3D spotting lijkt me inderdaad echt heel erg hinderlijk, je hele team weet in 1 keer waar de vijand is. =/ Zo gaat the element of suprise een beetje weg...quote:Op zondag 24 juli 2011 02:23 schreef Captainp00face het volgende:
Ha, Dice is aan het overleggen om een Commo-rose toe te voegen, na het vele spammen dat ze hebben binnen gekregen via Twitter.
Volgende dat weg moet is dat 3D spotting.
Denk dat die graphs wel goed te pruimen zijn met een 360 of PS3.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:22 schreef Xblister het volgende:
Ik weet niet of je blij moet zijn met een gare xbox of ps, als je graphics niet belangrijk vind heb je gelijk. anders niet.
lol whut, as we speak ziet de console er al brak uit.. zwaar verouderd. hoezo zal dit beter worden, veel features van de engine zijn op de xbox en ps3 gewoon technisch onmogenlijk, en het zal er daarom sowieso al minder uitzien daarbovenop komt nog het feit dat de hardware van de console sowieso al slecht is..quote:Op zondag 24 juli 2011 16:04 schreef BonsaiWortel het volgende:
[..]
Denk dat die graphs wel goed te pruimen zijn met een 360 of PS3.
Eerste filmpje @ 1.38 . Als je teammate wordt geraakt door de sniper blijft zijn wapen boven de grond hangen.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:51 schreef Captainp00face het volgende:
We hebben praktisch niks gezien van de consoles, maar wat er naar buiten is gekomen ziet er gewoon goed uit.
En wat online gameplay op de PS3:
1.83??quote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Eerste filmpje @ 1.83 . Als je teammate wordt geraakt door de sniper blijft zijn wapen boven de grond hangen.
Zit ook in de PC versie;quote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Eerste filmpje @ 1.38 . Als je teammate wordt geraakt door de sniper blijft zijn wapen boven de grond hangen.
Hmm, er worden toch geen codes weggeven op basis van je veteran status? Ik mis momenteel alleen Battlefield: Modern Combat en Battlefield: Bad Company Demo.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:08 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wachten.
De klantenservice had een fout gemaakt waardoor ik lvl 9 veteran heb.
Je had het sowieso nodig en misschien is hoger meer dan kans?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:32 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hmm, er worden toch geen codes weggeven op basis van je veteran status? Ik mis momenteel alleen Battlefield: Modern Combat en Battlefield: Bad Company Demo.
quote:
Was dat ook zo in BF2?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zou het leuker vinden als mijn kaartje gewoon 2D aangeeft waar ik heen moet, dan mag je zelf nog iets zoeken...
Ja toen had je enkel stipjes op je radar/map.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Was dat ook zo in BF2?
Want volgens mij had je daar ook gewoon van die stipjes. maar ik kan het ook fout hebben.
Je moet wel even nagaan dat als je niet kunt spotten en ergens ligt een sniper proned half achter een boom, dat je serieus het kut gaat vinden als je niet weet waar die kogel vandaag kwam..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |