SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 49:
kerels met lange blonde lokken, geile kabouters, eeuwige maagden, geweldige christenen, stelletjes, dames met tieten waar je u tegen zegt, homo's met geweldige muziek smaak, negers voor excuus en knuffels, pubers voor onzekerheden, ouders om op ons te letten
en wat hebben we allemaal gemeen :
smerige vunzige gedachtes.. muziek, autisten want FOK!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Of met warme pizza, wat dacht je daarvan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus als een vriend of vriendin in tranen bij jou aanklopt stuur je hem of haar gewoon weg als je toevallig afgesproken hebt om bij een vriendinnetje koffie te drinken?
Laat hun maar situaties erbij halen, gaan wij lekker dicht tegen elkaar aanliggen in de hangmatquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
Oh gosh, ga er even allerlei situaties bij halen, zeg.
Wat zijn "de zomerfeesten" en hebben ze daar lekker bier?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:21 schreef Royco1 het volgende:
Nog mensen hier die naar de zomerfeesten gaan?
Daar zijn er zo'n 300 van, welke?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:21 schreef Royco1 het volgende:
nee....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:21 schreef Royco1 het volgende:
De zomerfeesten in nijmegen nu natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat zijn "de zomerfeesten" en hebben ze daar lekker bier?
Ja, als het zomer is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:21 schreef Royco1 het volgende:
Ja, dat is goedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Laat hun maar situaties erbij halen, gaan wij lekker dicht tegen elkaar aanliggen in de hangmat
DAAR ben ik het WEL mee eens!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
Daarbij, afzeggen via sms? Daar kan je ook voor bellen en de situatie even uitleggen, wel zo netjes.
Kan zich altijd een vervelende situatie voordoen, dat snap je hopelijk zelf ook wel?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
Oh gosh, ga er even allerlei situaties bij halen, zeg.
Daarbij, afzeggen via sms? Daar kan je ook voor bellen en de situatie even uitleggen, wel zo netjes.
Bajesklantquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef Viro het volgende:
Ik ga ff mijn koppie millimeteren, is alweer een halve cm lang. Ziet er niet uit
Maar zonder verdere info speculeren slaat nergens op, natuurlijk..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan zich altijd een vervelende situatie voordoen, dat snap je hopelijk zelf ook wel?
Zonder verdere info roepen dat het per definitie onfatsoenlijk is ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar zonder verdere info speculeren slaat nergens op, natuurlijk..
Duhquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan zich altijd een vervelende situatie voordoen, dat snap je hopelijk zelf ook wel?
Ja ik heb het ook altijd zo, vooral in de zomer . Beste ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee dat niet, meer vanwege het gemak en verzorging ervan. Scheelt een heleboel tijd
En ook omdat het mij verdomd goed staatquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook altijd zo, vooral in de zomer . Beste ook
Ik vind staan in een hangmat anders niet zo prettig...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef Viro het volgende:
[..]
je weet dat het niet alleen bij liggen blijft
staan in een hangmat, wil je het soms slopen ofzo?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind staan in een hangmat anders niet zo prettig...
Was je nooit naar Kinkykappers gegaan dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:26 schreef Viro het volgende:
[..]
En ook omdat het mij verdomd goed staat
winter of zomer, ik houd het lekker kort
Nee, nooit. En het lijkt me behoorlijk kutquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:28 schreef Viro het volgende:
[..]
staan in een hangmat, wil je het soms slopen ofzo?![]()
ooit seks gehad in een hangmat? is verdomd kinky![]()
*doet gordijn open*quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is zomerweer
Voor zo lang het duurt..
Nee man, doe het zelf. Scheelt geld en tijdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was je nooit naar Kinkykappers gegaan dan?
Jeweettoch zo een blauwe kuif of oranje har zetten
oefening baart kunst schatjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nooit. En het lijkt me behoorlijk kut.
Dat gele/felle licht die in de mooie blauwe lucht hangt heet de zon. Heb je vandaag als echte Fok!ker de zon gezien, hup maak snel een topic aan op Fok! en deel je kennis met de rest....quote:
Ik betwijfel of veel oefenen het neuken in een hangmat opeens prettig maaktquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee man, doe het zelf. Scheelt geld en tijd
[..]
oefening baart kunst schatje
Waterbed lijkt me ook al zo apart..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik betwijfel of veel oefenen het neuken in een hangmat opeens prettig maakt.
als je dwars gaat liggen in de hang mat is het onwijs lastig om te neuken in een hangmat. Gewoon languit liggen en vrouwtje bovenop laten en paardje laten rijdenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik betwijfel of veel oefenen het neuken in een hangmat opeens prettig maakt.
De zon hangt nu meestal niet in het blauwste deel van de hemel. (rayleighverstrooiing ~ labda-4).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat gele/felle licht die in de mooie blauwe lucht hangt heet de zon. Heb je vandaag als echte Fok!ker de zon gezien, hup maak snel een topic aan op Fok! en deel je kennis met de rest....
Dat is niksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waterbed lijkt me ook al zo apart..
is het ook, kan ik zeggen uit eigen ervaring. Maar je voelt het wel in je rug. Dus fijn is het nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waterbed lijkt me ook al zo apart..
Meh, voor mij doet 't hem denk ik nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:36 schreef Viro het volgende:
[..]
als je dwars gaat liggen in de hang mat is het onwijs lastig om te neuken in een hangmat. Gewoon languit liggen en vrouwtje bovenop laten en paardje laten rijden
Leuke is om erna volop energie te hebben en partner helemaal bek af isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh, voor mij doet 't hem denk ik niet.
Lijkt me niks, volgens mij lig je binnen no time op de grondquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:36 schreef Viro het volgende:
[..]
als je dwars gaat liggen in de hang mat is het onwijs lastig om te neuken in een hangmat. Gewoon languit liggen en vrouwtje bovenop laten en paardje laten rijden
Met mijn spieren?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Leuke is om erna volop energie te hebben en partner helemaal bek af is
je moet stevige hangpunten/plek hebben dan is er niets aan de handquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me niks, volgens mij lig je binnen no time op de grond
Die Serena wel eens gezien? Weegt niksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me niks, volgens mij lig je binnen no time op de grond
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die Serena wel eens gezien? Weegt niks.
Dat is het probleem ook niet, maar om zo intensief te bewegen in een hangmat lijkt me niksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die Serena wel eens gezien? Weegt niks.
Jij niet brada ahahahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:41 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb jou helemaal geen foto laten zien van haar
Mij ook niet. Veel te onstabiel en ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet, maar om zo intensief te bewegen in een hangmat lijkt me niks
Precies, dan liever op de tuintafelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ook niet. Veel te onstabiel en ongemakkelijk.
quote:
is het in het begin, als je het eenmaal door hebt is het een eitjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ook niet. Veel te onstabiel en ongemakkelijk.
Weet ik niet meer man, serieus. Was in de tijd van ONZ Radio , weet wel dat ze fucking dun was maatje 36 met tieten.quote:
dat is zij niet, zij heeft helemaal geen maatje 36.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet ik niet meer man, serieus. Was in de tijd van ONZ Radio , weet wel dat ze fucking dun was maatje 36 met tieten.
quote:Aan Samzz: ooit seks gehad in een lift? Zo nee, datum prikken en proberen?
was dat niet popje of zo?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet ik niet meer man, serieus. Was in de tijd van ONZ Radio , weet wel dat ze fucking dun was maatje 36 met tieten.
Nee die duckface was het niet, het was haar wel en ze was dun. Volgens mij had ik het van iemand gekregen via msn of het was zo dat het zelfs op haar eigen profiel stond.quote:
Nee was niet in de topic. Ik heb het gezien, want toen hadden we een keer ruzie en toen zei iemand dat je veel problemen had met overlijden van iemand weet niet meer precies mang. Lang geleden tog.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:47 schreef Viro het volgende:
[..]
zou best kunnen, ik heb namelijk nooit een foto gepost van serena
Dat kan niet, serena heeft geen profiel op hyves en fok. Facebook blijf ik geheim houdenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee die duckface was het niet, het was haar wel en ze was dun. Volgens mij had ik het van iemand gekregen via msn of het was zo dat het zelfs op haar eigen profiel stond.
Maar is wel een leggere sma Viro.
Dan weet ik al wie het heeft doorgestuurd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee was niet in de topic. Ik heb het gezien, want toen hadden we een keer ruzie en toen zei iemand dat je veel problemen had met overlijden van iemand weet niet meer precies mang. Lang geleden tog.
De grote zoektocht begint.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat kan niet, serena heeft geen profiel op hyves en fok. Facebook blijf ik geheim houden
Ik heb haar pica gezien man, verder maakt het me ook niet zoveel uit waar wie of wat. Weet niet eens meer hoe ze eruit ziet dus lekker boeiend. Maar ze was wel dun.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat kan niet, serena heeft geen profiel op hyves en fok. Facebook blijf ik geheim houden
Ik heb zelf geen facebook dus veel succes zal ik daarmee überhaupt niet hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Je kan zoeken op mijn facebook die bekend is bij fok!kers, veel succes zal je niet hebben.
Ik denk dat je telefoon dat niet leuk vindquote:
dun is ze wel, ze doet aan salsa en al dat andere stijlen van dansenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb haar pica gezien man, verder maakt het me ook niet zoveel uit waar wie of wat. Weet niet eens meer hoe ze eruit ziet dus lekker boeiend. Maar ze was wel dun.
Hou je kop lamlulquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:55 schreef Viro het volgende:
[..]
jij verdient het niet om een mod te zijn, telkens door een lapo heen posten![]()
![]()
ik ben niet dikquote:[img]http://i.ífokzine.net/p/10s.gif[/img] Op dinsdag 19 juli 2011 10:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overleeft ie dat of ben je niet zo dik?
Ik denk dat een telefoon meer moeite heeft met zitbeenknobbels dan met een zacht achterwerkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overleeft ie dat of ben je niet zo dik?
Hoiquote:
Dat is ook 1x gebeurt, je valt in herhalingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Leer te aimen in BF:BC2 ipv al je team maten af te knallen
Kut moet echt ff weer eens gaan gamen met jou zodat ik je kan uitlachenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Dat is ook 1x gebeurt, je valt in herhaling
Anders ik welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Kut moet echt ff weer eens gaan gamen met jou zodat ik je kan uitlachen
Yeeyquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:01 schreef Symphonic het volgende:
Straks weer naar mijn eigen werkplek, dan kan ik weer luisteren
Ben te gierig om te betalen voor XBL Gold. Gratis maand voor WoW loopt ook af zaterdagquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Yeey
[..]
Ben te gierig om te betalen voor XBL Gold. Gratis maand voor WoW loopt ook af zaterdag
Ben inmiddels uitgekeken op WoW.
Nee je bedoelt goed geïntrigeerd Surinamerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Hollander
Voor 35 euro heb je 14 maanden Gold man
Ook goedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee je bedoelt goed geïntrigeerd Surinamer![]()
guiter heroquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee je bedoelt goed geïntrigeerd Surinamer![]()
Ik heb mijn xbox amper aangeraakt afgelopen 8 maanden. Ga geen 35 euro betalen als ik op het punt sta om mijn xbox weer te verkopen
Zal ik mijn set meenemen naar het DJ weekend? 4 instrumenten, DJ console, DJ Hero, Rock Band, Band Hero, Guitar Hero in ongeveer 6 verschillende smaken....quote:
Doen! Als je GH Metallica niet hebt, neem ik die meequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zal ik mijn set meenemen naar het DJ weekend? 4 instrumenten, DJ console, DJ Hero, Rock Band, Band Hero, Guitar Hero in ongeveer 6 verschillende smaken....
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zal ik mijn set meenemen naar het DJ weekend? 4 instrumenten, DJ console, DJ Hero, Rock Band, Band Hero, Guitar Hero in ongeveer 6 verschillende smaken....
Guitar hero met LoLa en oorlog voeren in BF:BC2 met c_a, snuf, morp. Daar doe ik het voor.quote:
En die heb ik niet. Wel Beatles en Green Dayquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doen! Als je GH Metallica niet hebt, neem ik die mee
is juist leukquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En die heb ik niet. Wel Beatles en Green DayMaarreh, dan zitten we wel met een geluidsprobleempje aangezien Outpost's PC en TV in dezelfde ruimte staan. Dan hoor je ons op de achtergrond raggen terwijl een DJ aan het praten is op Radio49
vaste topic: seks en de rest zien we welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:12 schreef Symphonic het volgende:
Goed, we gaan het vanavond dus over het weer hebben
Live muziek op de radioquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En die heb ik niet. Wel Beatles en Green DayMaarreh, dan zitten we wel met een geluidsprobleempje aangezien Outpost's PC en TV in dezelfde ruimte staan. Dan hoor je ons op de achtergrond raggen terwijl een DJ aan het praten is op Radio49
Oeh, ik heb alles op PS3 trouwens.....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doen! Als je GH Metallica niet hebt, neem ik die mee
Oh nooooooquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oeh, ik heb alles op PS3 trouwens.....
dat dat kan in nederlandquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oeh, ik heb alles op PS3 trouwens.....
Daar heb ik 't over, moppiequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja mijn haren op mijn kop, niet mijn broekslang. die laat ik zoals ie is.
Ja?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:12 schreef Symphonic het volgende:
Goed, we gaan het vanavond dus over het weer hebben
Mogguhquote:
Ik ga binnenkort voor de tweede keer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mogguh
Woei, eindelijk kaarten kunnen reserveren voor Harry. Donderdag IMAX 3D
Mwah vrijdag weerquote:
Holaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mogguh
Woei, eindelijk kaarten kunnen reserveren voor Harry. Donderdag IMAX 3D
Eh ik met 4 vrienden ja. M'n zusje en haar vriend ergens anders door die Pathe Unlimited pasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
En jullie zitten naast elkaar?
Ik kan niet verbinden opeensquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is effe plassen![]()
Ik heb gewoon muziek
Dat is irritantquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eh ik met 4 vrienden ja. M'n zusje en haar vriend ergens anders door die Pathe Unlimited pas
DVD is zooooooo 2008quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb hier een kast vol dvd's. omdat we hier een downloadprogrammatje hebben
Ohquote:
Omdat er een nieuw medium isquote:
Jawel hoor! Ik heb ook honderden DVD's maar koop ze niet meerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohhoor ik er dan niet meer bij... wil graag veel origineel hebben
Ik heb nog zoveel staan wat ik moet zien ...
Welk medium? DVD en Blu-ray zijn relatief jonge media die nog een lang leven beschoren zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat er een nieuw medium isWe zijn ook ooit van videoband naar DVD overgestapt
Red ons!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:35 schreef robdriessen het volgende:
WAARSCHUWING! BRITT ALERT! BEDEK UW OREN!
[ afbeelding ]
Blu-ray is het nieuwe medium ja. Maar idd ik denk ook dat DVD er nog lang zal zijn en eer het weg er alweer een opvolger is voor blu-rayquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk medium? DVD en Blu-ray zijn relatief jonge media die nog een lang leven beschoren zijn.
Wat is het ook een lelijk wijfquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:35 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dus welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel hoor! Ik heb ook honderden DVD's maar koop ze niet meer
Ik start ook gewoon net de radioquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:35 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Blu-ray overrated, eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Blu-ray is het nieuwe medium ja. Maar idd ik denk ook dat DVD er nog lang zal zijn en eer het weg er alweer een opvolger is voor blu-ray
Ligt er aan wat je beeld- en geluidsweergevers zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ben ik de enige die Blu-ray een beetje overrated vind? Alleen voor natuur Docu's vind ik het mooi..
Op mijn beeldbuis van Philips voegt het iig niks toe. En daar kijk ik toch de meeste films op.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je beeld- en geluidsweergevers zijn.
Ja, dat zal inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op mijn beeldbuis van Philips voegt het iig niks toe. En daar kijk ik toch de meeste films op.
Het is ook afhankelijk van je tv he.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op mijn beeldbuis van Philips voegt het iig niks toe. En daar kijk ik toch de meeste films op.
Nee. Had afgelopen zaterdag een blu-ray avond bij m'n ouders met vrienden. M'n pa heeft erg goed Home Theatre spul staan. 2 vrienden van me hadden op de fiets afgesproken van we gaan Morph pesten dat het niks toevoegt dat blu-ray. Ze kwamen binnen en zagen Lord of the Rings op blu-ray en hadden gelijk zoiets van wow het beeld en geluid is echt vele malen beter. Maar je moet wel goed home theatre spul hebben en dat kost gewoon duizenden euro'squote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ben ik de enige die Blu-ray een beetje overrated vind? Alleen voor natuur Docu's vind ik het mooi..
Dat is ook iets wat hier niet in huis komtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook afhankelijk van je tv he.
Ik heb hier nu een nieuwe 3d tv draaien en dat ziet er super strak uit.
Joh, daarom zeg ik het ook, hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook afhankelijk van je tv he.
Ik heb hier nu een nieuwe 3d tv draaien en dat ziet er super strak uit.
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
M'n pa heeft erg goed Home Theatre spul staan.
Xiia Live downloadenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoe kan ik luisteren op mijn. Htc
oh jah.. je draait android....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Je moet een app downloaden xiiaLive Lite oidquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Videorecorders, daar kon je dan een soort banden op afspelen waarbij de film gelijk begon, en eventuele dingen ervoor gewoon kon doorspoelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
Wat je nooit hebt gehad kan je ook niet missen.
Ik heb laatst weer heel ouderwets een zwartwit video gekeken op mijn beeldbuis met videorecorder. Heerlijk. (Het was Casablanca, overigens).
Black Beautyquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb laatst weer heel ouderwets een zwartwit video gekeken op mijn beeldbuis met videorecorder. Heerlijk. (Het was Casablanca, overigens).
DUs, voor Jan Modaal is Blu-ray overrated..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. Had afgelopen zaterdag een blu-ray avond bij m'n ouders met vrienden. M'n pa heeft erg goed Home Theatre spul staan. 2 vrienden van me hadden op de fiets afgesproken van we gaan Morph pesten dat het niks toevoegt dat blu-ray. Ze kwamen binnen en zagen Lord of the Rings op blu-ray en hadden gelijk zoiets van wow het beeld en geluid is echt vele malen beter. Maar je moet wel goed home theatre spul hebben en dat kost gewoon duizenden euro's
3d ben ik ook nog niet van overtuigd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat hier niet in huis komt
Dit +1.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet een app downloaden xiiaLive Lite oid
maar bij mij deed hij het niet en bleef hij bufferen ... heel erg irritant
Ik moet wel een nieuwe eigenlijk... Mijn oude beestje heeft niet lang meer, gok ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Videorecorders, daar kon je dan een soort banden op afspelen waarbij de film gelijk begon, en eventuele dingen ervoor gewoon kon doorspoelen.
Wat een uitvinding!
Bij mij doet hij 't goed hoor, gewoon zelfde url gebruiken als je voor VLC doet..quote:
Dat soort films trek ik dus echt nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
Niet alleen voor Jan Modaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
DUs, voor Jan Modaal is Blu-ray overrated..
kan je microdrive modus niet gebruiken ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet een app downloaden xiiaLive Lite oid
maar bij mij deed hij het niet en bleef hij bufferen ... heel erg irritant
Ik houd van dat soort films. Breakfast at Tiffany's ligt klaarquote:
Probeer nog een JVC op de kop te tikken, dat waren veruit de beste. Volgens mij hebben mijn ouders er iets van 5 panasonics doorheen gejast terwijl de oudste, de JVC nogsteeds bestaat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet wel een nieuwe eigenlijk... Mijn oude beestje heeft niet lang meer, gok ik.
Maar echt, wat was ik dól op mijn videorecorder en disney-films.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:42 schreef 129383 het volgende:
[..]
kan je microdrive modus niet gebruiken ?
Fijn is datquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, ik werd een half uur terug ruw gewekt door een paar Jehova's aan de deur.
Nee, Blu-ray is overrated voor mensen die zich niet zo interesseren voor de beeld- en geluidskwaliteit van een film.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
DUs, voor Jan Modaal is Blu-ray overrated..
microdrive is gewoon iets van coreplayer.. een buffer technologiequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]geen idee
als het niet werkt, werkt het niet.. app deleted
Ik heb een JVCquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Probeer nog een JVC op de kop te tikken, dat waren veruit de beste. Volgens mij hebben mijn ouders er iets van 5 panasonics doorheen gejast terwijl de oudste, de JVC nogsteeds bestaat.
Het gros van de mensen, dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, Blu-ray is overrated voor mensen die zich niet zo interesseren voor de beeld- en geluidskwaliteit van een film.
Denon AVR-3808 receiverquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt.
Dit dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, Blu-ray is overrated voor mensen die zich niet zo interesseren voor de beeld- en geluidskwaliteit van een film.
BOSE & APPLE is overratedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die filmquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van dat soort films. Breakfast at Tiffany's ligt klaar.
Dit jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ik ben een vrouw... mag dan wel redelijk technisch zijn maar ik weet niet alles.....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef 129383 het volgende:
[..]
microdrive is gewoon iets van coreplayer.. een buffer technologie
Heb sinds 3 weken een 40" van Samsung (3D tv) is wel echt enorm vetquote:
Mja, je moet er het geld ook maar voor over hebben. Ik heb dat echt niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit jaAnders voegt het echt veel toe.
multifunctionele kachelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denon AVR-3808 receiver
Denon DBP-1611UD blu-ray speler
Panasonic Plasma 127cm (model 2010)
Kef Q11 front speakers
Kef iQ60c center speaker
Kef Q5 achter speakers
Kef PSW2500 subwoofers
Alles verbonden met Van Den Hul kabels
En hij heeft nog een DVD speler van Denon die hij net voor het blu-ray tijdperk had gekocht a ¤ 1500,- Nogal een miskoop achteraf
Helemaal met je eens. Ik heb het geld niet maar er wel voor overquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, je moet er het geld ook maar voor over hebben. Ik heb dat echt niet.
Ik heb met vrienden een clubje waar we elke maand een random film uit de IMDB top 250 kijken. Tot nu toe gezien: Ikiru (zwart/wit, Japans!), The Pianist, Requiem for a dream (Jared Letoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van dat soort films. Breakfast at Tiffany's ligt klaar.
En dat is wat Jofu bedoelt met Jan Modaal. Die heeft daar het geld vaak niet voor/voor over.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Ik heb het geld niet maar er wel voor overKomt ooit wel
Als hij het geheel mooi heeft opgesteld is het kwalitatief een mooie set ja! (Zelf zou ik overigens die subwoofers eruit pleuren maar dat terzijde).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denon AVR-3808 receiver
Denon DBP-1611UD blu-ray speler
Panasonic Plasma 127cm (model 2010)
Kef Q11 front speakers
Kef iQ60c center speaker
Kef Q5 achter speakers
Kef PSW2500 subwoofers
Alles verbonden met Van Den Hul kabels
En hij heeft nog een DVD speler van Denon die hij net voor het blu-ray tijdperk had gekocht a ¤ 1500,- Nogal een miskoop achteraf
Ik ook niet, maar ik heb het geluk dat ik vanuit de winkel nog wel eens iets overhou.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, je moet er het geld ook maar voor over hebben. Ik heb dat echt niet.
harman kardonquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook Bose gehad, staat nu op de Gaming room. Beneden heb ik een harman kardon
Kwalitatief beter beeld dan LCD en LED. Alleen OLED is beter maar dat is nog veel te duur. LCD en LED verbruiken minder energie kwaliteit is minder.quote:
Ben nu ook plannen aan het maken voor mijn Games Roomquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook Bose gehad, staat nu op de Gaming room. Beneden heb ik een harman kardon
Ja machtig geluid komt eruit. Die Q11's hebben van zichzelf al een prachtig laag. Subwoofer gebruikt hij alleen tijdens filmsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als hij het geheel mooi heeft opgesteld is het kwalitatief een mooie set ja! (Zelf zou ik overigens die subwoofers eruit pleuren maar dat terzijde).
Game je ook?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben nu ook plannen aan het maken voor mijn Games Room
The Pianist, Requiem for a Dream, Amadeus en The Maltese Falcon heb ik gezien.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb met vrienden een clubje waar we elke maand een random film uit de IMDB top 250 kijken. Tot nu toe gezien: Ikiru (zwart/wit, Japans!), The Pianist, Requiem for a dream (Jared Leto), Amadeus en The Maltese Falcon (1941!). Volgende maand waarschijnlijk The Man Who Shot Liberty Valence (John Wayne!)
in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kwalitatief beter beeld dan LCD en LED. Alleen OLED is beter maar dat is nog veel te duur. LCD en LED verbruiken minder energie kwaliteit is minder.
Die plasma's he... met gamen enzo... ik hoor enge verhalen van inbranden enzo. Is dat nog steeds? Of is het nu veilig enzo? Ik game namelijk veelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja machtig geluid komt eruit. Die Q11's hebben van zichzelf al een prachtig laag. Subwoofer gebruikt hij alleen tijdens films
quote:
Alsof jehova getuige verschrikkelijke mensen zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou ze zijn hier wel heel correct en laten zich ook makkelijk afwimpelen gelukkig
quote:
Klopt helemaal.quote:[..]
Het gros van de mensen, dus.
Hoezo dan?quote:
Gewoon een andere filosofie.quote:
Goed geluid en beeld hoeft niet veel te kosten qua geld. Maar dan wel qua tijd. Het is vaak meer een kwestie van interesse en willen dan puur geld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat is wat Jofu bedoelt met Jan Modaal. Die heeft daar het geld vaak niet voor/voor over.
Ja, die zijn er echt welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Alsof jehova getuige verschrikkelijke mensen zijn
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier ook niet meer, ik heb een keer gezegd dat ik getrouwd ben met een moslim
+1 !quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heuj, daar komt Giel z'n "Ga jij maar even op de gang staan" jingle uit
Ik ga af op Morphmuts zijn beschrijving van dat goed beeld en geluid geld kost.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Klopt helemaal.
[..]
Hoezo dan?
[..]
Gewoon een andere filosofie.
[..]
Goed geluid en beeld hoeft niet veel te kosten qua geld. Maar dan wel qua tijd. Het is vaak meer een kwestie van interesse en willen dan puur geld.
Is niet meer hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:47 schreef 129383 het volgende:
[..]
in ieder geval
verwarming niet meer nodig
Neuh is volgens mij niet meer. Ik heb zelf ook een Plasma en nooit problemen ermee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die plasma's he... met gamen enzo... ik hoor enge verhalen van inbranden enzo. Is dat nog steeds? Of is het nu veilig enzo? Ik game namelijk veel
Hier niet, maar in het dorp waar ik ben opgegroeid waren het vervelende opdringerige personen die nee geen antwoord vonden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Alsof jehova getuige verschrikkelijke mensen zijn
Hmmzzz toch overnadenken dan maarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is niet meer hoor.
[..]
Neuh is volgens mij niet meer. Ik heb zelf ook een Plasma en nooit problemen ermee.
quote:
Om maar te zwijgen over de kans op inbranden van het scherm.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:47 schreef 129383 het volgende:
[..]
in ieder geval
verwarming niet meer nodig
Omdat ik Bose gewoon ruk vind klinken voor het geld (meer dan 1000 euro) wat je ervoor betaaldquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Klopt helemaal.
[..]
Hoezo dan?
[..]
Gewoon een andere filosofie.
[..]
Goed geluid en beeld hoeft niet veel te kosten qua geld. Maar dan wel qua tijd. Het is vaak meer een kwestie van interesse en willen dan puur geld.
Je hebt ze er wel tussen hoorquote:
Ik bedoel van als je subwoofers voor films wilt moet je niet die KEF hebben, maar een SVS, BK, Epik en consorten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja machtig geluid komt eruit. Die Q11's hebben van zichzelf al een prachtig laag. Subwoofer gebruikt hij alleen tijdens films
Koop gewoon een beamer. Tweedehands JVC HD1, of als het goedkoper moet een Barco 808 ofzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn nieuwe tv wordt overigens wel minimaal een 50 inch
Voor in je gaming room?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
Dat wil ik wel heel graag, later. Een beamerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koop gewoon een beamer. Tweedehands JVC HD1, of als het goedkoper moet een Barco 808 ofzo.
Lees dit eensquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over de kans op inbranden van het scherm.
Beeldratio is ook minder dan de nieuwe generatie LED en ze verbruiken bakken energie.
nee huiskamerquote:
OMGquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ken ik nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bedoel van als je subwoofers voor films wilt moet je niet die KEF hebben, maar een SVS, BK, Epik en consorten.
Had maar eerder gezegd, heb er pas 1 weg gegevenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wil ik wel heel graag, later. Een beamer.
Zelfs naar een 55 inch gekekenquote:
Valt mee, dat is 127cm. Ik wil 150cm. Heb nu 107cmquote:
Ik heb een 50 inch in het cafe hangen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zelfs naar een 55 inch gekeken
Mijn huiskamer is 6 meter 20 heDus dan mag er weel een grote tv staan
Heb je wat te compenseren?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Valt mee, dat is 127cm. Ik wil 150cm. Heb nu 107cm
Dat is het ook, maar zo zijn er veel meer merken (JM Reynaud, REL etc). Maar de filosofie erachter is leuk en beter dat hij daar aan blijft vastplakken. En puike marketing, dus het maakt veel mensen blij. Niets mis met Bose.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat ik Bose gewoon ruk vind klinken voor het geld (meer dan 1000 euro) wat je ervoor betaald
Kan, maar verstandig inkopen (tweedehands, andere koopjes), weten wat je akoestiek doet, snappen hoe verschillende componenten op elkaar inwerken, je eigen smaak kennen en hier je aanschaf op kunnen baseren scheelt je gewoon heel veel geld. Maar dat kost je weer heel veel tijd.quote:Zelfbouw?
Volgengens mij heb ik dat al wel eens vaker laten vallenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had maar eerder gezegd, heb er pas 1 weg gegeven
die van mij is maar 40 inchquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zelfs naar een 55 inch gekeken
Mijn huiskamer is 6 meter 20 heDus dan mag er weel
een grote tv staan
Je huiskamer? Da's klein!quote:
Jup, is altijd zo. Totdat je opeens een SVS (or-so) hoort. Dan weet je het verschil en dan is er geen weg meer terug.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ken ik nietMaar moet zeggen dat deze Kef subwoofer prima klinkt. Sowieso geeft Kef i.s.m.. Denon een prachtig vol geluid
Tsja ik heb gewoon hele goede ervaringen met Denon dus blijf daar bij. En ik wil altijd alles graag nieuwquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar zo zijn er veel meer merken (JM Reynaud, REL etc). Maar de filosofie erachter is leuk en beter dat hij daar aan blijft vastplakken. En puike marketing, dus het maakt veel mensen blij. Niets mis met Bose.
[..]
Kan, maar verstandig inkopen (tweedehands, andere koopjes), weten wat je akoestiek doet, snappen hoe verschillende componenten op elkaar inwerken, je eigen smaak kennen en hier je aanschaf op kunnen baseren scheelt je gewoon heel veel geld. Maar dat kost je weer heel veel tijd.
Ik wist het niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgengens mij heb ik dat al wel eens vaker laten vallen.
Vanmorgen weer een halve hartverzakking toen het trackballetje van m'n BB het niet meer deed. Nu doet ie 't gelukkig weer.
Meh, ik moet echt een nieuwe telefoon, dit is niet gezond.
Heb je die BB al lang dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgengens mij heb ik dat al wel eens vaker laten vallen.
Vanmorgen weer een halve hartverzakking toen het trackballetje van m'n BB het niet meer deed. Nu doet ie 't gelukkig weer.
Meh, ik moet echt een nieuwe telefoon, dit is niet gezond.
Ik heb al drie keer een nieuwe gekregenquote:
Fijne toestellen hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al drie keer een nieuwe gekregen.
Hmm tijd voor een nieuwequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is gaaf hoor. Eenmaal een beamer, nooit meer een teevee. Kijkt zóóveel gaver.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wil ik wel heel graag, later. Een beamer.
Gewoon, omdat het stuk gaat out of the blue? Jij lijkt me best zuinig met dat soort apparatuur..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor spellen speel je voornamelijk?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 3 tv's van 40 inch
Huiskamer, Slaapkamer en Gaming Room.
Op het trackballetje na, vind ik 'm echt fijn jaquote:
en zo veel groterquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is gaaf hoor. Eenmaal een beamer, nooit meer een teevee. Kijkt zóóveel gaver.
Ben ik ook. Het balletje is steeds stuk gegaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het stuk gaat out of the blue? Jij lijkt me best zuinig met dat soort apparatuur..
Is een bekende klacht.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik ook. Het balletje is steeds stuk gegaan..
Ja, klopt. Ik heb op mijn kamer alleen geen mogelijkheid om met een beamer te kijken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is gaaf hoor. Eenmaal een beamer, nooit meer een teevee. Kijkt zóóveel gaver.
Beetje te fijntjes gemaakt dus..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik ook. Het balletje is steeds stuk gegaan..
Whehe ja op dit gebied heb ik dat wel. Ik vind het gewoon gaafquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets met jongetjes en overtreffende trap... Ik snap dat wel
Niks mis meequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe ja op dit gebied heb ik dat wel. Ik vind het gewoon gaaf
Werksequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Deze sulle gaat eens naar z'n werk
Fijne middag en avond nog allen![]()
Zal af en toe nog wel meespieken via mobiel
Ja je hebt wel wat ruimte nodig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik heb op mijn kamer alleen geen mogelijkheid om met een beamer te kijken.
Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe ja op dit gebied heb ik dat wel. Ik vind het gewoon gaaf
Werk-zequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Deze sulle gaat eens naar z'n werk
Fijne middag en avond nog allen![]()
Zal af en toe nog wel meespieken via mobiel
Ieder zijn dingquote:
Dat is voor mij dus de reden om voor android te kiezen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Qua mobiele telefonie zweer ik dan weer bij de iPhone door het erg gebruiksvriendelijke OS (ook al is deze erg gesloten).
Shootersquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat voor spellen speel je voornamelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |