Heb je die BB al lang dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgengens mij heb ik dat al wel eens vaker laten vallen.
Vanmorgen weer een halve hartverzakking toen het trackballetje van m'n BB het niet meer deed. Nu doet ie 't gelukkig weer.
Meh, ik moet echt een nieuwe telefoon, dit is niet gezond.
Ik heb al drie keer een nieuwe gekregenquote:
Fijne toestellen hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al drie keer een nieuwe gekregen.
Hmm tijd voor een nieuwequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is gaaf hoor. Eenmaal een beamer, nooit meer een teevee. Kijkt zóóveel gaver.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wil ik wel heel graag, later. Een beamer.
Gewoon, omdat het stuk gaat out of the blue? Jij lijkt me best zuinig met dat soort apparatuur..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor spellen speel je voornamelijk?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 3 tv's van 40 inch
Huiskamer, Slaapkamer en Gaming Room.
Op het trackballetje na, vind ik 'm echt fijn jaquote:
en zo veel groterquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is gaaf hoor. Eenmaal een beamer, nooit meer een teevee. Kijkt zóóveel gaver.
Ben ik ook. Het balletje is steeds stuk gegaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het stuk gaat out of the blue? Jij lijkt me best zuinig met dat soort apparatuur..
Is een bekende klacht.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik ook. Het balletje is steeds stuk gegaan..
Ja, klopt. Ik heb op mijn kamer alleen geen mogelijkheid om met een beamer te kijken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is gaaf hoor. Eenmaal een beamer, nooit meer een teevee. Kijkt zóóveel gaver.
Beetje te fijntjes gemaakt dus..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik ook. Het balletje is steeds stuk gegaan..
Whehe ja op dit gebied heb ik dat wel. Ik vind het gewoon gaafquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets met jongetjes en overtreffende trap... Ik snap dat wel
Niks mis meequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe ja op dit gebied heb ik dat wel. Ik vind het gewoon gaaf
Werksequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Deze sulle gaat eens naar z'n werk
Fijne middag en avond nog allen![]()
Zal af en toe nog wel meespieken via mobiel
Ja je hebt wel wat ruimte nodig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik heb op mijn kamer alleen geen mogelijkheid om met een beamer te kijken.
Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe ja op dit gebied heb ik dat wel. Ik vind het gewoon gaaf
Werk-zequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Deze sulle gaat eens naar z'n werk
Fijne middag en avond nog allen![]()
Zal af en toe nog wel meespieken via mobiel
Ieder zijn dingquote:
Dat is voor mij dus de reden om voor android te kiezen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Qua mobiele telefonie zweer ik dan weer bij de iPhone door het erg gebruiksvriendelijke OS (ook al is deze erg gesloten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |