Waarom is dat schild zo over de paard getild dat er geen beoordeling meer aan te pas komt om al dan wel of niet te reageren, maar is het vooroordeel zo sterk dat er nooit gereageerd wordt.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Ripley het volgende:
2) de dame in kwestie is geirriteerd door andere mannen die opdringerig zijn en heeft daardoor een schild opgetrokken.
Dat kan niet zonder asociaal en verwaand voor te komen?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:18 schreef trekeennummertje het volgende:
Ligt altijd aan de vrouw.
EDIT: iets van feminisme... het willen laten zien aan de wereld dat ze goed voor zichzelf kunnen zorgen.
Gelukkig nog nooit last van gehad.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen worden vaak lastiggevallen door bepaalde soort type mannen en als je als vrouw gewoon normaal - niet bot - reageert hangt er al snel een stalker aan je broek.
Maarja, zulke vrouwen wil je toch ook niet leren kennen. Je hebt gewoon pech dat je ze tegenkomt, kom zelf genoeg mensen tegen buiten de deur, die ik niet ken, maar uiteindelijk toch gesprekken mee begin. Gewoon vriendelijk zijn en praten over koetjes en kalfjes - doen ze dat niet terug - kan je ze alleen maar vriendelijk toelachen.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan niet zonder asociaal en verwaand voor te komen?
True that, en daarom erger ik me er ook aan omdat ik hoop op een positieve reactie, en een negatieve reactie (zwijgen dus) verpest mijn humeur / vind ik jammer.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:29 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Maarja, zulke vrouwen wil je toch ook niet leren kennen. Je hebt gewoon pech dat je ze tegenkomt,
Lijkt mij sfeer verbeterend.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:29 schreef trekeennummertje het volgende:
Gewoon vriendelijk zijn en praten over koetjes en kalfjes
Je komt vast wel leuk over, aangezien je gewoon je best doet.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit last van gehad.
Ik probeer altijd normaal te gedragen/antwoorden, maar ik vind het moeilijk in te schatten hoe ik bij andere mensen overkom.
Persoonlijk vind ik het lastig om zomaar over koetjes en kalfjes te praten, maar dat heeft meer met mijn social skills te maken.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:29 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Maarja, zulke vrouwen wil je toch ook niet leren kennen. Je hebt gewoon pech dat je ze tegenkomt, kom zelf genoeg mensen tegen buiten de deur, die ik niet ken, maar uiteindelijk toch gesprekken mee begin. Gewoon vriendelijk zijn en praten over koetjes en kalfjes - doen ze dat niet terug - kan je ze alleen maar vriendelijk toelachen.
Instemmen met iets en je eigen mening vertellen / wat je leuk vind aan die koetjes en kalfjes is toch niet zo moeilijk?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het lastig om zomaar over koetjes en kalfjes te praten, maar dat heeft meer met mijn social skills te maken.
Maar die is op jou nu net niet van toepassing. Beter bespreek je optie 1 als je iets wil leren van dit topic.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
Deze discussie wil ik graag laten verlopen over nummer 2
[..]
Waarom is dat schild zo over de paard getild dat er geen beoordeling meer aan te pas komt om al dan wel of niet te reageren, maar is het vooroordeel zo sterk dat er nooit gereageerd wordt.
Het moet vooral van de andere persoon komen. Zo heb ik ooit heel gesprek met een onbekende jongen gehad op een station, omdat we allebei moesten wachten op iemand die te laat kwam. Ook tijdens uitgaan heb ik wel eens gesprekken met onbekende mensen omdat we dan toevallig buiten staan te roken. Roken is slecht, maar wel goed voor mijn sociale omgang.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Instemmen met iets en je eigen mening vertellen / wat je leuk vind aan die koetjes en kalfjes is toch niet zo moeilijk?
Ik vind mij een sympathiek persoon, vind mezelf niet wanhopig of opdringerig en zou me haast niet voor kunnen stellen dat mensen mij als onprettig persoon ervaren, tenzij gebaseerd op enorme vooroordelen.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar die is op jou nu net niet van toepassing. Beter bespreek je optie 1 als je iets wil leren van dit topic.
Je zult best sympathiek zijn maar met jouw postgeschiedenis kun je toch niet verwachten dat vrouwen op fok niet doorhebben dat je wanhopig bent?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind mij een sympathiek persoon, vind mezelf niet wanhopig of opdringerig en zou me haast niet voor kunnen stellen dat mensen mij als onprettig persoon ervaren, tenzij gebaseerd op enorme vooroordelen.
En anders zou ik het graag horen, maar dat gaat niet want straks kom ik achter je aan![]()
Omdat ik veel bij ''sex'' post of niet?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je zult best sympathiek zijn maar met jouw postgeschiedenis kun je toch niet verwachten dat vrouwen op fok niet doorhebben dat je wanhopig bent?
soms komt iemand meteen opdringerig of vervelend over. Of er is 'iets' dat niet goed voelt.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind mij een sympathiek persoon, vind mezelf niet wanhopig of opdringerig en zou me haast niet voor kunnen stellen dat mensen mij als onprettig persoon ervaren, tenzij gebaseerd op enorme vooroordelen.
En anders zou ik het graag horen, maar dat gaat niet want straks kom ik achter je aan![]()
Dat erken ik.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:54 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
soms komt iemand meteen opdringerig of vervelend over. Of er is 'iets' dat niet goed voelt.
Heeft niets met arrogantie te maken, maar is gewoon zelfbescherming om je niet in te laten met mensen bij wie je dat gevoel hebt.
Dat denk ik ook, maar dat andere komt ook voor en daar wil ik het graag over hebbenquote:Dat zal vaker voorkomen dan arrogantie of vooringenomen zijn.
Dat en het feit dat je direct begint te dm-en naar aanleiding van één post.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat ik veel bij ''sex'' post of niet?
Dat komt door mijn nieuwsgierige zelf-reflecterende aard.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat en het feit dat je direct begint te dm-en naar aanleiding van één post.
Waarom?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat erken ik.
[..]
Dat denk ik ook, maar dat andere komt ook voor en daar wil ik het graag over hebben
Dat doe ik nu dan ookquote:Op zondag 17 juli 2011 23:05 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Waarom?
Als het een vaker voorkomt dan het ander is de kans dus groter dat het een in elk geval af en toe gebeurt. Dan kun je je afvragen wat er mis is. (ik heb dat ook bij sommige mensen, ook vrouwen btw)
Dan is dat duidelijk, en vind ik je geen arrogante doos, maar een sacherijnige doosquote:wat jij noemt, komt zelden voor bij mij, maar heb het weleens gehad, wat jij omschrijft als arrogantie.
Dat was dan gewoon omdat ik echt geen zin had. Dat zei ik trouwens wel erbij.. sorry, maar ik heb nu echt géén zin in een gezellig gesprek, ofzo.
maar als 7 je vervolgens vertelt hoe je op haar overkomt, is die zelfreflectie ver te zoeken?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat komt door mijn nieuwsgierige zelf-reflecterende aard.
Zal best, interesseert mij dat nou of jij nieuwsgierig en zelf-reflecterend bent? Ik zie alleen maar een jonge gast die véél in SEX post en die DIRECT naar aanleiding van een post een berichtje stuurt, terwijl ik op beiden afknap. 1+1=afknapper.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat komt door mijn nieuwsgierige zelf-reflecterende aard.
dat ben ik dan ook niet, dan ben ik gewoon in gedachten, of met andere dingen bezig. Niet chagrijnig.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat doe ik nu dan ook
[..]
Dan is dat duidelijk, en vind ik je geen arrogante doos, maar een sacherijnige doos, het 2e is heel makkelijk te vergeven, het eerste is voor mij een doodssteek.
Voor mij niet, je hoeft niet altijd op dezelfde manier over te komen bij iedereen en bepaalde dingen kunnen door verschillende mensen anders geinterpreteerd worden en er kunnen dus misstanden ontstaan, nu wil ik die misstanden sowieso niet hebben, maar daarnaast bestaat er ook nog een kans dat ze misschien wel een beetje gelijk heeft op een bepaald punt - (nieuwschierige zelf-reflecterende aard) en dan kan ik daar iets mee doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:08 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
maar als 7 je vervolgens vertelt hoe je op haar overkomt, is die zelfreflectie ver te zoeken?
(ik kan me niet voorstellen dat ik zo overkomt zeg je..)
Dat klinkt een beetje raar.
ehh, interessant waarom zou het een afknapper zijn als iemand een berichtje stuurt? Al dan niet ''direct'' wat is daar het probleem van?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zal best, interesseert mij dat nou of jij nieuwsgierig en zelf-reflecterend bent? Ik zie alleen maar een jonge gast die véél in SEX post en die DIRECT naar aanleiding van een post een berichtje stuurt, terwijl ik op beiden afknap. 1+1=afknapper.
Niks zo irritant dat als je gewoon lekker wil dansen met de meiden, dat er dan 10 geilneven omheen staanquote:Op zondag 17 juli 2011 23:11 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat ben ik dan ook niet, dan ben ik gewoon in gedachten, of met andere dingen bezig. Niet chagrijnig.
Ik ben weleens bang geweest door een paar jongens, die negeerde ik wel, vonden ze ook arrogant, maar was gewoon zenuwachtig en angstig.
Je neemt de moeite voor me om te reageren in woorden dat je er geen zin in hebt, dat is voor mij niet arrogant en al zou het wel arrogant zijn, bij lange na niet zo erg als negeren.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:11 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat ben ik dan ook niet, dan ben ik gewoon in gedachten, of met andere dingen bezig. Niet chagrijnig.
Dat kan gebeuren... Ik geef je geen ongelijk dat je dan gewoon op je intuitie af moet gaan hoor, dit vind ik dan ook geen vooroordeel. maar dat probeerde ik met mijn op aan te duiden dat ge-vooroordeel van niet eens oordelen of iemand het waard is, want dat zijn ze per definitie niet.quote:Ik ben weleens bang geweest door een paar jongens, die negeerde ik wel, vonden ze ook arrogant, maar was gewoon zenuwachtig en angstig.
Je post veel in sex, dus pervert + je stuurt meteen bericht zonder fatsoenlijk gesprek, dus wanhopige pervert.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ehh, interessant waarom zou het een afknapper zijn als iemand een berichtje stuurt? Al dan niet ''direct'' wat is daar het probleem van?sorry hoor maar dat zie ik niet in
ik vind het zelfs best triest dat je dat als reden hebt om iemand wanhopig te vinden... nu snap ik ook waarom jongens soms komen met van die ongein als: ''2 dagen wachten''
(wat ik overigens BS vind, en blijf vinden, ook al zou iemand mij om die reden als wanhopig bestempelen... dan vind ik dat toch een stom karakter eigenschap en heb ik niks bij je te zoeken)
Tjoah ik vind die discussies in sex gewoon leuk, ik zoek die topics niet express op maar kijk gewoon bij ''actieve'' topics, dus ik ben er niet eens zo erg naar op zoek, die topics trekken me gewoon aan.
O maar wacht, dat boeit je niks, waarom post je dan uberhaupt nog in dit topic?
Dat snap ik.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niks zo irritant dat als je gewoon lekker wil dansen met de meiden, dat er dan 10 geilneven omheen staan. Tegen die mensen zeg ik eerst beleefd dat ik er gewoon echt geen zin in heb. Blijven ze proberen, dan zeg ik ronduit dat ik ze stront irritant vind. En vervolgens dans ik vrolijk verder.
Je hebt het nu al over inschatten, wat ik een goede eigenschap vind.quote:Ik ben wel zo een voorbeeld van een arrogant kreng in bepaalde etablissementen, ja. Ligt ook nogal aan de sfeer. Als vrouw zijnde kun je best snel inschatten of een vent alleen maar lol wil voor een nachtje. Die mensen neem ik dan ook graag tegen zichzelf in bescherming, botte bijl opdat ze hun pijlen op ander vlees richten.
Begrijpelijk... dit vind ik dan ook nog best netjes opgelostquote:Dan zijn er nog de wanhopige weirdo's. Daar ben ik in het echte leven lang vriendelijk en aardig tegen. Tot ik besluit dat ze genoeg van mijn energie opgedaan hebben, gaan ze dan nog door dan zeg ik ook wel gewoon ronduit dat ik van mijn avond wil genieten en dat hij dat in de weg staat.
Prima, wat jij wiltquote:Echter, dit alles heeft allemaal eigenlijk geen fuck te maken met de man in kwestie. Het ligt er maar net aan wat IK die avond wil. Wil ik neuken, dan kies ik zelf wel een kerel uit en dan zoek ik daar oogcontact mee, succes verzekerd.
Als man zie je ook wel aan iemand af of er interesse is om gewoon normaal te praten, als jij het afkapt (is gewoon beleefd naar mijn mening) dan pik je dit echt wel op als man(tenzij je een of andere socially awkward persoon bent) en dan vind ik het echt niet raar als je die wegstuurt of iets dergelijksquote:Wil ik gewoon gezellig staan ouwehoeren en dansen met mijn kennissen, dan zoek ik geen oogcontact en dan probeer ik best wel eventjes beleefd te blijven, maar ik heb nu eenmaal niet zoveel geduld.
Jij en ik delen niets op fok. We reageren nooit op elkaar, ik vind jouw posts inhoudelijk doorgaans niet eens interessant genoeg om zelfs maar te lezen. Je bent jaren jonger dan ik en bovendien niet mijn type als posthistory een graadmeter is. Dus als jij dan ineens op mijn beeldscherm verschijnt en ik kan daardoor bepaalde zinnen niet meer lezen omdat dat kutvenster van dat kutventje openstaat... Dat is heel onaardig om te zeggen en zo bedoel ik het niet maar dát dacht ik eventjes. Nogmaals, no offence want ik bedoel het echt niet zo, puur om je te laten zien hoe sommige vrouwen daar op kunnen overreageren (en ik geef direct toe dat het van mijn kant een zeer overdreven reactie is om zelfs maar zo te denken).quote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ehh, interessant waarom zou het een afknapper zijn als iemand een berichtje stuurt? Al dan niet ''direct'' wat is daar het probleem van?sorry hoor maar dat zie ik niet in
ik vind het zelfs best triest dat je dat als reden hebt om iemand wanhopig te vinden... nu snap ik ook waarom jongens soms komen met van die ongein als: ''2 dagen wachten''
(wat ik overigens BS vind, en blijf vinden, ook al zou iemand mij om die reden als wanhopig bestempelen... dan vind ik dat toch een stom karakter eigenschap en heb ik niks bij je te zoeken)
Ik lees toevallig dit topic, dat mij inhoudelijk aanspreekt. Maar wat betreft jouw history in SEX, geen idee of je discussieert of trollt aldaar, het spreekt me inhoudelijk nooit aan. En dus vind ik het irritant als jij een DM stuurt.quote:Tjoah ik vind die discussies in sex gewoon leuk, ik zoek die topics niet express op maar kijk gewoon bij ''actieve'' topics, dus ik ben er niet eens zo erg naar op zoek, die topics trekken me gewoon aan.
O maar wacht, dat boeit je niks, waarom post je dan uberhaupt nog in dit topic?
Goeie post. Als TS boven gemiddeld vaak arrogante meiden treft, dan ligt dat vooral aan zijn benadering. Want hij komt er wanhopig door over.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je post veel in sex, dus pervert + je stuurt meteen bericht zonder fatsoenlijk gesprek, dus wanhopige pervert.
Hoef niet eens waar te zijn, dat is de indruk die ze krijgen. Zo werkt het nou eenmaal, mensen krijgen snel een verkeerde indruk. Moet je niks van af trekken.
Waarom trekken ze zo snel een conclusie? Zelfde reden dat jij een conclusie trekt dat ze arrogant zijn. In dit maatschappij hebben we normaal gesproken niet zoveel tijd om iemand beter te leren kennen.
Het gebeurt niet alleen bij jou, hoor. Ook bij mij. Vroeger (soms nog steeds) maakte ik willekeurige topics over onderwerpen die mij interesseerde. Mensen gingen allerlei aannames van mij maken die niet waar zijn. Soms gingen mensen mij ook lastig vallen via PM. Vond ik ook heel irritant, maar het hoort gewoon erbij. Ik snap het op zich wel.
Mijn advies voor IRL situations is dat je toch bewust moet gaan worden over hoe je over kan komen en hoe je dat kan voorkomen. Tenminste voor de momenten dat je wel je doel wilt bereiken.
Om eerlijk te zijn is dit niet een haastige conclusie die ik getrokken heb, maar is die aan de hand van meerdere vrouwelijke users die het zelfs ZELF geverifieerd hebben voor me.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je post veel in sex, dus pervert + je stuurt meteen bericht zonder fatsoenlijk gesprek, dus wanhopige pervert.
Waarom trekken ze zo snel een conclusie? Zelfde reden dat jij een conclusie trekt dat ze arrogant zijn. In dit maatschappij hebben we normaal gesproken niet zoveel tijd om iemand beter te leren kennen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
TS is gewoon een lieve gast hoor!
Hij DMde mij ook een keer niks mis mee praatje is toch gewoon gezellig?
Ik meen dit serieus.
wut?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
(ik moet nu aan die postal-gold reclame denken, ''het was echt geweldig''
![]()
)
?ehh...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij en ik delen niets op fok. We reageren nooit op elkaar, ik vind jouw posts inhoudelijk doorgaans niet eens interessant genoeg om zelfs maar te lezen. Je bent jaren jonger dan ik en bovendien niet mijn type als posthistory een graadmeter is. Dus als jij dan ineens op mijn beeldscherm verschijnt en ik kan daardoor bepaalde zinnen niet meer lezen omdat dat kutvenster van dat kutventje openstaat... Dat is heel onaardig om te zeggen en zo bedoel ik het niet maar dát dacht ik eventjes. Nogmaals, no offence want ik bedoel het echt niet zo, puur om je te laten zien hoe sommige vrouwen daar op kunnen overreageren (en ik geef direct toe dat het van mijn kant een zeer overdreven reactie is om zelfs maar zo te denken).
Ik discussieer genoeg aldaar, maar best typerend voor jou dat je het irritant vind als ik een DM stuur alleen om de reden dat de inhoud van ''sex'' jou niet aanspreekt.quote:Ik lees toevallig dit topic, dat mij inhoudelijk aanspreekt. Maar wat betreft jouw history in SEX, geen idee of je discussieert of trollt aldaar, het spreekt me inhoudelijk nooit aan. En dus vind ik het irritant als jij een DM stuurt.
Aye, nou ik ga niet in mijn topic beargumenteren waarom ik al dan niet wel of geen pervert zou zijn terwijl dat gewoon private zou kunnen... verder was de post ook totaal niet inhoudelijk, dus nog een extra reden om niet te reageren.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben mij denk ik al redelijk bewust over hoe ik overkom / over kan komen, maar als je tips voor me hebt om het zekerder te weten vind ik het fijn die te horen.quote:Mijn advies voor IRL situations is dat je toch bewust moet gaan worden over hoe je over kan komen en hoe je dat kan voorkomen. Tenminste voor de momenten dat je wel je doel wilt bereiken.
Ik ben bang dat hier wel een klein beetje waarheid in zit / voorkomt, maar ik denk dat de meerderheid van de vrouwen gewoon normaal kan doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:52 schreef Mercer het volgende:
Het is arrogantie vanwege overvloed aan geïnteresseerde mannen. En het interesseert veel vrouwen vervolgens geen moer hoe ze met jou omgaan. Je bent één van de velen namelijk.
Ik probeer je alleen maar een spiegel voor te houden. Je zult in de rest van je leven waarschijnlijk geen vrouw tegenkomen die je zoiets naar waarheid durft te zeggen. Ik snap dat het misschien hard aankomt, sorry.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
?ehh...![]()
Ik heb het niet over jou, maar over jouw karakter eigenschappen in het algemeen, je neemt et wel erg persoonlijk op naar mijn mening. (kwam ik zo persoonlijk over?)
Verder zou ik zo een reactie dus een zodanig grote afknapper vinden (mevrouw vooroordeeld als geen ander) dat dat nog wel een tijdje tekenend blijft voor je username.
[..]
[..]
Ik discussieer genoeg aldaar, maar best typerend voor jou dat je het irritant vind als ik een DM stuur alleen om de reden dat de inhoud van ''sex'' jou niet aanspreekt.
Hmm, niet interesseren is veel gezegd, vind ik. Maar één van de velen is zeer treffend, aan het einde van de avond onthou je echt geen namen of gezichten meer, tenzij je iemand toch wel heel leuk vond en er een tijdje mee hebt staan praten.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:52 schreef Mercer het volgende:
Het is arrogantie vanwege overvloed aan geïnteresseerde mannen. En het interesseert veel vrouwen vervolgens geen moer hoe ze met jou omgaan. Je bent één van de velen namelijk.
Hoevaak word jij gemiddeld aangesproken op een avond?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, niet interesseren is veel gezegd, vind ik. Maar één van de velen is zeer treffend, aan het einde van de avond onthou je echt geen namen of gezichten meer, tenzij je iemand toch wel heel leuk vond en er een tijdje mee hebt staan praten.
Ik las nogmaals je eerdere post, maar eh... het is meer persoonlijk gezever dat we geen overeenkomsten hebben, qua mijn karakter valt er weinig in terug te lezen waar ik het mee eens ben... verder zijn het allemaal loze vooroordelen, die gebaseerd zijn op ''je post in ''sex'' en je stuurt een DM, ach komop, zo erg is het niet als iemand een DM stuurt omdat je een nogal persoonlijke opmerking maakt en dat naar mijn mening niet thuis hoort in een topic maar gewoon 1-1 (via DM dus) en daar wou ik zeker wel opheldering over! dus vandaar die DM.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar een spiegel voor te houden. Je zult in de rest van je leven waarschijnlijk geen vrouw tegenkomen die je zoiets naar waarheid durft te zeggen. Ik snap dat het misschien hard aankomt, sorry.
Help mij, ik zie het niet... ik meen het ik neem graag je hulp aan, maar ik probeerde net daadwerkelijk wat uit die spiegel van seven te halen totdat ik inzag dat het allemaal negatief was.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:32 schreef Ripley het volgende:
Ikvind het wel interessant dat je focust op de geboden mogelijkheid die buiten jezelf ligt TS. Het is een stuk makkelijker om een ander de schuld te geven, maar een stuk constuctiever om jezelf onder de loep te nemen.
Het is makkelijk om de schuld van dingen buiten jezelf te leggen. Maar als iets je vaak overkomt ben je zelf de grootste gemene deler. In plaats van te zoeken naar een fout in een grote groep vrouwen is het voor de hand liggender dat er iets binnen jouzelf niet werkt zoals je wil.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Help mij, ik zie het niet... ik meen het ik neem graag je hulp aan, maar ik probeerde net daadwerkelijk wat uit die spiegel van seven te halen totdat ik inzag dat het allemaal negatief was.
Aye, je hebt gelijk, maar neem van mij aan (ik wil geen usernames noemen) dat veel vrouwen express niet reageren op mannen (dit is gewoon iets seksueels ik weet het bijna zeker) omdat dit de makkelijkste manier is om van ze af te komen, dit doen ze omdat het veel voorkomt dat mannen ze anders gaan lastigvallen..quote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is makkelijk om de schuld van dingen buiten jezelf te leggen. Maar als iets je vaak overkomt ben je zelf de grootste gemene deler. In plaats van te zoeken naar een fout in een grote groep vrouwen is het voor de hand liggender dat er iets binnen jouzelf niet werkt zoals je wil.
Dit heeft weing te maken met vrouwen vs mannen overigens, andersom werkt het ook zo. Een vrouw die klaagt dat ze alleen slechte mannen tegen komt zou ook eens over zichzelf moeten nadenken
Ik ken je verder niet maar uit wat je post maak ik op dat je fokdames benadert die in seks posten. Ik zou me wat terughoudenderr opstellen en fok niet als een dateplaats zien. Leer fokheren en fokdames kennen zonder de beladenheid van SEX en dan zie je het verder wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aye, je hebt gelijk, maar neem van mij aan (ik wil geen usernames noemen) dat veel vrouwen express niet reageren op mannen (dit is gewoon iets seksueels ik weet het bijna zeker) omdat dit de makkelijkste manier is om van ze af te komen, dit doen ze omdat het veel voorkomt dat mannen ze anders gaan lastigvallen..
Nu is mijn klacht dat daarbij geen enkel oordeel te pas komt, maar dat het puur geberedeneerd is op een vooroordeel (die dan welliswaar erg vaak opgaat) is het terecht dat deze vrouwen dan puur en alleen op dat vooroordeel afgaan?
En dit is niet zozeer een persoonlijke questie, ik merk het gewoon, en krijg als redenen als ik wat ''kwader'' word terug dat ik bijvoorbeeld eerst eens moet nadenken voordat ik boos word, want ze wordt wel vaker lastiggevallen als ze in ''sex'' post, nou je hebt als man sowieso geen kans op een normaal gesprek bij dit soort personen want het vooroordeel telt gewoon zwaarder, geloof mij maar.. en nog een ander persoon groet geen mensen op straat omdat dat als een uitnodiging wordt ervaren door sommige mannen om er achteraan te lopen... negeren werkt het makkelijkst om iemand af te stoten -- teruggroeten is niet eens aan de orde, als je maar normaal naar huis kan lopen lijkt wel! dat is naar mijn mening niet wenselijk hoor!
Excuses als dit wat onduidelijk is opgeschreven maar laten we zeggen dat ik uit emotie typ.
Ik vind het niet charmant om bepaalde dingen openbaar te posten, is het nou echt zo intiem/direct als je gewoon wat via DM stuurt? Wie zegt dat ik flirtende opmerkingen maak? Ik zie fok niet als dateplaats, dat is ook al een stom vooroordeel, slechts omdat ik de DM gebruik zie ik fok als datesite?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet maar uit wat je post maak ik op dat je fokdames benadert die in seks posten. Ik zou me wat terughoudenderr opstellen en fok niet als een dateplaats zien. Leer fokheren en fokdames kennen zonder de beladenheid van SEX en dan zie je het verder wel.
Dm's zijn persoonlijker. Ik zou er van wegblijven als het over intieme seksuele dingen gaat en je iemand niet persoonlijkt kentquote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het niet charmant om bepaalde dingen openbaar te posten, is het nou echt zo intiem/direct als je gewoon wat via DM stuurt? Wie zegt dat ik flirtende opmerkingen maak? Ik zie fok niet als dateplaats, dat is ook al een stom vooroordeel, slechts omdat ik de DM gebruik zie ik fok als datesite?
En is die DM van mij nou serieus zo vervelend?
Liever dat mij iets intiems wordt gevraagd in een DM dan dat dat in het openbaar wordt gevraagd in een topic op fok... en zo intieme dingen vraag ik niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dm's zijn persoonlijker. Ik zou er van wegblijven als het over intieme seksuele dingen gaat en je iemand niet persoonlijkt kent
Ik heb nooit een dm van jou gehad volgens mij? Of ben je aan het dm-en onder een kloon?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Liever dat mij iets intiems wordt gevraagd in een DM dan dat dat in het openbaar wordt gevraagd in een topic op fok... en zo intieme dingen vraag ik niet.
Mijn DM was je dus te persoonlijk...? wtf ff serieus ik heb denk ik wel nieuw klachtmateriaal...
Anders zou ik dat niet zeggenquote:
Mijn motieven zijn clean, ik vraag me eigenlijk meer af waar jullie op baseren dat ik wanhopig enzo ben.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Anders zou ik dat niet zeggenbut still: kijk eens naar je eigen motieven en uitstralingen ipv op zoek te gaan naar de fout bij anderen
O, en ik zou het ook graag bespreekbaar willen maken waarom één simpele DM gelijk blijk zou moeten geven van ''wanhopigheid'' alsof een normaal berichtje sturen iets flirterigs / seksueels is?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat en het feit dat je direct begint te dm-en naar aanleiding van één post.
Aanval is de beste verdediging? Als ze niet arrogant zouden doen komt hun onzekerheid bloot te liggen, dat is de gedachte..quote:Op maandag 18 juli 2011 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag mezelf altijd af hoezo een vrouw opeens arrogant zou gaan doen als ze onzeker zou zijn... Waarom is dat/Zou dat zijn?
Bang wat iemand van haar vind - therefore er voor zorgen dat iemand het niet te weten komt door af te kappen dus eigenlijk?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:38 schreef keste010 het volgende:
[..]
Aanval is de beste verdediging? Als ze niet arrogant zouden doen komt hun onzekerheid bloot te liggen, dat is de gedachte..
In een extreem triest etablissement een keer of 20 per avond. Maar normaal toch ook wel zeker keer of 3, 4.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoevaak word jij gemiddeld aangesproken op een avond?
Thanks en mijn oprechte excuses. Was niet als haten bedoeld.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
door die reactie ben je bij mij door de mand gevallen als haatvrouw dit is mijn spiegel aan jou. Doe er iets mee zou ik zeggen.
Ik persoonlijk DM zelden, tenzij ik een 'geschiedenis' heb met iemand. Ik vind het een irritante functie die ik ook overigens uit ga zetten als dat kan. Allemaal factoren die mijn nekharen helpen overeind te zetten. Een ander reageert er veel milder op. Je hebt nu alleen maar de extreme kijk van een mannenhaatster gezien, vergeet dat niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O, en ik zou het ook graag bespreekbaar willen maken waarom één simpele DM gelijk blijk zou moeten geven van ''wanhopigheid'' alsof een normaal berichtje sturen iets flirterigs / seksueels is?
Mijn bedoeling was niet om te flirten en dat lijkt mij nogal overduidelijk als er niks flirterigs in mijn sms'je staat, waarom moet er dan alsnog gedacht worden dat ik iemand wil veroveren ofzo?
Best raar dat dat bij voorbaat dus blijkbaar gedacht wordt van sommige vrouwen (seven) op fok.
Hoewel zij denk ik geen goed voorbeeld is voor de rest voor de vrouwelijke populatie van fok, want ze heeft nogal veel vooroordelen blijkbaar....
Trouwens hey, wel altijd opvallend hoe ondergeschikt soms de vriendinnengroep is als ineens wel een superleuke kerel op een vrouw afstapt.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:50 schreef Vesperfly het volgende:
Vind dit wel herkenbaar, ben zelfs ook soms arrogant tegen mannen met stappen. Terwijl dat helemaal niet in mijn aard ligt. Vaak is het gewoon inderdaad uit zelfbescherming wat weerlegt wordt met 'ik vind mezelf leuker/beter dan hem' wat helemaal niet zo is. En ook omdat je weet dat sommige mensen tijdens het stappen dan blijven plakken, terwijl je met vriendinnen op stap bent. Irritant.
True, en ook hoe vals ze kunnen worden als er meerdere zijn in een groep die de desbetreffende man leuk vinden. Let's be honest, je komt vaak met uitgaan nou niet de meest potentiële kansmakers tegen, en wanneer dit wel het geval is worden sommige vrouwen een tikkeltje venijnigquote:Op maandag 18 juli 2011 01:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Trouwens hey, wel altijd opvallend hoe ondergeschikt soms de vriendinnengroep is als ineens wel een superleuke kerel op een vrouw afstapt.
Als je enkel "superleuke" mannen die de hele groep allemaal wel leuk vinden enkel uitkiest wel ja...quote:Op maandag 18 juli 2011 01:54 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
je komt vaak met uitgaan nou niet de meest potentiële kansmakers tegen
Ja maar jij verdient liefde meidquote:Op maandag 18 juli 2011 01:51 schreef Seven. het volgende:
The fuck, zelfs ik krijg dm aandacht genoeg.
Je kan afkappend reageren, waar ik mij aan erger is het ''negeren'' wat uitermate ''uit de hoogte'' voelt voor mij... zou jij dat niet hebben als je iemand aanspreekt en desbetreffend persoon negeert je?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:29 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
maar ik ben in elk geval helemaal klaar met een bepaald soort gesprekken dat voor spontaan moet doorgaan.
Veel hangt af van de persoon die voor je staat.. Negeren is iets dat ik enkel bewaar voor types die erg onder de indruk zijn van zichzelf. Hoe meer ze het alfa mannetje uithangen, hoe erger ik mijn best ga doen om ze van hun sokkel te laten donderen, liefst met publiek erbij. Maar ik zou mij bijvoorbeeld nooit zo gedragen bij iemand die gewoon vriendelijk is, maar ietwat onhandig of verlegen (kan zelfs geweldig charmant overkomen, mijn eigen vriendje is ook een stille jongen). Daar praat ik even mee, en nadien excuseer je je (toilet/zoekt vriendin/etc), gebruik je je lichaamstaal als ze echt saai uit de hoek komen, of je houdt vrienden tegen waar je mee in een gesprek verwikkeld geraakt waar outsiders niets aan hebben, enzovoort.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kan afkappend reageren, waar ik mij aan erger is het ''negeren'' wat uitermate ''uit de hoogte'' voelt voor mij... zou jij dat niet hebben als je iemand aanspreekt en desbetreffend persoon negeert je?
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:48 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
[..]
Veel hangt af van de persoon die voor je staat.. Negeren is iets dat ik enkel bewaar voor types die erg onder de indruk zijn van zichzelf. Hoe meer ze het alfa mannetje uithangen, hoe erger ik mijn best ga doen om ze van hun sokkel te laten donderen, liefst met publiek erbij. Maar ik zou mij bijvoorbeeld nooit zo gedragen bij iemand die gewoon vriendelijk is, maar ietwat onhandig of verlegen (kan zelfs geweldig charmant overkomen, mijn eigen vriendje is ook een stille jongen). Daar praat ik even mee, en nadien excuseer je je (toilet/zoekt vriendin/etc), gebruik je je lichaamstaal als ze echt saai uit de hoek komen, of je houdt vrienden tegen waar je mee in een gesprek verwikkeld geraakt waar outsiders niets aan hebben, enzovoort.
Het was niet seksueel getint in dit geval. Hij stuurt voornamelijk berichtjes in de trant van 'haha ja dat klopt echt wat je daar zei'. Van die dingen waar je met de beste wil van de wereld al niet leuk op kunt reageren, laat staan als je humeur al te wensen over liet vóór je tien van die berichtjes kreeg.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:06 schreef Copycat het volgende:
Als ik per DM een seksueel getint berichtje krijg van een user waar ik geen 'geschiedenis' mee heb, omdat ik iets in SEX heb gepost, reageer ik simpelweg niet. Ik post op een forum, niet op Lexa.
Ah, pardon.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 09:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Soms DMt iemand een leuke opmerking, dan stuur ik wel wat terug meestal. Maar als het me niet aanspreekt.... Het is een beetje zoals die lui in de stad die staan te ronselen voor greenpeace en het parool enzo. Als je af en toe in de stad bent en je loopt daar vrolijk te zijn zeg je heus wel wat terug als ze je aanspreken. Als je in de stad werkt en je wordt iedere dag minimaal vier keer aangeklampt komt er een moment waarop je gewoon doorloopt in plaats van vriendelijk uit te leggen waarom je niet geïnteresseerd bent in hun prachtige aanbieding en ze een fijne dag te wensen. Dat is natuurlijk niet leuk voor die jongens en meisjes van het parool en amnesty, maar dan moet je dat werk maar niet gaan doen als je daar niet tegen kunt. En dan moeten mannen zich maar niet opdringen, als ze niet tegen afwijzingen kunnen. Ik zie geen enkele vorm van inlevingsvermogen in dit hele topic staan over dat er misschien aan mijn kant wel een reden voor is behalve mijn walgelijke kutkarakter. Dus waarom moet ik me wel inleven en het zielig vinden en steeds weer terugtypen dat ik geen zin heb om te DMen (om vervolgens uiteraard alsnog arrogant en verwaand en weet ik veel wat genoemd te worden)?
Ik haat dat soort mannen. In de kroeg krijg je ook de een na de ander op je af en het maakt niet uit of je ze meteen negeert of vriendelijk afwijst. Als je hun bier weigert aan te nemen is het meestal alsnog huwhuwhuw zeker ongesteld huwhuw. Rot. Toch. Op.
Als jij op iets of iemand reageert en daar een bepaalde reactie op terug verwacht dan doe jij dan eigenlijk alleen voor jezelf. Je krijgt dan niet wat je wilt en wordt daarom boos.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
True that, en daarom erger ik me er ook aan omdat ik hoop op een positieve reactie, en een negatieve reactie (zwijgen dus) verpest mijn humeur / vind ik jammer.
Waarschijnlijk omdat je er een hoop van je eigen frustraties en gemis bij een ander wil neerleggen; zij moeten maar reageren op jou want jij wil een reactie.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
En is die DM van mij nou serieus zo vervelend?
Serieus ja?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:31 schreef Dipkip het volgende:
Maar op internet, alleen vanuit dat ene topic waar kingtoppie mij uitgepikt had om me te DMen, was hij een van vier. En dat is dan één topic, en niet een waarin ik nou iets heel aantrekkelijks over mezelf vertelde. Ik ben ooit zo dom geweest om in SEX te posten dat ik veel mannen maar lui vond in bed. Dan heb je in een kwartier 20 man aan je rok hangen. En die denken allemaal dat ze de enige zijn met leuke vondsten als 'ik wil wel met jou dippen hoor kippie' en zijn reuze op hun piemel getrapt als je niet direct antwoord geeft en bij voorkeur ook maar meteen je 06 geeft, want anders ben je een arrogante kankerhoer. True story
Daar maak ik me in ieder geval wel schuldig aan ja. Maar ik hou gewoon niet van doelloos flirten. Als ik bezet ben of al verliefd op iemand dan interesseert het me geen biet of ik in de smaak val bij een of andere meneer waar ik toevallig bij in de trein zit. En als ik single ben, dan kom ik je zelf wel halen als ik je wil. Aan de deur wordt niet gekochtquote:Op maandag 18 juli 2011 10:27 schreef keste010 het volgende:
Mijn punt (zie pagina 3) ging juist over arrogantie in een verder stadium, of eigenlijk tijdens gewoon contact op andere plekken dan een kroeg en waarbij niet per sé alcohol in het spel is. Valt me zo vaak op dat vrouwen dan uit zelfbescherming zich heel anders gaan voordoen dan dat ze zelf zijn, niet in de laatste plaats door wat hun door vriendinnen ingefluisterd wordt. Vooral dat zogenaamde niet geinteresseerd zijn irriteert me heel erg.. Maar goed, dat zijn inmiddels meer 'rules of the game' geworden, en wellicht maken mannen zich hier ook schuldig aan, dat weet ik niet.
Wet van de grote aantallen denk ik. Als je maar eindeloos veel probeert is er misschien uiteindelijk wel iemand die ja zegt? Het laatst overgebleven eenzame iets te lelijke meisje rond sluitingstijd, zoiets.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:36 schreef Hexagon het volgende:
Serieus ja?
Ik vraag me dan echt af wat zo'n gast dan denkt. Ik kan er in ieder geval met mn verstand niet bij.
Waarom zou ik daar in hemelsnaam een uitdaging in moeten zien?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:49 schreef keste010 het volgende:
Overigens vind ik het ook vreselijk als je als vrouwelijke user meteen platgespamd wordt via de DM na 1 sekspost, maar dat is Fok. De uitdaging voor een vrouw is om toch met een open blik hiernaar te kijken, en niet mensen als TS (die mij helemaal niet zo'n vies mannetje lijkt) op voorhand al weg te zetten.
Wat een tobberds allemaal.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:31 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben ooit zo dom geweest om in SEX te posten dat ik veel mannen maar lui vond in bed. Dan heb je in een kwartier 20 man aan je rok hangen. En die denken allemaal dat ze de enige zijn met leuke vondsten als 'ik wil wel met jou dippen hoor kippie' en zijn reuze op hun piemel getrapt als je niet direct antwoord geeft en bij voorkeur ook maar meteen je 06 geeft, want anders ben je een arrogante kankerhoer. True story
Je vergeet de belangrijkste factor: onzekerheid. Veel vrouwen zijn erg onzeker, over van alles..quote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat er drie oorzaken kunnen zijn.
1) de man komt wanhopig of opdringerig over. De manier van benaderen is niet sympathiek of geeft de vrouw een onprettig gevoel.
2) de dame in kwestie is geirriteerd door andere mannen die opdringerig zijn en heeft daardoor een schild opgetrokken.
3) de dame in kwestie is een sjacherijnig kreng.
Ze komen alledrie voor
Zo naïef.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:29 schreef Saisai het volgende:
Misschien moeten meer mannen eens een gewoon gesprek beginnen ivp meteen "o waar is je vriend dan hur hur".
Daarmee bedoel ik dus; zonder bijbedoelingen.
Als je hallo zegt en glimlacht denkt die man, ha, die wil nueken!!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:20 schreef Retronix het volgende:
Je vergeet de belangrijkste factor: onzekerheid. Veel vrouwen zijn erg onzeker, over van alles..
Ik doe het in het zwembad of tijdens boodschappen doen ook wel eens, gesprekken aanknopen over oppervlakkige dingen. Wat je ook heel vaak ziet is dat de hoofdjes omlaag naar de grond gaan als je gedag zegt. Vooral bij jonge meiden zie je dit veel, omdat ze erg onzeker zijn. Want zeg nou zelf, een opgewekte en oprechte hoi of hallo met een glimlach kan haast geen pijn doen toch? Toch kijken weel jonge vrouwen dan wel alsof de een mes in de maag gestoken krijgen.. Onzekerheid over zichzelf..
Hoe moeten zij weten dat het een oprechte hoi is? Spreek jij ook jongens/mannen die je niet kent zomaar aan in het zwembad of tijdens de boodschappen? ''Hey man hoe is het? Ja ik ken je niet maar je leek me wel een leuke gast, stroopwafels zijn in de aanbieding trouwens!'' Of doe je dat bij meisjes, met het idee dat er wellicht ''iets'' voor jou in zit.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:20 schreef Retronix het volgende:
Want zeg nou zelf, een opgewekte en oprechte hoi of hallo met een glimlach kan haast geen pijn doen toch?
quote:Op maandag 18 juli 2011 11:39 schreef Canillas het volgende:
Spreek jij ook jongens/mannen die je niet kent zomaar aan in het zwembad of tijdens de boodschappen? ''Hey man hoe is het? Ja ik ken je niet maar je leek me wel een leuke gast, stroopwafels zijn in de aanbieding trouwens!''
jij hebt zo te zien vaker met dit bijltje gehakt.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Ripley het volgende:
Ik denk dat er drie oorzaken kunnen zijn.
1) de man komt wanhopig of opdringerig over. De manier van benaderen is niet sympathiek of geeft de vrouw een onprettig gevoel.
3) de dame in kwestie is een sjacherijnig kreng.
Ze komen alledrie voor
Altijd wel geweten dat er best wat kansloos volk op FOK zit, maar dit... tering.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:31 schreef Dipkip het volgende:
Maar op internet, alleen vanuit dat ene topic waar kingtoppie mij uitgepikt had om me te DMen, was hij een van vier. En dat is dan één topic, en niet een waarin ik nou iets heel aantrekkelijks over mezelf vertelde. Ik ben ooit zo dom geweest om in SEX te posten dat ik veel mannen maar lui vond in bed. Dan heb je in een kwartier 20 man aan je rok hangen. En die denken allemaal dat ze de enige zijn met leuke vondsten als 'ik wil wel met jou dippen hoor kippie' en zijn reuze op hun piemel getrapt als je niet direct antwoord geeft en bij voorkeur ook maar meteen je 06 geeft, want anders ben je een arrogante kankerhoer. True story
Oh, dat soort dingen maken vrouwen in het echte leven ook mee. Iets vergelijkbaars overkwam mij in de kroeg.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Altijd wel geweten dat er best wat kansloos volk op FOK zit, maar dit... tering.
Mannen...quote:Op maandag 18 juli 2011 12:22 schreef Seven. het volgende:
Oh, dat soort dingen maken vrouwen in het echte leven ook mee. Iets vergelijkbaars overkwam mij in de kroeg.
De correcte stijlvorm is:quote:
....what the fuck?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:31 schreef Dipkip het volgende:
Kingtoppie daarentegen voelt die behoefte nog steedsquote:Op maandag 18 juli 2011 12:59 schreef Xeanor het volgende:
....what the fuck?
Kennelijk ben ik dan een rare, nooit de behoefte iemand te DMen
Blijkbaar.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:34 schreef Copycat het volgende:
Maar in dit topic durft ie niet meer te komen?
Hoe kansloos.
Wat raar?! Volgens TS himself komt hij helemaal niet wanhopig en opdringerig over?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Hij zat via DM tegen me aan te zeiken dat het niet eerlijk is dat ik hem over één kam schoor met 'die andere fokkers' die ook vanuit een SEX topic gezellig een praatje probeerden te maken. En hoe vaak ik ook herhaalde 'zit niet zo te zeiken, laat me met rust', hij moest toch echt nog even verduidelijken hoe vreselijk oneerlijk dat was "ffs" en hoe verwaand ik ben "ffs". Frusti mannetje.
Of menstrueer je toevallig?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:41 schreef Dipkip het volgende:
Het komt denk ik doordat ik een paranoïde kuthoer ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
Ja jongen, leg jij het eens uit, want al die domme vrouwen snappen er he-le-maal niets van.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
.... Ik zal proberen wat duidelijkheid te scheppen hoor.. maar ik loop 3 pagina's achter en dit is inmiddels veranderd in een TS is wanhopig, laten we hem met zijn allen gaan haten topic.
Ja, je hebt een wespennest geopend want wij zijn allemaal mannenhaatsters.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
.... Ik zal proberen wat duidelijkheid te scheppen hoor.. maar ik loop 3 pagina's achter en dit is inmiddels veranderd in een TS is wanhopig, laten we hem met zijn allen gaan haten topic.
Ja. Maar dan wel om gewoon een kletspraatje te maken hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 13:45 schreef Xeanor het volgende:
Hij heeft werkelijk iedere vrouw in dit topic een DM gestuurd of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
Raises hand.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:45 schreef Xeanor het volgende:
Hij heeft werkelijk iedere vrouw in dit topic een DM gestuurd of wat?
Hij heeft naar honderden lopen DM'en natuurlijk. Ik vraag me af hoeveel mannen hij DM't voor een gezellig kletspraatje.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:50 schreef Xeanor het volgende:
Eigenlijk best grappig. Of hij heeft al naar naar honderden lopen DM'en, of hij heeft net de paar verkeerde te pakken.
Gewoon.... nul?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij heeft naar honderden lopen DM'en natuurlijk. Ik vraag me af hoeveel mannen hij DM't voor een gezellig kletspraatje.
optie 1. Vanaf het moment dat ik ging posten in een topic die van SEX naar KLB was geplaatst kreeg ik een dm van hem. Ik post zelf nooit in SEX dus dacht dat het wat luchtigs was omdat ik normaal niet vaak dm's krijg. (ik post voornamelijk in ONZ, KLB en GC)quote:Op maandag 18 juli 2011 13:50 schreef Xeanor het volgende:
Eigenlijk best grappig. Of hij heeft al naar naar honderden lopen DM'en, of hij heeft net de paar verkeerde te pakken.
Ben toch wel serieus benieuwd naar wat je wil bereiken met al je berichten en de ''klacht'' va dit topic, waarom je er zo fanatiek mee bezig bent etc, je lijkt je zoveel bezig te houden met wat anderen vinden of zouden moeten vinden dat je niet doorhebt dat je in het najagen daarvan je mensen benadert op een manier die ze vervelend vinden.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
ik heb het zojuist opgezocht, allicht saai (moet je zelf weten) maar het waren er 2x 2, allebei de keren stopte ik na het 2e berichtje en stuurde ik nog als eindnote dat ik het asociaal vond dat ze er niet op reageerde (waar dit topic dus ook over gaat) dus in totaal heb ik verspreid over 2 dagen 4+2 berichtjes gestuurd waar ik antwoord op had gewild, gewoon om normaal sociaal te doen, niet gehad... Dus veel berichtjes kan ik het niet noemen want na 1 berichtje weet je toch niet of iemand je negeert of wel?quote:Op maandag 18 juli 2011 08:35 schreef Dipkip het volgende:
Ok, nou, de redenen waarom ik niet reageerde:
- je berichtjes waren vrij saai en vrij veel
ik geloof hier weinig van, ik reageerde na aanleiding van een post van jezelf, dus ik geloof dit echt niet, ik reageer ook vrij direct als ik vind dat een vraag of iets dergelijks niet thuishoort in een topic, zo ook bij seven in dit topic die me daarom wanhopig vond.quote:- ik zit niet constant achter mn pc dus ze waren soms al van uren geleden
Te druk om hoi te zeggen of iemand af te wijzenquote:- ik heb het druk
Geloof ik best, daarom dit topicquote:- heel veel fokkers sturen zulke berichtjes als je als vrouw in SEX post
Geloof ik best, vandaar dit topicquote:- je kunt wel zeggen dat je 'alleen aardig wil doen' maar meestal willen ze toch iets van je
Geloof ik ook best, maar wat is er mis met een beetje sociaal contact?quote:- ik wil niks van jou
Ja sorry hoor.quote:- ik zit te fokken als afleiding omdat ik mn relatie heb verbroken gisteren
Jezus, veredeld wezen, als iemand niet leuk genoeg is betekent dat niet dat jij per definitie iemand zou moeten negeren, dat is verwaand.quote:- dat was o.a. omdat ie claimerig was, eiste dat ik zn handje vasthield, lachte om zn grapjes en ALTIJD iets terug zei.... als je maar leuk genoeg bent reageren de dames wel hoor, maar ga het niet zitten afdwingen, dat is erg onaantrekkelijk
Prima, ik hecht toch meer waarde aan wat iemand van me vind ook al is het een onbekende.quote:En als je me daar een sjacherijnig kutwijf om wilt vinden, ga je gang. Interesseert mij toch geen reet wat de een of andere fokker van me vindthet is fok, geen therapiegroepje
En waarom denk jij dat je recht heb op een antwoord? Alsof ze dat aan jou verplicht zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef kingtoppie het volgende:
Jezus, veredeld wezen, als iemand niet leuk genoeg is betekent dat niet dat jij per definitie het recht hebt om iemand te negeren, dat is verwaand.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat je recht heb op een antwoord? Alsof ze dat aan jou verplicht zijn.
Vandaar dat er in mijn op staat: ''- Is dit de schuld van de mannen en verdienen wij serieus geen normale omgang omdat de sociale man tot een zodanig select groepje behoord dat die terecht wordt verwaarloost?''quote:Op maandag 18 juli 2011 10:31 schreef Dipkip het volgende:
Dit inderdaad. Ik kanquote:Op maandag 18 juli 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat je recht heb op een antwoord? Alsof ze dat aan jou verplicht zijn.
Dit inderdaad. Kingtoppie, gewoon negeren en als ze bitchy doen geef je hen de vinger en loop je weg.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, het gaat mij erom dat er blijkbaar gedacht wordt dat als iemand niet leuk is dat het dan normaal is dat je niet reageertquote:Op maandag 18 juli 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Er is niks mis mee.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geloof ik ook best, maar wat is er mis met een beetje sociaal contact?
Weet je meteen waar je aan toe bent toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, het gaat mij erom dat er blijkbaar gedacht wordt dat als iemand niet leuk is dat het dan normaal is dat je niet reageert
Komt nogal hard aan. (hoewel het geen fuck zou moeten uitmaken natuurlijk als je afgewezen wordt door iemand die zich te goed voelt om te reageren)quote:Op maandag 18 juli 2011 14:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je meteen waar je aan toe bent toch?
Niet perse. Er zijn genoeg mannen die sociaal genoeg zijn en genoeg die dat niet zijn. Meestal leren ze het met ervaring.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vandaar dat er in mijn op staat: ''- Is dit de schuld van de mannen en verdienen wij serieus geen normale omgang omdat de sociale man tot een zodanig select groepje behoord dat die terecht wordt verwaarloost?''
Als je dat al niet kunt hebben, zou ik ver, ver weg van fora blijven.quote:
Alleen als je er een lief berichtje op hebt geschreven.quote:
Maar dat is het hem nou juist. Je behoort niet tot een select gezelschap, je behoort tot een enorme grauwe massa van wanhopige kneuzen die zichzelf allemaal enorm bijzonder vinden. Je bent niet bijzonder, je bent exact het zelfde als de 100 idioten voor je die ik óók heb genegeerd.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
Vandaar dat er in mijn op staat: ''- Is dit de schuld van de mannen en verdienen wij serieus geen normale omgang omdat de sociale man tot een zodanig select groepje behoord dat die terecht wordt verwaarloost?''
Ik stuur je wel een DM.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
Alleen als je er een lief berichtje op hebt geschreven.
Als je nog op meningen zat te wachten; al je berichten, posts en vooral ook dit topic is allemaal gebaseerd op jouw behoefte aan aandacht, je zit er echt om te schreeuwen, ook je frustratie is daar een verlengde van.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef kingtoppie het volgende:
Geloof ik ook best, maar wat is er mis met een beetje sociaal contact?
Jezus, veredeld wezen, als iemand niet leuk genoeg is betekent dat niet dat jij per definitie iemand zou moeten negeren, dat is verwaand.
Arrogant als ik ben, reageer ik daar vast niet op.quote:
Wie zegt dat ik denk dat vrouwen daarop zitten te wachten? Ik denk dat niemand het erg vind om gewoon een praatje te maken en als reden om een DM te sturen heeft niks te maken in welk subforum ik post, en dat ik graag een praatje maak en het frustrerend en erg vind als iemand mij negeert ligt in mijn karakter ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:30 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het daarbij nogal arrogant dat TS blijkbaar denkt dat vrouwen daarop zitten te wachten. Op hem en zijn DM's zitten te wachten omdat ze in een seksueel subforum posten.
Is dat arrogantie uit zelfbescherming TS, uit onzekerheid, uit wanhoop of uit karakter?
Zou het kunnen dat jij dit allemaal te persoonlijk opvat?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt nogal hard aan. (hoewel het geen fuck zou moeten uitmaken natuurlijk als je afgewezen wordt door iemand die zich te goed voelt om te reageren)
Aha, alle mannen zijn zo?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar dat is het hem nou juist. Je behoort niet tot een select gezelschap, je behoort tot een enorme grauwe massa van wanhopige kneuzen die zichzelf allemaal enorm bijzonder vinden. Je bent niet bijzonder, je bent exact het zelfde als de 100 idioten voor je die ik óók heb genegeerd.
De meesten komen hier enkel om een forumpost te maken, niet om privéberichten te wisselen met tientallen wanhopige mannen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik denk dat vrouwen daarop zitten te wachten? Ik denk dat niemand het erg vind om gewoon een praatje te maken en als reden om een DM te sturen heeft niks te maken in welk subforum ik post, en dat ik graag een praatje maak en het frustrerend en erg vind als iemand mij negeert ligt in mijn karakter ja.
Dat kan jij niet voor anderen bepalen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik denk dat vrouwen daarop zitten te wachten? Ik denk dat niemand het erg vind om gewoon een praatje te maken en als reden om een DM te sturen heeft niks te maken in welk subforum ik post, en dat ik graag een praatje maak en het frustrerend en erg vind als iemand mij negeert ligt in mijn karakter ja.
Nee, alle mannen die ik negeer zijn zo. Leuke mannen negeer ik uiteraard niet. Maar jij bent niet leuk.quote:
Als je dat doet dan open ik een topic over arrogantie bij vrouwen en zulks.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:10 schreef missbehavin het volgende:
Arrogant als ik ben, reageer ik daar vast niet op.
Zou kunnenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:10 schreef Canillas het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat jij dit allemaal te persoonlijk opvat?
Ik denk dat hij het allemaal niet zo goed kan zien door dat enorme bord voor zijn kop.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, alle mannen die ik negeer zijn zo. Leuke mannen negeer ik uiteraard niet. Maar jij bent niet leuk.
Snap je het nu of moet ik streepjes tussen de lettergrepen gaan typen?
Niet leuk = negeren (ook al is het goed bedoelt door meneer)quote:Op maandag 18 juli 2011 14:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, alle mannen die ik negeer zijn zo. Leuke mannen negeer ik uiteraard niet. Maar jij bent niet leuk.
Snap je het nu of moet ik streepjes tussen de lettergrepen gaan typen?
Dm heeft inderdaad meer de lading van Email, je gaat ook niet jan en alleman mailen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:17 schreef Ripley het volgende:
Kingtoppie, ik heb het idee dat je niet helemaal begrijpt hoe fok werkt. Als je geinteresseerd bent in iemands mening kan dat toch prima in het topic? DM/PM wekt de indruk dat je dichterbij iemand wil komen en als die iemand een vreemde van je is kan dat opdringerig overkomen. Leer nu eerst eens wat mensen kennen voordat je kennelijk allerlei dames gaat benaderen via prive manieren
Kijk, man, je moet het ook niet persoonlijk nemen. Misschien als deze dames jou IRL zou ontmoeten zouden ze een geweldige oprechte jongen vinden.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet leuk = negeren (ook al is het goed bedoelt door meneer)
Wat hebben zij te maken met jouw bedoelingen? Jij bedoelt het op een bepaalde manier dus moeten zij daarop reageren zoals jij wilt?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon een praatje maken door een dm te sturen die verder ingaat op een post van me in SEX .... Tuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat dan vooral gepaard met onbegrip... het waarom doet het hem.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:33 schreef Canillas het volgende:
[..]
Als jij op iets of iemand reageert en daar een bepaalde reactie op terug verwacht dan doe jij dan eigenlijk alleen voor jezelf. Je krijgt dan niet wat je wilt en wordt daarom boos.
Ik zie graag een wereld waar mensen sociaal met elkaar omgaan maar dat we die niet hebben en waarschijnlijk nooit gaan krijgen probeer ik beter te begrijpen naar aanleiding van dit topic.quote:Je kan jezelf denk ik beter afvragen waarom je zo graag die reactie wilt, wat dat betekent voor jou, ipv je te richten op diegene die volgens jou zouden moeten antwoorden als jij wilt, daar ligt het antwoord op je frustratie niet, die ligt altijd bij jezelf.
Ok het zit in mij om het een en ander te willen, ik zou mezelf er bij neer moeten leggen dat ik het niet ga krijgen.. Hoewel meer begrip voor het negeren van sommigen mij verder zou helpen..quote:Daarbij; je kan alleen ''geraakt'' worden op punten die jij van jezelf als negatief beschouwd, hoe een ander reageert of doet kan alleen dingen naar boven die in jou zitten, en hoe je daarmee omgaat is je eigen verantwoordelijkheid. Je bent heel veel bezig met ''de ander'', en dat is misschien veiliger, maar het is ook misleidend, want je wil dan iets wat los van jou staat maken tot wat jij vind dat het zou moeten zijn, en zo werkt het niet, je hebt dat alleen over jezelf te vinden.
The road to hell is paved with good intentions.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ok, duidelijk... misschien dat ik daarom bij het ene persoon wel leuk antwoord terug krijg en bij het andere niet, maar dat was mij nooit opgevallen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:17 schreef Ripley het volgende:
Kingtoppie, ik heb het idee dat je niet helemaal begrijpt hoe fok werkt. Als je geinteresseerd bent in iemands mening kan dat toch prima in het topic? DM/PM wekt de indruk dat je dichterbij iemand wil komen en als die iemand een vreemde van je is kan dat opdringerig overkomen. Leer nu eerst eens wat mensen kennen voordat je kennelijk allerlei dames gaat benaderen via prive manieren
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:20 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kijk, man, je moet het ook niet persoonlijk nemen. Misschien als deze dames jou IRL zou ontmoeten zouden ze een geweldige oprechte jongen vinden.
Maar let goed op wat voor soort mensen allemaal op fok posten. De meest enge mensen (mannen EN vrouwen zitten hierop). Racisten, communisten, pedo's, enz. Jij moet eerst laten zien dat jij niet zo'n type bent, voordat je met ze gaat DMen.
Nee, het is toch duidelijk dat als iemand aardig tegen jou probeert te doen en jij negeert zo iemand volstrekt, dat er nogal een negatieve verwaande lading bij komt kijken? of lul ik nu raar?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:20 schreef Canillas het volgende:
[..]
Wat hebben zij te maken met jouw bedoelingen? Jij bedoelt het op een bepaalde manier dus moeten zij daarop reageren zoals jij wilt?
Geef god dan maar een nekschot.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
The road to hell is paved with good intentions.
Ik wil wel erbij voegen dat dat makkelijk gezegd is dan gedaan.quote:
Ik denk misschien te simpel... Maar ik hou dingen wel graag luchtig.. misschien ben ik te intiem, ik zal er aan denken.. ook dat het DM gebruik als onprettig ervaren wordt als zomaar ''een onbekende'' even iets vraagt of een kleine opmerking plaatst (die ik dan niet in het topic vind passen)quote:Op maandag 18 juli 2011 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon een praatje maken door een dm te sturen die verder ingaat op een post van me in SEX .... Tuurlijk.
Maar toch ben jij de enigste zo een beetje die niet uitermate negatief tegen mij doet (+ ripley uit mijn hoofd) terwijl de rest mij graag de grond in lijkt te beuken.. ik bedoel niks slecht, behandel mij dan ook niet zo svp (ja zo zie ik graag de wereld.. misschien minder waarde aan hechten dan boeit het me ook niet hoe we elkaar behandenelen...)quote:Op maandag 18 juli 2011 14:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik wil wel erbij voegen dat dat makkelijk gezegd is dan gedaan.Vooral op Fok, maar ook IRL kan het soms minder makkelijk zijn om dat te doen.
Open chatbox? DM en PM zijn privéberichtjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:30 schreef kingtoppie het volgende:
Naar aanleiding van dit topic moet ik klaarblijkelijk wat dichter bij mezelf kijken aangezien ik te snel ''intiem'' ben een soort van door die DM te gebruiken, hoewel ik het meer zie als een soort open chatbox ofzo
Je houdt dingen echt niet luchtig als je me een privéberichtje stuurt of ik ook van zachte, liefdevolle seks oid houd. Daarmee bereik je juist het tegendeel.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:33 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk misschien te simpel... Maar ik hou dingen wel graag luchtig.. misschien ben ik te intiem, ik zal er aan denken.. ook dat het DM gebruik als onprettig ervaren wordt als zomaar ''een onbekende'' even iets vraagt of een kleine opmerking plaatst (die ik dan niet in het topic vind passen)
Jawel, topgozer DM ik soms als ik zijn naam weer eens voorbij zie vliegen, maar ik zal even moeten kijken in me geschiedenis om het uit te zoeken.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:35 schreef Ripley het volgende:
Ik hoor hier trouwens alleen dat je DMs naar vrouwen stuurt. DM je niet naar mannen?
Dat je wat niet gaat krijgen? Het is niet iemands zijn taak om jou aandacht en een leuk leven te bezorgen, dat is jouw taakquote:Op maandag 18 juli 2011 14:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ok het zit in mij om het een en ander te willen, ik zou mezelf er bij neer moeten leggen dat ik het niet ga krijgen.. Hoewel meer begrip voor het negeren van sommigen mij verder zou helpen..
Nee je lult niet raar, je vat het allemaal heel persoonlijk op, betrekt het op jezelf en dat is die negatieve lading waar je het over hebt; die komt van jou, niemand kan dat bij jou erin stoppen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:30 schreef kingtoppie het volgende:
Nee, het is toch duidelijk dat als iemand aardig tegen jou probeert te doen en jij negeert zo iemand volstrekt, dat er nogal een negatieve verwaande lading bij komt kijken? of lul ik nu raar?
Ik zie het niet zo privé, je bent zo in staat iemand te blokken, of om iemand af te wijzen... achja ik heb hier misschien een verkeerde kijk op, verlicht mij.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Open chatbox? DM en PM zijn privéberichtjes.
Dat is jou automatische op negatieve ervaringen gebaseerde aanname.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je hallo zegt en glimlacht denkt die man, ha, die wil nueken!!
Ik doe dat ook, dat wegkijken, maar echt niet uit onzekerheid. Dan zou ik het immers ook doen (juist nog meer) als het om een man ging waar ik ook echt mee wil neuken.
Maar tegenover die ene mannelijke user staan al heelw at vrouwelijke users hier. Dat doet toch denken. Zijn je bedoelingen dan wel zo oprecht of heb je toch ergens een bijbedoeling erbij? Wat ik lees stuur je vooral DMs naar vrouwen die in SEX posten. Het is niet zo gek als mensen daar een patroon in zien lijkt mequote:Op maandag 18 juli 2011 14:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, topgozer DM ik soms als ik zijn naam weer eens voorbij zie vliegen, maar ik zal even moeten kijken in me geschiedenis om het uit te zoeken.
Hoe kan een dm/pm nou niet privé zijn, alleen jij en degene die 'm krijgt, zien 'm toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo privé, je bent zo in staat iemand te blokken, of om iemand af te wijzen... achja ik heb hier misschien een verkeerde kijk op, verlicht mij.
Ja, maar dat snap je dus niet. Dit is het internet. Ze drukken jou de grond in omdat ze dat leuk vinden. Mensen komen niet op fok om lief te doen en informatie uit te wisselen. Sommige wel, of veel wel, maar veel ook niet. Niet vergeten, de meest enge en nare mensen zitten hierop, dus ze reageren ook in je topic. En de normale mensen zijn ook gewoon eikels die niet bij zichzelf denken dat er een persoon achter de scherm zit.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar toch ben jij de enigste zo een beetje die niet uitermate negatief tegen mij doet (+ ripley uit mijn hoofd) terwijl de rest mij graag de grond in lijkt te beuken.. ik bedoel niks slecht, behandel mij dan ook niet zo svp (ja zo zie ik graag de wereld.. misschien minder waarde aan hechten dan boeit het me ook niet hoe we elkaar behandenelen...)
O... juist dat was ik inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2011 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je houdt dingen echt niet luchtig als je me een privéberichtje stuurt of ik ook van zachte, liefdevolle seks oid houd. Daarmee bereik je juist het tegendeel.
Ik dacht eerst: 'wie is die eikel' en toen dacht ik: 'en delete!'.
Sorry hoor, maar wat een onzin. Omdat iemand zijn gedrag onprettig vindt, is diegene een eikel?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar dat snap je dus niet. Dit is het internet. Ze drukken jou de grond in omdat ze dat leuk vinden. Mensen komen niet op fok om lief te doen en informatie uit te wisselen. Sommige wel, of veel wel, maar veel ook niet. Niet vergeten, de meest enge en nare mensen zitten hierop, dus ze reageren ook in je topic. En de normale mensen zijn ook gewoon eikels die niet bij zichzelf denken dat er een persoon achter de scherm zit.
Hoef je niet aan haar uit te leggenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O... juist dat was ik inderdaad![]()
Het was meer een grapje tegenover jouw post (de inhoud zal ik niet posten) als soort van extremen zegmaar..
Maar ik snap dat dit nogal intiem over kan komen, my bad, zal het niet meer doen ok?
Zo dan. De schuld ligt dus echt bij ons.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja, maar dat snap je dus niet. Dit is het internet. Ze drukken jou de grond in omdat ze dat leuk vinden. Mensen komen niet op fok om lief te doen en informatie uit te wisselen. Sommige wel, of veel wel, maar veel ook niet. Niet vergeten, de meest enge en nare mensen zitten hierop, dus ze reageren ook in je topic. En de normale mensen zijn ook gewoon eikels die niet bij zichzelf denken dat er een persoon achter de scherm zit.
HAHAHAHAHAHA. En dan heeft hij het nog over "asociaal gedrag" als iemand niets terug stuurt. Echt...quote:Op maandag 18 juli 2011 14:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je houdt dingen echt niet luchtig als je me een privéberichtje stuurt of ik ook van zachte, liefdevolle seks oid houd.
Nee, ik heb het niet perse over hem. Voor zover ik weet is hij gewoon een klootzak of eikel. Ik vertel hem alleen dat hij niet moet denken dat mensen hier op fok aardige mensen zijn die open staan voor gesprek.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat een onzin. Omdat iemand zijn gedrag onprettig vindt, is diegene een eikel?
Dat probeer ik dan ook te krijgen(gewoon praatje maken), en ik vind het nog steeds jammer als ik naar mijn mening onterecht genegeerd word.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:36 schreef Canillas het volgende:
[..]
Dat je wat niet gaat krijgen? Het is niet iemands zijn taak om jou aandacht en een leuk leven te bezorgen, dat is jouw taak
Hmm ok... maar brb ben even wegquote:Nee je lult niet raar, je vat het allemaal heel persoonlijk op, betrekt het op jezelf en dat is die negatieve lading waar je het over hebt; die komt van jou, niemand kan dat bij jou erin stoppen.
Gast, je vroeg mij of ik het niet leuk vond om over haren trekken en keel dichtknijp-sex te praten.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O... juist dat was ik inderdaad![]()
Het was meer een grapje tegenover jouw post (de inhoud zal ik niet posten) als soort van extremen zegmaar..
Maar ik snap dat dit nogal intiem over kan komen, my bad, zal het niet meer doen ok?
Ah oke. Ja het is hier soms net het echte leven.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet perse over hem. Voor zover ik weet is hij gewoon een klootzak of eikel. Ik vertel hem alleen dat hij niet moet denken dat mensen hier op fok aardige mensen zijn die open staan voor gesprek.
Ook nietquote:Op maandag 18 juli 2011 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo dan. De schuld ligt dus echt bij ons.
Een camera in je huis is anders als een berichtje op een anoniem forum.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kan een dm/pm nou niet privé zijn, alleen jij en degene die 'm krijgt, zien 'm toch?
Heus onschuldig! En hoe arrogant van jou om zijn onschuldige vriendelijkheid zo af te straffen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:41 schreef Saisai het volgende:
Gast, je vroeg mij of ik het niet leuk vond om over haren trekken en keel dichtknijp-sex te praten.
Je gaf me zelf de link omdat ik ergens poste dat ik me verveelde. (in onz, klb of gc)
Zou niet het eerste zijn wat in mij opkwam om iemand te entertainen.
lolwhut?!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een camera in je huis is anders als een berichtje op een anoniem forum.
Was maar een grapje hoor, TS is toch niet echt zo'n geilneef...dat snap je ook wel. Gewoon een opening naar een gesprek wat daarna het liefst over koetjes en kalfjes gaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:41 schreef Saisai het volgende:
[..]
Gast, je vroeg mij of ik het niet leuk vond om over haren trekken en keel dichtknijp-sex te praten.
Je gaf me zelf de link omdat ik ergens poste dat ik me verveelde. (in onz, klb of gc)
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Draai je dingen nu niet 180 graden om?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Ook niet. Ik probeer hem uit te leggen dat fok niet een leuke beschaafde plek is en dat hij beter dit soort dingen niet moet vragen.
Wat? Je komt echt eng over, gast.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2011 11:39 schreef Canillas het volgende:
[..]
Hoe moeten zij weten dat het een oprechte hoi is? Spreek jij ook jongens/mannen die je niet kent zomaar aan in het zwembad of tijdens de boodschappen? ''Hey man hoe is het? Ja ik ken je niet maar je leek me wel een leuke gast, stroopwafels zijn in de aanbieding trouwens!''
Ja dat doe ik, ik had vrijdagavond in de bioscoop nog een leerzaam gesprek over mijn plan om een filmprojector thuis te installeren met een aardige gast.
Denk dat over algemeen elk meisje/vrouw wel ervaring(en) heeft iemand die zich heel leuk en lief voordeed maar dat uiteindelijk niet bleek te zijn, kan me voorstellen dat ze wat beschrijft vervelend op opdringerig vinden, gewoon omdat ze er niet op zitten te wachten, of kan jij je niet voorstellen dat iemand niet op jouw ''opgewekte en oprechte'' hoi zit te wachten? Als die zo oprecht was dan zou de uitkomst kwa reactie erop je ook niet uitmaken; jij wilde gewoon hoi zeggen en dat heb je gedaan.
Ik heb geen bijbedoelingen en zoek er niets achter, ik vind het gewoon leuk om met mensen te praten en ik probeer aardig te zijn. Ik heb zelf ook genoeg ervaringen met meiden en vrouwen die zich positiever voordeden dan ze werkelijk waren, en ook met mannen.. Het is trouwens ook wel heel erg hoor als iemand gedag zegt en glimlacht, echt iets om wat achter te zoeken of je nou man of vrouw bent..
Hun onzekerheid? Je gaat zonder dat je het door hebt een bepaald grens over en legt het feit dat ze dan ''verkeerd'' reageren nog bij hen neer ook....
Waar heb je het in godsnaam over? Ik ga een grens over? Alsof jij vanachter je pc'tje op dit(blijkbaar met verknipte personen gevulde) forum kan beoordelen of ik een grens over ga als ik mensen gedag zeg.. Weetje wat ik denk, ik denk dat velen van jullie behoorlijk in de war zijn, en het vooral erg belangrijk vinden wat andere mensen over je denken.. Zoals ik al zei, erg onzeker.. Weetje wat het mooie is van gedag zeggen, glimlachen en oppervlakkige praatjes? Je weet gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt! Succes..
Wat? Wat draai ik om?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Draai je dingen nu niet 180 graden om?
Maar ik bedoel het heel luchtig en open en zo.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:41 schreef Saisai het volgende:
Hij kan dit soort dingen beter niet hier vragen, want dan krijgt hij geen aardige antwoorden ...quote:
Hij wil alleen maar even gezellig een babbeltje maken. Dat is toch heel normaal en sociaal?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ik bedoel het heel luchtig en open en zo.
Ik zeg; doen!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:45 schreef linpunt het volgende:
Lol, TS komt nu echt als een perv over en ik heb nog geen tijd gehad om de rest ook door te lezen
Ja, en ik meteen afwijzend reageren. De arrogante teef die ik ben.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor, TS is toch niet echt zo'n geilneef...dat snap je ook wel. Gewoon een opening naar een gesprek wat daarna het liefst over koetjes en kalfjes gaat.
Ah zo. Ik heb geen PM/DM van hem ontvangen, dus ik weet niet hoe hij is. Soms zeg hij wel wat enge dingen, ja. Maar wat ik wil zeggen:quote:Op maandag 18 juli 2011 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij kan dit soort dingen beter niet hier vragen, want dan krijgt hij geen aardige antwoorden ...
Ik zou toch echt beginnen met het pijnpunt van de ongewenste en veel te persoonlijke PM's nav posts in een subforum.
Daar begint het, niet bij dit topic.
Google is your friendquote:Op maandag 18 juli 2011 14:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ah zo. Ik heb geen PM/DM van hem ontvangen, dus ik weet niet hoe hij is. Soms zeg hij wel wat enge dingen, ja. Maar wat ik wil zeggen:
Als je een naïeve onschuldige jongen (of meisje) bent die meer informatie wil krijgen over onderwerpen die je niet op school leert (zoals seks, liefde, geluk, filosofie, enz) moet je niet op fok komen vragen. Zelfs niet in een topic, eigenlijk.
Ik weet nou niet of ik dit triest of eng vindt.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:41 schreef Saisai het volgende:
[..]
I know, Maar ik heb er van geleerd, excuses aan allen sorry.... Ik zie dat subforum ''sex'' niet als iets beladen of iets dergelijks... en ik vind het leuk om er in te posten, vind het leuk om te horen dat mensen erg verschillende meningen kunnen hebben en erg open-minded zijn (dus zelfs keelbeetpakken enzo)quote:
In d ekroeg vraag je ook niet aan een vreemde dame of ze haar keel wel eens dicht wil laten knijpen lijkt me. Het is gewoon common sense.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I know, Maar ik heb er van geleerd, excuses aan allen sorry.... Ik zie dat subforum ''sex'' niet als iets beladen of iets dergelijks... en ik vind het leuk om er in te posten, vind het leuk om te horen dat mensen erg verschillende meningen kunnen hebben en erg open-minded zijn (dus zelfs keelbeetpakken enzo)
OK ik snap nu dat dat veel te intieme materie is voor andere mensen als je uit het niets opeens zoiets krijgt als onderwerp.. dat ik het interessant vind en niet beladen neemt niet weg dat dit wél een beladen onderwerp is.
Mijn excuses.
Ik was actief aan het posten in dat forum, en vond het een leuk onderwerp...quote:Op maandag 18 juli 2011 15:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik dit triest of eng vindt.
Dat voelt naar mijn mening toch anders, je bent hier anoniem op een forum... maar ik geef toe dat ik nogal extreem ben, ik zal me aanpassen sorry, brbquote:Op maandag 18 juli 2011 15:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
In d ekroeg vraag je ook niet aan een vreemde dame of ze haar keel wel eens dicht wil laten knijpen lijkt me. Het is gewoon common sense.
Vind jij dat jij kan bepalen of het erg is dat iemand daar wat achter zoekt? Kan jij dat over een ander zeggen? Heb je iets te vinden van hoe iemand zou moeten reageren op jou?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef Retronix het volgende:
Ik heb geen bijbedoelingen en zoek er niets achter, ik vind het gewoon leuk om met mensen te praten en ik probeer aardig te zijn. Ik heb zelf ook genoeg ervaringen met meiden en vrouwen die zich positiever voordeden dan ze werkelijk waren, en ook met mannen.. Het is trouwens ook wel heel erg hoor als iemand gedag zegt en glimlacht, echt iets om wat achter te zoeken of je nou man of vrouw bent..
Jij spreekt hen aan; zij reageren niet en kijken weg; ze zitten er dus niet op te wachten. Als dat dan doen op een manier dat ze echt geen zin in jouw ''hoi'' hebben kan je er vanuit gaan dat jij iets doet wat hen op dat moment stoort. En als jij je zo ergert aan hun reactie op jou maak jij je kennelijk meer zorgen om wat zij van jou vinden dan andersom; zij laten je meteen weten dat ze er niet op zitten te wachten, ongeacht wat jij daar verder van vind.quote:Waar heb je het in godsnaam over? Ik ga een grens over? Alsof jij vanachter je pc'tje op dit(blijkbaar met verknipte personen gevulde) forum kan beoordelen of ik een grens over ga als ik mensen gedag zeg.. Weetje wat ik denk, ik denk dat velen van jullie behoorlijk in de war zijn, en het vooral erg belangrijk vinden wat andere mensen over je denken.. Zoals ik al zei, erg onzeker.. Weetje wat het mooie is van gedag zeggen, glimlachen en oppervlakkige praatjes? Je weet gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt! Succes..
I get it, sorry nogmaals.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:05 schreef Saisai het volgende:
niet iedereen heeft de behoefte om met jan en alleman over sex en fantasiën te praten. Whut, ik heb niet eens de behoefte hierover te praten met mn vriend.
Om eerlijk te zijn wel hoor...quote:Op maandag 18 juli 2011 15:17 schreef Ripley het volgende:
ik vraag me af hoe je nu zelf over je insteek denkt eigenlijk TS. Je presenteerde het als heel casual, maar dat is dit toch niet echt.
Dus nee, ik zeg vrouwen en meisjes gewoon vaak gedag met een glimlach. Ook begin ik regelmatig gesprekken met mannen of jongens, of dat nou over mijn borstcrawl techniek(die erg belabberd is) in het zwembad is, of de gast die in de bioscoop over filmprojectie begon. Ik ben niet zo berekenend, ik vind het leuk om met mensen te praten. Jullie(daarmee bedoel ik vooral de negatieve en bevooroordeelden die reageren in dit topic) kunnen kletsen en denken wat jullie willen, het is slechts een projectie om je eigen negatieve gedachten over mensen en je gedrag naar andere mensen goed te praten en te relativeren.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:06 schreef Canillas het volgende:
[..]
Vind jij dat jij kan bepalen of het erg is dat iemand daar wat achter zoekt? Kan jij dat over een ander zeggen? Heb je iets te vinden van hoe iemand zou moeten reageren op jou?
Ik probeer altijd positief en onbevooroordeeld te zijn. Ik denk niet na over dat soort dingen, ik zoek er niks achter en ga geen gedachten of gevoelens voor andere mensen invullen. Ik vind het wel belangrijk om aardig te zijn naar andere mensen.
[..]
Jij spreekt hen aan; zij reageren niet en kijken weg; ze zitten er dus niet op te wachten. Als dat dan doen op een manier dat ze echt geen zin in jouw ''hoi'' hebben kan je er vanuit gaan dat jij iets doet wat hen op dat moment stoort. En als jij je zo ergert aan hun reactie op jou maak jij je kennelijk meer zorgen om wat zij van jou vinden dan andersom; zij laten je meteen weten dat ze er niet op zitten te wachten, ongeacht wat jij daar verder van vind.
Dit is jou automatische aanname. Jij kunt niet beoordelen op welke manier ze dat doen en waarom(tenzij je er bij was). Ik erger me niet aan zulke reacties, dat is jou automatische invulling over mijn reactie op het naar beneden kijken, ik constateer het gewoon wel eens.
Gebrek aan social skills / geen gevoel voor beladenheid... ik denk het 2e, en dat is te verhelpen, ik snap het ook, sorry excuses...quote:Op maandag 18 juli 2011 15:06 schreef Copycat het volgende:
Je mist het punt nog steeds. Het heeft nl geen zak met een eventuele beladenheid van het SEXsubforum te maken, maar alles met jouw gebrek aan sociale skills door vrouwen die in SEX posten lastig te vallen per DM.
Dàt is de beladenheid.
Mooie postquote:Op maandag 18 juli 2011 15:22 schreef Retronix het volgende:
[..]
Dus nee, ik zeg vrouwen en meisjes gewoon vaak gedag met een glimlach. Ook begin ik regelmatig gesprekken met mannen of jongens, of dat nou over mijn borstcrawl techniek(die erg belabberd is) in het zwembad is, of de gast die in de bioscoop over filmprojectie begon. Ik ben niet zo berekenend, ik vind het leuk om met mensen te praten. Jullie(daarmee bedoel ik vooral de negatieve en bevooroordeelden die reageren in dit topic) kunnen kletsen en denken wat jullie willen, het is slechts een projectie om je eigen negatieve gedachten over mensen en je gedrag naar andere mensen goed te praten en te relativeren.
Ken je die spotjes van SIRE? Dat aardig zijn helemaal niet gek is? Ik weet wel hoe dat komt, met al die verknipte persoontjes, FOK is er maar weer een mooi voorbeeld van. Velen van jullie gunnen elkaar het licht in de ogen niet!
Nou fijne dag hoor, dat gun ik jullie echt met een glimlach!
Ik snap dat je zegt ''Ik probeer altijd positief en onbevooroordeeld te zijn'' want iets proberen betekent dat je het niet doet, als jij mensen die niet vriendelijk reageren op jouw toenadering in welke vorm dan ook bestempeld als ''gek'' dan vind ik dat niet positief of onbevooroordeeld.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:22 schreef Retronix het volgende:
[..]
Dus nee, ik zeg vrouwen en meisjes gewoon vaak gedag met een glimlach. Ook begin ik regelmatig gesprekken met mannen of jongens, of dat nou over mijn borstcrawl techniek(die erg belabberd is) in het zwembad is, of de gast die in de bioscoop over filmprojectie begon. Ik ben niet zo berekenend, ik vind het leuk om met mensen te praten. Jullie(daarmee bedoel ik vooral de negatieve en bevooroordeelden die reageren in dit topic) kunnen kletsen en denken wat jullie willen, het is slechts een projectie om je eigen negatieve gedachten over mensen en je gedrag naar andere mensen goed te praten en te relativeren.
Ken je die spotjes van SIRE? Dat aardig zijn helemaal niet gek is? Ik weet wel hoe dat komt, met al die verknipte persoontjes, FOK is er maar weer een mooi voorbeeld van. Velen van jullie gunnen elkaar het licht in de ogen niet!
Ik ben ook heel vriendelijk en open op straat hoor. Maar als de volgende stap is of je wel eens je keel wil laten dichtknijpen opeens eens tuk minder. Heel gek is dat.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:22 schreef Retronix het volgende:
[..]
Ik zie irl meteen of het leuk bedoeld is of dat meneer in kwestie wellicht op iets meer hoopt dan dat. Ik durf van mezelf te zeggen dat ik daarvoor over voldoende mensenkennis beschik.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:22 schreef Retronix het volgende:
[..]
Dat jij je anoniem voelt wil uiteraard niet zeggen dat je kunt doen en laten wat je wilt, want heeft FOK! heeft zo zijn huisregels die je in acht dient te nemen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:22 schreef kingtoppie het volgende:
ik voel me erg anoniem hier, en kan doen en laten wat ik wil
Joah als je ff het hele verhaal had gequotequote:Op maandag 18 juli 2011 15:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat jij je anoniem voelt wil uiteraard niet zeggen dat je kunt doen en laten wat je wilt, want heeft FOK! heeft zo zijn huisregels die je in acht dient te nemen.
Ik vind je grappig.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:31 schreef Copycat het volgende:
En verder groet ik mensen ook spontaan op straat. Ook onbekenden en maak ik een praatje als dat zo uitkomt.
Maar dan begin ik niet over seksuele voorkeuren. Ook niet als we toevallig voor de Christine leDuc staan.
Het voelt voor mij niet zo persoonlijk omdat ik anoniem ben hier, dat is mijn fout zo zou ik het niet moeten zien, maar dat was ik dus uit het oog verloren, vandaar dat ik zo deed/dachtquote:Op maandag 18 juli 2011 15:31 schreef Copycat het volgende:
En verder groet ik mensen ook spontaan op straat. Ook onbekenden en maak ik een praatje als dat zo uitkomt.
Maar dan begin ik niet over seksuele voorkeuren. Ook niet als we toevallig voor de Christine leDuc staan.
Waarom?quote:
Zo ongegeneerd zijn om allemaal intieme dingen te vragen puur omdat ik hier anoniem ben en dus het idee heb dat iedereen hier om die reden zo open naar elkaar toe is als maar kan terwijl dat als uitermate storend en stalkerig / creepy / pervert ervaren kan worden.quote:
[..]quote:Op maandag 18 juli 2011 14:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat dan vooral gepaard met onbegrip... het waarom doet het hem.
[..]
Ik zie graag een wereld waar mensen sociaal met elkaar omgaan maar dat we die niet hebben en waarschijnlijk nooit gaan krijgen probeer ik beter te begrijpen naar aanleiding van dit topic.
Als je een bord voor je kop had en nu niet meer is dat alvast een positief iets, leer ervan zou ik zeggenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo ongegeneerd zijn om allemaal intieme dingen te vragen puur omdat ik hier anoniem ben en dus het idee heb dat iedereen hier om die reden zo open naar elkaar toe is als maar kan terwijl dat als uitermate storend en stalkerig / creepy / pervert ervaren kan worden.
Nooit mijn bedoeling geweest, ook dat DM gebruik dus ervaren wordt als een bepaalde lijn die overschreden wordt qua persoonlijk contact en als opdringerig ervaren kan worden had ik nooit rekening mee gehouden... dus ik voel me kut omdat ik een bord voor mijn kop had, daarnaast ook omdat heel veel mensen halverwege dit topic de behoefte hadden mij volledig de grond in te boren zonder dat ik mezelf kon verweren vind ik wat jammer, want er werd gedaan alsof ik alles expres deed, en dat is dus niet zo.. dus ik vind het jammer dat mensen nu een naar beeld van mij getrokken hebben... Dat had ik graag persoonlijker gezien, maar misschien dat dit beter was omdat nu alles gelijk op een hoop gegooid werd? wie weet?
Mag het iets gedetailleerder alsjeblieft?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:10 schreef lichtekooi het volgende:
ik moet zeggen dat ik je manier van posten heel irritant vind en het feit dat je het allemaal beter schijnt te weten ook.
Jij wilt gewoon te graagquote:Op maandag 18 juli 2011 16:12 schreef Garisson72 het volgende:
waarom word ik nooit per DM benaderd door TS !?!?!hm?!?!?
Oftewel: je wist prima dat die Fok!vrouwen het niet te graag wilden.quote:
Te is nooit goed hèquote:Op maandag 18 juli 2011 16:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oftewel: je wist prima dat die Fok!vrouwen het niet te graag wilden.
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:12 schreef Garisson72 het volgende:
waarom word ik nooit per DM benaderd door TS !?!?!hm?!?!?
Nee hoor, dat zeg jij. En het bizarre en ironische is dat je weer aan het projecteren bent. Heb jij mij wel eens ontmoet dan? Nee hé? Veroordeel me dan ook niet.. Jij bent hier degene die van alles over dingen en verhalen op internet fora over gedrag van mensen vind toch? Ik zeg niet dat die mensen gek zijn, ik constateer wel dat de maatschappij een omgekeerde wereld aan het worden is, waarin mensen negatieve dingen zoeken achter een simpele glimlach of hallo.. Hou toch op man, ik noem niemand gek, maar deze ontwikkeling IS GEWOON VERKNIPT. Wat doe je hier eigenlijk als je zo goed bent? Kom je bevestiging vragen omdat het je in je echte sociale leven niet lukt? Voel je je vast lekker bij hé, samen met je gedragsgestoorde vriendinnetjes online lekker op een kwetsbaar persoon als TS reageren?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:25 schreef Canillas het volgende:
[..]
Ik snap dat je zegt ''Ik probeer altijd positief en onbevooroordeeld te zijn'' want iets proberen betekent dat je het niet doet, als jij mensen die niet vriendelijk reageren op jouw toenadering in welke vorm dan ook bestempeld als ''gek'' dan vind ik dat niet positief of onbevooroordeeld.
Ik vind het erg voor je dat je leven op dusdanige wijze negatief door angst beïnvloed word.. Misschien land er morgen wel een vliegtuig op je huis, je weet 't niet hé..quote:Op maandag 18 juli 2011 15:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben ook heel vriendelijk en open op straat hoor. Maar als de volgende stap is of je wel eens je keel wil laten dichtknijpen opeens eens tuk minder. Heel gek is dat.
Ja hé? Het klinkt bijna geloofwaardig zo op 't forum.. Hier durf je dat wel van jezelf te zeggen hé? Hahahaha.. Vertel eens schat, hoe zie jij precies irl wat voor bedoelingen de meneer de meneer in kwestie heeft, wen welke aspecten van jou mensen kennis komen daarbij van pas?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:26 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik zie irl meteen of het leuk bedoeld is of dat meneer in kwestie wellicht op iets meer hoopt dan dat. Ik durf van mezelf te zeggen dat ik daarvoor over voldoende mensenkennis beschik.
Op een forum heb je daar toch sneller je bedenkingen bij dan irl.
idd. Ik probeerde TS al te interesseren voor een deel 2, maar hij wil eigenlijk niet. Zeg jij er eens wat van..quote:
Leer eens lezen gast. Ik zegd at ik tegen iedereen open en spontaan ben. Maar dat dat snel klaar is als er gevraagd word in zin 1 of 2 of ik graag gewurgd wordt tijdens de seks. Dat heeft niks met angst te maken hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:48 schreef Retronix het volgende:
Ik vind het erg voor je dat je leven op dusdanige wijze negatief door angst beïnvloed word.. Misschien land er morgen wel een vliegtuig op je huis, je weet 't niet hé..
Gefrustreerde klapjosti ben jij, zeg!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:48 schreef Retronix het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zeg jij. En het bizarre en ironische is dat je weer aan het projecteren bent. Heb jij mij wel eens ontmoet dan? Nee hé? Veroordeel me dan ook niet.. Jij bent hier degene die van alles over dingen en verhalen op internet fora over gedrag van mensen vind toch? Ik zeg niet dat die mensen gek zijn, ik constateer wel dat de maatschappij een omgekeerde wereld aan het worden is, waarin mensen negatieve dingen zoeken achter een simpele glimlach of hallo.. Hou toch op man, ik noem niemand gek, maar deze ontwikkeling IS GEWOON VERKNIPT. Wat doe je hier eigenlijk als je zo goed bent? Kom je bevestiging vragen omdat het je in je echte sociale leven niet lukt? Voel je je vast lekker bij hé, samen met je gedragsgestoorde vriendinnetjes online lekker op een kwetsbaar persoon als TS reageren?
Ik weet heel goed hoe mensen die goed in hun vel zitten reageren op vriendelijk gedrag, en ik weet ook heel goed hoe onzekere, misgunnende en hatende personen reageren uit onvermogen en gebrek aan sociale vaardigheden..
Blijf vooral haten, ik blijf vooral lachen, en deze keer lach ik je niet toe maar uit!
[..]
Ik vind het erg voor je dat je leven op dusdanige wijze negatief door angst beïnvloed word.. Misschien land er morgen wel een vliegtuig op je huis, je weet 't niet hé..
[..]
Ja hé? Het klinkt bijna geloofwaardig zo op 't forum.. Hier durf je dat wel van jezelf te zeggen hé? Hahahaha.. Vertel eens schat, hoe zie jij precies irl wat voor bedoelingen de meneer de meneer in kwestie heeft, wen welke aspecten van jou mensen kennis komen daarbij van pas?
Ben je ook lekker aan het projecteren?quote:
Ja dusquote:Op maandag 18 juli 2011 17:01 schreef Seven. het volgende:
Ik ben dus toch niet gek trouwens. Ik dacht op pagina 2 mijn mening te moeten nuanceren maar dat was helemaal niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |