abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juli 2011 @ 14:11:55 #1
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_99875589
[Upd] Levenswerk Anders B. gevonden door FOK!'ers
[Upd] Levenswerk Anders B. gevonden door FOK!kers

Noot van de mods:
Dit is een mooie discussie, dat willen we graag zo houden en daarom graag geen extreme uitlatingen. Dit is uitdrukkelijk ook geen discussie over Geert Wilders of de PVV, ook al heeft de schutter aangegeven daarmee te sympathiseren. Dan blijft het leuk voor iedereen ^O^
Over BNW ja of nee:

Nee, niemand heeft het over in vervolg/voortaan
En er is ook al vaker gezegd dat degenen die willen speculeren en/of motieven van de dader willen bespreken een tweede topic hier in NWS kunnen aanmaken

Voor [Noorwegen] Aanslagen: de analyse

[Noorwegen] Aanslagen: de analyse

Na de explosie

Voor de explosie

quote:
Dodental aanslagen Noorwegen naar 91

OSLO - Een schutter heeft vrijdag op het eilandje Utoya, in een meer ten noordwesten van de Noorse hoofdstad Oslo, zeker 84 mensen doodgeschoten. Bij een bomaansag in Oslo vielen nog eens zeven doden.

De slachtoffers op Utoya zijn overwegend tieners en jongeren in de leeftijd van 14 tot 25 jaar. De Noorse politie verhoogde zaterdag het dodental van 10 naar 84.

Een zegsman van de politie zei dat rekening wordt gehouden met het oplopen van het dodental. In het water rond Utoya zoekt de politie naar nog meer mogelijke slachtoffers.

De aanval op het jeugdkamp van de sociaaldemocratische partij op Utoya heeft ''een catastrofale omvang'', aldus politiechef Oystein Maeland. Hij vreesde dat het dodental nog iets hoger kan uitvallen om er ook ernstig gewonde slachtoffers zijn.

De Noorse koning Harald V heeft zaterdag de aanslagen ''een niet te vatten tragedie'' genoemd en zei dat het belangrijk is dat de mensen bij elkaar blijven en elkaar steunen.

Grote bom

De dader kwam aan het eind van de middag en anderhalf tot 2 uur nadat er in het centrum van Oslo een grote bom was ontploft, naar het jeugdkamp verkleed als politieagent. Hij zei de veiligheid te komen controleren en schoot vervolgens op de aanwezigen.

Er waren naar schatting 560 jongeren aanwezig op het kleine eilandje. De schutter is aangehouden. Het zou gaan om een 32-jarige Noor uit de hoofdstad Oslo met rechts-extremistische ideeën.

Autobom

Bij de aanslag met een autobom in de hoofdstad verloren zeven mensen het leven. Aangenomen wordt dat de schutter op Utoya ook verantwoordelijk is voor de aanslag in Oslo. Daar werd het kantoor van de sociaaldemocratische premier Jens Stoltenberg zwaar beschadigd, net als de ministeries van Financiën en van Olie. Het vreedzame Noorwegen werd diep geschokt door de aanslagen.

De premier dook enige tijd onder en militairen zetten straten af in Oslo uit vrees voor meer ontploffingen.

Internationale organisaties

Tal van commentatoren wijdden aanvankelijk uit over welke islamitische groepen hier verantwoordelijk voor konden zijn, maar Stoltenberg liet relatief snel weten dat hij niet dacht dat ''de aanslagen verband hielden met internationale terroristische organisaties, maar dat ze eerder het werk van een gek leken te zijn''.

Links / Livestreams
http://nrk.no/
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-14254705
Aanslagen in beeld
Dossier: Bloedbad Oslo

Zie ook voor laatste nieuws en updates
Zeker tachtig doden op Noors eiland

Deze meneer deed het allemaal:

WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_99875597
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:11 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ja, en?
Dus is de PVV en Wilders relevant om te bespreken.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  zondag 24 juli 2011 @ 14:12:16 #3
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_99875599
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:10 schreef apple_pie het volgende:
In Nederland heeft Wilders niet eens veel ideologische invloed, hij is simpelweg in het gat gaan staan dat Fortuyn achter liet en speelt in op onderbuikgevoelens.
Helemaal mee eens, maar Fortuin was geen reallife troll en had daadwerkelijk het beste met iedereen voor, zelfs met de Moslims. :{

Die oprechtheid mis ik bij Wilders. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_99875601
Lambo of Rekt
  zondag 24 juli 2011 @ 14:12:21 #5
124788 WebHawkjuh
pi_99875604
quote:
3s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het werd gepost op een forum waar hij vaak kwam en het kwam in nieuwsgroepen.
Jammer dat daar niemand aan de bel trok
  zondag 24 juli 2011 @ 14:12:27 #6
181126 MouzurX
Misschien?
pi_99875608
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef Baghdaddy het volgende:
nee
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_99875618
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:11 schreef AnaalFaBtje het volgende:

[..]

Hij is toch Wildersaanhanger? Oké,het is niet Geert zijn schuld,dat weet ik.
Aanhanger is nogal een groot woord op basis van een of twee keer zijn naam noemen, niet?

En na een komma hoort een spatie...
pi_99875621
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, absoluut niet. Maar Wilders is relevanter dan ooit, omdat:

A. De verdachte/dader zijn Wilders idolisering niet onder stoelen of banken steekt. Hij heeft hem notabene bij naam genoemd.
B. moet ik nog verzinnen

En natuurlijk blijft dit de daad van een wat mij betreft gestoorde éénling. Desondanks weiger ik de rol van Wilders te onderschatten of te bagatelliseren. :{

We moeten hem ook niet groter maken dan dat hij is natuurlijk. Hij vind Wilders goed, ok. Maar hij schrijft nergens dat het zijn voorbeeld is ofzo, hij ziet hem hooguit als één geestverwant.

De dader is ook al 9 jaar geleden begonnen met het plannen van deze actie.

Toen was Wilders gewoon nog een VVD-lid welke internationaal gezien geen enkele bekendheid genoot.

Toch?
pi_99875629
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef WebHawkjuh het volgende:

[..]

Was toch op dezelfde dag, of de dag ervoor ofzo?
pi_99875630
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef MouzurX het volgende:

[..]

nee
Anders onderbouw je het, :W .
pi_99875632
Het gaat over Wilders omdat wij zo bekrompen zijn om het daar over te hebben. In de UK heeft niemand het over Wilders, maar over de rechtsextremistische groep EDL.
pi_99875638
quote:
Nee, absoluut niet. Maar Wilders is relevanter dan ooit, omdat:

A. De verdachte/dader zijn Wilders idolisering niet onder stoelen of banken steekt. Hij heeft hem notabene bij naam genoemd.
B. moet ik nog verzinnen
Hij heeft de Paus ook bij naam genoemd, hoor ik niemand over. :W
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  zondag 24 juli 2011 @ 14:13:36 #13
87694 Robin__
letitredno
pi_99875648
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:11 schreef WebHawkjuh het volgende:

[..]

Over een document van andrew berwick uit londen.. ik betwijfel of dat uitgemaakt zou hebben. Moment van sturen en reactietijd zal ie wel op elkaar afgestemd hebben.
pi_99875649
quote:
Waarom in godsnaam? Ik ben niet eens Wilders-aanhanger of stemmer. Ik begrijp het echt niet. Hij bewonderde Wilders' gedachtegoed, so? Wilders heeft nergens, maar dan ook echt nergens, opgeroepen een arbeiderspartij in Noorwegen aan te vallen.
  Forum Admin zondag 24 juli 2011 @ 14:13:49 #15
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_99875655
Ik heb gisteren 2 fietsen gestolen van het CS, ik heb ook een transscript geschreven waarin ik uitleg geinspireerd te zijn door BansheeBoy, immers. Hij is moslim en moslims stelen fietsen.

Zie je nou hoe fucking achterlijk het eruit ziet als je het zo leest? Hoe kan je ooit zo mongloide zijn om zo'n daad aan een Nederlandse politicus te koppelen? Hoe fucked up is je brein als je denkt dat hij dit ''getriggered'' heeft. Eenieder die zich hierin herkend..ga hulp zoeken man, serieus.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 24 juli 2011 @ 14:13:50 #16
13462 BansheeBoy
pi_99875657
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Die komt vast nog wel aan bod. Een beetje geduld kan geen kwaad. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  Donald Duck held zondag 24 juli 2011 @ 14:13:54 #17
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_99875658
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:10 schreef Disorder het volgende:
Waarom heeft iedereen het steeds over Wilders? Wilders heeft geen 80+ mensen doodgeschoten en gepoogd een gebouw plat te leggen. Het zit sommigen wel erg hoog. Dat offtopic geblaat steeds..
Puur trollen. En ze happen, dus hij gaat door ermee.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 24 juli 2011 @ 14:13:55 #18
181126 MouzurX
Misschien?
pi_99875659
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:13 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Anders onderbouw je het, :W .
Hij heeft ook 10 anderen genoemd maar daar hebben we het niet over.
  zondag 24 juli 2011 @ 14:14:04 #19
121310 venomsnake
El Saltador
pi_99875664
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:06 schreef deedeetee het volgende:
Grrr dat gezeik over Wilders, wat mankeert jullie toch ? :(
Eh, meneer de terrorist begon over Geert, wij niet. :P
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 24 juli 2011 @ 14:14:05 #20
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99875665
Kan dat Wilders gekanker niet in dat andere topic.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99875670
quote:

[..]

In dat analyse topic ja.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 24 juli 2011 @ 14:14:38 #22
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_99875684
quote:
B. moet ik nog verzinnen
Essay: "Het doorgronden van de Bansheeboy"
- door sp3c -

WTF is een Bansheeboy

Om te beginnen is het verstandig om de username zelf te analyseren, want wat is een Bansheeboy nu eigenlijk? Feitelijk bestaat het uit twee Engelse woorden wat zowieso een voorliefde aan de engelse taal verraad. Het eerste woord is Banshee, een Banshee is een mythisch figuur wat meestal een beetje lijkt op een spook dat schreeuwt en krijst waardoor het slachtoffer zijn eigen willetje verliest en is veelal van het vrouwelijke geslacht. Het woord boy is engels en duid op een klein kind van het mannelijke geslacht. Bij de uitspraak van de term 'Bansheeboy' kun je ook haast niet om het (wederom engelse) woord 'Sheep' heen, dit betekend schaap in algemeen beschaafd Nederlands.

Wat kunnen wij hier uit opmaken Ten eerste een negatieve houding voor het vrouwelijke geslacht want die grijpen je en laten je niet meer los en een voorliefde voor jongetjes en schapen.
De mening van de geachte schrijver van dit stuk is dan ook dat we het hebben over een mannelijke aanhanger van het homoisme met een ongebruikelijke interesse voor heren aan de verkeerde kant van de leeftijdsgrens en een Engelse (waarschijnlijk Amerikaanse want die geloven nog in sprookjes) achtergrond ... en een vreemde en onverklaarbare voorliefde voor schapen.

Dat of een boerin

Wat is het probleem met de Bansheeboy?

De basis van het probleem is makkelijk samen te vatten, hij kletst uit zijn nek en probeert dit door middel van veelvuldig gebruik aan dure woorden te verhullen. Maar het ligt dieper, hij neemt zo een militant standpunt in over de zaken waar hij tegen in het harnas treed dat er meer achter moet zitten. Het is niet meer dan toevallig dat deze onderzoeker hierboven al heeft bewezen aan de hand van een grondige analyse van de term 'Bansheeboy' dat het heerschap bij het meerendeel van deze punten een iets andere mening is aangedaan.
- homoisme is slecht
- vreemdgaan met dieren is slecht
- vreemdgaan met kinderen is slecht
- 1 broodje super shoarma graag en met extra knoflook
- Amerika is slecht
- etc. etc.

Wat doen we hieraan

De oplossing is vrij simpel, gewoon zijn meer extremere opvattingen bij wet verbieden en deze dus per direct aan de blauwen doorgeven zodat deze door de VN gesanctioneerde vredesmacht per direct passend en geproportioneerd geweld kunnen gebruiken om dit soort misstanden aan te pakken

Verder gewoon negeren en uitlachen en als je zin hebt in een dolletje kun je op zijn argumenten ingaan maar wapen u dan tegen een kwalitatief sterke response als 'maar ik heb altijd gelijk!' en 'jij lijkt op mij, ik houd van jouw, we hebben allebei gelijk' (evt gevolgd door het al genoemde 'maar ik heb altijd gelijk') en probeer hier altijd een krachtige en van een kwalitatief gelijkbaar niveau, niettes is bv heel erg goed, achter de hand heeft.

Been there done that >:O

------
Ken je klassiekers.
  zondag 24 juli 2011 @ 14:14:51 #23
181126 MouzurX
Misschien?
pi_99875692
Dit topic is alleen voor de rechtzaak, nieuwe informatie en vooral informatie over die aanhoudingen.
pi_99875695
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar Fortuin was geen reallife troll en had daadwerkelijk het beste met iedereen voor, zelfs met de Moslims. :{

Die oprechtheid mis ik bij Wilders. :{

Oprechte politici geloof ik al net zo lang niet meer in als in Sinterklaas.
  zondag 24 juli 2011 @ 14:15:04 #25
349030 AnaalFaBtje
Ik ga diep..
pi_99875698
Ik las net iets op de frontpage over een code ofzo. Heel creepy. Ik zal het zo posten.
  zondag 24 juli 2011 @ 14:15:04 #26
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_99875699
quote:
2s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het zijn in ieder geval geen dronkenindekroeg-foto's. Mên, hij heeft wel echt z'n best gedaan om zichzelf bijna godlike te maken. Al het menselijke wat hij doet, muziek luisteren, games spelen, geeft hij in z'n manifest een duidelijk doel.
Wat ik wel hilarisch vind is dat hij met de orde van de Tempeliers aan komt zetten. Die namelijk nogal abrupt en op een akelige manier aan hun eind gekomen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 24 juli 2011 @ 14:15:19 #27
13462 BansheeBoy
pi_99875710
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef Gulo het volgende:
De dader is ook al 9 jaar geleden begonnen met het plannen van deze actie.
Maar de opkomst van Wilders en zijn school hebben hem wellicht net dat zetje in de rug gegeven. :{

Moderator zondag 24 juli 2011 @ 14:15:30 #28
236264 crew  capricia
pi_99875725
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Het gaat over Wilders omdat wij zo bekrompen zijn om het daar over te hebben. In de UK heeft niemand het over Wilders, maar over de rechtsextremistische groep EDL.
Het gaat over Wilders omdat het beiden aanhangers van dezelfde politieke stroming zijn.
Alleen de ene probeert het doel te bereiken via de democratisch weg, en de ander via moorden.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_99875745
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Die komt vast nog wel aan bod. Een beetje geduld kan geen kwaad. :{

Maar ben je aan het trollen of denk je echt dat de naam van iemand gelijk staat aan idoliseren?
pi_99875746
Hoe gaat het met de 6 onderbroekboys die gearresteerd zijn?
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  zondag 24 juli 2011 @ 14:16:10 #31
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_99875748
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef capricia het volgende:

[..]

Het gaat over Wilders omdat het beiden aanhangers van dezelfde politieke stroming zijn.
Alleen de ene probeert het doel te bereiken via de democratisch weg, en de ander via moorden.
Dus eigenlijk is het totaal irrelevant om Wilders erbij te betrekken.
2000 light years from home
pi_99875754
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar Fortuin was geen reallife troll en had daadwerkelijk het beste met iedereen voor, zelfs juist met de Moslim jongetjes. :{

FYP.
Ja nee
pi_99875755
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Wat ik wel hilarisch vind is dat hij met de orde van de Tempeliers aan komt zetten. Die namelijk nogal abrupt en op een akelige manier aan hun eind gekomen.
Wellicht, ik geloof daar niet zo in.
Lambo of Rekt
  zondag 24 juli 2011 @ 14:16:27 #34
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_99875758
De vanmorgen gearresteerden zijn vrij gelaten, ze hebben niets met de aanslagen te maken.
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
pi_99875759
quote:
Andere personen die hij graag zou ontmoeten zijn de paus, Vladimir Poetin, NAVO-secretaris-generaal Anders Fogh Rasmussen, de voormalig Bosnisch-Servische leider Radovan Karadzic en Harry Potter.
  zondag 24 juli 2011 @ 14:16:39 #36
269692 Divje
brr brr patapim
pi_99875770
quote:
15s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar de opkomst van Wilders en zijn school hebben hem wellicht net dat zetje in de rug gegeven. :{

Tieft ff op uit dit topic met je aantijgingen :{
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_99875772
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:16 schreef KarinJ. het volgende:
De vanmorgen gearresteerden zijn vrij gelaten, ze hebben niets met de aanslagen te maken.
hoe weet je dat
pi_99875777
quote:

[..]

Ik denk dat die moslimjongeren waardoor hij zegt meerdere keren te zijn overvallen een grotere rol speelden...
pi_99875794
quote:

[..]

Denk het niet, zoals gezegd was hij dit 9 jaar geleden al van plan en aan het voorbereiden. Dan heb je dat steuntje niet meer nodig.

Ik snap overigens best dat je dit in Wilders' schoenen probeert te schuiven als moslim zijnde hoor, Wilders doet zelf immers exact hetzelfde van wanneer een individuele moslim een misstap begaat. Wat betreft krijgt hij een koekje van eigen deeg natuurlijk
pi_99875795
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

De Paus deelt niet 80% van het gedachtegoed van deze man. Wilders en aanhang wel.
Als kindertjes in de katholieke kerk misbruikt worden gaat het heel veel over de Paus, ondanks dat hij het zelf niet doet en dan heeft niemand het over Wilders.....zo werkt dat.
pi_99875800
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:13 schreef Disorder het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam? Ik ben niet eens Wilders-aanhanger of stemmer. Ik begrijp het echt niet. Hij bewonderde Wilders' gedachtegoed, so? Wilders heeft nergens, maar dan ook echt nergens, opgeroepen een arbeiderspartij in Noorwegen aan te vallen.
Niemand wijst Wilders of de PVV als schuldige aan, althans ik niet en zal dat zeker niet doen. Dan zou ik mijzelf voor schut zetten. Maar het is interessant en zeker relevant om het over de anti-islam partijen en personen te hebben die de schutter inspiratie hebben gegeven. Of dit nou de PvdA of PVV was.
  zondag 24 juli 2011 @ 14:17:52 #42
13462 BansheeBoy
pi_99875814
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:10 schreef Disorder het volgende:
Waarom heeft iedereen het steeds over Wilders? Wilders heeft geen 80+ mensen doodgeschoten en gepoogd een gebouw plat te leggen. Het zit sommigen wel erg hoog. Dat offtopic geblaat steeds..
Deze rationaliteit en nuchterheid mag wat mij betreft ook worden gebruikt dan wel gehanteerd als de de dader een Moslim is. :{

Ik houd jullie niet meer dan een spiegel voor. :{

FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 juli 2011 @ 14:17:52 #43
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_99875815
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:16 schreef Merkie het volgende:

[..]

Even irrelavant als dat de Islam betrokken wordt bij terrorische aanslagen van El Quaida.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_99875818
De zes arrestaties hebben blijkbaar geen link gehad met Breikvik en zijn weer vrijgelaten (?).
Even wachten op bevestiging.
pi_99875835
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:18 schreef Notenkast het volgende:
De zes arrestaties hebben blijkbaar geen link gehad met Breikvik en zijn weer vrijgelaten (?).
Even wachten op bevestiging.
hoe weet je dat?
  zondag 24 juli 2011 @ 14:18:37 #46
349030 AnaalFaBtje
Ik ga diep..
pi_99875842
Nick-Gizmo vroeg: Hmm vooral die PDF met die tekens is raar, wtf zou dat zijn

Toen antwoorde iemand:

Dat zijn allemaal hexadecimale getallen. Omdat er wel erg vaak een 20 in voorkomt, lijkt het er op dat het gewoon ASCII is. Een online ascii converter opzoeken en de data er in plakken toont direkt de inhoud van dat document, net zoals iemand hiervoor ook al heeft gedaan, zonder de inhoud te pasten.

In die pDF staat:

*** 666 *** 11-218-49 *** HEYA ANTONAKI & NIBURU: AYBABTU -> YOU'VE BEEN SERVED BY: QFF QUO FATA FERUNT - THE REAL ILLUMINATI!!! DE ECHTE DUS!!! *** 666 *** 11-218-49 *** *** 666 *** 11-218-49 *** HEYA ANTONAKI & NIBURU: AYBABTU -> YOU'VE BEEN SERVED BY: QFF QUO FATA FERUNT - THE REAL ILLUMINATI!!! DE ECHTE DUS!!!

En ik vind dit dus eng.
pi_99875849
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:18 schreef Klaudias het volgende:

[..]

hoe weet je dat?
Twitter en google translate.
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 14:18:49 #48
236264 crew  capricia
pi_99875852
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:16 schreef Merkie het volgende:

[..]

Vanuit analyse perspectief is het wel degelijk interessant. En als je het manifest wilt bespreken ook.
Maar puur voor de moord op al deze jongeren denk ik dat Wilders niet relevant is.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 24 juli 2011 @ 14:18:58 #49
124788 WebHawkjuh
pi_99875857
Wat heeft die Andrew Barwick trouwens met dit geheel te maken? Zijn naam staat immers boven het document waarin Breivik zijn daden uitlegt.
pi_99875871
Reuters en NRC melden hetzelfde. De zes personen zijn vrijgelaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')