Welk medium? DVD en Blu-ray zijn relatief jonge media die nog een lang leven beschoren zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat er een nieuw medium isWe zijn ook ooit van videoband naar DVD overgestapt
Red ons!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:35 schreef robdriessen het volgende:
WAARSCHUWING! BRITT ALERT! BEDEK UW OREN!
[ afbeelding ]
Blu-ray is het nieuwe medium ja. Maar idd ik denk ook dat DVD er nog lang zal zijn en eer het weg er alweer een opvolger is voor blu-rayquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welk medium? DVD en Blu-ray zijn relatief jonge media die nog een lang leven beschoren zijn.
Wat is het ook een lelijk wijfquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:35 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dus welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel hoor! Ik heb ook honderden DVD's maar koop ze niet meer
Ik start ook gewoon net de radioquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:35 schreef robdriessen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Blu-ray overrated, eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Blu-ray is het nieuwe medium ja. Maar idd ik denk ook dat DVD er nog lang zal zijn en eer het weg er alweer een opvolger is voor blu-ray
Ligt er aan wat je beeld- en geluidsweergevers zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ben ik de enige die Blu-ray een beetje overrated vind? Alleen voor natuur Docu's vind ik het mooi..
Op mijn beeldbuis van Philips voegt het iig niks toe. En daar kijk ik toch de meeste films op.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je beeld- en geluidsweergevers zijn.
Ja, dat zal inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op mijn beeldbuis van Philips voegt het iig niks toe. En daar kijk ik toch de meeste films op.
Het is ook afhankelijk van je tv he.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op mijn beeldbuis van Philips voegt het iig niks toe. En daar kijk ik toch de meeste films op.
Nee. Had afgelopen zaterdag een blu-ray avond bij m'n ouders met vrienden. M'n pa heeft erg goed Home Theatre spul staan. 2 vrienden van me hadden op de fiets afgesproken van we gaan Morph pesten dat het niks toevoegt dat blu-ray. Ze kwamen binnen en zagen Lord of the Rings op blu-ray en hadden gelijk zoiets van wow het beeld en geluid is echt vele malen beter. Maar je moet wel goed home theatre spul hebben en dat kost gewoon duizenden euro'squote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ben ik de enige die Blu-ray een beetje overrated vind? Alleen voor natuur Docu's vind ik het mooi..
Dat is ook iets wat hier niet in huis komtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook afhankelijk van je tv he.
Ik heb hier nu een nieuwe 3d tv draaien en dat ziet er super strak uit.
Joh, daarom zeg ik het ook, hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook afhankelijk van je tv he.
Ik heb hier nu een nieuwe 3d tv draaien en dat ziet er super strak uit.
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
M'n pa heeft erg goed Home Theatre spul staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |