HIHIHI ja garp meost okk laggen toen met die gebauw enz naar benedden vielquote:Op zondag 7 augustus 2011 05:19 schreef Catkiller het volgende:
Moet ook telkens lachen als er weer een loopt te brabbelen en zichzelf in de lucht blaast, zit te wachten tot er een filmpje langs komt waarin er 1 een gebouw in rent waarna heel het gebouw naar beneden komt
Flikker op met je baggerquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Wie heeft hier al de Deluxe Edition besteld van Red Orchestra 2?
RO2 > BF3 any day.
waarom heb je het over RO2 op een BF3 topic, en dan ook nog wel RO2 boven BF3 zetten...... maak maar een eigen topic aanquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef CantFazeMe het volgende:
RO2 > BF3 any day.
binnenkort de gesloten beta spelen. heb NIKS meegekregen van die game, dus ben benieuwd... Maar RO2> BF3? naah.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef CantFazeMe het volgende:
RO2 > BF3 any day.
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou van andere closed beta testers gehoord dat dit het meest irritante is:
Bekijk deze video op YouTube:
Ook self regeneration van tanks, players en meer wekte irritaties op. Ook vinden ze combatrose en commander een groot gemis.
Ik zag het al van ver komen: als dit zo blijft dan wordt het gewoon een verkapte Bad company 2.5 / 3.
quote:
dit, faalhazen die geen hardcore spelenquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:31 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Mensen die haten op BF3
Wacht nou maar gewoon af, huilies
jammer dat alleen Karkand, Sharqi en Oman (en ik vind alleen de laatste leuk) in de maprotation zitten, en je niet zelf een server kan kiezen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:35 schreef igottagun het volgende:
Battlefield PlayForFree is trouwens een heel aardige game, leuk om ff te doen als je toch moet wachten op BF3
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:15 schreef PureDemon het volgende:
[..]
waarom heb je het over RO2 op een BF3 topic, en dan ook nog wel RO2 boven BF3 zetten...... maak maar een eigen topic aan
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:17 schreef Mday het volgende:
[..]
binnenkort de gesloten beta spelen. heb NIKS meegekregen van die game, dus ben benieuwd... Maar RO2> BF3? naah.
quote:
Je kan het gewoon niet. Ga maar lekker je eigen baggerspelletje spelen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ontopic:
Ik speel altijd hardcore. Maakt geen ruk uit. BF:BC2 is gewoon slecht ontworpen game. Wou dat ik het nooit 50 euro ervoor had betaald. Maps zijn erg matig ontworpen en de game zelf is gewoon ronduit kut. Ik heb zelf de closed beta gespeeld en dat was nog best serieus "erg" te noemen. Ik zie wel hoe BF3 wordt. Maar zoals het er nu uit ziet is het gewoon een BF:BC2.5/3 met alleen wat meer jets en andere voertuigen.
Eerst zien en dan geloven. RO2 heeft nu al veruit alles wat je wensen wil erin zitten. Maar goed om heel eerlijk te zijn mag ik eigenlijk de twee verschillende games niet vergelijken. Dus ik ga hier dan ook niet verder op in.
Lijkt wel COD2quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:38 schreef trance_fan het volgende:
[..]
de trailer ziet er veel belovend uit.
NOT
kijk voor jezelf
Lekker kansloos. Beter de Unreal engine met modtools en goede netcodes dan Frostbite waar het huilen is met de pet op. Verdiep je maar in. Lekkere patches van gigabytes kun je verwachten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:38 schreef trance_fan het volgende:
[..]
de trailer ziet er veel belovend uit.
NOT
kijk voor jezelf
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:34 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet. Ga maar lekker je eigen baggerspelletje spelen.
jij wilt een muur van vuur met een paddestoel wolk erboven, 'zoals in de films'?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:04 schreef igottagun het volgende:
Vind het nog steeds redelijk dom hoe granaten in de meeste games werken, kleine ontploffing bestaande uit rook en vuur effecten en thats it. Wanneer komt er godverdomme eens een kuil in de grond als zo'n ding afgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij het niet wil zien welke kant EA is opgegaan is niet mijn probleemquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:56 schreef Document1 het volgende:
Haten op EA en hun overnames is wel erg 1999. Wordt eens volwassen man.
EA doet het de afgelopen jaren erg goed, beter dan activision met z'n gemelk. Eigenlijk is het heel simpel, vind je bf2 leuk en vind je alles wat je nu ziet van bf3 kut? Ga lekker een bf2 topic openen en band of fokkers nieuw leven in blazen.
Grow up.
Band of fokkers is nog actief op BC2quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:56 schreef Document1 het volgende:
EA doet het de afgelopen jaren erg goed, beter dan activision met z'n gemelk. Eigenlijk is het heel simpel, vind je bf2 leuk en vind je alles wat je nu ziet van bf3 kut? Ga lekker een bf2 topic openen en band of fokkers nieuw leven in blazen.
Grow up.
BFC is geen BFquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Band of fokkers is nog actief op BC2Nouja, sommige hardcore fokkers dan...
Kom je ons nieuw leven in blazen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:56 schreef Document1 het volgende:
Grow up.
Waaaaar haal je vandaan dat ik vuur met een paddestoel wolk wil?quote:Op maandag 8 augustus 2011 06:45 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
jij wilt een muur van vuur met een paddestoel wolk erboven, 'zoals in de films'?![]()
in het echt is de klap qua visuals weinig spectaculair, maar hebt je redelijk wat last van de drukgolf en de scherven.
quote:
Het kan wel, maar het ligt toch echt aan de speler zelf. Je zult het in ieder geval minder zien dan bij CoD, mocht je daar voor vrezen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:20 schreef Rivalo het volgende:
Ben ik de enige die vind dat dit filmpje, vooral bij het begin de term dolfin diving weer aanwakkert?
Knap dat je dat nu al weet. Ga niet blaten klaploper.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:40 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Het kan wel, maar het ligt toch echt aan de speler zelf. Je zult het in ieder geval minder zien dan bij CoD, mocht je daar voor vrezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |