Dat lijkt me dan ook terecht.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:44 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Zoals Wilders de islam als een gevaarlijk politieke ideologie omschrijft, zal nu hetzelfde gebeuren over het rechts-nationalistisch/conservatisme/anti-islampolitiek.
Volgens mij willen ze dit wel in Nederland gaan doen, wat natuurlijk gewoon terecht is.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee
Zo werkt het niet. Als jij 5 snoepjes steelt uit een winkel, moet je dan 5x apart naar Bureau Halt voor elk snoepje?
Ander rechtsysteem. Is toch al een keer aangegeven, Einstein.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:47 schreef gohan16 het volgende:
[..]
In spanje hebben die terroristen toch ook 20x zoveel jaar gekregen. Dit gaat om moord he.. MENSENLEVENS, niet snoepjes.
You can run but you can't hide.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:47 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Wat gaat er met Volkert van der G gebeuren? Die gaan ze op vakantie sturen.
Ahh!! Niet helemaal goed gelezen danquote:Op zondag 24 juli 2011 14:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, met respectievelijk bedoelen ze in de volgorde van de desbetreffende landen (dus Noorwegen 21, Portugal 25, Spanje 30).
Besides, de landen zullen niet in de rij staan om hem te gaan ontvangenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:47 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Wat gaat er met Volkert van der G gebeuren? Die gaan ze op vakantie sturen.
ach suriname zal er geen probleem mee hebben...quote:Op zondag 24 juli 2011 14:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Besides, de landen zullen niet in de rij staan om hem te gaan ontvangen
En als hij vrij komt, heeft hij niet lang meer te levenquote:Op zondag 24 juli 2011 14:41 schreef Dreassic het volgende:
Na die 21 jaar word gewoon gekeken of ie langer moet worden vastgehouden, an dat word om de 5 jaar opnieuw bekeken.
Lijkt me niet dat ie dus ooit nog vrijkomt.
waarom zou iemand hem vermoorden en daardoor zijn eigen leven op het spel zetten door ook een gevangenisstraf te krijgen?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:51 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En als hij vrij komt, heeft hij niet lang meer te leven
Als 2 van je kinderen daar door hem zijn afgeslacht denk ik dat je die 21 jaar graag pakt.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
waarom zou iemand hem vermoorden en daardoor zijn eigen leven op het spel zetten door ook een gevangenisstraf te krijgen?
Als mijn kinderen waren vermoord door zon beest dan is de afweging niet moeilijk hoor.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
waarom zou iemand hem vermoorden en daardoor zijn eigen leven op het spel zetten door ook een gevangenisstraf te krijgen?
ok truequote:Op zondag 24 juli 2011 14:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als 2 van je kinderen daar door hem zijn afgeslacht denk ik dat je die 21 jaar graag pakt.
Van zichzelf zeker? Net als dat hij in het boek zichzelf interviewt, lijkt het wel.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:54 schreef Supersoep het volgende:
Als hij vrijkomt, krijgt hij bijna alle medailles die in z'n manifest beschreven staan.
Daarnaast zal je door de bevolking als volksheld worden gezien. Ik denk dus dat er mensen in de rij zullen staan om hem te grijpen.quote:
Tussen je oren ja, je gaat als je een geweten hebt nog veel problemen krijgen om het uit te voeren. Mee eens.quote:
Dit en je gaat echt niet je leven verder verzieken, je hebt nog ook waarschijnlijk een vrouw en andere kinderen.quote:
het moeilijkste is het mentale ding.... het vermoorden zelf is kinderspel.quote:
Is een afweging. Mensen die niks te verliezen hebben zijn levensgevaarlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:56 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dit en je gaat echt niet je leven verder verzieken, je hebt nog ook waarschijnlijk een vrouw en andere kinderen.
Dit ja. Als ik en vrouw en kinderen zou hebben die vermoord zouden worden, zou ik ook niet rusten voordat ik diegene heb gevonden. Door de emotie zal bij veel mensen het instinct gaan overnemen ipv rationaliteit.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
het moeilijkste is het mentale ding.... het vermoorden zelf is kinderspel.
Wanneer je familie is uitgemoord is het mentale aspect wel erg veranderd.
quote:It's the Eurovision finale today. I just love Eurovision...!:-) It's a lot of crap music but I think it's a great show all in all. I've seen all the semi finals and will take the time of to watch it later today, online.
marja iedereen is anders.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit ja. Als ik en vrouw en kinderen zou hebben die vermoord zouden worden, zou ik ook niet rusten voordat ik diegene heb gevonden. Door de emotie zal bij veel mensen het instinct gaan overnemen ipv rationaliteit.
We blijven dieren, born to kill.
het is 21 jaar later he ... people move onquote:Op zondag 24 juli 2011 14:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
het moeilijkste is het mentale ding.... het vermoorden zelf is kinderspel.
Wanneer je familie is uitgemoord is het mentale aspect wel erg veranderd.
quote:It's the Eurovision finale today. I just love Eurovision...!:-) It's a lot of crap music but I think it's a great show all in all. I've seen all the semi finals and will take the time of to watch it later today, online. My country has a crap, politically correct contribution as always. An asylum seeker from Kenya, performing a bongo song, very representative of Europe and my country... In any case; I hope Germany wins!
Dat lijkt me toch wel, het zal niet veel gebeuren maar toch.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
marja iedereen is anders.
sommige gaan liever verder met het leven en andere willen wraak... hangt ook af of je nog andere naaste hebt.
Volgens mij is er nog nooit een ex gevangene vermoord door slachtoffers....?
denk ook niet dat het gebeurd... volgens mij is het uberhaupt nog nooit gebeurd...quote:Op zondag 24 juli 2011 15:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is 21 jaar later he ... people move on
imo is de kans op zelfmoord bij nabestaanden/overlevenden groter dan dat iemand 21 jaar op wraak gaat zitten wachten
aan de andere kant zijn dit wel heel veel slachtoffers (doden en gewonden) en er hoeft er maar 1 tussen te zitten die gek (weet geen betere term) genoeg is
ik hoop eigenlijk dat de Noren sterk genoeg zijn om het niet te doen
Dat is waar. Hoe dan ook heeft die man geen leven meer, nergens. Hij zal onder een andere identiteit gaan moeten leven ergens in the middle of nowhere om nog een beetje te kunnen leven na zijn straf.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is 21 jaar later he ... people move on
pagina 939quote:Post-operational phases – propaganda and consolidation
7a. Apprehension
If you for some reason survive the operation you will be apprehended and arrested. This is the point where most heroic Knights would call it a day. However, this is not the case for a Justiciar Knight. Your arrest will mark the initiation of the propaganda phase.
7b. Your trial offers you a stage to the world
See 3.63, 3.64 and 3.57-3.60
7c. Contribution to consolidation from the inside
In light of your newly acquired status as a living martyr for the cause, this newly acquired influential position will allow you to significantly contribute to further consolidation of either a national or pan-European Overseer organization or the establishment of a national prison movement (preferably political).
bron?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:03 schreef KarinJ. het volgende:
Z'n vader las het in de krant.
Die woont in Frankrijk en heeft al vanaf 1995 geen contact meer met hem.
Zijn moeder was trots op hem....voordat ie begon.
Alles pakken wat je erbij kan pakkenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:04 schreef menesis het volgende:
Nu kunnen ze hem dus ook al aanklagen voor plagiaat
Aii dat wordt ook nog een aanklacht wegens plagiaat.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:03 schreef menesis het volgende:
Grootste deel van het manuscript is woord voor woord gekopieerd van de UNA BOMBER.
http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7725223
Wat een .. druif
Je zou maar de moeder of vader zijn. Sterker nog, ik zou het niet heel gek vinden dat ze zelfmoord zouden plegen...althans ik zou niet weten hoe je ooit zou kunnen leven met dat je kind zoiets gruwelijks heeft gedaan. Die ouders moeten trouwens ook wel zware bescherming gaan krijgen denk ik.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:02 schreef marcodej het volgende:
Je zou maar familie zijn van zo'n maniak trouwens.
vertaal het dan ook evenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:06 schreef KarinJ. het volgende:
http://www.dagbladet.no/2(...)en_snakker/17436913/
Faren til Behring Breivik fikk høre om sønnens handlinger gjennom media. Han er rystet over det som har skjedd. Men kontakten er brutt med sønnen for mange år siden.
- Jeg har ikke hatt kontakt med sønnen min siden 1995 og jeg vet ikke hva han har holdt på med siden da.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |