Die Serena wel eens gezien? Weegt niksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me niks, volgens mij lig je binnen no time op de grond
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die Serena wel eens gezien? Weegt niks.
Dat is het probleem ook niet, maar om zo intensief te bewegen in een hangmat lijkt me niksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die Serena wel eens gezien? Weegt niks.
Jij niet brada ahahahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:41 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb jou helemaal geen foto laten zien van haar
Mij ook niet. Veel te onstabiel en ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet, maar om zo intensief te bewegen in een hangmat lijkt me niks
Precies, dan liever op de tuintafelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ook niet. Veel te onstabiel en ongemakkelijk.
quote:
is het in het begin, als je het eenmaal door hebt is het een eitjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ook niet. Veel te onstabiel en ongemakkelijk.
Weet ik niet meer man, serieus. Was in de tijd van ONZ Radio , weet wel dat ze fucking dun was maatje 36 met tieten.quote:
dat is zij niet, zij heeft helemaal geen maatje 36.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet ik niet meer man, serieus. Was in de tijd van ONZ Radio , weet wel dat ze fucking dun was maatje 36 met tieten.
quote:Aan Samzz: ooit seks gehad in een lift? Zo nee, datum prikken en proberen?
was dat niet popje of zo?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet ik niet meer man, serieus. Was in de tijd van ONZ Radio , weet wel dat ze fucking dun was maatje 36 met tieten.
Nee die duckface was het niet, het was haar wel en ze was dun. Volgens mij had ik het van iemand gekregen via msn of het was zo dat het zelfs op haar eigen profiel stond.quote:
Nee was niet in de topic. Ik heb het gezien, want toen hadden we een keer ruzie en toen zei iemand dat je veel problemen had met overlijden van iemand weet niet meer precies mang. Lang geleden tog.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:47 schreef Viro het volgende:
[..]
zou best kunnen, ik heb namelijk nooit een foto gepost van serena
Dat kan niet, serena heeft geen profiel op hyves en fok. Facebook blijf ik geheim houdenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee die duckface was het niet, het was haar wel en ze was dun. Volgens mij had ik het van iemand gekregen via msn of het was zo dat het zelfs op haar eigen profiel stond.
Maar is wel een leggere sma Viro.
Dan weet ik al wie het heeft doorgestuurd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee was niet in de topic. Ik heb het gezien, want toen hadden we een keer ruzie en toen zei iemand dat je veel problemen had met overlijden van iemand weet niet meer precies mang. Lang geleden tog.
De grote zoektocht begint.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat kan niet, serena heeft geen profiel op hyves en fok. Facebook blijf ik geheim houden
Ik heb haar pica gezien man, verder maakt het me ook niet zoveel uit waar wie of wat. Weet niet eens meer hoe ze eruit ziet dus lekker boeiend. Maar ze was wel dun.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat kan niet, serena heeft geen profiel op hyves en fok. Facebook blijf ik geheim houden
Ik heb zelf geen facebook dus veel succes zal ik daarmee überhaupt niet hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Je kan zoeken op mijn facebook die bekend is bij fok!kers, veel succes zal je niet hebben.
Ik denk dat je telefoon dat niet leuk vindquote:
dun is ze wel, ze doet aan salsa en al dat andere stijlen van dansenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb haar pica gezien man, verder maakt het me ook niet zoveel uit waar wie of wat. Weet niet eens meer hoe ze eruit ziet dus lekker boeiend. Maar ze was wel dun.
Hou je kop lamlulquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:55 schreef Viro het volgende:
[..]
jij verdient het niet om een mod te zijn, telkens door een lapo heen posten![]()
![]()
ik ben niet dikquote:[img]http://i.ífokzine.net/p/10s.gif[/img] Op dinsdag 19 juli 2011 10:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overleeft ie dat of ben je niet zo dik?
Ik denk dat een telefoon meer moeite heeft met zitbeenknobbels dan met een zacht achterwerkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overleeft ie dat of ben je niet zo dik?
Hoiquote:
Dat is ook 1x gebeurt, je valt in herhalingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Leer te aimen in BF:BC2 ipv al je team maten af te knallen
Kut moet echt ff weer eens gaan gamen met jou zodat ik je kan uitlachenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Dat is ook 1x gebeurt, je valt in herhaling
Anders ik welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Kut moet echt ff weer eens gaan gamen met jou zodat ik je kan uitlachen
Yeeyquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:01 schreef Symphonic het volgende:
Straks weer naar mijn eigen werkplek, dan kan ik weer luisteren
Ben te gierig om te betalen voor XBL Gold. Gratis maand voor WoW loopt ook af zaterdagquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Yeey
[..]
Ben te gierig om te betalen voor XBL Gold. Gratis maand voor WoW loopt ook af zaterdag
Ben inmiddels uitgekeken op WoW.
Nee je bedoelt goed geïntrigeerd Surinamerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Hollander
Voor 35 euro heb je 14 maanden Gold man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |