Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: Najaar 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Game Informer: Magazine scans
Het enigste wat lelijk is ben jij. En blijf aub in dit topic. Want waarom loop je te trollen in het console topic als je een pc hebt?
Ik vind je een toffe gast Sold, maar deze man heeft wel een beetje gelijk.. Consoles lopen keihard achter en dan overdrijf ik niet, het is gewoon lelijk. 0x MSAA en hoeken van hier tot tokyo waar eigenlijk rechte lijnen hadden moeten staan. Hoorde je laatst zeggen dat je Crysis2 er wel mooi uit vond zien op de console, die is vergeleken bij cod 4 op de pc nog lelijk, zonder overdrijven..
Accepteer die shit gewoon en blijf lekker op de console spelen, of koop ook een pc..
Roll with the fastest I'm the baddest who rolls with the madness
Ik zou wel eens op korte termijn van EA willen weten hoe groot daadwerkelijk sommige maps zijn, zoals bijv. metro map en misschien nog wat maps die we nog niet kennen
Ik hoop ook op weer dynamische maps, dat je niet einden hoeft te lopen als er op je 64 speler-server maar tien man rondlopen, en anderzijds dat je niet met 64 spelers op een zestien persoons map zit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Edit: klinkt goed, nagenoeg allemaal verbeteringen die ik ook graag had gezien. Alleen het knifen gaat vreselijk op de schop, terwijl dat nou net prima was in BC2 imo, nu loop je weer rond met een mes, terwijl die schakeling naar een sidearm al teveel tijd gaat kosten...
[ Bericht 75% gewijzigd door Skull-splitter op 23-07-2011 14:36:54 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Trouwens wat is dat 3D spotting nou eigenlijk? Iemand een linkje met uitleg of een filmpje ofzo? Of een plaatje. Want eigenlijk vond ik normaal spotten altijd wel leuk, ookal lijk ik nu erg casual. BF2 speelde ik ook altijd al maps met spotten dat aan stond en het gaf wat meer tactische controle. Nu vraag ik me dus af of dat 3D een voordeel is of een nadeel.
Edit: klinkt goed, nagenoeg allemaal verbeteringen die ik ook graag had gezien. Alleen het knifen gaat vreselijk op de schop, terwijl dat nou net prima was in BC2 imo, nu loop je weer rond met een mes, terwijl die schakeling naar een sidearm al teveel tijd gaat kosten...
Knife goed in bc2? Heb nog nooit zo slecht gezien als in dat spel 2x de animatie zien dat je iemand raakt. en nog gaat die niet dood. Hij draait zich om en schiet jou neer En nee ligt niet aan mij hoorde van zoveel mensen die dit vonden. Ik vind het knife echt kut gedaan in bc2
Op zaterdag 23 juli 2011 20:15 schreef Xblister het volgende: Op console wekte het gewoon niet, maar moet zeggen dat ik het op de pc nog best goed vind werken.
O dat zou kunnen geen idee heb bc2 alleen op de ps3 gespeeld. Sowieso is de manier van knife een beetje raar. net of je iemand zo zou neersteken op die manier
Knife goed in bc2? Heb nog nooit zo slecht gezien als in dat spel 2x de animatie zien dat je iemand raakt. en nog gaat die niet dood. Hij draait zich om en schiet jou neer En nee ligt niet aan mij hoorde van zoveel mensen die dit vonden. Ik vind het knife echt kut gedaan in bc2
Beter dan bij CoD, waarbij je je knife onmogelijk snel pakt en vervolgens naar die persoon toe teleporteert
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
Ghehehe die TT Neem aan dat er op mij gedoeld word? Sorry man, zit vaak op mn telefoon, gaat daarop een beetje lastig snappie? Oprecht SORRY
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 17:46 schreef Rivalo het volgende: Trouwens wat is dat 3D spotting nou eigenlijk? Iemand een linkje met uitleg of een filmpje ofzo? Of een plaatje. Want eigenlijk vond ik normaal spotten altijd wel leuk, ookal lijk ik nu erg casual. BF2 speelde ik ook altijd al maps met spotten dat aan stond en het gaf wat meer tactische controle. Nu vraag ik me dus af of dat 3D een voordeel is of een nadeel.
3D spotting is datgene wat je alle nieuwe gameplay ziet, die rode driehoekjes en sterren voor de teamleaders. Wat ik helemaal belachelijk vind, die gaat nu geheid als eerst neer
Sowieso 3D spotting Enemy's die je eigenlijk niet kan zien omdat: rook/te ver weg/struikgewas, kun je nu heel makkelijk spoten en killen, ideaal voor campers met hun ammo kist...
Op zaterdag 23 juli 2011 20:53 schreef Sjapoela het volgende: Ghehehe die TT Neem aan dat er op mij gedoeld word? Sorry man, zit vaak op mn telefoon, gaat daarop een beetje lastig snappie? Oprecht SORRY
[..]
3D spotting is datgene wat je alle nieuwe gameplay ziet, die rode driehoekjes en sterren voor de teamleaders. Wat ik helemaal belachelijk vind, die gaat nu geheid als eerst neer
Sowieso 3D spotting Enemy's die je eigenlijk niet kan zien omdat: rook/te ver weg/struikgewas, kun je nu heel makkelijk spoten en killen, ideaal voor campers met hun ammo kist...
'k heb nu in bc2 nog niet met 3D spotting te maken gehad.. hoe dan!?
@1:48 je kunt weer als een dolfijn het asfalt inbeuken voordat je een kill maakt.
Bedoel je die RPG? Die hoor je juist ergens op de grond de schieten in de buurt van een vijand.. kans dat je iemand tijdens het rennen raakt met een raket is klein, wel mogelijk natuurlijk.
Op zaterdag 23 juli 2011 20:53 schreef Sjapoela het volgende: Ghehehe die TT Neem aan dat er op mij gedoeld word? Sorry man, zit vaak op mn telefoon, gaat daarop een beetje lastig snappie? Oprecht SORRY
Ik zou zeggen kijk in het vorige topic, ene heer zoodan die of even 4 posts post (zonder enige inhoud) om het topic vol te flikkeren maar geen nieuw topic aanmaakt