Dat is zo leukquote:Op zondag 24 juli 2011 11:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Precies, de afgelopen week zelfs meerdere avonden met 2 squads vol fokkers BFBC2 kunnen spelen op xbox
Haha je MOET nu welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:39 schreef Rossdale het volgende:
Hoi
BF3 wordt de zoveelste BF-game die ik ga proberen leuk te vinden
Die BF titel op XBLA vond ik ook gewoon tof hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Haha je MOET nu welaangezien MW toch weer too much of the same old is.
Hoiquote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:39 schreef Rossdale het volgende:
Hoi
BF3 wordt de zoveelste BF-game die ik ga proberen leuk te vinden
Hier was ik al bang voor.quote:DICE legt verschillen tussen console- en PC-versie Battlefield 3 multiplayer uit
Bron: VG247
Al sinds de aankondiging van Battlefield 3 maakt DICE duidelijk dat de PC-versie superieur zal worden aan de consolevariant. Zo zullen niet alleen de graphics gedetailleerder zijn, ook zul je op de PC met bijna drie keer zoveel mensen tegelijkertijd online kunnen spelen. Maar omdat er toch nog wat onduidelijkheid bestond over de concrete verschillen, besloot Patrick Bach van DICE duidelijkheid te scheppen.
Het grootste verschil zal zijn dat je op de PC met maar liefst 64 mensen tegelijkertijd een multiplayer match kunt uitvechten, terwijl dit aantal op de consoles is teruggebracht tot 24. Ook zullen de mappen in de PC-versie groter zijn dan die van de consoles. Toch hoeven consolegamers zich geen zorgen te maken; DICE probeert de mappen net zo groot te maken als die in Battlefield: Bad Company 2. Voor de rest zijn er volgens Bach weinig grote verschillen tussen beide versies:
The rest is more or less the same: we use the same engine, the same technology, the same animation system, the same lighting system. Our aim is to give the player the exact same experience and not try to dumb down the console version.
Daarnaast geeft Bach aan dat het erg moeilijk is om beide versies zoveel mogelijk op elkaar te laten lijken. Men moet vaak compromissen sluiten:
If you want the same quality of game, I would say it’s really, really hard. We tried to get more players in [to the console version] but then you need to scale down all the graphics, scale down all the destructibility, and sometimes you need to scale down all the map sizes. Everything is a compromise on: where do you cut?
Tot slot geeft Bach aan dat een groot aantal spelers niet per definitie betekent dat de game ook daadwerkelijk beter wordt:
DICE doesn't see games that have more players as a better experience, so having more players per se doesn't automatically give you a better experience. If we squeezed in 64 players, people would get very upset that it looked worse, played worse and wasn't as fun as the PC version.
maps in bc2 veels te klein?? er zijn niet veel online shooters die grotere maps bieden hoor..quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor.
Wat een faal.![]()
Die mappen in BC2 zijn al veel te klein.
BF2 had grote maps zoals ze in BF horen te zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:17 schreef zoodan het volgende:
[..]
maps in bc2 veels te klein?? er zijn niet veel online shooters die grotere maps bieden hoor..
Het is nie zo dat ik het enkel voor BF3 doe, ook voor Skyrim, de next-gen zeg maar. Plus mn pc is houd er vandaag of morgen mee opquote:Op woensdag 27 juli 2011 08:40 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ga toch echt niet enkel voor BF3 een nieuwe rig aanschaffen, daar komen te weinig pc-exclusives voor uit. Ik wacht wel op de 720. En tot dan game ik lekekr casual op de bank. Ben te oud voor dat keiserieuze pc-gamen...
Ik vind de mappen anders prima in BC2. Als ze nog groter zouden worden ben je veel langer bezig om ergens te komen en zeker als er toch minder spelers zijn maakt het wat mij betreft ook niks uit.quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
BF2 had grote maps zoals ze in BF horen te zijn.
Ik denk dat ze de originele tekst een beetje hebben omgedraaid. De interviews die ik heb gelezen zeggen allemaal dat de mappen groter zullen zijn dan de gemiddelde map in BC2. Het enige wat ze doen bij de consoles is het speelveld wat compacter maken (niet als in verkleinen maar als minder grotere grenzen dan bij de PC). Zodat je dezelfde PC actie feeling krijgt, maar niet constant op een leeg veld zit. Ze willen dus een Heavy Metal situatie zoals bij BC2 voorkomen (waar het soms gewoon minuten kon duren voordat je iemand zag). Er zitten dus wel grotere mappen in dan Heavy Metal, maar wat beter georganiseerd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor.
Wat een faal.![]()
Die mappen in BC2 zijn al veel te klein.
Wat ik haat bij BC2 op de console, is dat soms als je in een squad zit heb je van die opdringerige types die NIET voor je willen lopen maar dat jij meer hun dekking bent maar wel constant tegen je aan 'duwen'. Als er dan op je wordt gevuurd wil je terug naar achter, maar omdat die gast zo dicht op je zit lukt dat niet en dat zijn echt enorme irritante momenten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:27 schreef KneusTeun het volgende:
Als je bij gamen niet scheld doe je je best niet!
Hee dat is wel toffe shizzle dat dat kan gepost worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Zucht. Topic opgeschoond en een aantal posts genote. Persoonlijke vetes vecht je maar ergens anders uit. Tevens is dit topic niet bedoelt voor PC vs. Console discussies. Er zijn niet voor niets aparte topics.
Stop met het schelden met kanker of welke verbastering dan ook. Dat levert je direct een note op.[/info]
Waarom laat je dan de post die het allemaal start staan? Ik snap het niet, iemand begint te zeiken over het feit dat hij consoles maar kut vind want geen inovatie bla bla en dan note je die niet? echt wtf.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Zucht. Topic opgeschoond en een aantal posts genote. Persoonlijke vetes vecht je maar ergens anders uit. Tevens is dit topic niet bedoelt voor PC vs. Console discussies. Er zijn niet voor niets aparte topics.
Stop met het schelden met kanker of welke verbastering dan ook. Dat levert je direct een note op.[/info]
Jezus, die melding was eind juli en nu daar nog eens over zeuren. idd echt wtfquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:18 schreef Document1 het volgende:
[..]
Waarom laat je dan de post die het allemaal start staan? Ik snap het niet, iemand begint te zeiken over het feit dat hij consoles maar kut vind want geen inovatie bla bla en dan note je die niet? echt wtf.
pfff idd, triestheid ten top.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:28 schreef Xblister het volgende:
Heeuj, bazentopic.. het is hier ook niet veel beter dan in het pc topic
Luxe probleem, sterktequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:30 schreef Roces18 het volgende:
hoe moet ik nou mw3 en bf3 tegelijk spelenhet leven is oneerlijk
Ga er vooral over doorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:25 schreef kwaliteit. het volgende:
Ik vind die graphics discussie een beetje raar, de graphics op de pc is idd (veel) beter maar dat betekent niet dat de graphics op de console versie slecht zijn.
Ik hoop ook dat ze niet winnen, die COD spelers mogen lekker daar blijven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:36 schreef tuut-chips het volgende:
EA weet ook dondersgoed dat ze het niet van MW3 gaan winnen, daarom komt BF3 eerder uit zodat verveelde gamers BF3 halen om de tijd door te komen.
Ik denk hetzelfdequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:31 schreef Sjapoela het volgende:
Heeft niets met de strijd aangaan of terugtrekken te maken, gewoon slim en 2 weken vervroegd. Zo zie ik het.
En het is geen afspraak maar een releasedate...
De afgelopen maanden vond ik de BF fanboys vele malen irritanter dan de CoDspelers.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:51 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze niet winnen, die COD spelers mogen lekker daar blijven.
Michhas is de wijze manquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:16 schreef Michhas het volgende:
Mongolen
Who the fuck gaat BattleField nou met CoD vergelijkenDat is als Forza met Need for Speed vergelijken, het zijn beide racegames maar hebben verder ook geen fuck met elkaar te maken
Denk eens na motherfuckers
Dat zijn Russian Airborne Troopers.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:43 schreef Roces18 het volgende:
En ge-preordered :
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Limited Edition + SPECACT kit + Back To Karkand pack voor 52.80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |