quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:18 schreef Floxcie het volgende:
HEBBEN JULLIE OOK AL EEN ALPHA TRIAL CODE!?!?!?!?!?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik helaas ook nog niet, maar heel veel mensen schijnen afgelopen nacht wel een code te hebben gekregen.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Zo kun je blijven wachten, grapjas. Ik wacht iig tot de game er is.
Stop maar met hopenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:07 schreef Rob.Dude het volgende:
Nog maar 3 daagjes tot de alpha eindigt, ik heb nog maar een heel klein beetje hoop.
Hoezo, de Alpha Trial eindigt toch gewoon op 1 augustus?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:49 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Stop maar met hopen
https://bf3alpha.battlefield.com/index.php?id=1
Goed zo, mensen die echte feedback geven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:08 schreef Rob.Dude het volgende:
Verdomme, zat ik maar in de Alpha. Kon ik feedback geven, zoals bij BC2.
GTFO.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 03:14 schreef Berend. het volgende:
Ben een erge van geweest van Battlefield 2142 + Battlefield bad company 1. Battlefield bad company 2 viel me erg tegen door de grootte grote maps.
Sorryquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
GTFO.
Blijf vooral CoD spelen zou ik zeggen.
Kap eens met iedereen zo aan te vallen. Hij geeft gewoon zijn mening en dat is prima.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
GTFO.
Ik hoop het niet voor ze.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:55 schreef Captainp00face het volgende:
Volgens Origin is de release date nu in november.
Waarom zo vijandig? Je maakt continu dit soort gepikeerde posts die helemaal niets inhoudelijks toevoegen aan het topic.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
GTFO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |