Help mij, ik zie het niet... ik meen het ik neem graag je hulp aan, maar ik probeerde net daadwerkelijk wat uit die spiegel van seven te halen totdat ik inzag dat het allemaal negatief was.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:32 schreef Ripley het volgende:
Ikvind het wel interessant dat je focust op de geboden mogelijkheid die buiten jezelf ligt TS. Het is een stuk makkelijker om een ander de schuld te geven, maar een stuk constuctiever om jezelf onder de loep te nemen.
Het is makkelijk om de schuld van dingen buiten jezelf te leggen. Maar als iets je vaak overkomt ben je zelf de grootste gemene deler. In plaats van te zoeken naar een fout in een grote groep vrouwen is het voor de hand liggender dat er iets binnen jouzelf niet werkt zoals je wil.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Help mij, ik zie het niet... ik meen het ik neem graag je hulp aan, maar ik probeerde net daadwerkelijk wat uit die spiegel van seven te halen totdat ik inzag dat het allemaal negatief was.
Aye, je hebt gelijk, maar neem van mij aan (ik wil geen usernames noemen) dat veel vrouwen express niet reageren op mannen (dit is gewoon iets seksueels ik weet het bijna zeker) omdat dit de makkelijkste manier is om van ze af te komen, dit doen ze omdat het veel voorkomt dat mannen ze anders gaan lastigvallen..quote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is makkelijk om de schuld van dingen buiten jezelf te leggen. Maar als iets je vaak overkomt ben je zelf de grootste gemene deler. In plaats van te zoeken naar een fout in een grote groep vrouwen is het voor de hand liggender dat er iets binnen jouzelf niet werkt zoals je wil.
Dit heeft weing te maken met vrouwen vs mannen overigens, andersom werkt het ook zo. Een vrouw die klaagt dat ze alleen slechte mannen tegen komt zou ook eens over zichzelf moeten nadenken
Ik ken je verder niet maar uit wat je post maak ik op dat je fokdames benadert die in seks posten. Ik zou me wat terughoudenderr opstellen en fok niet als een dateplaats zien. Leer fokheren en fokdames kennen zonder de beladenheid van SEX en dan zie je het verder wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aye, je hebt gelijk, maar neem van mij aan (ik wil geen usernames noemen) dat veel vrouwen express niet reageren op mannen (dit is gewoon iets seksueels ik weet het bijna zeker) omdat dit de makkelijkste manier is om van ze af te komen, dit doen ze omdat het veel voorkomt dat mannen ze anders gaan lastigvallen..
Nu is mijn klacht dat daarbij geen enkel oordeel te pas komt, maar dat het puur geberedeneerd is op een vooroordeel (die dan welliswaar erg vaak opgaat) is het terecht dat deze vrouwen dan puur en alleen op dat vooroordeel afgaan?
En dit is niet zozeer een persoonlijke questie, ik merk het gewoon, en krijg als redenen als ik wat ''kwader'' word terug dat ik bijvoorbeeld eerst eens moet nadenken voordat ik boos word, want ze wordt wel vaker lastiggevallen als ze in ''sex'' post, nou je hebt als man sowieso geen kans op een normaal gesprek bij dit soort personen want het vooroordeel telt gewoon zwaarder, geloof mij maar.. en nog een ander persoon groet geen mensen op straat omdat dat als een uitnodiging wordt ervaren door sommige mannen om er achteraan te lopen... negeren werkt het makkelijkst om iemand af te stoten -- teruggroeten is niet eens aan de orde, als je maar normaal naar huis kan lopen lijkt wel! dat is naar mijn mening niet wenselijk hoor!
Excuses als dit wat onduidelijk is opgeschreven maar laten we zeggen dat ik uit emotie typ.
Ik vind het niet charmant om bepaalde dingen openbaar te posten, is het nou echt zo intiem/direct als je gewoon wat via DM stuurt? Wie zegt dat ik flirtende opmerkingen maak? Ik zie fok niet als dateplaats, dat is ook al een stom vooroordeel, slechts omdat ik de DM gebruik zie ik fok als datesite?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet maar uit wat je post maak ik op dat je fokdames benadert die in seks posten. Ik zou me wat terughoudenderr opstellen en fok niet als een dateplaats zien. Leer fokheren en fokdames kennen zonder de beladenheid van SEX en dan zie je het verder wel.
Dm's zijn persoonlijker. Ik zou er van wegblijven als het over intieme seksuele dingen gaat en je iemand niet persoonlijkt kentquote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het niet charmant om bepaalde dingen openbaar te posten, is het nou echt zo intiem/direct als je gewoon wat via DM stuurt? Wie zegt dat ik flirtende opmerkingen maak? Ik zie fok niet als dateplaats, dat is ook al een stom vooroordeel, slechts omdat ik de DM gebruik zie ik fok als datesite?
En is die DM van mij nou serieus zo vervelend?
Liever dat mij iets intiems wordt gevraagd in een DM dan dat dat in het openbaar wordt gevraagd in een topic op fok... en zo intieme dingen vraag ik niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dm's zijn persoonlijker. Ik zou er van wegblijven als het over intieme seksuele dingen gaat en je iemand niet persoonlijkt kent
Ik heb nooit een dm van jou gehad volgens mij? Of ben je aan het dm-en onder een kloon?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Liever dat mij iets intiems wordt gevraagd in een DM dan dat dat in het openbaar wordt gevraagd in een topic op fok... en zo intieme dingen vraag ik niet.
Mijn DM was je dus te persoonlijk...? wtf ff serieus ik heb denk ik wel nieuw klachtmateriaal...
Anders zou ik dat niet zeggenquote:
Mijn motieven zijn clean, ik vraag me eigenlijk meer af waar jullie op baseren dat ik wanhopig enzo ben.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Anders zou ik dat niet zeggenbut still: kijk eens naar je eigen motieven en uitstralingen ipv op zoek te gaan naar de fout bij anderen
O, en ik zou het ook graag bespreekbaar willen maken waarom één simpele DM gelijk blijk zou moeten geven van ''wanhopigheid'' alsof een normaal berichtje sturen iets flirterigs / seksueels is?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat en het feit dat je direct begint te dm-en naar aanleiding van één post.
Aanval is de beste verdediging? Als ze niet arrogant zouden doen komt hun onzekerheid bloot te liggen, dat is de gedachte..quote:Op maandag 18 juli 2011 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag mezelf altijd af hoezo een vrouw opeens arrogant zou gaan doen als ze onzeker zou zijn... Waarom is dat/Zou dat zijn?
Bang wat iemand van haar vind - therefore er voor zorgen dat iemand het niet te weten komt door af te kappen dus eigenlijk?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:38 schreef keste010 het volgende:
[..]
Aanval is de beste verdediging? Als ze niet arrogant zouden doen komt hun onzekerheid bloot te liggen, dat is de gedachte..
In een extreem triest etablissement een keer of 20 per avond. Maar normaal toch ook wel zeker keer of 3, 4.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoevaak word jij gemiddeld aangesproken op een avond?
Thanks en mijn oprechte excuses. Was niet als haten bedoeld.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
door die reactie ben je bij mij door de mand gevallen als haatvrouw dit is mijn spiegel aan jou. Doe er iets mee zou ik zeggen.
Ik persoonlijk DM zelden, tenzij ik een 'geschiedenis' heb met iemand. Ik vind het een irritante functie die ik ook overigens uit ga zetten als dat kan. Allemaal factoren die mijn nekharen helpen overeind te zetten. Een ander reageert er veel milder op. Je hebt nu alleen maar de extreme kijk van een mannenhaatster gezien, vergeet dat niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O, en ik zou het ook graag bespreekbaar willen maken waarom één simpele DM gelijk blijk zou moeten geven van ''wanhopigheid'' alsof een normaal berichtje sturen iets flirterigs / seksueels is?
Mijn bedoeling was niet om te flirten en dat lijkt mij nogal overduidelijk als er niks flirterigs in mijn sms'je staat, waarom moet er dan alsnog gedacht worden dat ik iemand wil veroveren ofzo?
Best raar dat dat bij voorbaat dus blijkbaar gedacht wordt van sommige vrouwen (seven) op fok.
Hoewel zij denk ik geen goed voorbeeld is voor de rest voor de vrouwelijke populatie van fok, want ze heeft nogal veel vooroordelen blijkbaar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |