Dat lijkt me dan ook terecht.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:44 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Zoals Wilders de islam als een gevaarlijk politieke ideologie omschrijft, zal nu hetzelfde gebeuren over het rechts-nationalistisch/conservatisme/anti-islampolitiek.
Volgens mij willen ze dit wel in Nederland gaan doen, wat natuurlijk gewoon terecht is.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee
Zo werkt het niet. Als jij 5 snoepjes steelt uit een winkel, moet je dan 5x apart naar Bureau Halt voor elk snoepje?
Ander rechtsysteem. Is toch al een keer aangegeven, Einstein.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:47 schreef gohan16 het volgende:
[..]
In spanje hebben die terroristen toch ook 20x zoveel jaar gekregen. Dit gaat om moord he.. MENSENLEVENS, niet snoepjes.
You can run but you can't hide.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:47 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Wat gaat er met Volkert van der G gebeuren? Die gaan ze op vakantie sturen.
Ahh!! Niet helemaal goed gelezen danquote:Op zondag 24 juli 2011 14:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, met respectievelijk bedoelen ze in de volgorde van de desbetreffende landen (dus Noorwegen 21, Portugal 25, Spanje 30).
Besides, de landen zullen niet in de rij staan om hem te gaan ontvangenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:47 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Wat gaat er met Volkert van der G gebeuren? Die gaan ze op vakantie sturen.
ach suriname zal er geen probleem mee hebben...quote:Op zondag 24 juli 2011 14:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Besides, de landen zullen niet in de rij staan om hem te gaan ontvangen
En als hij vrij komt, heeft hij niet lang meer te levenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:41 schreef Dreassic het volgende:
Na die 21 jaar word gewoon gekeken of ie langer moet worden vastgehouden, an dat word om de 5 jaar opnieuw bekeken.
Lijkt me niet dat ie dus ooit nog vrijkomt.
waarom zou iemand hem vermoorden en daardoor zijn eigen leven op het spel zetten door ook een gevangenisstraf te krijgen?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:51 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En als hij vrij komt, heeft hij niet lang meer te leven
Als 2 van je kinderen daar door hem zijn afgeslacht denk ik dat je die 21 jaar graag pakt.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
waarom zou iemand hem vermoorden en daardoor zijn eigen leven op het spel zetten door ook een gevangenisstraf te krijgen?
Als mijn kinderen waren vermoord door zon beest dan is de afweging niet moeilijk hoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
waarom zou iemand hem vermoorden en daardoor zijn eigen leven op het spel zetten door ook een gevangenisstraf te krijgen?
ok truequote:Op zondag 24 juli 2011 14:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als 2 van je kinderen daar door hem zijn afgeslacht denk ik dat je die 21 jaar graag pakt.
Van zichzelf zeker? Net als dat hij in het boek zichzelf interviewt, lijkt het wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:54 schreef Supersoep het volgende:
Als hij vrijkomt, krijgt hij bijna alle medailles die in z'n manifest beschreven staan.
Daarnaast zal je door de bevolking als volksheld worden gezien. Ik denk dus dat er mensen in de rij zullen staan om hem te grijpen.quote:
Tussen je oren ja, je gaat als je een geweten hebt nog veel problemen krijgen om het uit te voeren. Mee eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |