linkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:52 schreef Catch_me het volgende:
heb de LE al gepreorderd voor een zeer zachte prijs
'k vind het switchen van kijken enzo wel erg snel gaan, alsof je niet langzaam naar een richting toe kan draaien ofzo, heeft dat te maken dat het op een console is oid?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:23 schreef trance_fan het volgende:
De titel zegt wel SYSTEM REQUIREMENTS maar dat komt er niet in voor.
ehmz volgens mij is de video van pc. Zie maar op 10.36. Staat 'press E to arm'. Denk dat het meer heeft te maken dat hij een hoge mouse speed gebruikt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:29 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k vind het switchen van kijken enzo wel erg snel gaan, alsof je niet langzaam naar een richting toe kan draaien ofzo, heeft dat te maken dat het op een console is oid?
Ik zag het ook, als ik me aan 1 ding irriteer in shooters staat dropshotten op nr 1!!quote:
Dat is maar net hoe je het zelf insteltquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:29 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k vind het switchen van kijken enzo wel erg snel gaan, alsof je niet langzaam naar een richting toe kan draaien ofzo, heeft dat te maken dat het op een console is oid?
Doe het dan niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik weet niet ik twijfel. Als ze nu al gaan aankondigen dat er "vette" DLC komt waar je voor moet betalen dan heb ik geen trek om ¤30 tot ¤50 moeten te betalen voor weer een Battlefield die maar uit 8 maps zal bestaan en een handjevol wapens waarbij de DLC centraal gaat staan...
Het is haast zeker dat het niet op steam komt. Nu EA zijn eigen 'steam' aan het ontwikkelen is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:57 schreef SeanFerdi het volgende:
wacht nog even tot er meer zekerheid over Steam is. zelfs als het dan overpriced is daar, en ik (door geen pre-order) Back to Karkand apart moet kopen, is het me wel waard om het daarop te hebben.
Beter kijken, aan het einde bij de aftiteling kun je zien welke system specs de speler heeft gebruikt, maw waar de game met deze graphics naar het oogt soepel op lijkt te draaien.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:23 schreef trance_fan het volgende:
De titel zegt wel SYSTEM REQUIREMENTS maar dat komt er niet in voor.
dit is met cdtje en doosjequote:Op woensdag 27 juli 2011 14:57 schreef SeanFerdi het volgende:
wacht nog even tot er meer zekerheid over Steam is. zelfs als het dan overpriced is daar, en ik (door geen pre-order) Back to Karkand apart moet kopen, is het me wel waard om het daarop te hebben.
Die staat hier al een tijdje in de planning iig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:08 schreef ElmoFan het volgende:
Ik kreeg net een mail van Zavvi voor een aanbieding van BF3 met limited edition, doen of neit doen?
http://www.zavvi.com/game(...)aign=ENZ-_2087844675
zijn niet echt gemiddelde specs hequote:Op woensdag 27 juli 2011 15:47 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Beter kijken, aan het einde bij de aftiteling kun je zien welke system specs de speler heeft gebruikt, maw waar de game met deze graphics naar het oogt soepel op lijkt te draaien.
Mwa, is gewoon een goede game pc toch? single gpu en gewoon een i7quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:18 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zijn niet echt gemiddelde specs he![]()
jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:48 schreef rumiii het volgende:
Jongens, ik vraag dit niet om jullie te irriteren, echt waar, maar zou je met een budget van rond de1000 een 'betere' game pc kunnen aanschaffen, loop namelijk wel warm voor deze game
echt cpu zwaar is BF niet...quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:37 schreef Xblister het volgende:
[..]
Mwa, is gewoon een goede game pc toch? single gpu en gewoon een i7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |