In een notendop, ja. Verraders uit categorie A en B (uit m'n hoofd)quote:Op zondag 24 juli 2011 14:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het was geen misdrijf maar .... hmmm is er ook bekend wat het dan wel was volgens hem ?
Een noodzakelijke terechtstelling van a.s. landverraders ofzo ?
Doet me ook ergens aan denken.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:36 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij een ontzettende show van het proces maakt.
Ik verwacht dat ie daar niet de kans voor gaat krijgen.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:36 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij een ontzettende show van het proces maakt.
Dat staat inderdaad in zijn document.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In een notendop, a. Verraders uit categorie A en B (uit m'n hoofd)
Mja, ik vraag me nog steeds af of het verschil gaat maken dat ze 'm onder de terrorismewetgeving terechtstellen. Je zou toch zeggen van wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:36 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben nieuwsgierig naar de straf die hij gaat krijgen aangezien ik eerder ergens las dat 21 jaar de max celstraf is in noorwegen. Gaan ze voor hem een uitzondering maken?
Hij heeft om een openbare zitting gevraagd. Als hij die krijgt zal hij die tijd zeker gaan gebruiken om potentiële aanhangers toe te spreken, niet zo zeer om zijn spijt te betuigen.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:37 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ie daar niet de kans voor gaat krijgen.
Is dat een recht dan? (ik ging er vanuit van niet) Denk niet dat ze staan te springen om die natte droom uit te laten komen voor m..quote:Op zondag 24 juli 2011 14:38 schreef Notenkast het volgende:
[..]
Hij heeft om een openbare zitting gevraagd. Als hij die krijgt zal hij die tijd zeker gaan gebruiken om potentiële aanhangers toe te spreken, niet zo zeer om zijn spijt te betuigen.
Hij zal de rest van zijn leven wel opgeborgen worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:36 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben nieuwsgierig naar de straf die hij gaat krijgen aangezien ik eerder ergens las dat 21 jaar de max celstraf is in noorwegen. Gaan ze voor hem een uitzondering maken?
Als het wettelijk niet kan, kan het niet. Er is geen ruimte voor een uitzondering.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:36 schreef EggsTC het volgende:
je kan ook uit de gevangenis ontsnappen.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:40 schreef KarinJ. het volgende:
[..]
Hij zal de rest van zijn leven wel opgeborgen worden.
In de cel, of in een inrichting.
Vrij komt ie niet meer, dát is wel zeker.
Zelf denkt ie binnen een paar jaar kanker te hebben door allerlei chemische poeders waar ie mee bezig geweest is.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:40 schreef KarinJ. het volgende:
[..]
21 jaar dus.quote:In onder meer Canada, Griekenland, Noorwegen, Portugal en Spanje bestaat een echte levenslange gevangenisstraf niet en wordt "levenslang" automatisch omgezet in een vast aantal jaren (respectievelijk 15, 20, 21, 25 en 30 jaar)
Daar is niks ergs aan.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:40 schreef KarinJ. het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben niet bekent met het rechtssysteem.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:39 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Is dat een recht dan? (ik ging er vanuit van niet) Denk niet dat ze staan te springen om die natte droom uit te laten komen voor m..
En in de gevangenis kan hij gewoon verder gaan met schrijven.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Daar is niks ergs aan.
- 3 maaltijden per dag
- Gratis gezondheidszorg
- Gratis mondzorg
- Flatscreen TV
- Elke dag/week kranten en tijdschriften
Ga zo maar verder. Hij zal zich niet vervelen, zeker niet als hij mag toekijken hoe heel de wereld over hem praat.
En gelden daar geen uitzonderingen voor?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |