kom maar met deze knuffel-ish surinamer in de hangmat liggenquote:
Heb jij een hangmat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:55 schreef Viro het volgende:
[..]
kom maar met deze knuffel-ish surinamer in de hangmat liggen
Waarom kan ik huidige nummer mee zingen?![]()
Had ze gelijk kunnen combineren met die douche overigens.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon buiten in de zon gaan liggen
en je buurman van het mooie uitzicht laten genietenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon buiten in de zon gaan liggen
Hier in Den Haag schijnt de zon volopquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had ze gelijk kunnen combineren met die douche overigens.
Ja, goed punt. Ik heb er ook een, gebruik 'm nooit.quote:
Wat is daar raar aan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het zo raar dat als iemand zegt dat ie op visite komt en dan afsmst met het feit dat ze zelf onverwachts visite heeft...![]()
/autistenpost
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had ze gelijk kunnen combineren met die douche overigens.
Ze had tegen die onverwachtse visite toch kunnen zeggen dat het niet uitkomt ....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan?
Goedemorgen trouwens!
Omdat je hebt afgesproken met iemand anders?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan?
Goedemorgen trouwens!
En de ander waarmee je had afgesproken laten zitten is niet lullig?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:04 schreef ToT het volgende:
Tja als mensen speciaal naar me toe komen vind ik het ook zo lullig ze weer weg te sturen!
Jammer dat je zo de indruk krijgt dat jij niet zo belangrijk bent voor de visite die je verwachtte.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik dit eerder had geweten had ik nog effe wat anders kunnen doen voordat mijn oppaskindjes komen
Mensen die onverwachts langskomen hebben de kans ook dat diegene niet thuis is, of idd dat je zelf weg moet of weet ik veelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:04 schreef ToT het volgende:
Tja als mensen speciaal naar me toe komen vind ik het ook zo lullig ze weer weg te sturen!
OEF auw.. dank jequote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer dat je zo de indruk krijgt dat jij niet zo belangrijk bent voor de visite die je verwachtte.
Of jijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
En de ander waarmee je had afgesproken laten zitten is niet lullig?
Rare ideeen houd jij erop na.
Zonde, is echt lekker om in te slapen op een warme zomernacht.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, goed punt. Ik heb er ook een, gebruik 'm nooit.
Als ik zelf ergens onverwacht langskom houd ik er rekening mee dat het niet uitkomt inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen die onverwachts langskomen hebben de kans ook dat diegene niet thuis is, of idd dat je zelf weg moet of weet ik veel
Ja, ik ben de rare in dit gevalquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Zonde, is echt lekker om in te slapen op een warme zomernacht.
Ik heb de gewoonte om op warme zomernachten de hangmat op te hangen. Heb in het verleden meegemaakt dat moeders 's ochtends in paniek raakte omdat ze mij niet in mijn bed vond en rest van huis. Vader die wist altijd dat ik dan in hangmat lag te slapen op balkon.
Nou ja, je tante uit Rusland die je al 8 jaar niet hebt gezien en gesproken is voor één dag in Nederland en was toevallig in de buurt . . .quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben de rare in dit geval.
Afspraak gaat bij mij altijd voor onverwacht.
Precies, het is allemaal heel afhankelijk van de situatie. Dingen zijn nu eenmaal niet altijd even zwart-wit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, je tante uit Rusland die je al 8 jaar niet hebt gezien en gesproken is voor één dag in Nederland en was toevallig in de buurt . . .
Het kan goed dat je dan een uitzondering maakt.
Ik ben het gewend, doe het al sinds kleins af toen ik nog in Suriname woonde.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha. Ik kan niet slapen in een hangmat.
Ik heb geen tante in Rusland. En iemand die het niet nodig vindt in acht jaar contact op te nemen, hoef ik die ene dag ook niet te zienquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, je tante uit Rusland die je al 8 jaar niet hebt gezien en gesproken is voor één dag in Nederland en was toevallig in de buurt . . .
Het hangt idd ook af van situatie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh ja, lul je er maar uit. In deze specifieke situatie is het gewoon lame een afspraak af te zeggen en je weet het.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, het is allemaal heel afhankelijk van de situatie. Dingen zijn nu eenmaal niet altijd even zwart-wit.
Er is ons helemaal geen specifieke omschrijving gegeven van de situatie? En waarschijnlijk heeft LovelyLady die ook niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, lul je er maar uit. In deze specifieke situatie is het gewoon lame een afspraak af te zeggen en je weet het.
Ik vind het iig lullig van dr. Leuke vriendin.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ja nou whatever.. ik ga wat nuttigs doen![]()
geniet van de muziekjes die ik heb aangevraagd
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen tante in Rusland. En iemand die het niet nodig vindt in acht jaar contact op te nemen, hoef ik die ene dag ook niet te zien.
Precies, verder heb ik geen discussie aan NOG een discussie op deze toon.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er is ons helemaal geen specifieke omschrijving gegeven van de situatie? En waarschijnlijk heeft LovelyLady die ook niet.
Iemand krijgt onverwacht visite en zegt haar af. Meer heb ik niet nodig om te weten dat ik het lullig vind en afspraken bij mij voor gaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er is ons helemaal geen specifieke omschrijving gegeven van de situatie? En waarschijnlijk heeft LovelyLady die ook niet.
Het kan zelfs ook nog dat het helemaal geen afspraak was van de kant van de mevrouw was die bij LoLa op bezoek zou komen, maar dat LoLa dit wel dacht. Miscommunicatie kan soms snel gebeuren. Zoveel dingen zijn mogelijk, daar zou ik geen oordeel aan willen ophangen hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand krijgt onverwacht visite en zegt haar af. Meer heb ik niet nodig om te weten dat ik het lullig vind en afspraken bij mij voor gaan.
Dus als een vriend of vriendin in tranen bij jou aanklopt stuur je hem of haar gewoon weg als je toevallig afgesproken hebt om bij een vriendinnetje koffie te drinken?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand krijgt onverwacht visite en zegt haar af. Meer heb ik niet nodig om te weten dat ik het lullig vind en afspraken bij mij voor gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |