PCquote:The framework is in place and the PC version is a sight to behold, but based on what we've seen of the PS3 version, the console versions of Battlefield 3 could have a ways to go.
Battle remains intense on the console, and the action fun. As expected, Battlefield 3 on PS3 doesn't look as good as its PC counterpart -- but it was surprising to see the degree of difference between the versions.
m'n ogen, wat doe jequote:Op donderdag 21 juli 2011 23:56 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Doe ik
FILMJPJEEEEE
Mét verrassing op het ergens in het midden
IK GING HELEMAAAL LOS toen ik die verrassing zag.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:56 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Doe ik
FILMJPJEEEEE
Mét verrassing op het ergens in het midden
Me ogen doen nog pijnquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:28 schreef Floxcie het volgende:
[..]
IK GING HELEMAAAL LOS toen ik die verrassing zag.
heb ik ook gehad, ging van 0 naar 7 hihiquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:09 schreef Rivalo het volgende:
Weet iemand of het ook klopt dat je een invite krijgt als je een hoge veteran status hebt en de nieuwsbrief hebt toegevoegd.
Ik wou namelijk BF2142 toevoegen aan mijn account. Wou niet en moest dus contact met de klantenservice opnemen, heeft die doos van de klantenservice alle games toegevoerd waardoor ik nu een veteran staus heb van lvl 9
Ik wilde contact op nemen met de klantenservice maar kan nergens fatsoenlijk iets vinden waar of ik naar toe kan mailen/bellenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:09 schreef Rivalo het volgende:
Weet iemand of het ook klopt dat je een invite krijgt als je een hoge veteran status hebt en de nieuwsbrief hebt toegevoegd.
Ik wou namelijk BF2142 toevoegen aan mijn account. Wou niet en moest dus contact met de klantenservice opnemen, heeft die doos van de klantenservice alle games toegevoerd waardoor ik nu een veteran staus heb van lvl 9
Doe maar niet, heb ik meer kans op alpha.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik wilde contact op nemen met de klantenservice maar kan nergens fatsoenlijk iets vinden waar of ik naar toe kan mailen/bellen
Netjes?quote:
Mijn account klopt geen fuck van zodoende.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:36 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Doe maar niet, heb ik meer kans op alpha.
Nice, ik hoop ook dat ik binnenkort een code krijg.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:09 schreef Rob.Dude het volgende:
Haha, net ene Rodney gehad bij de klantenservice. Is hij zo vriendelijk om me meteen van status 2 naar 5 te halen mits ik een rapport schrijf over hoe tevreden ik ben met de service. Heb ook z'n naam erin gezet en naar EA gestuurd. Wat een baas.![]()
En nu wachten op een code.
Het enigste wat lelijk is ben jij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:17 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nice, ik hoop ook dat ik binnenkort een code krijg.
Valt iedereen het ook op nu dat de console gastjes doorhebben dat hun console grafisch begint te falen doordat er eindelijk weer eens een paar grote namen zich weer concentreren op de PC dat ze allemaal butthurt beginnen te doen dat alles lelijk is?
Je weet dat de Alpha codes random worden gestuurd he? Lui met Veteran 9 zijn ook de sjaak geweest.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:09 schreef Rob.Dude het volgende:
Haha, net ene Rodney gehad bij de klantenservice. Is hij zo vriendelijk om me meteen van status 2 naar 5 te halen mits ik een rapport schrijf over hoe tevreden ik ben met de service. Heb ook z'n naam erin gezet en naar EA gestuurd. Wat een baas.![]()
En nu wachten op een code.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Het enigste wat lelijk is ben jij.
En blijf aub in dit topic. Want waarom loop je te trollen in het console topic als je een pc hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |