zijn niet echt gemiddelde specs hequote:Op woensdag 27 juli 2011 15:47 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Beter kijken, aan het einde bij de aftiteling kun je zien welke system specs de speler heeft gebruikt, maw waar de game met deze graphics naar het oogt soepel op lijkt te draaien.
Mwa, is gewoon een goede game pc toch? single gpu en gewoon een i7quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:18 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zijn niet echt gemiddelde specs he![]()
jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:48 schreef rumiii het volgende:
Jongens, ik vraag dit niet om jullie te irriteren, echt waar, maar zou je met een budget van rond de1000 een 'betere' game pc kunnen aanschaffen, loop namelijk wel warm voor deze game
echt cpu zwaar is BF niet...quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:37 schreef Xblister het volgende:
[..]
Mwa, is gewoon een goede game pc toch? single gpu en gewoon een i7
Als dit gewoon is wil NASA graag weten waar de high-end vandaan moet komen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:37 schreef Xblister het volgende:
[..]
Mwa, is gewoon een goede game pc toch? single gpu en gewoon een i7
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als dit gewoon is wil NASA graag weten waar de high-end vandaan moet komen.
Het is gewoon dik aan en het zal geen problemen mogen hebben met BF3
Want iedereen heeft een proc die zo jong is en een videokaart van ¤500? Get real.quote:
Proc zit net iets onder de 2600K en videokaart :quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Want iedereen heeft een proc die zo jong is en een videokaart van ¤500? Get real.
De textures van Half-Life 2 waren ook toendertijd al niet erg scherp. Textures zien er nu gewoon dik ok uit, tenzij je overal met je neus recht op gaat staan, dus is er meer verschil te halen in belichting en particles. En persoonlijk vind ik die er juist veel toffer uitzien!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:11 schreef obsama het volgende:
Vind jammer dat games zo vaak de nadruk leggen om particle effecten en belichting. Games die veel zwaarder op de textures zitten (zoals HL2 destijds) vond ik er echt heel tof uitzien.
Stelregel is wel dat gamers upgraden voor titel X, zoals in het verleden daar waren "Half Life 2", "Doom 3", "UT2k3" en meer recent beider "Crysis" titels.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:55 schreef Rivalo het volgende:
Tip: Sowieso geen PC kopen specifiek voor een game.
Maar kijken hoe het gaat draaien is wel handig.
HL2 leunde meer op shaders (en waren voor die tijd baanbrekend) dan op textures an sich, en ook de beloofde high-res texture en modelset zijn nooit meer gekomen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:11 schreef obsama het volgende:
Vind jammer dat games zo vaak de nadruk leggen om particle effecten en belichting. Games die veel zwaarder op de textures zitten (zoals HL2 destijds) vond ik er echt heel tof uitzien.
Vertel dat mijn 5570 eens, die spuugt met alles op max in DX11 hooguit 16 FPS uit, maar dan heb je visueel ook de geilste titel van dit moment.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef Rivalo het volgende:
Upgraden voor Crysis 2 is nooit nodig geweest.
Lelijk kut spel
Ik heb me in BC2 meermalen mogen ergeren aan het feit dat pakweg 70% van je scherm door de rendering als "wit" werd doorgegegeven omdat er stof en sneeuw door het level stoof. (mooi aangestipt bij de Zeropunctuation review) Weg met die bagger!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef RickoKun het volgende:
Nouja t ziet er in ieder geval wel zo uit dat er geen overdosis bloom wordt meegegevenZoals sommige games waarin je bijna verblind wordt door de bloom en andere shaders
Misschien heb je baat bij de 11.8 preview drivers en haal je 18 FPSquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vertel dat mijn 5570 eens, die spuugt met alles op max in DX11 hooguit 16 FPS uit, maar dan heb je visueel ook de geilste titel van dit moment.
quote:Up to 10% in Crysis 2 DirectX 11 version for both non-Anti-Aliasing, and application enabled Anti-Aliasing cases on the AMD Radeon™ HD 6000 and AMD Radeon HD 5000 series of products
Zou dan zelf even afwachten op de 7000-serie als je weer voor AMD gaat en dan kijken wat een 6950 of 6970 moet gaan kosten. Als je nu de 5870 en de 6970 met elkaar gaat vergelijken dan is de 6970 niet heel veel sneller maar wel 2x zo duur.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Nah, ik heb nu gewoon een budgetkaart (laatste keer dat ik naar de stem des redelijkheids van mijn vriendin luister, een 50% kaart is gewoon kut) en een 4890 is gewoon sneller (maar ook DX10 based).
Volgende kaart tussen de 200-270 euro en dan kan het weer even mee. Mijn PC iig weer een jaar weten te rekken dit najaar, dan is ie 3 geloof ik.
met een 5570 gamen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vertel dat mijn 5570 eens, die spuugt met alles op max in DX11 hooguit 16 FPS uit, maar dan heb je visueel ook de geilste titel van dit moment.
[..]
Ik heb me in BC2 meermalen mogen ergeren aan het feit dat pakweg 70% van je scherm door de rendering als "wit" werd doorgegegeven omdat er stof en sneeuw door het level stoof. (mooi aangestipt bij de Zeropunctuation review) Weg met die bagger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |