Waarom is dat schild zo over de paard getild dat er geen beoordeling meer aan te pas komt om al dan wel of niet te reageren, maar is het vooroordeel zo sterk dat er nooit gereageerd wordt.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Ripley het volgende:
2) de dame in kwestie is geirriteerd door andere mannen die opdringerig zijn en heeft daardoor een schild opgetrokken.
Dat kan niet zonder asociaal en verwaand voor te komen?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:18 schreef trekeennummertje het volgende:
Ligt altijd aan de vrouw.
EDIT: iets van feminisme... het willen laten zien aan de wereld dat ze goed voor zichzelf kunnen zorgen.
Gelukkig nog nooit last van gehad.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen worden vaak lastiggevallen door bepaalde soort type mannen en als je als vrouw gewoon normaal - niet bot - reageert hangt er al snel een stalker aan je broek.
Maarja, zulke vrouwen wil je toch ook niet leren kennen. Je hebt gewoon pech dat je ze tegenkomt, kom zelf genoeg mensen tegen buiten de deur, die ik niet ken, maar uiteindelijk toch gesprekken mee begin. Gewoon vriendelijk zijn en praten over koetjes en kalfjes - doen ze dat niet terug - kan je ze alleen maar vriendelijk toelachen.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan niet zonder asociaal en verwaand voor te komen?
True that, en daarom erger ik me er ook aan omdat ik hoop op een positieve reactie, en een negatieve reactie (zwijgen dus) verpest mijn humeur / vind ik jammer.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:29 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Maarja, zulke vrouwen wil je toch ook niet leren kennen. Je hebt gewoon pech dat je ze tegenkomt,
Lijkt mij sfeer verbeterend.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:29 schreef trekeennummertje het volgende:
Gewoon vriendelijk zijn en praten over koetjes en kalfjes
Je komt vast wel leuk over, aangezien je gewoon je best doet.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit last van gehad.
Ik probeer altijd normaal te gedragen/antwoorden, maar ik vind het moeilijk in te schatten hoe ik bij andere mensen overkom.
Persoonlijk vind ik het lastig om zomaar over koetjes en kalfjes te praten, maar dat heeft meer met mijn social skills te maken.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:29 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Maarja, zulke vrouwen wil je toch ook niet leren kennen. Je hebt gewoon pech dat je ze tegenkomt, kom zelf genoeg mensen tegen buiten de deur, die ik niet ken, maar uiteindelijk toch gesprekken mee begin. Gewoon vriendelijk zijn en praten over koetjes en kalfjes - doen ze dat niet terug - kan je ze alleen maar vriendelijk toelachen.
Instemmen met iets en je eigen mening vertellen / wat je leuk vind aan die koetjes en kalfjes is toch niet zo moeilijk?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het lastig om zomaar over koetjes en kalfjes te praten, maar dat heeft meer met mijn social skills te maken.
Maar die is op jou nu net niet van toepassing. Beter bespreek je optie 1 als je iets wil leren van dit topic.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
Deze discussie wil ik graag laten verlopen over nummer 2
[..]
Waarom is dat schild zo over de paard getild dat er geen beoordeling meer aan te pas komt om al dan wel of niet te reageren, maar is het vooroordeel zo sterk dat er nooit gereageerd wordt.
Het moet vooral van de andere persoon komen. Zo heb ik ooit heel gesprek met een onbekende jongen gehad op een station, omdat we allebei moesten wachten op iemand die te laat kwam. Ook tijdens uitgaan heb ik wel eens gesprekken met onbekende mensen omdat we dan toevallig buiten staan te roken. Roken is slecht, maar wel goed voor mijn sociale omgang.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Instemmen met iets en je eigen mening vertellen / wat je leuk vind aan die koetjes en kalfjes is toch niet zo moeilijk?
Ik vind mij een sympathiek persoon, vind mezelf niet wanhopig of opdringerig en zou me haast niet voor kunnen stellen dat mensen mij als onprettig persoon ervaren, tenzij gebaseerd op enorme vooroordelen.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar die is op jou nu net niet van toepassing. Beter bespreek je optie 1 als je iets wil leren van dit topic.
Je zult best sympathiek zijn maar met jouw postgeschiedenis kun je toch niet verwachten dat vrouwen op fok niet doorhebben dat je wanhopig bent?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind mij een sympathiek persoon, vind mezelf niet wanhopig of opdringerig en zou me haast niet voor kunnen stellen dat mensen mij als onprettig persoon ervaren, tenzij gebaseerd op enorme vooroordelen.
En anders zou ik het graag horen, maar dat gaat niet want straks kom ik achter je aan![]()
Omdat ik veel bij ''sex'' post of niet?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je zult best sympathiek zijn maar met jouw postgeschiedenis kun je toch niet verwachten dat vrouwen op fok niet doorhebben dat je wanhopig bent?
soms komt iemand meteen opdringerig of vervelend over. Of er is 'iets' dat niet goed voelt.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind mij een sympathiek persoon, vind mezelf niet wanhopig of opdringerig en zou me haast niet voor kunnen stellen dat mensen mij als onprettig persoon ervaren, tenzij gebaseerd op enorme vooroordelen.
En anders zou ik het graag horen, maar dat gaat niet want straks kom ik achter je aan![]()
Dat erken ik.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:54 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
soms komt iemand meteen opdringerig of vervelend over. Of er is 'iets' dat niet goed voelt.
Heeft niets met arrogantie te maken, maar is gewoon zelfbescherming om je niet in te laten met mensen bij wie je dat gevoel hebt.
Dat denk ik ook, maar dat andere komt ook voor en daar wil ik het graag over hebbenquote:Dat zal vaker voorkomen dan arrogantie of vooringenomen zijn.
Dat en het feit dat je direct begint te dm-en naar aanleiding van één post.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat ik veel bij ''sex'' post of niet?
Dat komt door mijn nieuwsgierige zelf-reflecterende aard.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat en het feit dat je direct begint te dm-en naar aanleiding van één post.
Waarom?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat erken ik.
[..]
Dat denk ik ook, maar dat andere komt ook voor en daar wil ik het graag over hebben
Dat doe ik nu dan ookquote:Op zondag 17 juli 2011 23:05 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Waarom?
Als het een vaker voorkomt dan het ander is de kans dus groter dat het een in elk geval af en toe gebeurt. Dan kun je je afvragen wat er mis is. (ik heb dat ook bij sommige mensen, ook vrouwen btw)
Dan is dat duidelijk, en vind ik je geen arrogante doos, maar een sacherijnige doosquote:wat jij noemt, komt zelden voor bij mij, maar heb het weleens gehad, wat jij omschrijft als arrogantie.
Dat was dan gewoon omdat ik echt geen zin had. Dat zei ik trouwens wel erbij.. sorry, maar ik heb nu echt géén zin in een gezellig gesprek, ofzo.
maar als 7 je vervolgens vertelt hoe je op haar overkomt, is die zelfreflectie ver te zoeken?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat komt door mijn nieuwsgierige zelf-reflecterende aard.
Zal best, interesseert mij dat nou of jij nieuwsgierig en zelf-reflecterend bent? Ik zie alleen maar een jonge gast die véél in SEX post en die DIRECT naar aanleiding van een post een berichtje stuurt, terwijl ik op beiden afknap. 1+1=afknapper.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat komt door mijn nieuwsgierige zelf-reflecterende aard.
dat ben ik dan ook niet, dan ben ik gewoon in gedachten, of met andere dingen bezig. Niet chagrijnig.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat doe ik nu dan ook
[..]
Dan is dat duidelijk, en vind ik je geen arrogante doos, maar een sacherijnige doos, het 2e is heel makkelijk te vergeven, het eerste is voor mij een doodssteek.
Voor mij niet, je hoeft niet altijd op dezelfde manier over te komen bij iedereen en bepaalde dingen kunnen door verschillende mensen anders geinterpreteerd worden en er kunnen dus misstanden ontstaan, nu wil ik die misstanden sowieso niet hebben, maar daarnaast bestaat er ook nog een kans dat ze misschien wel een beetje gelijk heeft op een bepaald punt - (nieuwschierige zelf-reflecterende aard) en dan kan ik daar iets mee doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:08 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
maar als 7 je vervolgens vertelt hoe je op haar overkomt, is die zelfreflectie ver te zoeken?
(ik kan me niet voorstellen dat ik zo overkomt zeg je..)
Dat klinkt een beetje raar.
ehh, interessant waarom zou het een afknapper zijn als iemand een berichtje stuurt? Al dan niet ''direct'' wat is daar het probleem van?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:09 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zal best, interesseert mij dat nou of jij nieuwsgierig en zelf-reflecterend bent? Ik zie alleen maar een jonge gast die véél in SEX post en die DIRECT naar aanleiding van een post een berichtje stuurt, terwijl ik op beiden afknap. 1+1=afknapper.
Niks zo irritant dat als je gewoon lekker wil dansen met de meiden, dat er dan 10 geilneven omheen staanquote:Op zondag 17 juli 2011 23:11 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat ben ik dan ook niet, dan ben ik gewoon in gedachten, of met andere dingen bezig. Niet chagrijnig.
Ik ben weleens bang geweest door een paar jongens, die negeerde ik wel, vonden ze ook arrogant, maar was gewoon zenuwachtig en angstig.
Je neemt de moeite voor me om te reageren in woorden dat je er geen zin in hebt, dat is voor mij niet arrogant en al zou het wel arrogant zijn, bij lange na niet zo erg als negeren.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:11 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
dat ben ik dan ook niet, dan ben ik gewoon in gedachten, of met andere dingen bezig. Niet chagrijnig.
Dat kan gebeuren... Ik geef je geen ongelijk dat je dan gewoon op je intuitie af moet gaan hoor, dit vind ik dan ook geen vooroordeel. maar dat probeerde ik met mijn op aan te duiden dat ge-vooroordeel van niet eens oordelen of iemand het waard is, want dat zijn ze per definitie niet.quote:Ik ben weleens bang geweest door een paar jongens, die negeerde ik wel, vonden ze ook arrogant, maar was gewoon zenuwachtig en angstig.
Je post veel in sex, dus pervert + je stuurt meteen bericht zonder fatsoenlijk gesprek, dus wanhopige pervert.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ehh, interessant waarom zou het een afknapper zijn als iemand een berichtje stuurt? Al dan niet ''direct'' wat is daar het probleem van?sorry hoor maar dat zie ik niet in
ik vind het zelfs best triest dat je dat als reden hebt om iemand wanhopig te vinden... nu snap ik ook waarom jongens soms komen met van die ongein als: ''2 dagen wachten''
(wat ik overigens BS vind, en blijf vinden, ook al zou iemand mij om die reden als wanhopig bestempelen... dan vind ik dat toch een stom karakter eigenschap en heb ik niks bij je te zoeken)
Tjoah ik vind die discussies in sex gewoon leuk, ik zoek die topics niet express op maar kijk gewoon bij ''actieve'' topics, dus ik ben er niet eens zo erg naar op zoek, die topics trekken me gewoon aan.
O maar wacht, dat boeit je niks, waarom post je dan uberhaupt nog in dit topic?
Dat snap ik.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niks zo irritant dat als je gewoon lekker wil dansen met de meiden, dat er dan 10 geilneven omheen staan. Tegen die mensen zeg ik eerst beleefd dat ik er gewoon echt geen zin in heb. Blijven ze proberen, dan zeg ik ronduit dat ik ze stront irritant vind. En vervolgens dans ik vrolijk verder.
Je hebt het nu al over inschatten, wat ik een goede eigenschap vind.quote:Ik ben wel zo een voorbeeld van een arrogant kreng in bepaalde etablissementen, ja. Ligt ook nogal aan de sfeer. Als vrouw zijnde kun je best snel inschatten of een vent alleen maar lol wil voor een nachtje. Die mensen neem ik dan ook graag tegen zichzelf in bescherming, botte bijl opdat ze hun pijlen op ander vlees richten.
Begrijpelijk... dit vind ik dan ook nog best netjes opgelostquote:Dan zijn er nog de wanhopige weirdo's. Daar ben ik in het echte leven lang vriendelijk en aardig tegen. Tot ik besluit dat ze genoeg van mijn energie opgedaan hebben, gaan ze dan nog door dan zeg ik ook wel gewoon ronduit dat ik van mijn avond wil genieten en dat hij dat in de weg staat.
Prima, wat jij wiltquote:Echter, dit alles heeft allemaal eigenlijk geen fuck te maken met de man in kwestie. Het ligt er maar net aan wat IK die avond wil. Wil ik neuken, dan kies ik zelf wel een kerel uit en dan zoek ik daar oogcontact mee, succes verzekerd.
Als man zie je ook wel aan iemand af of er interesse is om gewoon normaal te praten, als jij het afkapt (is gewoon beleefd naar mijn mening) dan pik je dit echt wel op als man(tenzij je een of andere socially awkward persoon bent) en dan vind ik het echt niet raar als je die wegstuurt of iets dergelijksquote:Wil ik gewoon gezellig staan ouwehoeren en dansen met mijn kennissen, dan zoek ik geen oogcontact en dan probeer ik best wel eventjes beleefd te blijven, maar ik heb nu eenmaal niet zoveel geduld.
Jij en ik delen niets op fok. We reageren nooit op elkaar, ik vind jouw posts inhoudelijk doorgaans niet eens interessant genoeg om zelfs maar te lezen. Je bent jaren jonger dan ik en bovendien niet mijn type als posthistory een graadmeter is. Dus als jij dan ineens op mijn beeldscherm verschijnt en ik kan daardoor bepaalde zinnen niet meer lezen omdat dat kutvenster van dat kutventje openstaat... Dat is heel onaardig om te zeggen en zo bedoel ik het niet maar dát dacht ik eventjes. Nogmaals, no offence want ik bedoel het echt niet zo, puur om je te laten zien hoe sommige vrouwen daar op kunnen overreageren (en ik geef direct toe dat het van mijn kant een zeer overdreven reactie is om zelfs maar zo te denken).quote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ehh, interessant waarom zou het een afknapper zijn als iemand een berichtje stuurt? Al dan niet ''direct'' wat is daar het probleem van?sorry hoor maar dat zie ik niet in
ik vind het zelfs best triest dat je dat als reden hebt om iemand wanhopig te vinden... nu snap ik ook waarom jongens soms komen met van die ongein als: ''2 dagen wachten''
(wat ik overigens BS vind, en blijf vinden, ook al zou iemand mij om die reden als wanhopig bestempelen... dan vind ik dat toch een stom karakter eigenschap en heb ik niks bij je te zoeken)
Ik lees toevallig dit topic, dat mij inhoudelijk aanspreekt. Maar wat betreft jouw history in SEX, geen idee of je discussieert of trollt aldaar, het spreekt me inhoudelijk nooit aan. En dus vind ik het irritant als jij een DM stuurt.quote:Tjoah ik vind die discussies in sex gewoon leuk, ik zoek die topics niet express op maar kijk gewoon bij ''actieve'' topics, dus ik ben er niet eens zo erg naar op zoek, die topics trekken me gewoon aan.
O maar wacht, dat boeit je niks, waarom post je dan uberhaupt nog in dit topic?
Goeie post. Als TS boven gemiddeld vaak arrogante meiden treft, dan ligt dat vooral aan zijn benadering. Want hij komt er wanhopig door over.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je post veel in sex, dus pervert + je stuurt meteen bericht zonder fatsoenlijk gesprek, dus wanhopige pervert.
Hoef niet eens waar te zijn, dat is de indruk die ze krijgen. Zo werkt het nou eenmaal, mensen krijgen snel een verkeerde indruk. Moet je niks van af trekken.
Waarom trekken ze zo snel een conclusie? Zelfde reden dat jij een conclusie trekt dat ze arrogant zijn. In dit maatschappij hebben we normaal gesproken niet zoveel tijd om iemand beter te leren kennen.
Het gebeurt niet alleen bij jou, hoor. Ook bij mij. Vroeger (soms nog steeds) maakte ik willekeurige topics over onderwerpen die mij interesseerde. Mensen gingen allerlei aannames van mij maken die niet waar zijn. Soms gingen mensen mij ook lastig vallen via PM. Vond ik ook heel irritant, maar het hoort gewoon erbij. Ik snap het op zich wel.
Mijn advies voor IRL situations is dat je toch bewust moet gaan worden over hoe je over kan komen en hoe je dat kan voorkomen. Tenminste voor de momenten dat je wel je doel wilt bereiken.
Om eerlijk te zijn is dit niet een haastige conclusie die ik getrokken heb, maar is die aan de hand van meerdere vrouwelijke users die het zelfs ZELF geverifieerd hebben voor me.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je post veel in sex, dus pervert + je stuurt meteen bericht zonder fatsoenlijk gesprek, dus wanhopige pervert.
Waarom trekken ze zo snel een conclusie? Zelfde reden dat jij een conclusie trekt dat ze arrogant zijn. In dit maatschappij hebben we normaal gesproken niet zoveel tijd om iemand beter te leren kennen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
TS is gewoon een lieve gast hoor!
Hij DMde mij ook een keer niks mis mee praatje is toch gewoon gezellig?
Ik meen dit serieus.
wut?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
(ik moet nu aan die postal-gold reclame denken, ''het was echt geweldig''
![]()
)
?ehh...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij en ik delen niets op fok. We reageren nooit op elkaar, ik vind jouw posts inhoudelijk doorgaans niet eens interessant genoeg om zelfs maar te lezen. Je bent jaren jonger dan ik en bovendien niet mijn type als posthistory een graadmeter is. Dus als jij dan ineens op mijn beeldscherm verschijnt en ik kan daardoor bepaalde zinnen niet meer lezen omdat dat kutvenster van dat kutventje openstaat... Dat is heel onaardig om te zeggen en zo bedoel ik het niet maar dát dacht ik eventjes. Nogmaals, no offence want ik bedoel het echt niet zo, puur om je te laten zien hoe sommige vrouwen daar op kunnen overreageren (en ik geef direct toe dat het van mijn kant een zeer overdreven reactie is om zelfs maar zo te denken).
Ik discussieer genoeg aldaar, maar best typerend voor jou dat je het irritant vind als ik een DM stuur alleen om de reden dat de inhoud van ''sex'' jou niet aanspreekt.quote:Ik lees toevallig dit topic, dat mij inhoudelijk aanspreekt. Maar wat betreft jouw history in SEX, geen idee of je discussieert of trollt aldaar, het spreekt me inhoudelijk nooit aan. En dus vind ik het irritant als jij een DM stuurt.
Aye, nou ik ga niet in mijn topic beargumenteren waarom ik al dan niet wel of geen pervert zou zijn terwijl dat gewoon private zou kunnen... verder was de post ook totaal niet inhoudelijk, dus nog een extra reden om niet te reageren.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben mij denk ik al redelijk bewust over hoe ik overkom / over kan komen, maar als je tips voor me hebt om het zekerder te weten vind ik het fijn die te horen.quote:Mijn advies voor IRL situations is dat je toch bewust moet gaan worden over hoe je over kan komen en hoe je dat kan voorkomen. Tenminste voor de momenten dat je wel je doel wilt bereiken.
Ik ben bang dat hier wel een klein beetje waarheid in zit / voorkomt, maar ik denk dat de meerderheid van de vrouwen gewoon normaal kan doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:52 schreef Mercer het volgende:
Het is arrogantie vanwege overvloed aan geïnteresseerde mannen. En het interesseert veel vrouwen vervolgens geen moer hoe ze met jou omgaan. Je bent één van de velen namelijk.
Ik probeer je alleen maar een spiegel voor te houden. Je zult in de rest van je leven waarschijnlijk geen vrouw tegenkomen die je zoiets naar waarheid durft te zeggen. Ik snap dat het misschien hard aankomt, sorry.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
?ehh...![]()
Ik heb het niet over jou, maar over jouw karakter eigenschappen in het algemeen, je neemt et wel erg persoonlijk op naar mijn mening. (kwam ik zo persoonlijk over?)
Verder zou ik zo een reactie dus een zodanig grote afknapper vinden (mevrouw vooroordeeld als geen ander) dat dat nog wel een tijdje tekenend blijft voor je username.
[..]
[..]
Ik discussieer genoeg aldaar, maar best typerend voor jou dat je het irritant vind als ik een DM stuur alleen om de reden dat de inhoud van ''sex'' jou niet aanspreekt.
Hmm, niet interesseren is veel gezegd, vind ik. Maar één van de velen is zeer treffend, aan het einde van de avond onthou je echt geen namen of gezichten meer, tenzij je iemand toch wel heel leuk vond en er een tijdje mee hebt staan praten.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:52 schreef Mercer het volgende:
Het is arrogantie vanwege overvloed aan geïnteresseerde mannen. En het interesseert veel vrouwen vervolgens geen moer hoe ze met jou omgaan. Je bent één van de velen namelijk.
Hoevaak word jij gemiddeld aangesproken op een avond?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, niet interesseren is veel gezegd, vind ik. Maar één van de velen is zeer treffend, aan het einde van de avond onthou je echt geen namen of gezichten meer, tenzij je iemand toch wel heel leuk vond en er een tijdje mee hebt staan praten.
Ik las nogmaals je eerdere post, maar eh... het is meer persoonlijk gezever dat we geen overeenkomsten hebben, qua mijn karakter valt er weinig in terug te lezen waar ik het mee eens ben... verder zijn het allemaal loze vooroordelen, die gebaseerd zijn op ''je post in ''sex'' en je stuurt een DM, ach komop, zo erg is het niet als iemand een DM stuurt omdat je een nogal persoonlijke opmerking maakt en dat naar mijn mening niet thuis hoort in een topic maar gewoon 1-1 (via DM dus) en daar wou ik zeker wel opheldering over! dus vandaar die DM.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar een spiegel voor te houden. Je zult in de rest van je leven waarschijnlijk geen vrouw tegenkomen die je zoiets naar waarheid durft te zeggen. Ik snap dat het misschien hard aankomt, sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |