kom maar met deze knuffel-ish surinamer in de hangmat liggenquote:
Heb jij een hangmat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:55 schreef Viro het volgende:
[..]
kom maar met deze knuffel-ish surinamer in de hangmat liggen
Waarom kan ik huidige nummer mee zingen?![]()
Had ze gelijk kunnen combineren met die douche overigens.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon buiten in de zon gaan liggen
en je buurman van het mooie uitzicht laten genietenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon buiten in de zon gaan liggen
Hier in Den Haag schijnt de zon volopquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had ze gelijk kunnen combineren met die douche overigens.
Ja, goed punt. Ik heb er ook een, gebruik 'm nooit.quote:
Wat is daar raar aan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het zo raar dat als iemand zegt dat ie op visite komt en dan afsmst met het feit dat ze zelf onverwachts visite heeft...![]()
/autistenpost
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had ze gelijk kunnen combineren met die douche overigens.
Ze had tegen die onverwachtse visite toch kunnen zeggen dat het niet uitkomt ....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan?
Goedemorgen trouwens!
Omdat je hebt afgesproken met iemand anders?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan?
Goedemorgen trouwens!
En de ander waarmee je had afgesproken laten zitten is niet lullig?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:04 schreef ToT het volgende:
Tja als mensen speciaal naar me toe komen vind ik het ook zo lullig ze weer weg te sturen!
Jammer dat je zo de indruk krijgt dat jij niet zo belangrijk bent voor de visite die je verwachtte.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik dit eerder had geweten had ik nog effe wat anders kunnen doen voordat mijn oppaskindjes komen
Mensen die onverwachts langskomen hebben de kans ook dat diegene niet thuis is, of idd dat je zelf weg moet of weet ik veelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:04 schreef ToT het volgende:
Tja als mensen speciaal naar me toe komen vind ik het ook zo lullig ze weer weg te sturen!
OEF auw.. dank jequote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer dat je zo de indruk krijgt dat jij niet zo belangrijk bent voor de visite die je verwachtte.
Of jijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de ander waarmee je had afgesproken laten zitten is niet lullig?
Rare ideeen houd jij erop na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |