Hee dat is wel toffe shizzle dat dat kan gepost worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Zucht. Topic opgeschoond en een aantal posts genote. Persoonlijke vetes vecht je maar ergens anders uit. Tevens is dit topic niet bedoelt voor PC vs. Console discussies. Er zijn niet voor niets aparte topics.
Stop met het schelden met kanker of welke verbastering dan ook. Dat levert je direct een note op.[/info]
Waarom laat je dan de post die het allemaal start staan? Ik snap het niet, iemand begint te zeiken over het feit dat hij consoles maar kut vind want geen inovatie bla bla en dan note je die niet? echt wtf.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Zucht. Topic opgeschoond en een aantal posts genote. Persoonlijke vetes vecht je maar ergens anders uit. Tevens is dit topic niet bedoelt voor PC vs. Console discussies. Er zijn niet voor niets aparte topics.
Stop met het schelden met kanker of welke verbastering dan ook. Dat levert je direct een note op.[/info]
Jezus, die melding was eind juli en nu daar nog eens over zeuren. idd echt wtfquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:18 schreef Document1 het volgende:
[..]
Waarom laat je dan de post die het allemaal start staan? Ik snap het niet, iemand begint te zeiken over het feit dat hij consoles maar kut vind want geen inovatie bla bla en dan note je die niet? echt wtf.
pfff idd, triestheid ten top.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:28 schreef Xblister het volgende:
Heeuj, bazentopic.. het is hier ook niet veel beter dan in het pc topic
Luxe probleem, sterktequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:30 schreef Roces18 het volgende:
hoe moet ik nou mw3 en bf3 tegelijk spelenhet leven is oneerlijk
Ga er vooral over doorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:25 schreef kwaliteit. het volgende:
Ik vind die graphics discussie een beetje raar, de graphics op de pc is idd (veel) beter maar dat betekent niet dat de graphics op de console versie slecht zijn.
Ik hoop ook dat ze niet winnen, die COD spelers mogen lekker daar blijven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:36 schreef tuut-chips het volgende:
EA weet ook dondersgoed dat ze het niet van MW3 gaan winnen, daarom komt BF3 eerder uit zodat verveelde gamers BF3 halen om de tijd door te komen.
Ik denk hetzelfdequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:31 schreef Sjapoela het volgende:
Heeft niets met de strijd aangaan of terugtrekken te maken, gewoon slim en 2 weken vervroegd. Zo zie ik het.
En het is geen afspraak maar een releasedate...
De afgelopen maanden vond ik de BF fanboys vele malen irritanter dan de CoDspelers.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:51 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze niet winnen, die COD spelers mogen lekker daar blijven.
Michhas is de wijze manquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:16 schreef Michhas het volgende:
Mongolen
Who the fuck gaat BattleField nou met CoD vergelijkenDat is als Forza met Need for Speed vergelijken, het zijn beide racegames maar hebben verder ook geen fuck met elkaar te maken
Denk eens na motherfuckers
Dat zijn Russian Airborne Troopers.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:43 schreef Roces18 het volgende:
En ge-preordered :
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Limited Edition + SPECACT kit + Back To Karkand pack voor 52.80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |