SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 49:
kerels met lange blonde lokken, geile kabouters, eeuwige maagden, geweldige christenen, stelletjes, dames met tieten waar je u tegen zegt, homo's met geweldige muziek smaak, negers voor excuus en knuffels, pubers voor onzekerheden, ouders om op ons te letten
en wat hebben we allemaal gemeen :
smerige vunzige gedachtes.. muziek, autisten want FOK!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Of met warme pizza, wat dacht je daarvan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus als een vriend of vriendin in tranen bij jou aanklopt stuur je hem of haar gewoon weg als je toevallig afgesproken hebt om bij een vriendinnetje koffie te drinken?
Laat hun maar situaties erbij halen, gaan wij lekker dicht tegen elkaar aanliggen in de hangmatquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
Oh gosh, ga er even allerlei situaties bij halen, zeg.
Wat zijn "de zomerfeesten" en hebben ze daar lekker bier?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:21 schreef Royco1 het volgende:
Nog mensen hier die naar de zomerfeesten gaan?
Daar zijn er zo'n 300 van, welke?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:21 schreef Royco1 het volgende:
nee....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:21 schreef Royco1 het volgende:
De zomerfeesten in nijmegen nu natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat zijn "de zomerfeesten" en hebben ze daar lekker bier?
Ja, als het zomer is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:21 schreef Royco1 het volgende:
Ja, dat is goedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Laat hun maar situaties erbij halen, gaan wij lekker dicht tegen elkaar aanliggen in de hangmat
DAAR ben ik het WEL mee eens!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
Daarbij, afzeggen via sms? Daar kan je ook voor bellen en de situatie even uitleggen, wel zo netjes.
Kan zich altijd een vervelende situatie voordoen, dat snap je hopelijk zelf ook wel?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:20 schreef Samzz het volgende:
Oh gosh, ga er even allerlei situaties bij halen, zeg.
Daarbij, afzeggen via sms? Daar kan je ook voor bellen en de situatie even uitleggen, wel zo netjes.
Bajesklantquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef Viro het volgende:
Ik ga ff mijn koppie millimeteren, is alweer een halve cm lang. Ziet er niet uit
Maar zonder verdere info speculeren slaat nergens op, natuurlijk..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan zich altijd een vervelende situatie voordoen, dat snap je hopelijk zelf ook wel?
Zonder verdere info roepen dat het per definitie onfatsoenlijk is ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar zonder verdere info speculeren slaat nergens op, natuurlijk..
Duhquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan zich altijd een vervelende situatie voordoen, dat snap je hopelijk zelf ook wel?
Ja ik heb het ook altijd zo, vooral in de zomer . Beste ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee dat niet, meer vanwege het gemak en verzorging ervan. Scheelt een heleboel tijd
En ook omdat het mij verdomd goed staatquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook altijd zo, vooral in de zomer . Beste ook
Ik vind staan in een hangmat anders niet zo prettig...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef Viro het volgende:
[..]
je weet dat het niet alleen bij liggen blijft
staan in een hangmat, wil je het soms slopen ofzo?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind staan in een hangmat anders niet zo prettig...
Was je nooit naar Kinkykappers gegaan dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:26 schreef Viro het volgende:
[..]
En ook omdat het mij verdomd goed staat
winter of zomer, ik houd het lekker kort
Nee, nooit. En het lijkt me behoorlijk kutquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:28 schreef Viro het volgende:
[..]
staan in een hangmat, wil je het soms slopen ofzo?![]()
ooit seks gehad in een hangmat? is verdomd kinky![]()
*doet gordijn open*quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is zomerweer
Voor zo lang het duurt..
Nee man, doe het zelf. Scheelt geld en tijdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was je nooit naar Kinkykappers gegaan dan?
Jeweettoch zo een blauwe kuif of oranje har zetten
oefening baart kunst schatjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nooit. En het lijkt me behoorlijk kut.
Dat gele/felle licht die in de mooie blauwe lucht hangt heet de zon. Heb je vandaag als echte Fok!ker de zon gezien, hup maak snel een topic aan op Fok! en deel je kennis met de rest....quote:
Ik betwijfel of veel oefenen het neuken in een hangmat opeens prettig maaktquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee man, doe het zelf. Scheelt geld en tijd
[..]
oefening baart kunst schatje
Waterbed lijkt me ook al zo apart..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik betwijfel of veel oefenen het neuken in een hangmat opeens prettig maakt.
als je dwars gaat liggen in de hang mat is het onwijs lastig om te neuken in een hangmat. Gewoon languit liggen en vrouwtje bovenop laten en paardje laten rijdenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik betwijfel of veel oefenen het neuken in een hangmat opeens prettig maakt.
De zon hangt nu meestal niet in het blauwste deel van de hemel. (rayleighverstrooiing ~ labda-4).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat gele/felle licht die in de mooie blauwe lucht hangt heet de zon. Heb je vandaag als echte Fok!ker de zon gezien, hup maak snel een topic aan op Fok! en deel je kennis met de rest....
Dat is niksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waterbed lijkt me ook al zo apart..
is het ook, kan ik zeggen uit eigen ervaring. Maar je voelt het wel in je rug. Dus fijn is het nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waterbed lijkt me ook al zo apart..
Meh, voor mij doet 't hem denk ik nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:36 schreef Viro het volgende:
[..]
als je dwars gaat liggen in de hang mat is het onwijs lastig om te neuken in een hangmat. Gewoon languit liggen en vrouwtje bovenop laten en paardje laten rijden
Leuke is om erna volop energie te hebben en partner helemaal bek af isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh, voor mij doet 't hem denk ik niet.
Lijkt me niks, volgens mij lig je binnen no time op de grondquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:36 schreef Viro het volgende:
[..]
als je dwars gaat liggen in de hang mat is het onwijs lastig om te neuken in een hangmat. Gewoon languit liggen en vrouwtje bovenop laten en paardje laten rijden
Met mijn spieren?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Leuke is om erna volop energie te hebben en partner helemaal bek af is
je moet stevige hangpunten/plek hebben dan is er niets aan de handquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me niks, volgens mij lig je binnen no time op de grond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |