Dat is inderdaad wel heel lame. Zo camp je je weg door de hele game.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou van andere closed beta testers gehoord dat dit het meest irritante is:
Bekijk deze video op YouTube:
Ook self regeneration van tanks, players en meer wekte irritaties op. Ook vinden ze combatrose en commander een groot gemis.
Ik zag het al van ver komen: als dit zo blijft dan wordt het gewoon een verkapte Bad company 2.5 / 3.
maar ja als je een beetje battlefields gespeelt hebt weet je dat dit soort dingen snel gefixed worden.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel lame. Zo camp je je weg door de hele game.
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Ook self regeneration van tanks, players en meer wekte irritaties op. Ook vinden ze combatrose en commander een groot gemis.
Ik zag het al van ver komen: als dit zo blijft dan wordt het gewoon een verkapte Bad company 2.5 / 3.
Hoe krijg je het verzonnen! Hoop dat dit nog verbeterd wordt..quote:Op zondag 31 juli 2011 17:00 schreef CantFazeMe het volgende:
worden wel veel puntjes idd als het +100 is ipv 50 oid.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Die puntentelling is echt teveel kermis, was prima zoals het was...
Ik had het echt over de visuele kermis die veel te groot in beeld is...quote:Op zondag 31 juli 2011 21:23 schreef andreas612 het volgende:
[..]
worden wel veel puntjes idd als het +100 is ipv 50 oid.
Qua puntjes had het ook gekuntquote:Op zondag 31 juli 2011 22:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik had het echt over de visuele kermis die veel te groot in beeld is...
Dat is inderdaad een ongelofelijk goede mod.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:49 schreef Catch_me het volgende:
Random deviation was aardig kut ja in BF2. Toen met 2142 zat het er in sterk verminderde mate in en speelde veel lekkerder.
Maar je moet nu forgotten hope 2.4 spelen, das master
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
• Alpha is over.
• Beta is scheduled for Sep 25th (Leaked by EA Rep)
• MOH-LE purchasers and NEW Origin Pre-Orders as of Yesterday will receive 48 hour headstart in BETA.
• All of humanity will be able to play BETA after those 48 hours (You just have to obtain a key through a sponsor).
• Alpha accounts WILL NOT transfer over to BETA.
• Beta is RUMORED to be 64-Player CONQUEST mode with Jets (Helis not confirmed yet).
• One GTX580 with a decent Quad-Core or Higher CPU is enough to run the RETAIL game maxed out at >30fps.
Is wel pc info, maar toch
Om eerlijk te zijn vermaak ik me nog kostelijk met BF2 en vind ik de controls en precisie nog subliem. Het komt mij geenszins over als gedateerd. Dat gevoel heb ik wel sterk bij bijvoorbeeld counterstrike maar dat is geen waardeoordeel want dat speel ik al jaren niet meer.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Bf2 is iig niet meer wat het ooit was, veel mensen zijn gewoon overgestapt. Ik ook, en blij toe. Als ik nu BF2 speel merk ik de tand des tijds en de stand van technologie destijds, en dan vooral de beperkingen.
Frustratiepuntje van welleer was iig de totaal random accuracy die het spel lijken te beheersen, ondanks dat je de korrel goed had liggen wilde je wel eens meer dan de helft missen terwijl je tegenstander dan mazzel had en met een salvo of 2, 3. Soms had je mazzel en had jij ook een tijd mazzel. Snipen met handguns was ook altijd leuk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |