Nee net even daarna, Hij bukt tering snel op de grond om hem neer te schieten. Iets waar ik me altijd aan heb geėrgerd in BF2quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:39 schreef emokid het volgende:
[..]
Bedoel je die RPG? Die hoor je juist ergens op de grond de schieten in de buurt van een vijand.. kans dat je iemand tijdens het rennen raakt met een raket is klein, wel mogelijk natuurlijk.
Gaat inderdaad snelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:13 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee net even daarna, Hij bukt tering snel op de grond om hem neer te schieten. Iets waar ik me altijd aan heb geėrgerd in BF2
Gelukkig ik had een vriend en het enigste wat hij deed was een zo licht mogelijk wapen dragen en iedereen backrapen met zijn knifequote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:35 schreef Skull-splitter het volgende:
Die down ik even als MP3, want moet zo weg...
Edit: klinkt goed, nagenoeg allemaal verbeteringen die ik ook graag had gezien. Alleen het knifen gaat vreselijk op de schop, terwijl dat nou net prima was in BC2 imo, nu loop je weer rond met een mes, terwijl die schakeling naar een sidearm al teveel tijd gaat kosten...
3D spotting lijkt me inderdaad echt heel erg hinderlijk, je hele team weet in 1 keer waar de vijand is. =/ Zo gaat the element of suprise een beetje weg...quote:Op zondag 24 juli 2011 02:23 schreef Captainp00face het volgende:
Ha, Dice is aan het overleggen om een Commo-rose toe te voegen, na het vele spammen dat ze hebben binnen gekregen via Twitter.
Volgende dat weg moet is dat 3D spotting.
Denk dat die graphs wel goed te pruimen zijn met een 360 of PS3.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:22 schreef Xblister het volgende:
Ik weet niet of je blij moet zijn met een gare xbox of ps, als je graphics niet belangrijk vind heb je gelijk. anders niet.
lol whut, as we speak ziet de console er al brak uit.. zwaar verouderd. hoezo zal dit beter worden, veel features van de engine zijn op de xbox en ps3 gewoon technisch onmogenlijk, en het zal er daarom sowieso al minder uitzien daarbovenop komt nog het feit dat de hardware van de console sowieso al slecht is..quote:Op zondag 24 juli 2011 16:04 schreef BonsaiWortel het volgende:
[..]
Denk dat die graphs wel goed te pruimen zijn met een 360 of PS3.
Eerste filmpje @ 1.38 . Als je teammate wordt geraakt door de sniper blijft zijn wapen boven de grond hangen.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:51 schreef Captainp00face het volgende:
We hebben praktisch niks gezien van de consoles, maar wat er naar buiten is gekomen ziet er gewoon goed uit.
En wat online gameplay op de PS3:
1.83??quote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Eerste filmpje @ 1.83 . Als je teammate wordt geraakt door de sniper blijft zijn wapen boven de grond hangen.
Zit ook in de PC versie;quote:Op zondag 24 juli 2011 17:07 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Eerste filmpje @ 1.38 . Als je teammate wordt geraakt door de sniper blijft zijn wapen boven de grond hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |