quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Als toevoeging; Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren. Net als volken/groepen mensen als apen betitelen.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:45 schreef C_N het volgende:
hebben ze wat te doen en te eten ...![]()
wat denk je nu , het zijn infantielen die geen reet doen en te eten hebben .je reacties zijn zo zuur en bitter .er moet iedere keer een steek onder de tafel bij zitten . jij ben een van de reden dat dit topic steets vastloop . en bitter word. door je vieze smerige hatelijke opmerkingen![]()
ik kan je de aanschaf van een paraplu aanraden . ik denk dat je veel zure regen heb waar je woon .
![]()
jammer dat er geen midden vinger smile bij zit .
hey engert. leef je nog steedS?quote:
moet ik dan weer een tijd weg? en fok! disana mag de nsber spelen? prima toch. geeft alleen maar mijn mening weer.quote:
altijd al geweest. weet je wat gezellig is? iemand die zoveel linkse macht heeft dat kritiek op haar of hem op een ban staat. dat is leuk!quote:
Er valt of staat een hoop met de manier waarop je discussieerd. Je hebt boven deze post 2 eerdere posts gezet, aan de hand daarvan kan ik me wel indenken dat die discussiestijl je een ban oplevert. Los van de vraag of je kritiek op Disana kan hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
altijd al geweest. weet je wat gezellig is? iemand die zoveel linkse macht heeft dat kritiek op haar of hem op een ban staat. dat is leuk!
tuurlijk knaap. je doet je best maar. ik noem een moortgat en een linkse pokdalige user die meer weet van de moord op een persoon in nijmegen/.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:32 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Er valt of staat een hoop met de manier waarop je discussieerd. Je hebt boven deze post 2 eerdere posts gezet, aan de hand daarvan kan ik me wel indenken dat die discussiestijl je een ban oplevert. Los van de vraag of je kritiek op Disana kan hebben.
Het is mij inderdaad best hoor. Ik zou je willen adviseren om een Rennie te nemen, of twee, of drie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk knaap. je doet je best maar. ik noem een moortgat en een linkse pokdalige user die meer weet van de moord op een persoon in nijmegen/.
Wat? Weet ze meer van onze Louiske?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk knaap. je doet je best maar. ik noem een moortgat en een linkse pokdalige user die meer weet van de moord op een persoon in nijmegen/.
ik heb een paar weken gehad om te kijken hoe deze linkse charlatan, onder de naam disana, haar gorigheid kon spuwen op fok!. natuurlijk omdat ze remlof kent.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:46 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Het is mij inderdaad best hoor. Ik zou je willen adviseren om een Rennie te nemen, of twee, of drie.
Zo gefrustreerd al dat je nu overkomt heb ik je niet eerder meegemaakt. Maar goed, ik kom niet zo heel veel meer in NWS.
ja, als je niet normaal met anderen om kunt gaan moet je weer een tijd weg, iedereen mag de NSB'er uithangen, wat Remlof ermee te maken heeft weet ik niet en ik heb geen flauw idee waar ze uithangen als ze niet thuis zijn ... ook niet als ze wel thuis zijn trouwensquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet ik dan weer een tijd weg? en fok! disana mag de nsber spelen? prima toch. geeft alleen maar mijn mening weer.
bek dicht! kop houden! kritiek verstomd, smoel dicht anders ga je er weer aan?
remlof! ist haar freund...
jij ook? of ben je gewoon bang en neem je haar gezeik voor lief? ik weet waar remlof en disana uithangen als ze niet thuis zijn. jij?
lekker belangrijk allemaal.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 03:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja, als je niet normaal met anderen om kunt gaan moet je weer een tijd weg, iedereen mag de NSB'er uithangen, wat Remlof ermee te maken heeft weet ik niet en ik heb geen flauw idee waar ze uithangen als ze niet thuis zijn ... ook niet als ze wel thuis zijn trouwens
gedraag je gewoon niet als een achterlijke gladiool, dan valt er niets te NSB'en en dan heb je geen problemen, het is je al 100.000x gezegd maar het blijft om de een of andere reden niet hangen en dan is onze enige optie die overblijft voor fok! om je te bannen
Wat een lariekoek. Remlof zit in Arnhem en ik zit in Groningen, ik ken hem alleen van Fok, heb hem nog nooit ontmoet en heb ook geen persoonlijk contact met hem.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:21 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet waar remlof en disana uithangen als ze niet thuis zijn. jij?
http://www.sitharus.com/comic-sans-be-gone.htmlquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:56 schreef Specularium het volgende:
The fuck met dit lettertype?
Zit Gelly zeker achter?
Dit onderschrijf ik volledig, ik heb geen idee waar zoalshetis dit vandaan haalt. Ik ken Disana niet beter of slechter dan dat ik zoalshetis ken. Je kan hooguit zeggen dat ik met de eerste politiek gezien wat meer op een lijn zit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lariekoek. Remlof zit in Arnhem en ik zit in Groningen, ik ken hem alleen van Fok, heb hem nog nooit ontmoet en heb ook geen persoonlijk contact met hem.
Ik sta echt te kijken van het oploopje hier van een stel kereltjes om een terecht fb-berichtje.
Denigrerende opmerkingen over users mag toch niet? Ook niet in FB?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:13 schreef Disana het volgende:
Ik sta echt te kijken van het oploopje hier van een stel kereltjes om een terecht fb-berichtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |