Ook goedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee je bedoelt goed geïntrigeerd Surinamer![]()
guiter heroquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee je bedoelt goed geïntrigeerd Surinamer![]()
Ik heb mijn xbox amper aangeraakt afgelopen 8 maanden. Ga geen 35 euro betalen als ik op het punt sta om mijn xbox weer te verkopen
Zal ik mijn set meenemen naar het DJ weekend? 4 instrumenten, DJ console, DJ Hero, Rock Band, Band Hero, Guitar Hero in ongeveer 6 verschillende smaken....quote:
Doen! Als je GH Metallica niet hebt, neem ik die meequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zal ik mijn set meenemen naar het DJ weekend? 4 instrumenten, DJ console, DJ Hero, Rock Band, Band Hero, Guitar Hero in ongeveer 6 verschillende smaken....
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:10 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zal ik mijn set meenemen naar het DJ weekend? 4 instrumenten, DJ console, DJ Hero, Rock Band, Band Hero, Guitar Hero in ongeveer 6 verschillende smaken....
Guitar hero met LoLa en oorlog voeren in BF:BC2 met c_a, snuf, morp. Daar doe ik het voor.quote:
En die heb ik niet. Wel Beatles en Green Dayquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doen! Als je GH Metallica niet hebt, neem ik die mee
is juist leukquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En die heb ik niet. Wel Beatles en Green DayMaarreh, dan zitten we wel met een geluidsprobleempje aangezien Outpost's PC en TV in dezelfde ruimte staan. Dan hoor je ons op de achtergrond raggen terwijl een DJ aan het praten is op Radio49
vaste topic: seks en de rest zien we welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:12 schreef Symphonic het volgende:
Goed, we gaan het vanavond dus over het weer hebben
Live muziek op de radioquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En die heb ik niet. Wel Beatles en Green DayMaarreh, dan zitten we wel met een geluidsprobleempje aangezien Outpost's PC en TV in dezelfde ruimte staan. Dan hoor je ons op de achtergrond raggen terwijl een DJ aan het praten is op Radio49
Oeh, ik heb alles op PS3 trouwens.....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doen! Als je GH Metallica niet hebt, neem ik die mee
Oh nooooooquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oeh, ik heb alles op PS3 trouwens.....
dat dat kan in nederlandquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oeh, ik heb alles op PS3 trouwens.....
Daar heb ik 't over, moppiequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja mijn haren op mijn kop, niet mijn broekslang. die laat ik zoals ie is.
Ja?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:12 schreef Symphonic het volgende:
Goed, we gaan het vanavond dus over het weer hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |