Koop gewoon een beamer. Tweedehands JVC HD1, of als het goedkoper moet een Barco 808 ofzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn nieuwe tv wordt overigens wel minimaal een 50 inch
Voor in je gaming room?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
Dat wil ik wel heel graag, later. Een beamerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Koop gewoon een beamer. Tweedehands JVC HD1, of als het goedkoper moet een Barco 808 ofzo.
Lees dit eensquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over de kans op inbranden van het scherm.
Beeldratio is ook minder dan de nieuwe generatie LED en ze verbruiken bakken energie.
nee huiskamerquote:
OMGquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ken ik nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bedoel van als je subwoofers voor films wilt moet je niet die KEF hebben, maar een SVS, BK, Epik en consorten.
Had maar eerder gezegd, heb er pas 1 weg gegevenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wil ik wel heel graag, later. Een beamer.
Zelfs naar een 55 inch gekekenquote:
Valt mee, dat is 127cm. Ik wil 150cm. Heb nu 107cmquote:
Ik heb een 50 inch in het cafe hangen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zelfs naar een 55 inch gekeken
Mijn huiskamer is 6 meter 20 heDus dan mag er weel een grote tv staan
Heb je wat te compenseren?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Valt mee, dat is 127cm. Ik wil 150cm. Heb nu 107cm
Dat is het ook, maar zo zijn er veel meer merken (JM Reynaud, REL etc). Maar de filosofie erachter is leuk en beter dat hij daar aan blijft vastplakken. En puike marketing, dus het maakt veel mensen blij. Niets mis met Bose.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat ik Bose gewoon ruk vind klinken voor het geld (meer dan 1000 euro) wat je ervoor betaald
Kan, maar verstandig inkopen (tweedehands, andere koopjes), weten wat je akoestiek doet, snappen hoe verschillende componenten op elkaar inwerken, je eigen smaak kennen en hier je aanschaf op kunnen baseren scheelt je gewoon heel veel geld. Maar dat kost je weer heel veel tijd.quote:Zelfbouw?
Volgengens mij heb ik dat al wel eens vaker laten vallenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had maar eerder gezegd, heb er pas 1 weg gegeven
die van mij is maar 40 inchquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zelfs naar een 55 inch gekeken
Mijn huiskamer is 6 meter 20 heDus dan mag er weel
een grote tv staan
Je huiskamer? Da's klein!quote:
Jup, is altijd zo. Totdat je opeens een SVS (or-so) hoort. Dan weet je het verschil en dan is er geen weg meer terug.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ken ik nietMaar moet zeggen dat deze Kef subwoofer prima klinkt. Sowieso geeft Kef i.s.m.. Denon een prachtig vol geluid
Tsja ik heb gewoon hele goede ervaringen met Denon dus blijf daar bij. En ik wil altijd alles graag nieuwquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar zo zijn er veel meer merken (JM Reynaud, REL etc). Maar de filosofie erachter is leuk en beter dat hij daar aan blijft vastplakken. En puike marketing, dus het maakt veel mensen blij. Niets mis met Bose.
[..]
Kan, maar verstandig inkopen (tweedehands, andere koopjes), weten wat je akoestiek doet, snappen hoe verschillende componenten op elkaar inwerken, je eigen smaak kennen en hier je aanschaf op kunnen baseren scheelt je gewoon heel veel geld. Maar dat kost je weer heel veel tijd.
Ik wist het niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgengens mij heb ik dat al wel eens vaker laten vallen.
Vanmorgen weer een halve hartverzakking toen het trackballetje van m'n BB het niet meer deed. Nu doet ie 't gelukkig weer.
Meh, ik moet echt een nieuwe telefoon, dit is niet gezond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |