SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Game Informer: Magazine scansOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gameplay Debut Trailer: Geanimeerde screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door dekkered op 23-07-2011 03:07:57 ]Every war is different, every war is the same.![]()
Leuk dat als je het topic vol spamt je ook een nieuwe aan maakt
Every war is different, every war is the same.![]()
Niks vanaan trekken, Heb ik ook wel eens gedaan.
Die frustratie is juist grappigWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ik vind je een toffe gast Sold, maar deze man heeft wel een beetje gelijk.. Consoles lopen keihard achter en dan overdrijf ik niet, het is gewoon lelijk. 0x MSAA en hoeken van hier tot tokyo waar eigenlijk rechte lijnen hadden moeten staan. Hoorde je laatst zeggen dat je Crysis2 er wel mooi uit vond zien op de console, die is vergeleken bij cod 4 op de pc nog lelijk, zonder overdrijven..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het enigste wat lelijk is ben jij.
En blijf aub in dit topic. Want waarom loop je te trollen in het console topic als je een pc hebt?
Accepteer die shit gewoon en blijf lekker op de console spelen, of koop ook een pc..Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Ik zou wel eens op korte termijn van EA willen weten hoe groot daadwerkelijk sommige maps zijn, zoals bijv. metro map en misschien nog wat maps die we nog niet kennen![]()
![]()
Ik hoop ook op weer dynamische maps, dat je niet einden hoeft te lopen als er op je 64 speler-server maar tien man rondlopen, en anderzijds dat je niet met 64 spelers op een zestien persoons map zit.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Die down ik even als MP3, want moet zo weg...
Edit: klinkt goed, nagenoeg allemaal verbeteringen die ik ook graag had gezien. Alleen het knifen gaat vreselijk op de schop, terwijl dat nou net prima was in BC2 imo, nu loop je weer rond met een mes, terwijl die schakeling naar een sidearm al teveel tijd gaat kosten...
[ Bericht 75% gewijzigd door Skull-splitter op 23-07-2011 14:36:54 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Trouwens wat is dat 3D spotting nou eigenlijk?
Iemand een linkje met uitleg of een filmpje ofzo? Of een plaatje. Want eigenlijk vond ik normaal spotten altijd wel leuk, ookal lijk ik nu erg casual. BF2 speelde ik ook altijd al maps met spotten dat aan stond en het gaf wat meer tactische controle.
Nu vraag ik me dus af of dat 3D een voordeel is of een nadeel.![]()
Knife goed in bc2?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Edit: klinkt goed, nagenoeg allemaal verbeteringen die ik ook graag had gezien. Alleen het knifen gaat vreselijk op de schop, terwijl dat nou net prima was in BC2 imo, nu loop je weer rond met een mes, terwijl die schakeling naar een sidearm al teveel tijd gaat kosten...![]()
![]()
![]()
Heb nog nooit zo slecht gezien als in dat spel2x de animatie zien dat je iemand raakt. en nog gaat die niet dood. Hij draait zich om en schiet jou neer
En nee ligt niet aan mij hoorde van zoveel mensen die dit vonden. Ik vind het knife echt kut gedaan in bc2
![]()
Op console wekte het gewoon niet, maar moet zeggen dat ik het op de pc nog best goed vind werken.Roll with the fastest
O dat zou kunnen geen idee heb bc2 alleen op de ps3 gespeeld. Sowieso is de manier van knife een beetje raar. net of je iemand zo zou neersteken op die manierquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:15 schreef Xblister het volgende:
Op console wekte het gewoon niet, maar moet zeggen dat ik het op de pc nog best goed vind werken.![]()
![]()
Beter dan bij CoD, waarbij je je knife onmogelijk snel pakt en vervolgens naar die persoon toe teleporteertquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Knife goed in bc2?![]()
![]()
![]()
Heb nog nooit zo slecht gezien als in dat spel2x de animatie zien dat je iemand raakt. en nog gaat die niet dood. Hij draait zich om en schiet jou neer
En nee ligt niet aan mij hoorde van zoveel mensen die dit vonden. Ik vind het knife echt kut gedaan in bc2
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Knifen is sowieso iets onrealistisch..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:20 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Beter dan bij CoD, waarbij je je knife onmogelijk snel pakt en vervolgens naar die persoon toe teleporteert![]()
mwa bij black ops vond ik het een stuk beter dan bij bc2. mw2 ging dan weer nergens over nee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:20 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Beter dan bij CoD, waarbij je je knife onmogelijk snel pakt en vervolgens naar die persoon toe teleporteert![]()
Ja kijk jij je whats app eens even!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:22 schreef MarkM het volgende:
[..]
Knifen is sowieso iets onrealistisch..![]()
Ghehehe die TTNeem aan dat er op mij gedoeld word? Sorry man, zit vaak op mn telefoon, gaat daarop een beetje lastig snappie? Oprecht SORRY
3D spotting is datgene wat je alle nieuwe gameplay ziet, die rode driehoekjes en sterren voor de teamleaders. Wat ik helemaal belachelijk vind, die gaat nu geheid als eerst neerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:46 schreef Rivalo het volgende:
Trouwens wat is dat 3D spotting nou eigenlijk?
Iemand een linkje met uitleg of een filmpje ofzo? Of een plaatje. Want eigenlijk vond ik normaal spotten altijd wel leuk, ookal lijk ik nu erg casual. BF2 speelde ik ook altijd al maps met spotten dat aan stond en het gaf wat meer tactische controle.
Nu vraag ik me dus af of dat 3D een voordeel is of een nadeel.![]()
Sowieso 3D spottingEnemy's die je eigenlijk niet kan zien omdat: rook/te ver weg/struikgewas, kun je nu heel makkelijk spoten en killen, ideaal voor campers met hun ammo kist...
Inclusief wat classes customization
[ Bericht 12% gewijzigd door Sjapoela op 23-07-2011 21:51:04 ]![]()
'k heb nu in bc2 nog niet met 3D spotting te maken gehad..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:53 schreef Sjapoela het volgende:
Ghehehe die TTNeem aan dat er op mij gedoeld word? Sorry man, zit vaak op mn telefoon, gaat daarop een beetje lastig snappie? Oprecht SORRY
[..]
3D spotting is datgene wat je alle nieuwe gameplay ziet, die rode driehoekjes en sterren voor de teamleaders. Wat ik helemaal belachelijk vind, die gaat nu geheid als eerst neer![]()
Sowieso 3D spottingEnemy's die je eigenlijk niet kan zien omdat: rook/te ver weg/struikgewas, kun je nu heel makkelijk spoten en killen, ideaal voor campers met hun ammo kist...
hoe dan!?
![]()
Nieuwe footage:
@1:48 je kunt weer als een dolfijn het asfalt inbeuken voordat je een kill maakt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2011 21:54:37 ]![]()
Bedoel je die RPG? Die hoor je juist ergens op de grond de schieten in de buurt van een vijand.. kans dat je iemand tijdens het rennen raakt met een raket is klein, wel mogelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:52 schreef Rivalo het volgende:
Nieuwe footage:
@1:48 je kunt weer als een dolfijn het asfalt inbeuken voordat je een kill maakt.![]()
![]()
Ik zou zeggen kijk in het vorige topic, ene heer zoodan die of even 4 posts post (zonder enige inhoud) om het topic vol te flikkeren maar geen nieuw topic aanmaaktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:53 schreef Sjapoela het volgende:
Dus nee jij niet
Nee net even daarna, Hij bukt tering snel op de grond om hem neer te schieten. Iets waar ik me altijd aan heb geërgerd in BF2quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:39 schreef emokid het volgende:
[..]
Bedoel je die RPG? Die hoor je juist ergens op de grond de schieten in de buurt van een vijand.. kans dat je iemand tijdens het rennen raakt met een raket is klein, wel mogelijk natuurlijk.![]()
Meer mensen die de holographic sight in BF3 maar zozo vinden? In CoD bijvoorbeeld beweegt dat rode crosshair nog binnen de kader als je ergens op richt. In BF3 blijft het gewoon statisch strak middenin staan. Kun je zien in sommige trailers.
In het echt is dat ook niet zo volgens mij. Anyways, geen gamebreaker maar ziet een beetje goedkoop uit.
*Hosselcopter*![]()
Gaat inderdaad snelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:13 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee net even daarna, Hij bukt tering snel op de grond om hem neer te schieten. Iets waar ik me altijd aan heb geërgerd in BF2![]()
![]()
Gelukkig ik had een vriend en het enigste wat hij deed was een zo licht mogelijk wapen dragen en iedereen backrapen met zijn knifequote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Edit: klinkt goed, nagenoeg allemaal verbeteringen die ik ook graag had gezien. Alleen het knifen gaat vreselijk op de schop, terwijl dat nou net prima was in BC2 imo, nu loop je weer rond met een mes, terwijl die schakeling naar een sidearm al teveel tijd gaat kosten...
Nu kan die zich niet meer verdedigen met zijn LMG.![]()
Ha, Dice is aan het overleggen om een Commo-rose toe te voegen, na het vele spammen dat ze hebben binnen gekregen via Twitter.
Volgende dat weg moet is dat 3D spotting.![]()
3D spotting lijkt me inderdaad echt heel erg hinderlijk, je hele team weet in 1 keer waar de vijand is. =/ Zo gaat the element of suprise een beetje weg...quote:Op zondag 24 juli 2011 02:23 schreef Captainp00face het volgende:
Ha, Dice is aan het overleggen om een Commo-rose toe te voegen, na het vele spammen dat ze hebben binnen gekregen via Twitter.
Volgende dat weg moet is dat 3D spotting.![]()
Ouderwets spotting op de kaart graag, wel zien op je kaartje, maar niet een rood "hier schieten" vlaggetje boven zijn hoofd in het veld.
Dan kan het in HC ook gewoon blijven namelijk.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat is commo-rose en 3D spotting?
Communicatiesysteem en die lelijke sterretjes boven de hoofden.. Hoop echt dat ze dat wel eruit laten. Heb liever rode stippen op de map.![]()
weet niet of het al gespot is:
De closed beta notifications druppelen binnen bij mensen die MOH LE hadden gekocht.
verwacht zelf soon ook de mail te ontvangen.![]()
Echt, de system specs zijn nog niet bekend maar als de ontwikkelaars op de beurzen al omhoog wijzen als journalisten daarnaar vragen dan -na een simpel rekensommetje- ben je blij als je een 360 of PS3 hebt. Of een NASA-PC. Ik ga dit niet draaien op mijn dual core![]()
![]()
Ik weet niet of je blij moet zijn met een gare xbox of ps, als je graphics niet belangrijk vind heb je gelijk. anders niet.Roll with the fastest
Denk dat die graphs wel goed te pruimen zijn met een 360 of PS3.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:22 schreef Xblister het volgende:
Ik weet niet of je blij moet zijn met een gare xbox of ps, als je graphics niet belangrijk vind heb je gelijk. anders niet.![]()
Ik zou me eerder zorgen maken over de gehele ervaring op een console dan graphics.
Maar das mijn voorkeur.
Ik denk dat het qua specs wel mee gaat vallen, Dice maakt geen games voor een krappe 10% van het totaalaanbod van PC gamers. Alleen een fatsoenlijke videokaart en flink wat geheugen zou een euveltje kunnen zijn.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
lol whut, as we speak ziet de console er al brak uit.. zwaar verouderd. hoezo zal dit beter worden, veel features van de engine zijn op de xbox en ps3 gewoon technisch onmogenlijk, en het zal er daarom sowieso al minder uitzien daarbovenop komt nog het feit dat de hardware van de console sowieso al slecht is..quote:Op zondag 24 juli 2011 16:04 schreef BonsaiWortel het volgende:
[..]
Denk dat die graphs wel goed te pruimen zijn met een 360 of PS3.Roll with the fastest
We hebben praktisch niks gezien van de consoles, maar wat er naar buiten is gekomen ziet er gewoon goed uit.
En wat online gameplay op de PS3:
![]()
Eerste filmpje @ 1.38 . Als je teammate wordt geraakt door de sniper blijft zijn wapen boven de grond hangen.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:51 schreef Captainp00face het volgende:
We hebben praktisch niks gezien van de consoles, maar wat er naar buiten is gekomen ziet er gewoon goed uit.
En wat online gameplay op de PS3:X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu![]()
1.83??quote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Eerste filmpje @ 1.83 . Als je teammate wordt geraakt door de sniper blijft zijn wapen boven de grond hangen.Every war is different, every war is the same.![]()
Zit ook in de PC versie;quote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Eerste filmpje @ 1.38 . Als je teammate wordt geraakt door de sniper blijft zijn wapen boven de grond hangen.
![]()
Hmm, er worden toch geen codes weggeven op basis van je veteran status? Ik mis momenteel alleen Battlefield: Modern Combat en Battlefield: Bad Company Demo.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:08 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wachten.
De klantenservice had een fout gemaakt waardoor ik lvl 9 veteran heb.![]()
![]()
Je had het sowieso nodig en misschien is hoger meer dan kans?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:32 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hmm, er worden toch geen codes weggeven op basis van je veteran status? Ik mis momenteel alleen Battlefield: Modern Combat en Battlefield: Bad Company Demo.![]()
quote:
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Ik geloof niet meer dat ik een key krijg, jammer. Want ik moet keihard werken in september dus geen tijd voor de beta.![]()
![]()
Ik denk zelf dat ze 3D spotting er niet perce de uit zouden hoeven te slopen. Misschien is er een flinke close range opzetten bij zowel het spotten en het zien ook wel een goed idee.![]()
Ik zou het leuker vinden als mijn kaartje gewoon 2D aangeeft waar ik heen moet, dan mag je zelf nog iets zoeken...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Was dat ook zo in BF2?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zou het leuker vinden als mijn kaartje gewoon 2D aangeeft waar ik heen moet, dan mag je zelf nog iets zoeken...
Want volgens mij had je daar ook gewoon van die stipjes. maar ik kan het ook fout hebben.
Je moet wel even nagaan dat als je niet kunt spotten en ergens ligt een sniper proned half achter een boom, dat je serieus het kut gaat vinden als je niet weet waar die kogel vandaag kwam..
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2011 13:49:49 ]![]()
Ja toen had je enkel stipjes op je radar/map.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Was dat ook zo in BF2?
Want volgens mij had je daar ook gewoon van die stipjes. maar ik kan het ook fout hebben.
Je moet wel even nagaan dat als je niet kunt spotten en ergens ligt een sniper proned half achter een boom, dat je serieus het kut gaat vinden als je niet weet waar die kogel vandaag kwam..
De commanderfunction was zwaar overpowered in BF2 omdat de commander alles en iedereen op de map kon spotten wat verdere taktieken of stiekeme acties onmogelijk maakt.![]()
Kloptquote:Op maandag 25 juli 2011 16:03 schreef BonsaiWortel het volgende:
[..]
Ja toen had je enkel stipjes op je radar/map.
De commanderfunction was zwaar overpowered in BF2 omdat de commander alles en iedereen op de map kon spotten wat verdere taktieken of stiekeme acties onmogelijk maakt.
Trouwens iemand hier ooit een total PC Freeze gehad met BFBC2.
Ik helaas wel. Vandaag, en gister en een paar maanden geleden ook vaak. Dan moet ik de stroom eraf halen om er weer uit te komen.
Ik ben zelf bang dat de voltage regulators te heet worden, maar het kan ook ergens anders aan liggen. In ieder geval mijn pc zit nu aan de hartmonitor, en ik ga straks ff kijken waar het aan ligt. (ik zet wel ff mijn Anti-Alising wat lager, misschien dat deze voor de hoge temps zorgen, maar goed 8x AA is ook best wel Overpowered. En het zorgt voor betere FPS)![]()
Wat een fail. Dit word inderdaad derp company 3Tja, als je met je squad recht op een engineer afrijdt ipv flankt (wat in bad company 2 bijna onmogelijk is in die maps die 2 bij 2 breed zijn) verdien je het ook wel om opgeblazen te worden.quote:Vehicles have also been tweaked in Battlefield 3, in hopes of making them more fun for both the operator and passengers. Vehicles regenerate small amounts of health when damaged, but in order to heal to full will need the assistance of an Engineer. Vehicles can also be immobilized right before destruction, forcing an Engineer to intervene to save it, and giving the passengers a chance to bail out. The hope is that this will alleviate a lot of the rage that comes from a team jumping into a humvee, only to be destroyed by one well placed rocket. Yes, the rocket might kill the person it blows up right next to, but the whole squad won't be punished for one crazy driver, or feel like vehicles are death traps.
Heeft niks met "rage" te maken, maar met olie domme en luie spelers
Op elke fokker past een bril.![]()
In BF2 had je toch ook een soort van heal als er een engineer in een vehicle in de buurt zat?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:23 schreef Catch_me het volgende:
Wat een fail. Dit word inderdaad derp company 3
[..]
Tja, als je met je squad recht op een engineer afrijdt ipv flankt (wat in bad company 2 bijna onmogelijk is in die maps die 2 bij 2 breed zijn) verdien je het ook wel om opgeblazen te worden.
Heeft niks met "rage" te maken, maar met olie domme en luie spelersHoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Correct. Alle voertuigen behalve die van de engineer zelf werden binnen een zeer korte radius langzaam gerepareerd.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:22 schreef cerror het volgende:
[..]
In BF2 had je toch ook een soort van heal als er een engineer in een vehicle in de buurt zat?
Vind ik een beter idee dan autorepair zonder engineer.Op elke fokker past een bril.![]()
Tja ik hoop dat het geen BFBC2.5 zal worden, ben bang van wel...█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Het lijkt net alsof iedereen hier gewoon BF2 wil met wat meer polygonen.
Tot nu toe wijzen de feiten richting BC2.5.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Tja ik hoop dat het geen BFBC2.5 zal worden, ben bang van wel...Op elke fokker past een bril.![]()
Nee hoor, maar zelf renegerende tanks DERP REPRD DERP DERPquote:Op maandag 25 juli 2011 19:19 schreef cerror het volgende:
Het lijkt net alsof iedereen hier gewoon BF2 wil met wat meer polygonen.![]()
Dat vind ik eerlijk gezegd ook retarded ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:26 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee hoor, maar zelf renegerende tanks DERP REPRD DERP DERP
Zo worden ze totaal overpowered.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Jongens vergeet deze bagger game.
http://n4g.com/news/81189(...)lefield-2142s-sequel
HOOOOOOOOOOOOOOH DIIIIIHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yep was ik ook al bang voor.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:20 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Tot nu toe wijzen de feiten richting BC2.5.
Ergens ook wel logisch als je het speelbaar wilt houden op de consoles.![]()
Ik heb jullie advies weer even nodig, ik heb een samenstelling gemaakt, graag jullie mening en eventueel goedkoper maken!? http://www.alternate.nl/h(...)lass=ram&tn=BUILDERS
+ Budget is rond de E800,-
+ PC sluit ik aan op 40 inch hd tv
+ Als ik wat geld over heb ga ik hem uitbreiden, 2e videokaart etc
+ Windows 7 heb ik zelf
+ RAM weet ik niet de verschillen tussen de 1000-en
Tips? Ik heb mij ondertussen wel ingelezen, maar er zijn ZO ONTZETTEND VEEL verschillende componenten, ik raak het overzicht ff kwijt.
ThX!![]()
Ga naar een ander topic voor samemstelling en dergelijke, christ...
Ik ben het wel met Cerror eens dat de azijnpissers wel echt overal over klagen maar A- de verhalen over de alpha vergeten en B- vergeten dat we gewoon 6 jaar verder zijn, een eeuwigheid in gameplayontwikkeling.
Ergens tussen BF2 en BC2 zit imo de sweet-spot, en daar lijkt dice ook naar te streven. Veel dingen waar over gejankt wordt zijn in HC (IMO de enige spelmodus) waarschijnlijk toch niet van toepassing.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zie niks op die link.. winkelmandje is leeg.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:39 schreef Sjapoela het volgende:
Ik heb jullie advies weer even nodig, ik heb een samenstelling gemaakt, graag jullie mening en eventueel goedkoper maken!? http://www.alternate.nl/h(...)lass=ram&tn=BUILDERS
+ Budget is rond de E800,-
+ PC sluit ik aan op 40 inch hd tv
+ Als ik wat geld over heb ga ik hem uitbreiden, 2e videokaart etc
+ Windows 7 heb ik zelf
+ RAM weet ik niet de verschillen tussen de 1000-en
Tips? Ik heb mij ondertussen wel ingelezen, maar er zijn ZO ONTZETTEND VEEL verschillende componenten, ik raak het overzicht ff kwijt.
ThX!Roll with the fastest
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Ga naar een ander topic voor samemstelling en dergelijke, christ...Dank u.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:29 schreef STING het volgende:
[..]
In het BF3 topic kan dat prima
[PC] Battlefield 3 #8 - Waar iemand het topic vol spamt...
Btw, je bent een vreselijk vervelend ventje, veel gepest vroeger? Als iets je niet naar jou zin gaat moet de ander het maar ontgelden. Een paar topic's geleden was het ook alleen maar gelul over grafische kaarten dit en dat.
Maar ik weet genoeg, laat het PC topic wel links liggen. Erg bedankt![]()
dat je me wou helpen als beginnende pc-gamer, dacht dat je juist aan consoles de pest had.
Voor de anderen die wel ff wat moeite voor me deden, oprecht dank.![]()
Lullen over een kaart is 1, anderen je een heel systeem laten aanraden daar hebben we toch echt DIG en tweakers best buy guides voor.
Maar das vast te lastig voor je.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Skull-splitter is zo nu en dan een zuurpruim. Kwestie van wennen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:10 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
[..]
Dank u.
Btw, je bent een vreselijk vervelend ventje, veel gepest vroeger? Als iets je niet naar jou zin gaat moet de ander het maar ontgelden. Een paar topic's geleden was het ook alleen maar gelul over grafische kaarten dit en dat.
dat je me wou helpen als beginnende pc-gamer, dacht dat je juist aan consoles de pest had.
Ja echt wel, wat is DIG? Maar bedankt voor je tips, hebben me goed geholpen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Lullen over een kaart is 1, anderen je een heel systeem laten aanraden daar hebben we toch echt DIG en tweakers best buy guides voor.
Maar das vast te lastig voor je.
Qua naar DIG doorverwijzen heb je gelijk, mijn fout. Maar wou toch deze man nog even quoten:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:56 schreef zoodan het volgende:
[..]
lekker voor je, ik heb het topic een beetje gevolgd en ik kan concluderen dat je een irritante zeug bent. doei!![]()
mjah, voor je het weet gaat iedereen vragen of ze wel een goed systeem hebben, en dan gaat het nergens meer over in dit topic.
gezien we nog niet weten hoe zwaar het spel is, is het enige dat we kunnen zeggen dat hij op lage settings een goedkope pc prima aankan, en voor hoge settings je toch een flinke pc wil hebben. en voor de rest moet je gewoon een beetje googlen wat aangeraden wordt qua systemen (voor gaming).
OT: zie op andere fora veel mensen klagen over de vele unlocks en ribbons enzo ('shiny things'). maar ik moet eerlijk bekennen dat het mij wel aantrekt. ik kom zelf vanaf BF2 (zonder BC2 of COD gespeeld te hebben, en vond het maar kut dat het zo lang duurde voordat je iets nieuws had opengespeeld.![]()
Das wel de kern van mijn opmerkingen ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:48 schreef SeanFerdi het volgende:
mjah, voor je het weet gaat iedereen vragen of ze wel een goed systeem hebben, en dan gaat het nergens meer over in dit topic.
Een vraagje tussendoor moet kunnen, maar net als huiswerk crowdsourcen op Fok is je pc config gewoon beter op zijn plaats in een ander subforum, bijvoorbeeld DIG. (hint: valt in dezelfde familie als GAM, het stuk waar GAMes besproken worden).
Tevens is er al meermalen gewezen voor diverse users op google voor build guides en ander PC voor dummies-mogelijkheden, terwijl het hier EINDELIJK weer over BF3 leek te gaan.
Ik ben vaak weinig subtiel, maar het zure erin lezen is vooral je eigen frustratie en noobisme.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Sjapoela is nu op de hoogte van DIG. een linkje via DM is zo makkelijk.
Laten we nu weer verder ontopic gaan.
Wie gaat er over 4 weken naar GamesCom in Keulen en hoopt dat BF3 speelbaar is aldaar?
Ik ga samen met dekkered (broertje) en een vriend van ons. En hebben heel erg zin om daar BF3 te aanschouwen.X-box GT: Nalyu
Ik hoop dat het tegenover de WoW zooi staat, zodat we de live raid kunnen zien wanneer we wachten voor BF3quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:02 schreef trance_fan het volgende:
Wie gaat er over 4 weken naar GamesCom in Keulen en hoopt dat BF3 speelbaar is aldaar?
Ik ga samen met dekkered (broertje) en een vriend van ons. En hebben heel erg zin om daar BF3 te aanschouwen.
Ik wou voor GW2 gaan, maar ik kan helaas nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:02 schreef trance_fan het volgende:
Ik ga samen met dekkered (broertje) en een vriend van ons. En hebben heel erg zin om daar BF3 te aanschouwen.![]()
![]()
Hier gastje!
(Waar) koop je een bazen PC?
Specs kan je beter in een ander topique aanmaken, toch wordt dr hier ietwat overdreven gereageerd
Ontopic:
Regen op tanks is vrij kut, maar t zal vast erg langzaam gaan. Al hoop ik nu niet dat je 5 raketten nodig hebt om de tank te slopen. Overigens, toen ik met bf2 was en commander was (pwnage) toen spotte ik altijd giga veel gasten.
Ik hoop dat t spot systeem echter niet 3d door muren is, dat is behoorlijk gay (dat zou mij eerder aansporen om te campenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:10 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
[..]
Dank u.
Kijk, als je PC bc2 aankan op max met 60 fps dan zul je BF3 makkelijk aan kunnen minus the super uber ultra particle effects die ze erin zullen stoppen.*Hosselcopter*![]()
Idd, maar je wil natuurlijk wel de super uber ultra particles.. anders ging je wel bc2 spelen
Roll with the fastest
Drom, en ik blijf roepen dat het pas zin heeft om kaarten en systemen op maat van BF3 te gaan kopen als er iets meer uit is dan de low-spec alpha.
Dat, en traditioneel prijsdaling in september op hardware zorgen ervoor dat ik geen cent uitgeef voor release.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Same here.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Drom, en ik blijf roepen dat het pas zin heeft om kaarten en systemen op maat van BF3 te gaan kopen als er iets meer uit is dan de low-spec alpha.
Dat, en traditioneel prijsdaling in september op hardware zorgen ervoor dat ik geen cent uitgeef voor release.
Heb nu een overclockte HD5770 en die werkt nog prima.
Eerst maar eens de beta draaien en dan zien we wel verder.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
I second that, ik werk voor een vrije grote website en zelfs daar zei EA nee tegen voor de Battlefield 3 Alpha Trial. Terwijl ze wel mensen die footage lekken toelaten.quote:![]()
![]()
Keigave fanart zo te zien. Ik zie dice eerder een circulair ontwerp uitvoeren, dit oogt erg ghost recon.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Komt vast wel weer een "grote open beta" om de servers te kunnen stressen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:07 schreef Catch_me het volgende:
Ik zeg maar zo: geen key geen buy, het is heel simpel EA█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Hoezo? In oktober(?) komt er een open beta.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:07 schreef Catch_me het volgende:
Ik zeg maar zo: geen key geen buy, het is heel simpel EA![]()
Want zonder betas geen games voor jou. Nee, das dan duidelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:07 schreef Catch_me het volgende:
Ik zeg maar zo: geen key geen buy, het is heel simpel EASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
linkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:52 schreef Catch_me het volgende:
heb de LE al gepreorderd voor een zeer zachte prijs![]()
![]()
![]()
'k vind het switchen van kijken enzo wel erg snel gaan, alsof je niet langzaam naar een richting toe kan draaien ofzo, heeft dat te maken dat het op een console is oid?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:23 schreef trance_fan het volgende:
De titel zegt wel SYSTEM REQUIREMENTS maar dat komt er niet in voor.![]()
ehmz volgens mij is de video van pc. Zie maar op 10.36. Staat 'press E to arm'. Denk dat het meer heeft te maken dat hij een hoge mouse speed gebruikt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:29 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k vind het switchen van kijken enzo wel erg snel gaan, alsof je niet langzaam naar een richting toe kan draaien ofzo, heeft dat te maken dat het op een console is oid?X-box GT: Nalyu
Ik zag het ook, als ik me aan 1 ding irriteer in shooters staat dropshotten op nr 1!!quote:
Roll with the fastest
Ik kreeg net een mail van Zavvi voor een aanbieding van BF3 met limited edition, doen of neit doen?
http://www.zavvi.com/game(...)aign=ENZ-_2087844675![]()
Ik weet niet ik twijfel. Als ze nu al gaan aankondigen dat er "vette" DLC komt waar je voor moet betalen dan heb ik geen trek om Ī30 tot Ī50 moeten te betalen voor weer een Battlefield die maar uit 8 maps zal bestaan en een handjevol wapens waarbij de DLC centraal gaat staan...█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dat is maar net hoe je het zelf insteltquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:29 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k vind het switchen van kijken enzo wel erg snel gaan, alsof je niet langzaam naar een richting toe kan draaien ofzo, heeft dat te maken dat het op een console is oid?![]()
![]()
Doe het dan niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik weet niet ik twijfel. Als ze nu al gaan aankondigen dat er "vette" DLC komt waar je voor moet betalen dan heb ik geen trek om Ī30 tot Ī50 moeten te betalen voor weer een Battlefield die maar uit 8 maps zal bestaan en een handjevol wapens waarbij de DLC centraal gaat staan...Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
wacht nog even tot er meer zekerheid over Steam is. zelfs als het dan overpriced is daar, en ik (door geen pre-order) Back to Karkand apart moet kopen, is het me wel waard om het daarop te hebben.![]()
Het is haast zeker dat het niet op steam komt. Nu EA zijn eigen 'steam' aan het ontwikkelen is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:57 schreef SeanFerdi het volgende:
wacht nog even tot er meer zekerheid over Steam is. zelfs als het dan overpriced is daar, en ik (door geen pre-order) Back to Karkand apart moet kopen, is het me wel waard om het daarop te hebben.
Je kan kijken op Origin . Dit is dus de steam van EA.
Als je het doet pre-orderen via Origin. Krijg je zowel BF3 als Back to Karkand en de physical warfare-pakket erbij voor maar 49.99X-box GT: Nalyu
Erger dan in BF2 kan iig niet, dolphin-diven werd daar tot kunstvorm verheven...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Beter kijken, aan het einde bij de aftiteling kun je zien welke system specs de speler heeft gebruikt, maw waar de game met deze graphics naar het oogt soepel op lijkt te draaien.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:23 schreef trance_fan het volgende:
De titel zegt wel SYSTEM REQUIREMENTS maar dat komt er niet in voor.
wat me verder opvalt is dat de speler als sniper-class aan het einde opeens supersnel kan lopen. Dit zou wellicht een perk kunnen zijn, maar ook een fastforward editing in het filmpje.![]()
dit is met cdtje en doosjequote:Op woensdag 27 juli 2011 14:57 schreef SeanFerdi het volgende:
wacht nog even tot er meer zekerheid over Steam is. zelfs als het dan overpriced is daar, en ik (door geen pre-order) Back to Karkand apart moet kopen, is het me wel waard om het daarop te hebben.![]()
Die staat hier al een tijdje in de planning iig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:08 schreef ElmoFan het volgende:
Ik kreeg net een mail van Zavvi voor een aanbieding van BF3 met limited edition, doen of neit doen?
http://www.zavvi.com/game(...)aign=ENZ-_2087844675I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
zijn niet echt gemiddelde specs hequote:Op woensdag 27 juli 2011 15:47 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Beter kijken, aan het einde bij de aftiteling kun je zien welke system specs de speler heeft gebruikt, maw waar de game met deze graphics naar het oogt soepel op lijkt te draaien.![]()
![]()
![]()
Mwa, is gewoon een goede game pc toch? single gpu en gewoon een i7quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:18 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zijn niet echt gemiddelde specs he
Roll with the fastest
Jongens, ik vraag dit niet om jullie te irriteren, echt waar, maar zou je met een budget van rond de1000 een 'betere' game pc kunnen aanschaffen, loop namelijk wel warm voor deze game
![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:48 schreef rumiii het volgende:
Jongens, ik vraag dit niet om jullie te irriteren, echt waar, maar zou je met een budget van rond de1000 een 'betere' game pc kunnen aanschaffen, loop namelijk wel warm voor deze game
![]()
echt cpu zwaar is BF niet...quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:37 schreef Xblister het volgende:
[..]
Mwa, is gewoon een goede game pc toch? single gpu en gewoon een i7![]()
Als dit gewoon is wil NASA graag weten waar de high-end vandaan moet komen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:37 schreef Xblister het volgende:
[..]
Mwa, is gewoon een goede game pc toch? single gpu en gewoon een i7
Het is gewoon dik aan en het zal geen problemen mogen hebben met BF3I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Schijnbaar is de volgende wave met alpha invites alweer de deur uit gegaan. Wederom sta ik niet op de lijst van EA, er zullen vast mensen zijn die onderhand al 2 keys hebben dus ik hou me aanbevolen voor eentje
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als dit gewoon is wil NASA graag weten waar de high-end vandaan moet komen.
Het is gewoon dik aan en het zal geen problemen mogen hebben met BF3
Roll with the fastest
Want iedereen heeft een proc die zo jong is en een videokaart van Ī500? Get real.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Proc zit net iets onder de 2600K en videokaart :quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Want iedereen heeft een proc die zo jong is en een videokaart van Ī500? Get real.
http://tweakers.net/price(...)win-frozr-ii-oc.html
Aaah een 580, ik las 560. Dan word het een ander verhaal
Roll with the fastest
de proc is Ī245 en is daarmee redelijk OK, doch wel relatief jong (laatste anderhalfjaar tops), videokaart is er vanaf Ī380. Maar dan nog.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Sowieso als je nu een PC zou gaan kopen: Ga voor de i5 2500, verschil met de i7 2600 is er niet zo heel erg veel qua gaming, ga je eerder bij andere programma's merken.
En als videokaart gewoon een 6950 of 6970. En als RAM geheugen neem je 8GB of 16GB, kost toch geen hol meer.
Ik denk dat iedereen daar BF3 wel lekker kan op draaien. Misschien AA iets terugzetten(IDK, hoe zwaar de game wordt)en dan hou je wel een stabiele 60FPS denk ik.![]()
Ik zit nu met een
i5 750 op 3,1ghz
8gb ddr3 1333
HD5770 1gb overclocked @ coreclock: 935mhz en memclock: 1365mhz
Ik ga er van uit dat dit bf3 wel in 1920x1080 op medium kan draaien ofzo toch?Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Ik ga er wel van uit. Behalve de knappe verlichting zie ik eigenlijk weinig verschil met BC2 qua engine/shaders tot nu toe, dus als je 60+ fps trekt in BC2 zie ik je minstens 40FPS trekken in BF3.
Maar daarom de instelling: niets kopen voor een titel specifiek als die titel nog niet uit is.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Vind jammer dat games zo vaak de nadruk leggen om particle effecten en belichting. Games die veel zwaarder op de textures zitten (zoals HL2 destijds) vond ik er echt heel tof uitzien.![]()
De textures van Half-Life 2 waren ook toendertijd al niet erg scherp. Textures zien er nu gewoon dik ok uit, tenzij je overal met je neus recht op gaat staan, dus is er meer verschil te halen in belichting en particles. En persoonlijk vind ik die er juist veel toffer uitzien!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:11 schreef obsama het volgende:
Vind jammer dat games zo vaak de nadruk leggen om particle effecten en belichting. Games die veel zwaarder op de textures zitten (zoals HL2 destijds) vond ik er echt heel tof uitzien.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Stelregel is wel dat gamers upgraden voor titel X, zoals in het verleden daar waren "Half Life 2", "Doom 3", "UT2k3" en meer recent beider "Crysis" titels.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:55 schreef Rivalo het volgende:
Tip: Sowieso geen PC kopen specifiek voor een game.
Maar kijken hoe het gaat draaien is wel handig.HL2 leunde meer op shaders (en waren voor die tijd baanbrekend) dan op textures an sich, en ook de beloofde high-res texture en modelset zijn nooit meer gekomen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:11 schreef obsama het volgende:
Vind jammer dat games zo vaak de nadruk leggen om particle effecten en belichting. Games die veel zwaarder op de textures zitten (zoals HL2 destijds) vond ik er echt heel tof uitzien.
BF3 lijkt sterk te leunen op shaders als het op goodies aankomt, ben wel benieuwd hoe het speelt met alles max... Als er iets tof is dan is het full dynamic lighting wel.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nouja t ziet er in ieder geval wel zo uit dat er geen overdosis bloom wordt meegegevenZoals sommige games waarin je bijna verblind wordt door de bloom en andere shaders
![]()
Vertel dat mijn 5570 eens, die spuugt met alles op max in DX11 hooguit 16 FPS uit, maar dan heb je visueel ook de geilste titel van dit moment.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef Rivalo het volgende:
Upgraden voor Crysis 2 is nooit nodig geweest.
Lelijk kut spelIk heb me in BC2 meermalen mogen ergeren aan het feit dat pakweg 70% van je scherm door de rendering als "wit" werd doorgegegeven omdat er stof en sneeuw door het level stoof. (mooi aangestipt bij de Zeropunctuation review) Weg met die bagger!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef RickoKun het volgende:
Nouja t ziet er in ieder geval wel zo uit dat er geen overdosis bloom wordt meegegevenZoals sommige games waarin je bijna verblind wordt door de bloom en andere shaders
Apart ik kan met mijn HD4890 Crysis 1 draaien op MAX op 35-40 FPS en Crysis 2 gaat sneller(Alleen geen DX11) en vind ik grafisch inferieur aan Crysis 1.
Maar goed ben nog aan het twijfelen tussen een i5 2500 + HD6970 + 16GB RAM setup of een nieuwe TV voor op mijn kamer inc. Mediaplayer.![]()
![]()
Ik twijfel niet, ik haal gewoon een betaalbare doch snelle kaart rond eind november, en spaar daarnaast voor een mediaplayer en een NAS.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Misschien heb je baat bij de 11.8 preview drivers en haal je 18 FPSquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vertel dat mijn 5570 eens, die spuugt met alles op max in DX11 hooguit 16 FPS uit, maar dan heb je visueel ook de geilste titel van dit moment.
http://support.amd.com/us(...)18DriverPreview.aspxquote:Up to 10% in Crysis 2 DirectX 11 version for both non-Anti-Aliasing, and application enabled Anti-Aliasing cases on the AMD Radeon™ HD 6000 and AMD Radeon HD 5000 series of productsRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Nah, ik heb nu gewoon een budgetkaart (laatste keer dat ik naar de stem des redelijkheids van mijn vriendin luister, een 50% kaart is gewoon kut) en een 4890 is gewoon sneller (maar ook DX10 based).
Volgende kaart tussen de 200-270 euro en dan kan het weer even mee. Mijn PC iig weer een jaar weten te rekken dit najaar, dan is ie 3 geloof ik.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zou dan zelf even afwachten op de 7000-serie als je weer voor AMD gaat en dan kijken wat een 6950 of 6970 moet gaan kosten. Als je nu de 5870 en de 6970 met elkaar gaat vergelijken dan is de 6970 niet heel veel sneller maar wel 2x zo duur.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Nah, ik heb nu gewoon een budgetkaart (laatste keer dat ik naar de stem des redelijkheids van mijn vriendin luister, een 50% kaart is gewoon kut) en een 4890 is gewoon sneller (maar ook DX10 based).
Volgende kaart tussen de 200-270 euro en dan kan het weer even mee. Mijn PC iig weer een jaar weten te rekken dit najaar, dan is ie 3 geloof ik.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Zo kun je blijven wachten, grapjas. Ik wacht iig tot de game er is.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
met een 5570 gamen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vertel dat mijn 5570 eens, die spuugt met alles op max in DX11 hooguit 16 FPS uit, maar dan heb je visueel ook de geilste titel van dit moment.
[..]
Ik heb me in BC2 meermalen mogen ergeren aan het feit dat pakweg 70% van je scherm door de rendering als "wit" werd doorgegegeven omdat er stof en sneeuw door het level stoof. (mooi aangestipt bij de Zeropunctuation review) Weg met die bagger!![]()
![]()
40-60 FPS in BC2, gaat prima. Maar echt lekker is het niet nee. (maar dat zei ik hier ook al)
Oh, en 5750, my bad.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik keek in mijn mail, daar had ik een bericht van Battlefield!
Dus ik dacht oh shit een Alpha code!
Maar toen las ik het woordje HEROES ernaast..![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:18 schreef Floxcie het volgende:
HEBBEN JULLIE OOK AL EEN ALPHA TRIAL CODE!?!?!?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ik helaas ook nog niet, maar heel veel mensen schijnen afgelopen nacht wel een code te hebben gekregen.quote:![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Zo kun je blijven wachten, grapjas. Ik wacht iig tot de game er is.
De game komt eind oktober en de 7000-serie wordt rond november verwacht en dan zullen de kaarten uit de 6000-serie flink in prijs zakken...Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
mjah, als Nvidia rond oktober/november nog met een nieuwe serie uitkomt, dan wacht ik nog even, maar anders haal ik in oktober wat nieuwe componenten.![]()
Stop maar met hopenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:07 schreef Rob.Dude het volgende:
Nog maar 3 daagjes tot de alpha eindigt, ik heb nog maar een heel klein beetje hoop.
https://bf3alpha.battlefield.com/index.php?id=1Op elke fokker past een bril.![]()
Coopwie zit daar nou op te wachten... waar blijven die jets, heli's en gigantische conquest mappen dice?
Edit:
Oh, blijkbaar heeft een van de ontwikkelaars een tijdje terug op Twitter gezegd dat ook Conquest onthuld gaat worden.![]()
Hoezo, de Alpha Trial eindigt toch gewoon op 1 augustus?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:49 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Stop maar met hopen
https://bf3alpha.battlefield.com/index.php?id=1![]()
Goed zo, mensen die echte feedback geven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:08 schreef Rob.Dude het volgende:
Verdomme, zat ik maar in de Alpha. Kon ik feedback geven, zoals bij BC2.![]()
![]()
Ik vind het wel opvallend dat veel Amerikanen toegang hebben tot de Alpha Trial en Europeanen niet. Zijn er mensen in dit topic die wel toegang hebben?![]()
ah ze hebben die alpha link alweer gewijzigd. Er stond destraks namelijk iets van "Thanks for your interest but all keys have been given away"Op elke fokker past een bril.![]()
Ben een erge van geweest van Battlefield 2142 + Battlefield bad company 1. Battlefield bad company 2 viel me erg tegen door de grootte maps. Nauturlijk wel leuk, maar je moet minstes 10 minuten lopen om iemand tegen de komen. Ben je er eindelijk *bam snipe*. Maar de maps bij bf3 zien er aardig mooi uit. Misschien ga ik toch ook maar eens mee doen van cod naar bf3![]()
![]()
GTFO.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:14 schreef Berend. het volgende:
Ben een erge van geweest van Battlefield 2142 + Battlefield bad company 1. Battlefield bad company 2 viel me erg tegen door de grootte grote maps.
Blijf vooral CoD spelen zou ik zeggen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Sorryquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
GTFO.
Blijf vooral CoD spelen zou ik zeggen.![]()
![]()
Kap eens met iedereen zo aan te vallen. Hij geeft gewoon zijn mening en dat is prima.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
GTFO.
Blijf vooral CoD spelen zou ik zeggen.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik hoop het niet voor ze.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:55 schreef Captainp00face het volgende:
Volgens Origin is de release date nu in november.![]()
Waarom zo vijandig? Je maakt continu dit soort gepikeerde posts die helemaal niets inhoudelijks toevoegen aan het topic.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
GTFO.
Blijf vooral CoD spelen zou ik zeggen.![]()
IK BEN IN MN BROEK AAN "T PISSEN VAN BLIJDSCHAP, EEN GAMEFAQS KEREL HEEFT EEN CODE GEPOST EN IK DOWNLOAD DE ALPHA NU!!!!11 =)))))))))))))))))))))))![]()
Waarom sta je dan in godsnaam de code niet af aan iemand die wel de game normaal kan spelen en dus goede feedback kan geven?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:56 schreef Cliffy het volgende:
Net even de alpha kunnen spelen op een 3 jaar oude laptop![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:22 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Waarom sta je dan in godsnaam de code niet af aan iemand die wel de game normaal kan spelen en dus goede feedback kan geven?.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Kap eens met alles 100% serieus te nemen. Hij geeft zijn mening en geeft daarbij aan dat de grootte van de maps en de daarbij horende gameplay hem stoort. Mijns inziens heb je dan nog nooit een klassieke BF gespeeld en moet je niet verwachten dat BF3 ineens als quake3 COD MW speelt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens met iedereen zo aan te vallen. Hij geeft gewoon zijn mening en dat is prima.
Dat ik dat erg kort door de bocht formuleer mag je best met een korrel zout nemen. SantéI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Autist is wel fokwoord van het jaar geloof ik, holt de kracht ervan nogal uit.quote:
Ik hou gewoon van discussie, als iedereen het gewoon met elkaar eens is heb je ook geen forum nodig om samen te fappen op een titel die gewoon radicaal anders is.
En hoe kort door de bocht die twee zinnen ook waren, ik heb het beste met hem voor: als de gameplay je niet ligt moet je jezelf vooral niet forceren het toch te proberen tegen beter weten in. Als ie nou nooit enige titel van de reeks had gespeeld dan had ik gezegd dat ie het vooral moest proberen.
Leuk he, geschreven communicatie zonder bijgevoegde uitdrukking?
[ Bericht 6% gewijzigd door Morpheus2002 op 31-07-2011 12:20:47 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:22 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Waarom sta je dan in godsnaam de code niet af aan iemand die wel de game normaal kan spelen en dus goede feedback kan geven?![]()
![]()
Niet huilen ik wacht al jaren op GW2.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:57 schreef emokid het volgende:
Beter doen we allemaal een winterslaap a la Cartman. Wie trekt het lange wachten nog?![]()
Ik twijfel. GW1 gespeeld maar vond het toen niet leuk. Krijgt GW2 een Necromancer?
Edit: http://www.guildwars2.com/en/the-game/professions/necromancer/
[ Bericht 32% gewijzigd door CantFazeMe op 30-07-2011 20:43:03 ]█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik trek het wachten totaal niet. Het is leuk om naar uit te kijken, maar kut om je te realiseren dat de zomervakantie voorbij moet, voordat BF3 uit is..![]()
Ik ga over een weekje maar eens verder met STALKER en uitbreidingen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:57 schreef emokid het volgende:
Beter doen we allemaal een winterslaap a la Cartman. Wie trekt het lange wachten nog?Ach, ik kijk nu al uit naar in een slaapzak in een onverwarmde ruimte (jaren 50 flatje met gaskachelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:39 schreef Captainp00face het volgende:
Ik trek het wachten totaal niet. Het is leuk om naar uit te kijken, maar kut om je te realiseren dat de zomervakantie voorbij moet, voordat BF3 uit is..)met vuil weer buiten me terug te trekken en hopelijk met een paar vaste vrienden op skype samen de velden (on)veilig te maken
Al speel je liever gisteren dan vandaag. Eerst de tanks, heli's en vliegtuigen maar eens in actie zien...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat ik wel jammerlijk vind overigens is dat het hele customisation gebeuren visueel echt 1:1 van mw is overgenomen. Waarom? Dat werkte prima zoals het in BF2 en bc2 was
nu is dat wachten al kut, en als hij dan eenmaal uit is zit ik in een ontiegelijk druk kwartiel van m'n studie (door twee weken vakantie naar Bali die ik in November heb, nog eens extra druk) en een uitje naar Madrid in de kerstvakantie, oftewel ik kan 'm waarschijnlijk pas echt lekker spelen in februari.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:57 schreef emokid het volgende:
Beter doen we allemaal een winterslaap a la Cartman. Wie trekt het lange wachten nog?
![]()
![]()
ik was van plan om in september te gaan studeren maar er komen tussen september en november zo veel goeie games uit dat ik het heb uitgesteld tot februari![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:36 schreef Catch_me het volgende:
ik was van plan om in september te gaan studeren maar er komen tussen september en november zo veel goeie games uit dat ik het heb uitgesteld tot februari![]()
![]()
![]()
Jij mag nooit meer klagen over prijzen van games...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:36 schreef Catch_me het volgende:
ik was van plan om in september te gaan studeren maar er komen tussen september en november zo veel goeie games uit dat ik het heb uitgesteld tot februari
Ik wil niet verkeerd over komen maar waar in zijn bericht is hij aan het klagen over prijzen?quote:Op zondag 31 juli 2011 03:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer klagen over prijzen van games...X-box GT: Nalyu
*zucht* echt, korrel ZOUT mensen, korrel ZOUT...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
wees dan duidelijk in je berichten en niet ieder bericht van elke user hier zitten afkraken. Vorige topic vroeg iemand om hulp met een systeem dat BF3 mooi kan draaien en jij zit er gelijk bovenop. Ga dan in ONZ of GC in elk topic je mening posten.quote:Op zondag 31 juli 2011 04:11 schreef Skull-splitter het volgende:
*zucht* echt, korrel ZOUT mensen, korrel ZOUT...
Oftewel als je niks te posten hebt doe dat dan ook.Ik haat niet maar ben het zat dat je hier niet meer een bericht kan posten of Skull probeert grappig te doen.quote:
Ontopic
Wat vinden jullie van dat DICE in BF3 je dog-tags kan aanpassen.X-box GT: Nalyu
wel leip eigenlijk, d'r zijn pas 3 maps officieel bekend toch? voor multiplayer dan...
wake island
karkand en metro toch?![]()
Nou wat lijp. Zijn toch 3 DLC "betaalde" mappen toch? (dmv limited crap)█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Het hele back to karkand pakket wat toch bekend geworden?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
maarja, waren toch niet veel maps?quote:Op zondag 31 juli 2011 11:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Het hele back to karkand pakket wat toch bekend geworden?![]()
ok, maar da's dus die gay uitbreiding, als ik dat ding gewoon in de winkel koop welke maps zitten er dan bij, alleen metro is bekend nu toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 12:14 schreef Catch_me het volgende:
karkand, wake, golf of oman en sharki toch?![]()
Je kunt ook mensen verblinden met je laser, tof!
Iemand trouwens die sniper glint al gezien? Als het goed is is die al aangepast- hij zag er namelijk niet uit..![]()
Nou van andere closed beta testers gehoord dat dit het meest irritante is:
Bekijk deze video op YouTube:
Ook self regeneration van tanks, players en meer wekte irritaties op. Ook vinden ze combatrose en commander een groot gemis.
Ik zag het al van ver komen: als dit zo blijft dan wordt het gewoon een verkapte Bad company 2.5 / 3.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Dat supression systeem ziet er heel erg tof uit.
Maar ik ben bang dat het gaat worden. Vermoeden dat ergens iemand zit. Even zijn richting inschieten tot je die rode flashes krijgt. En dan gewoon die richting in blijven schieten totdat ie dood is. Want destruction 2.0 dus je kunt waarschijnlijk door de meeste dingen heenschieten met een zwaar kaliber wapen.
Iig dat is mijn impressie van die filmpjes die rondzwerven.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Dat is inderdaad wel heel lame. Zo camp je je weg door de hele game.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Ook self regeneration van tanks, players en meer wekte irritaties op. Ook vinden ze combatrose en commander een groot gemis.
Ik zag het al van ver komen: als dit zo blijft dan wordt het gewoon een verkapte Bad company 2.5 / 3.
maar ja als je een beetje battlefields gespeelt hebt weet je dat dit soort dingen snel gefixed worden.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel lame. Zo camp je je weg door de hele game.![]()
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zag het al van ver komen: als dit zo blijft dan wordt het gewoon een verkapte Bad company 2.5 / 3.![]()
![]()
Als ik dit allemaal lees vraag ik mij eigenlijk af of ik wel BF3 ga kopen.
Sorry hoor, maar als GW2 zo rond de zelfde tijd uitkomt dan wordt het toch een super duper Collectors edition van Guild wars 2.![]()
Hoe krijg je het verzonnen! Hoop dat dit nog verbeterd wordt..quote:Op zondag 31 juli 2011 17:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zag het al van ver komen: als dit zo blijft dan wordt het gewoon een verkapte Bad company 2.5 / 3.![]()
2d spotting op je kaartje, geen 3d spotting, wel 3d tactical orders graag. En com-rose natuurlijk, wat een uitvinding was dat
Die puntentelling is echt teveel kermis, was prima zoals het was...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
worden wel veel puntjes idd als het +100 is ipv 50 oid.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Die puntentelling is echt teveel kermis, was prima zoals het was...![]()
Ik had het echt over de visuele kermis die veel te groot in beeld is...quote:Op zondag 31 juli 2011 21:23 schreef andreas612 het volgende:
[..]
worden wel veel puntjes idd als het +100 is ipv 50 oid.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Qua puntjes had het ook gekuntquote:Op zondag 31 juli 2011 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik had het echt over de visuele kermis die veel te groot in beeld is...
"Koop uw penningen aan de kassa en speel mee!!!!. 500 penningen voor 5 Euro!!!"![]()
Ik startte onlangs BF2 op en daar had ik een fractie van het aantal punten van bc2...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ach dat getal maakt toch niet uit.
Je gaat er niet sneller van levelen en waarschijnlijk heb je voor de laatste levels een paar miljoen xp nodig.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Bf2 is iig niet meer wat het ooit was, veel mensen zijn gewoon overgestapt. Ik ook, en blij toe. Als ik nu BF2 speel merk ik de tand des tijds en de stand van technologie destijds, en dan vooral de beperkingen.
Frustratiepuntje van welleer was iig de totaal random accuracy die het spel lijken te beheersen, ondanks dat je de korrel goed had liggen wilde je wel eens meer dan de helft missen terwijl je tegenstander dan mazzel had en met een salvo of 2, 3. Soms had je mazzel en had jij ook een tijd mazzel. Snipen met handguns was ook altijd leuk...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Random deviation was aardig kut ja in BF2. Toen met 2142 zat het er in sterk verminderde mate in en speelde veel lekkerder.
Maar je moet nu forgotten hope 2.4 spelen, das master
Staat klaar om eens te proberen idd...
Zoveel games, zo weinig tijd...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat is inderdaad een ongelofelijk goede mod.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:49 schreef Catch_me het volgende:
Random deviation was aardig kut ja in BF2. Toen met 2142 zat het er in sterk verminderde mate in en speelde veel lekkerder.
Maar je moet nu forgotten hope 2.4 spelen, das master![]()
Alpha is volgens mij sinds gisteren afgelopen.
Ik heb wel Red Orchestera 2 gepreordered.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
• Alpha is over.
• Beta is scheduled for Sep 25th (Leaked by EA Rep)
• MOH-LE purchasers and NEW Origin Pre-Orders as of Yesterday will receive 48 hour headstart in BETA.
• All of humanity will be able to play BETA after those 48 hours (You just have to obtain a key through a sponsor).
• Alpha accounts WILL NOT transfer over to BETA.
• Beta is RUMORED to be 64-Player CONQUEST mode with Jets (Helis not confirmed yet).
• One GTX580 with a decent Quad-Core or Higher CPU is enough to run the RETAIL game maxed out at >30fps.
Is wel pc info, maar tochEvery war is different, every war is the same.![]()
Om eerlijk te zijn vermaak ik me nog kostelijk met BF2 en vind ik de controls en precisie nog subliem. Het komt mij geenszins over als gedateerd. Dat gevoel heb ik wel sterk bij bijvoorbeeld counterstrike maar dat is geen waardeoordeel want dat speel ik al jaren niet meer.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Bf2 is iig niet meer wat het ooit was, veel mensen zijn gewoon overgestapt. Ik ook, en blij toe. Als ik nu BF2 speel merk ik de tand des tijds en de stand van technologie destijds, en dan vooral de beperkingen.
Frustratiepuntje van welleer was iig de totaal random accuracy die het spel lijken te beheersen, ondanks dat je de korrel goed had liggen wilde je wel eens meer dan de helft missen terwijl je tegenstander dan mazzel had en met een salvo of 2, 3. Soms had je mazzel en had jij ook een tijd mazzel. Snipen met handguns was ook altijd leuk...![]()
even hier de algemene vraag: wie wist dat de BF3 beta open was en dus voor iedereen toegankelijk? Ik dacht invite only.
http://blogs.battlefield.(...)limited-edition.aspx![]()
ik begin stiekem heel hard te lachen om de Medal of Honor pre-orderaars die uberhaupt de game kochten om de BF3 beta![]()
48h headstart. dat kan ik nog wel behapstukkenals het nu een week zou zijn
![]()
Ja je bent natuurlijk ook wel oliedom als je een (kut) spel koopt alleen maar voor een betaIk kan je nu al vertellen dat de eerste 48 uur van de beta alleen maar gaat bestaan uit lag, volle en crashende servers (incl battlelog)
Heb aan de alpha meegedaan, mag niets zeggen want ben nogsteeds onder NDA overeenkomst. Maar DAMN, jullie gaan BF3 wel waarderen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rob.Dude op 05-08-2011 00:40:55 (Typfoutje) ]![]()
Nou als 3D spotting blijft en de self generation niet nee█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wow, die videokaart is wel heftig. Tijd om te upgraden dan maar.quote:
er zal vast hardcore mode zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou als 3D spotting blijft en de self generation niet nee
...hoop ik. BC2 zonder hardcore is verschrikkelijk![]()
Franchise afhankelijke DLC pakketten zijn zo ontzettend not done...
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Das goed nieuws enerzijds.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Unlocks is wat minder als het wapens betreft tenzij ze er een dikke shitload aan guns in trappen..Narf!![]()
Najah, als ik het goed begrijp kun je je aardig specialiseren door met een wapen te spelen en dan de hele rambam opnieuw voor het volgende wapen.
Daarnaast een shitload aan ribbons en medailles.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Jups.
Ach, als de balans maar behouden wordt, en niet dat je een paar pikkies al snel met overpowered combi's ziet rennen, zoals de abakan in bc2.
Daarnaast wil ik eigenlijk gewoon met kleine groepjes via skype spelen en wat meer tactiek erin gaan gooien. Niets is mooier dan een goed samenwerkend team zien spelen IMO. Naja, tenzij ze je tegenstander zijn...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
"10 x zo veel unlocks als BC2"
M16 1 x unlock
m16 red dot 1 x unlock
m16 acog 1 x unlock
m16 heavy barrel 1 x unlock
m16 40mm 1 x unlock
m16 smoke launhcer 1 x unlock
g36c 1 x unlock
g36c red dot 1 x unlock
g36c acog 1 x unlock
g36c heavy barrel 1 x unlock
g36c 40mm 1 x unlock
g36c smoke launhcer 1 x unlock
Tegenover: reddot, acog, etc voor alle wapens van die klasse in één keer geunlocked.
als je snapt wat ik bedoel, het is gewoon zoals in CoD.
Ik neem die 10 x zoveel dus met een korrel zout want zo kan ik ook wel 10.000 unlocks verzinnen
Naast dat het best goed geregeld was in BC2 imo qua unlocks...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Boeien hoe die unlocks gaan werken.. net doen alsof dat belangrijk is
Roll with the fastest
Net paar filmpjes gekeken, zie mezelf nu al helemaal liggen met een LMG met bipod, zou enkel al vuren om het geluid van dat ding aan te kunnen horen![]()
Moet ook telkens lachen als er weer een loopt te brabbelen en zichzelf in de lucht blaast, zit te wachten tot er een filmpje langs komt waarin er 1 een gebouw in rent waarna heel het gebouw naar beneden komt
[ Bericht 31% gewijzigd door Catkiller op 07-08-2011 05:34:26 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
HIHIHI ja garp meost okk laggen toen met die gebauw enz naar benedden vielquote:Op zondag 7 augustus 2011 05:19 schreef Catkiller het volgende:
Moet ook telkens lachen als er weer een loopt te brabbelen en zichzelf in de lucht blaast, zit te wachten tot er een filmpje langs komt waarin er 1 een gebouw in rent waarna heel het gebouw naar beneden komt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie heeft hier al de Deluxe Edition besteld van Red Orchestra 2?
RO2 > BF3 any day.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Flikker op met je baggerquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef CantFazeMe het volgende:
RO2 > BF3 any day.
waarom heb je het over RO2 op een BF3 topic, en dan ook nog wel RO2 boven BF3 zetten...... maak maar een eigen topic aanquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef CantFazeMe het volgende:
RO2 > BF3 any day.![]()
![]()
binnenkort de gesloten beta spelen. heb NIKS meegekregen van die game, dus ben benieuwd... Maar RO2> BF3? naah.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef CantFazeMe het volgende:
RO2 > BF3 any day.![]()
gesloten beta. bahahah eikels 48 uur van gemaakt.
Dan ook nog is als ik jarig ben oftewel die hele 48 uur eerder toegang ga ik dus missen.
Dacht mooi MOH LE kopen zodat ik naast moh ook nog is de closed beta in mag.
Niet dat ik moh daarvoor heb gekocht toendertijd, vermaak me nog steeds met die game.
48 uur eerder toegang, ipv 1 of 2 weken closed en dan pas open beta wat normaal is.
FAIL.
en toch ga ik bf3 nog kopen:P
en!
RO2=BF3
twee totaal verschillende games allebei top notch.![]()
ik bedoelde de closed beta van RO2.
48 uur eerder toegang voor BF3 is echt hilarisch. Ben ik even blij dat ik niet in een impuls MOH had gekocht...![]()
Oei, wat zijn er weer veel mensen op hun teentjes getrapt.
BF3 wordt gewoon een verkapte BFBC3, als het zo doorgaat.
Dat jullie het niet zien is niet mijn probleem.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik was van plan om BF3 ook te kopen maar dan moeten er wel veranderingen komen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zag het al van ver komen: als dit zo blijft dan wordt het gewoon een verkapte Bad company 2.5 / 3.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
2005 gameplay verwachten in een 2011 titel
Mensen die haten op BF3
Wacht nou maar gewoon af, huiliesHEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
quote:dit, faalhazen die geen hardcore spelenquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Mensen die haten op BF3
Wacht nou maar gewoon af, huilies![]()
![]()
Battlefield PlayForFree is trouwens een heel aardige game, leuk om ff te doen als je toch moet wachten op BF3![]()
![]()
jammer dat alleen Karkand, Sharqi en Oman (en ik vind alleen de laatste leuk) in de maprotation zitten, en je niet zelf een server kan kiezen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:35 schreef igottagun het volgende:
Battlefield PlayForFree is trouwens een heel aardige game, leuk om ff te doen als je toch moet wachten op BF3
daarom raakte ik een beetje erop uitgekeken, zodra ze iets van een serverbrowser of mapfilter in bouwen, ga ik het pas weer spelen.![]()
quote:quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:15 schreef PureDemon het volgende:
[..]
waarom heb je het over RO2 op een BF3 topic, en dan ook nog wel RO2 boven BF3 zetten...... maak maar een eigen topic aanquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:17 schreef Mday het volgende:
[..]
binnenkort de gesloten beta spelen. heb NIKS meegekregen van die game, dus ben benieuwd... Maar RO2> BF3? naah.quote:
Ontopic:
Ik speel altijd hardcore. Maakt geen ruk uit. BF:BC2 is gewoon slecht ontworpen game. Wou dat ik het nooit 50 euro ervoor had betaald. Maps zijn erg matig ontworpen en de game zelf is gewoon ronduit kut. Ik heb zelf de closed beta gespeeld en dat was nog best serieus "erg" te noemen. Ik zie wel hoe BF3 wordt. Maar zoals het er nu uit ziet is het gewoon een BF:BC2.5/3 met alleen wat meer jets en andere voertuigen.
Eerst zien en dan geloven. RO2 heeft nu al veruit alles wat je wensen wil erin zitten. Maar goed om heel eerlijk te zijn mag ik eigenlijk de twee verschillende games niet vergelijken. Dus ik ga hier dan ook niet verder op in.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Je kan het gewoon niet. Ga maar lekker je eigen baggerspelletje spelen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ontopic:
Ik speel altijd hardcore. Maakt geen ruk uit. BF:BC2 is gewoon slecht ontworpen game. Wou dat ik het nooit 50 euro ervoor had betaald. Maps zijn erg matig ontworpen en de game zelf is gewoon ronduit kut. Ik heb zelf de closed beta gespeeld en dat was nog best serieus "erg" te noemen. Ik zie wel hoe BF3 wordt. Maar zoals het er nu uit ziet is het gewoon een BF:BC2.5/3 met alleen wat meer jets en andere voertuigen.
Eerst zien en dan geloven. RO2 heeft nu al veruit alles wat je wensen wil erin zitten. Maar goed om heel eerlijk te zijn mag ik eigenlijk de twee verschillende games niet vergelijken. Dus ik ga hier dan ook niet verder op in.
Can't phaze me.
Bf2 had ook zeker zijn gebreken en was zeker toen engine-technisch gezien belabberd qua netcoding, hitdetection, hitboxes en dergelijke. Afwerking van het menu deed ook aardig spartaans aan. Het liep alleen mijlen vooruit op concurrentie en bracht vernieuwende gameplay. Waar 99% van de shooters enkel standaard DM brengt, weet BF te overtuigen in teamgericht spelen. En BC2 begint aardig uitgekauwd te raken, dus zelfs als het "slechts" (iets waar ik niet in geloof) een ,5 omhoog is, is het beter dan een slap doorslagje spelen.
Ik denk ook dat dice bewezen heeft dat ze risico's durven te nemen, elk product wat ze tussen BF2 en nu gemaakt hebben heeft invloed gehad op hoe BF3 gaat worden. Mirror's Edge bijvoorbeeld, wat voor dice een leerstoel was voor unreal engine en shaders, naast een ultiem experiment in de first person ervaring.
Ik denk dat je te hoge verwachtingen voor jezelf neerlegt en daardoor enkel maar teleurgesteld kunt worden.
That being said, ik heb de laatste jaren maar weinig games meegemaakt die mijn verwachtingen overtroffen en me van mijn stoel bliezen; dat was vroeger wel anders...
Maar die paar die me wel overvielen waren IMO ook echt kunstwerkjes.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Lijkt wel COD2quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:38 schreef trance_fan het volgende:
[..]
de trailer ziet er veel belovend uit.
NOT
kijk voor jezelf
Vind het nog steeds redelijk dom hoe granaten in de meeste games werken, kleine ontploffing bestaande uit rook en vuur effecten en thats it. Wanneer komt er godverdomme eens een kuil in de grond als zo'n ding afgaat.![]()
Lekker kansloos. Beter de Unreal engine met modtools en goede netcodes dan Frostbite waar het huilen is met de pet op. Verdiep je maar in. Lekkere patches van gigabytes kun je verwachten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:38 schreef trance_fan het volgende:
[..]
de trailer ziet er veel belovend uit.
NOT
kijk voor jezelf
@Skullsplitter:
Ik geef EA de schuld. Overname van DICE in 2005 en al went to shit. Ga hier niet zo ver op in maar je hebt valide punten.
Wat mis ik de games van vroeger.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:34 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet. Ga maar lekker je eigen baggerspelletje spelen.![]()
![]()
![]()
jij wilt een muur van vuur met een paddestoel wolk erboven, 'zoals in de films'?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:04 schreef igottagun het volgende:
Vind het nog steeds redelijk dom hoe granaten in de meeste games werken, kleine ontploffing bestaande uit rook en vuur effecten en thats it. Wanneer komt er godverdomme eens een kuil in de grond als zo'n ding afgaat.![]()
in het echt is de klap qua visuals weinig spectaculair, maar hebt je redelijk wat last van de drukgolf en de scherven.![]()
Al meer nieuws over de verwijdering van 3D spotting?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haten op EA en hun overnames is wel erg 1999. Wordt eens volwassen man.
EA doet het de afgelopen jaren erg goed, beter dan activision met z'n gemelk. Eigenlijk is het heel simpel, vind je bf2 leuk en vind je alles wat je nu ziet van bf3 kut? Ga lekker een bf2 topic openen en band of fokkers nieuw leven in blazen.
Grow up.![]()
Dat jij het niet wil zien welke kant EA is opgegaan is niet mijn probleemquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:56 schreef Document1 het volgende:
EA doet het de afgelopen jaren erg goed, beter dan activision met z'n gemelk. Eigenlijk is het heel simpel, vind je bf2 leuk en vind je alles wat je nu ziet van bf3 kut? Ga lekker een bf2 topic openen en band of fokkers nieuw leven in blazen.
Grow up.. Ze proberen hun nieuwe imago op te krikken met als doelgroep: vee zoals jij die braaf EA z'n kont likt
.
Zet je jampot glazen maar even weer op.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Band of fokkers is nog actief op BC2quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:56 schreef Document1 het volgende:
Grow up.Nouja, sommige hardcore fokkers dan...
![]()
BFC is geen BFquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Band of fokkers is nog actief op BC2Nouja, sommige hardcore fokkers dan...
![]()
BF2 it is...nog altijd tot we BF3 hebben.![]()
![]()
Kom je ons nieuw leven in blazen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:56 schreef Document1 het volgende:
Grow up.![]()
BoF is ondertussen 3000 topics verder.![]()
![]()
Waaaaar haal je vandaan dat ik vuur met een paddestoel wolk wil?quote:Op maandag 8 augustus 2011 06:45 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
jij wilt een muur van vuur met een paddestoel wolk erboven, 'zoals in de films'?![]()
in het echt is de klap qua visuals weinig spectaculair, maar hebt je redelijk wat last van de drukgolf en de scherven.
Haal die tampon uit je reet en lees me post opnieuw.![]()
![]()
![]()
Ah ja de BoF tijden waren leuk idd. Alleen jammer dat ik geband werd omdat ik blijkbaar iemand uit me team killde terwijl die mij killde. Maarja..
If not now, then when.![]()
quote:![]()
haha, ook richting het einde: 'allah akhbar'![]()
![]()
Ben ik de enige die vind dat dit filmpje, vooral bij het begin de term dolfin diving weer aanwakkert?
![]()
Het kan wel, maar het ligt toch echt aan de speler zelf. Je zult het in ieder geval minder zien dan bij CoD, mocht je daar voor vrezen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:20 schreef Rivalo het volgende:
Ben ik de enige die vind dat dit filmpje, vooral bij het begin de term dolfin diving weer aanwakkert?HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Knap dat je dat nu al weet. Ga niet blaten klaploper.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:40 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Het kan wel, maar het ligt toch echt aan de speler zelf. Je zult het in ieder geval minder zien dan bij CoD, mocht je daar voor vrezen.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: