Hmm, er worden toch geen codes weggeven op basis van je veteran status? Ik mis momenteel alleen Battlefield: Modern Combat en Battlefield: Bad Company Demo.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:08 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wachten.
De klantenservice had een fout gemaakt waardoor ik lvl 9 veteran heb.
Je had het sowieso nodig en misschien is hoger meer dan kans?quote:Op zondag 24 juli 2011 18:32 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hmm, er worden toch geen codes weggeven op basis van je veteran status? Ik mis momenteel alleen Battlefield: Modern Combat en Battlefield: Bad Company Demo.
quote:
Was dat ook zo in BF2?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zou het leuker vinden als mijn kaartje gewoon 2D aangeeft waar ik heen moet, dan mag je zelf nog iets zoeken...
Ja toen had je enkel stipjes op je radar/map.quote:Op maandag 25 juli 2011 13:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Was dat ook zo in BF2?
Want volgens mij had je daar ook gewoon van die stipjes. maar ik kan het ook fout hebben.
Je moet wel even nagaan dat als je niet kunt spotten en ergens ligt een sniper proned half achter een boom, dat je serieus het kut gaat vinden als je niet weet waar die kogel vandaag kwam..
Kloptquote:Op maandag 25 juli 2011 16:03 schreef BonsaiWortel het volgende:
[..]
Ja toen had je enkel stipjes op je radar/map.
De commanderfunction was zwaar overpowered in BF2 omdat de commander alles en iedereen op de map kon spotten wat verdere taktieken of stiekeme acties onmogelijk maakt.
Tja, als je met je squad recht op een engineer afrijdt ipv flankt (wat in bad company 2 bijna onmogelijk is in die maps die 2 bij 2 breed zijn) verdien je het ook wel om opgeblazen te worden.quote:Vehicles have also been tweaked in Battlefield 3, in hopes of making them more fun for both the operator and passengers. Vehicles regenerate small amounts of health when damaged, but in order to heal to full will need the assistance of an Engineer. Vehicles can also be immobilized right before destruction, forcing an Engineer to intervene to save it, and giving the passengers a chance to bail out. The hope is that this will alleviate a lot of the rage that comes from a team jumping into a humvee, only to be destroyed by one well placed rocket. Yes, the rocket might kill the person it blows up right next to, but the whole squad won't be punished for one crazy driver, or feel like vehicles are death traps.
In BF2 had je toch ook een soort van heal als er een engineer in een vehicle in de buurt zat?quote:Op maandag 25 juli 2011 17:23 schreef Catch_me het volgende:
Wat een fail. Dit word inderdaad derp company 3
[..]
Tja, als je met je squad recht op een engineer afrijdt ipv flankt (wat in bad company 2 bijna onmogelijk is in die maps die 2 bij 2 breed zijn) verdien je het ook wel om opgeblazen te worden.
Heeft niks met "rage" te maken, maar met olie domme en luie spelers
Correct. Alle voertuigen behalve die van de engineer zelf werden binnen een zeer korte radius langzaam gerepareerd.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:22 schreef cerror het volgende:
[..]
In BF2 had je toch ook een soort van heal als er een engineer in een vehicle in de buurt zat?
Tot nu toe wijzen de feiten richting BC2.5.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Tja ik hoop dat het geen BFBC2.5 zal worden, ben bang van wel...
Nee hoor, maar zelf renegerende tanks DERP REPRD DERP DERPquote:Op maandag 25 juli 2011 19:19 schreef cerror het volgende:
Het lijkt net alsof iedereen hier gewoon BF2 wil met wat meer polygonen.
Dat vind ik eerlijk gezegd ook retarded ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:26 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee hoor, maar zelf renegerende tanks DERP REPRD DERP DERP
Yep was ik ook al bang voor.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:20 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Tot nu toe wijzen de feiten richting BC2.5.
Zie niks op die link.. winkelmandje is leeg.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:39 schreef Sjapoela het volgende:
Ik heb jullie advies weer even nodig, ik heb een samenstelling gemaakt, graag jullie mening en eventueel goedkoper maken!? http://www.alternate.nl/h(...)lass=ram&tn=BUILDERS
+ Budget is rond de E800,-
+ PC sluit ik aan op 40 inch hd tv
+ Als ik wat geld over heb ga ik hem uitbreiden, 2e videokaart etc
+ Windows 7 heb ik zelf
+ RAM weet ik niet de verschillen tussen de 1000-en
Tips? Ik heb mij ondertussen wel ingelezen, maar er zijn ZO ONTZETTEND VEEL verschillende componenten, ik raak het overzicht ff kwijt.
ThX!
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Ga naar een ander topic voor samemstelling en dergelijke, christ...
Dank u.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:29 schreef STING het volgende:
[..]
In het BF3 topic kan dat prima
[PC] Battlefield 3 #8 - Waar iemand het topic vol spamt...
Skull-splitter is zo nu en dan een zuurpruim. Kwestie van wennen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:10 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
[..]
Dank u.
Btw, je bent een vreselijk vervelend ventje, veel gepest vroeger? Als iets je niet naar jou zin gaat moet de ander het maar ontgelden. Een paar topic's geleden was het ook alleen maar gelul over grafische kaarten dit en dat.
Maar ik weet genoeg, laat het PC topic wel links liggen. Erg bedankt![]()
dat je me wou helpen als beginnende pc-gamer, dacht dat je juist aan consoles de pest had.
Voor de anderen die wel ff wat moeite voor me deden, oprecht dank.
Ja echt wel, wat is DIG? Maar bedankt voor je tips, hebben me goed geholpen!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Lullen over een kaart is 1, anderen je een heel systeem laten aanraden daar hebben we toch echt DIG en tweakers best buy guides voor.
Maar das vast te lastig voor je.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:56 schreef zoodan het volgende:
[..]
lekker voor je, ik heb het topic een beetje gevolgd en ik kan concluderen dat je een irritante zeug bent. doei!
Das wel de kern van mijn opmerkingen ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:48 schreef SeanFerdi het volgende:
mjah, voor je het weet gaat iedereen vragen of ze wel een goed systeem hebben, en dan gaat het nergens meer over in dit topic.
Ik hoop dat het tegenover de WoW zooi staat, zodat we de live raid kunnen zien wanneer we wachten voor BF3quote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:02 schreef trance_fan het volgende:
Sjapoela is nu op de hoogte van DIG. een linkje via DM is zo makkelijk.
Laten we nu weer verder ontopic gaan.
Wie gaat er over 4 weken naar GamesCom in Keulen en hoopt dat BF3 speelbaar is aldaar?
Ik ga samen met dekkered (broertje) en een vriend van ons. En hebben heel erg zin om daar BF3 te aanschouwen.
Ik wou voor GW2 gaan, maar ik kan helaas nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 01:02 schreef trance_fan het volgende:
Sjapoela is nu op de hoogte van DIG. een linkje via DM is zo makkelijk.
Laten we nu weer verder ontopic gaan.
Wie gaat er over 4 weken naar GamesCom in Keulen en hoopt dat BF3 speelbaar is aldaar?
Ik ga samen met dekkered (broertje) en een vriend van ons. En hebben heel erg zin om daar BF3 te aanschouwen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:10 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
[..]
Dank u.
Btw, je bent een vreselijk vervelend ventje, veel gepest vroeger? Als iets je niet naar jou zin gaat moet de ander het maar ontgelden. Een paar topic's geleden was het ook alleen maar gelul over grafische kaarten dit en dat.
Maar ik weet genoeg, laat het PC topic wel links liggen. Erg bedankt![]()
dat je me wou helpen als beginnende pc-gamer, dacht dat je juist aan consoles de pest had.
Voor de anderen die wel ff wat moeite voor me deden, oprecht dank.
Same here.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Drom, en ik blijf roepen dat het pas zin heeft om kaarten en systemen op maat van BF3 te gaan kopen als er iets meer uit is dan de low-spec alpha.
Dat, en traditioneel prijsdaling in september op hardware zorgen ervoor dat ik geen cent uitgeef voor release.
I second that, ik werk voor een vrije grote website en zelfs daar zei EA nee tegen voor de Battlefield 3 Alpha Trial. Terwijl ze wel mensen die footage lekken toelaten.quote:
Komt vast wel weer een "grote open beta" om de servers te kunnen stressen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:07 schreef Catch_me het volgende:
Ik zeg maar zo: geen key geen buy, het is heel simpel EA
Hoezo? In oktober(?) komt er een open beta.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:07 schreef Catch_me het volgende:
Want zonder betas geen games voor jou. Nee, das dan duidelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:07 schreef Catch_me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |