The Pianist, Requiem for a Dream, Amadeus en The Maltese Falcon heb ik gezien.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb met vrienden een clubje waar we elke maand een random film uit de IMDB top 250 kijken. Tot nu toe gezien: Ikiru (zwart/wit, Japans!), The Pianist, Requiem for a dream (Jared Leto), Amadeus en The Maltese Falcon (1941!). Volgende maand waarschijnlijk The Man Who Shot Liberty Valence (John Wayne!)
in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kwalitatief beter beeld dan LCD en LED. Alleen OLED is beter maar dat is nog veel te duur. LCD en LED verbruiken minder energie kwaliteit is minder.
Die plasma's he... met gamen enzo... ik hoor enge verhalen van inbranden enzo. Is dat nog steeds? Of is het nu veilig enzo? Ik game namelijk veelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja machtig geluid komt eruit. Die Q11's hebben van zichzelf al een prachtig laag. Subwoofer gebruikt hij alleen tijdens films
quote:
Alsof jehova getuige verschrikkelijke mensen zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou ze zijn hier wel heel correct en laten zich ook makkelijk afwimpelen gelukkig
quote:
Klopt helemaal.quote:[..]
Het gros van de mensen, dus.
Hoezo dan?quote:
Gewoon een andere filosofie.quote:
Goed geluid en beeld hoeft niet veel te kosten qua geld. Maar dan wel qua tijd. Het is vaak meer een kwestie van interesse en willen dan puur geld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat is wat Jofu bedoelt met Jan Modaal. Die heeft daar het geld vaak niet voor/voor over.
Ja, die zijn er echt welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Alsof jehova getuige verschrikkelijke mensen zijn
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier ook niet meer, ik heb een keer gezegd dat ik getrouwd ben met een moslim
+1 !quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heuj, daar komt Giel z'n "Ga jij maar even op de gang staan" jingle uit
Ik ga af op Morphmuts zijn beschrijving van dat goed beeld en geluid geld kost.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Klopt helemaal.
[..]
Hoezo dan?
[..]
Gewoon een andere filosofie.
[..]
Goed geluid en beeld hoeft niet veel te kosten qua geld. Maar dan wel qua tijd. Het is vaak meer een kwestie van interesse en willen dan puur geld.
Is niet meer hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:47 schreef 129383 het volgende:
[..]
in ieder geval
verwarming niet meer nodig
Neuh is volgens mij niet meer. Ik heb zelf ook een Plasma en nooit problemen ermee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die plasma's he... met gamen enzo... ik hoor enge verhalen van inbranden enzo. Is dat nog steeds? Of is het nu veilig enzo? Ik game namelijk veel
Hier niet, maar in het dorp waar ik ben opgegroeid waren het vervelende opdringerige personen die nee geen antwoord vonden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Alsof jehova getuige verschrikkelijke mensen zijn
Hmmzzz toch overnadenken dan maarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is niet meer hoor.
[..]
Neuh is volgens mij niet meer. Ik heb zelf ook een Plasma en nooit problemen ermee.
quote:
Om maar te zwijgen over de kans op inbranden van het scherm.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:47 schreef 129383 het volgende:
[..]
in ieder geval
verwarming niet meer nodig
Omdat ik Bose gewoon ruk vind klinken voor het geld (meer dan 1000 euro) wat je ervoor betaaldquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Klopt helemaal.
[..]
Hoezo dan?
[..]
Gewoon een andere filosofie.
[..]
Goed geluid en beeld hoeft niet veel te kosten qua geld. Maar dan wel qua tijd. Het is vaak meer een kwestie van interesse en willen dan puur geld.
Je hebt ze er wel tussen hoorquote:
Ik bedoel van als je subwoofers voor films wilt moet je niet die KEF hebben, maar een SVS, BK, Epik en consorten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja machtig geluid komt eruit. Die Q11's hebben van zichzelf al een prachtig laag. Subwoofer gebruikt hij alleen tijdens films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |