Kap eens met alles 100% serieus te nemen. Hij geeft zijn mening en geeft daarbij aan dat de grootte van de maps en de daarbij horende gameplay hem stoort. Mijns inziens heb je dan nog nooit een klassieke BF gespeeld en moet je niet verwachten dat BF3 ineens als quake3 COD MW speelt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens met iedereen zo aan te vallen. Hij geeft gewoon zijn mening en dat is prima.
Autist is wel fokwoord van het jaar geloof ik, holt de kracht ervan nogal uit.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:22 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Waarom sta je dan in godsnaam de code niet af aan iemand die wel de game normaal kan spelen en dus goede feedback kan geven?
Niet huilen ik wacht al jaren op GW2.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:57 schreef emokid het volgende:
Beter doen we allemaal een winterslaap a la Cartman. Wie trekt het lange wachten nog?
Ik ga over een weekje maar eens verder met STALKER en uitbreidingen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:57 schreef emokid het volgende:
Beter doen we allemaal een winterslaap a la Cartman. Wie trekt het lange wachten nog?
Ach, ik kijk nu al uit naar in een slaapzak in een onverwarmde ruimte (jaren 50 flatje met gaskachelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:39 schreef Captainp00face het volgende:
Ik trek het wachten totaal niet. Het is leuk om naar uit te kijken, maar kut om je te realiseren dat de zomervakantie voorbij moet, voordat BF3 uit is..
nu is dat wachten al kut, en als hij dan eenmaal uit is zit ik in een ontiegelijk druk kwartiel van m'n studie (door twee weken vakantie naar Bali die ik in November heb, nog eens extra druk) en een uitje naar Madrid in de kerstvakantie, oftewel ik kan 'm waarschijnlijk pas echt lekker spelen in februari.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:57 schreef emokid het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:36 schreef Catch_me het volgende:
ik was van plan om in september te gaan studeren maar er komen tussen september en november zo veel goeie games uit dat ik het heb uitgesteld tot februari![]()
Jij mag nooit meer klagen over prijzen van games...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:36 schreef Catch_me het volgende:
ik was van plan om in september te gaan studeren maar er komen tussen september en november zo veel goeie games uit dat ik het heb uitgesteld tot februari![]()
Ik wil niet verkeerd over komen maar waar in zijn bericht is hij aan het klagen over prijzen?quote:Op zondag 31 juli 2011 03:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer klagen over prijzen van games...
wees dan duidelijk in je berichten en niet ieder bericht van elke user hier zitten afkraken. Vorige topic vroeg iemand om hulp met een systeem dat BF3 mooi kan draaien en jij zit er gelijk bovenop. Ga dan in ONZ of GC in elk topic je mening posten.quote:Op zondag 31 juli 2011 04:11 schreef Skull-splitter het volgende:
*zucht* echt, korrel ZOUT mensen, korrel ZOUT...
Ik haat niet maar ben het zat dat je hier niet meer een bericht kan posten of Skull probeert grappig te doen.quote:
maarja, waren toch niet veel maps?quote:Op zondag 31 juli 2011 11:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Het hele back to karkand pakket wat toch bekend geworden?
ok, maar da's dus die gay uitbreiding, als ik dat ding gewoon in de winkel koop welke maps zitten er dan bij, alleen metro is bekend nu toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 12:14 schreef Catch_me het volgende:
karkand, wake, golf of oman en sharki toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |