this purpose, and have familiarized myself with the related terminology. As such, I am soon ready to place rent adds in agricultural newspapers, with intent to rent the farm/fields.
As soon as I rent the farm; I plan to move all my equipment to the farm house and initiate the explosive manufacturing phase. The operation will be executed shortly after the manufacturing phase is completed. Will attempt to initiate contact with cell 8b and 8c in late March.
er is geen bewijs voor dat ze iets anders dan christenen waren of ooit iets godslasterlijks gedaan hebbenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
De daad voert hij uit in naam van de PCCTS (the Poor Fellow-Soldiers of Christ and of the Temple of Solomon), the Knights Templar. Die Orde bestaat ook uit niet gelovigen en atheïsten.
Werkelijk? Heb net even gekeken en zie deze moord niet goedgepraat worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:38 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Kun je beter hierheen gaan http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/
Wilders-gekkies die de massamoord goedpraten.
Klopt, opgericht in 1100, volgens zeggen als geheime groepering tussen 1400 en 1800.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:42 schreef alpeko het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar deze kerel laten ze nooit meer vrij dus doet het er niet echt toe.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:48 schreef Caland het volgende:
Ja, maar volgens mij komt er ook altijd ontoerekeningsvatbaarheid bij dat soort onderzoeken kijken. In Nederland althans, dat zal bij hem toch erg lastig worden.
Dat is dus de vraagquote:Op zondag 24 juli 2011 15:53 schreef eight het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar deze kerel laten ze nooit meer vrij dus doet het er niet echt toe.
Enkele posts zijn verwijderd maar ik heb er wel een paar gezien.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Werkelijk? Heb net even gekeken en zie deze moord niet goedgepraat worden.
Wel dat er geageerd wordt tegen gekken die Wilders hier de schuld van in de schoenen proberen te schuiven. Maar daarmee praten ze niet deze massamoord goed.
En "Als het niet met woorden kan, dan maar met bommen"quote:Op zondag 24 juli 2011 15:55 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Enkele posts zijn verwijderd maar ik heb er wel een paar gezien.
'In dat geval is de aanslag het enig juiste antwoord op een totalitaire linkse staat waar rechtse mensen monddood worden gemaakt.'
Ik twijfel hier eigenlijk niet over. Ook in Noorwegen is het mogelijk iemand levenslang op te sluiten en als dat bij hem niet wordt toegepast bij wie dan nog wel?quote:
Bombing for peace is like fucking for virginityquote:Op zondag 24 juli 2011 15:56 schreef Klaudias het volgende:
[..]
En "Als het niet met woorden kan, dan maar met bommen"
mwa, je weet het nooit he, wet is wetquote:Op zondag 24 juli 2011 15:56 schreef eight het volgende:
[..]
Ik twijfel hier eigenlijk niet over. Ook in Noorwegen is het mogelijk iemand levenslang op te sluiten en als dat bij hem niet wordt toegepast bij wie dan nog wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |