Nee, Blu-ray is overrated voor mensen die zich niet zo interesseren voor de beeld- en geluidskwaliteit van een film.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
DUs, voor Jan Modaal is Blu-ray overrated..
microdrive is gewoon iets van coreplayer.. een buffer technologiequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]geen idee
als het niet werkt, werkt het niet.. app deleted
Ik heb een JVCquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Probeer nog een JVC op de kop te tikken, dat waren veruit de beste. Volgens mij hebben mijn ouders er iets van 5 panasonics doorheen gejast terwijl de oudste, de JVC nogsteeds bestaat.
Het gros van de mensen, dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, Blu-ray is overrated voor mensen die zich niet zo interesseren voor de beeld- en geluidskwaliteit van een film.
Denon AVR-3808 receiverquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt.
Dit dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, Blu-ray is overrated voor mensen die zich niet zo interesseren voor de beeld- en geluidskwaliteit van een film.
BOSE & APPLE is overratedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die filmquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van dat soort films. Breakfast at Tiffany's ligt klaar.
Dit jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ik ben een vrouw... mag dan wel redelijk technisch zijn maar ik weet niet alles.....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef 129383 het volgende:
[..]
microdrive is gewoon iets van coreplayer.. een buffer technologie
Heb sinds 3 weken een 40" van Samsung (3D tv) is wel echt enorm vetquote:
Mja, je moet er het geld ook maar voor over hebben. Ik heb dat echt niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit jaAnders voegt het echt veel toe.
multifunctionele kachelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denon AVR-3808 receiver
Denon DBP-1611UD blu-ray speler
Panasonic Plasma 127cm (model 2010)
Kef Q11 front speakers
Kef iQ60c center speaker
Kef Q5 achter speakers
Kef PSW2500 subwoofers
Alles verbonden met Van Den Hul kabels
En hij heeft nog een DVD speler van Denon die hij net voor het blu-ray tijdperk had gekocht a ¤ 1500,- Nogal een miskoop achteraf
Helemaal met je eens. Ik heb het geld niet maar er wel voor overquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, je moet er het geld ook maar voor over hebben. Ik heb dat echt niet.
Ik heb met vrienden een clubje waar we elke maand een random film uit de IMDB top 250 kijken. Tot nu toe gezien: Ikiru (zwart/wit, Japans!), The Pianist, Requiem for a dream (Jared Letoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van dat soort films. Breakfast at Tiffany's ligt klaar.
En dat is wat Jofu bedoelt met Jan Modaal. Die heeft daar het geld vaak niet voor/voor over.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Ik heb het geld niet maar er wel voor overKomt ooit wel
Als hij het geheel mooi heeft opgesteld is het kwalitatief een mooie set ja! (Zelf zou ik overigens die subwoofers eruit pleuren maar dat terzijde).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denon AVR-3808 receiver
Denon DBP-1611UD blu-ray speler
Panasonic Plasma 127cm (model 2010)
Kef Q11 front speakers
Kef iQ60c center speaker
Kef Q5 achter speakers
Kef PSW2500 subwoofers
Alles verbonden met Van Den Hul kabels
En hij heeft nog een DVD speler van Denon die hij net voor het blu-ray tijdperk had gekocht a ¤ 1500,- Nogal een miskoop achteraf
Ik ook niet, maar ik heb het geluk dat ik vanuit de winkel nog wel eens iets overhou.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, je moet er het geld ook maar voor over hebben. Ik heb dat echt niet.
harman kardonquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook Bose gehad, staat nu op de Gaming room. Beneden heb ik een harman kardon
Kwalitatief beter beeld dan LCD en LED. Alleen OLED is beter maar dat is nog veel te duur. LCD en LED verbruiken minder energie kwaliteit is minder.quote:
Ben nu ook plannen aan het maken voor mijn Games Roomquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook Bose gehad, staat nu op de Gaming room. Beneden heb ik een harman kardon
Ja machtig geluid komt eruit. Die Q11's hebben van zichzelf al een prachtig laag. Subwoofer gebruikt hij alleen tijdens filmsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als hij het geheel mooi heeft opgesteld is het kwalitatief een mooie set ja! (Zelf zou ik overigens die subwoofers eruit pleuren maar dat terzijde).
Game je ook?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben nu ook plannen aan het maken voor mijn Games Room
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |