Xiia Live downloadenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoe kan ik luisteren op mijn. Htc
oh jah.. je draait android....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Je moet een app downloaden xiiaLive Lite oidquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Videorecorders, daar kon je dan een soort banden op afspelen waarbij de film gelijk begon, en eventuele dingen ervoor gewoon kon doorspoelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
Wat je nooit hebt gehad kan je ook niet missen.
Ik heb laatst weer heel ouderwets een zwartwit video gekeken op mijn beeldbuis met videorecorder. Heerlijk. (Het was Casablanca, overigens).
Black Beautyquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb laatst weer heel ouderwets een zwartwit video gekeken op mijn beeldbuis met videorecorder. Heerlijk. (Het was Casablanca, overigens).
DUs, voor Jan Modaal is Blu-ray overrated..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. Had afgelopen zaterdag een blu-ray avond bij m'n ouders met vrienden. M'n pa heeft erg goed Home Theatre spul staan. 2 vrienden van me hadden op de fiets afgesproken van we gaan Morph pesten dat het niks toevoegt dat blu-ray. Ze kwamen binnen en zagen Lord of the Rings op blu-ray en hadden gelijk zoiets van wow het beeld en geluid is echt vele malen beter. Maar je moet wel goed home theatre spul hebben en dat kost gewoon duizenden euro's
3d ben ik ook nog niet van overtuigd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat hier niet in huis komt
Dit +1.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet een app downloaden xiiaLive Lite oid
maar bij mij deed hij het niet en bleef hij bufferen ... heel erg irritant
Ik moet wel een nieuwe eigenlijk... Mijn oude beestje heeft niet lang meer, gok ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Videorecorders, daar kon je dan een soort banden op afspelen waarbij de film gelijk begon, en eventuele dingen ervoor gewoon kon doorspoelen.
Wat een uitvinding!
Bij mij doet hij 't goed hoor, gewoon zelfde url gebruiken als je voor VLC doet..quote:
Dat soort films trek ik dus echt nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
Niet alleen voor Jan Modaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
DUs, voor Jan Modaal is Blu-ray overrated..
kan je microdrive modus niet gebruiken ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet een app downloaden xiiaLive Lite oid
maar bij mij deed hij het niet en bleef hij bufferen ... heel erg irritant
Ik houd van dat soort films. Breakfast at Tiffany's ligt klaarquote:
Probeer nog een JVC op de kop te tikken, dat waren veruit de beste. Volgens mij hebben mijn ouders er iets van 5 panasonics doorheen gejast terwijl de oudste, de JVC nogsteeds bestaat.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet wel een nieuwe eigenlijk... Mijn oude beestje heeft niet lang meer, gok ik.
Maar echt, wat was ik dól op mijn videorecorder en disney-films.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:42 schreef 129383 het volgende:
[..]
kan je microdrive modus niet gebruiken ?
Fijn is datquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee, ik werd een half uur terug ruw gewekt door een paar Jehova's aan de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |